BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Links back positie

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
morkanne
 morkanne - vrijdag 25 maart 2011 - 22:36   quote  deeplink  
Ik heb vanavond de ideale links back voor Ajax gezien:
Jan Vertonghen.
(de positie van centrale verdediger is ook makkelijker in te vullen)
Pietje
 Pietje - vrijdag 25 maart 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 22:36 schreef morkanne het volgende:
Ik heb vanavond de ideale links back voor Ajax gezien:
Jan Vertonghen.
(de positie van centrale verdediger is ook makkelijker in te vullen)
Op die positie speelde Jan een aantal jaren geleden toch al bij Ajax? Was het niet onder Van Basten? Of wellicht nog iets eerder.
JOOD
 JOOD - vrijdag 25 maart 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Ideaal voor vertongen zou zijn verdedigende middenvelder.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 25 maart 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 22:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Op die positie speelde Jan een aantal jaren geleden toch al bij Ajax? Was het niet onder Van Basten? Of wellicht nog iets eerder.
is in ieder geval een stuk groter, sneller en sterker dan Blind....
sebas79
 sebas79 - vrijdag 25 maart 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Zou zeggen kijk een sin de A1 van Ajax ,een linksback van bijna 2 meter .. Kan mij niet vertellen dat hij het slechter doet dan anita en blind
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 26 maart 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 23:54 schreef sebas79 het volgende:
Zou zeggen kijk een sin de A1 van Ajax ,een linksback van bijna 2 meter .. Kan mij niet vertellen dat hij het slechter doet dan anita en blind
daar he je absoluut een punt!! +1
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zaterdag 26 maart 2011 - 18:15   quote  deeplink  
maxwell volgend jaar?
remco k
 remco k - zaterdag 26 maart 2011 - 19:00   quote  deeplink  
Blind gewoon LB komend seizoen, die jongen moet ook groeien, en vertrouwen winnen, komende zomer een hele voorbereiding en dan zal ie er komend seizoen staan..
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zaterdag 26 maart 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 19:00 schreef remco k het volgende:
Blind gewoon LB komend seizoen, die jongen moet ook groeien, en vertrouwen winnen, komende zomer een hele voorbereiding en dan zal ie er komend seizoen staan..
laten we het hopen
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 26 maart 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Daley Blind is GEEN linksback. Ik irriteer me elke wedstrijd weer aan hem. Verdedigend veel en veel te zwak en hij is daanaast ook nog eens zo traag als een slak. Die gaat het echt niet maken als linksback. Het zegt toch genoeg dat in wedstrijden waarin het er echt om gaan Anita vaak de voorkeur krijgt boven Blind. Leuke voetballer maar geen Ajax niveau en zeker geen linksback niveau. Als je die laat staan gaat dat Ajax ontzettend veel punten osten. En dat willen we de komende jaren voorkomen of niet soms. de Boer heeft nu weinig keus maar komend seizoen zal er echt iemand anders moeten komen voor die positie als je omhoog wil kijken met Ajax.
remco k
 remco k - zaterdag 26 maart 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 19:18 schreef Ajax_fan het volgende:
Daley Blind is GEEN linksback. Ik irriteer me elke wedstrijd weer aan hem. Verdedigend veel en veel te zwak en hij is daanaast ook nog eens zo traag als een slak. Die gaat het echt niet maken als linksback. Het zegt toch genoeg dat in wedstrijden waarin het er echt om gaan Anita vaak de voorkeur krijgt boven Blind. Leuke voetballer maar geen Ajax niveau en zeker geen linksback niveau. Als je die laat staan gaat dat Ajax ontzettend veel punten osten. En dat willen we de komende jaren voorkomen of niet soms. de Boer heeft nu weinig keus maar komend seizoen zal er echt iemand anders moeten komen voor die positie als je omhoog wil kijken met Ajax.
Dat is jou mening, niet de mijne..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 26 maart 2011 - 19:27   quote  deeplink  
Ik denk niet dan Dailey Blind het gaat redden als linksback. Hij is vooral de eerste meters niet snel genoeg. Qua kracht kan hij wel veel progressie boeken, maar dat zal niet genoeg blijken te zijn.
Twanus
 Twanus - zaterdag 26 maart 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Ik vind dat AJAX moet proberen om Chivu terug te halen ondanks dat dit best lastig zal worden. Als Vertongen wordt verkocht kan hij centraal achterin gaan spelen en anders links back of controlerende middenvelder. Boilesen zou ik ook eens een kans geven als link back.
sebas79
 sebas79 - zaterdag 26 maart 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 19:18 schreef Ajax_fan het volgende:
Mee eens , het verschil met Groningen is dat hij daar minder ruimte in zijn rug had waardoor het niet zo opviel dat hij traag is . Ajax stijl is backs ver naar voren , en veel mee opkomen dan is het echt dodelijk
schapio
 schapio - zaterdag 26 maart 2011 - 22:33   quote  deeplink  
vond dat anita het daar niet slecht deed, in ieder geval stukken beter als blind, die leuk kan voetballen maar als verdediger een verschrikking is.
misschien die boilesen maar proberen en anders maar rond kijken voor een nieuwe linksback bv christian eichner van köln, ervaren en positieve jongen die zijn taken uitvoert, in het teambelang denkt en transfervrij is op te halen.
remco k
 remco k - zondag 27 maart 2011 - 00:30   quote  deeplink  
Als Boilesen nu beter was dan Blind, dan zou hij daar nu wel spelen, of denk je dat de Boer de beste spelers op de bank zal houden..
Blind speelt nu net 10 potjes voor het eerste en wordt direct afgebrand, erg raar gezien het feit dat Urby het hier wel 7 jaar mocht volhouden, terwijl die nog veel slechter was in zijn eerste jaren..
schapio
 schapio - zondag 27 maart 2011 - 00:53   quote  deeplink  
slechter als blind vind ik toch wel overdreven remco, je was al geen fan van urby toen hij nog bij ons speelde en nu trap je nog na ook. weet niet wat jij in blind ziet maar ik zie hem verdedigend alleen maar fouten maken en opbouwend ook geen beslissende dingen doen. een beetje lekker meevoetballen, als het lekker loopt tegen een zwakkere tegenstander mag je van ieder ajax talent wel verwachten.
blind is verdedigend te zwak, te langzaam en opbouwend niet goed genoeg voor het niveau dat ajax nastreeft,dat zul jij toch ook wel zien. zoals gezegd als er in de jeugd nog geen betere voorhanden is voor anita kiezen of de transfermarkt op.
joduh
 joduh - zondag 27 maart 2011 - 08:52   quote  deeplink  
ehhhh linksback???? urby misschien ???????whahahhahaa
remco k
 remco k - zondag 27 maart 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 00:53 schreef schapio het volgende:
slechter als blind vind ik toch wel overdreven remco, je was al geen fan van urby toen hij nog bij ons speelde en nu trap je nog na ook. weet niet wat jij in blind ziet maar ik zie hem verdedigend alleen maar fouten maken en opbouwend ook geen beslissende dingen doen. een beetje lekker meevoetballen, als het lekker loopt tegen een zwakkere tegenstander mag je van ieder ajax talent wel verwachten.
blind is verdedigend te zwak, te langzaam en opbouwend niet goed genoeg voor het niveau dat ajax nastreeft,dat zul jij toch ook wel zien. zoals gezegd als er in de jeugd nog geen betere voorhanden is voor anita kiezen of de transfermarkt op.
Hoezo nu weer natrappen?? Blijf gewoon nog steeds bij mijn mening, dat is wat anders.. En alle dingen die jij van Blind slecht vind, lijken wel over Urby te gaan...
Gelukig staat de Boer aan het roer, en die heeft aangegeven het wel in hem te zien zitten, maar dat het nu eigenlijk iets te vroeg was. Spelers kunnen heel veel bijleren als ze leergierig zijn, en Blind is dat, natuurlijk is het nu niet geweldig wat ie laat zien, maar je vergeet dat ie pas 10 potjes bij het eerste is, en dat hij met Ebecilio voor zich moet voetballen, die er net zo lang bij is, en het ook niet bijzonder goed doet, het is altijd makkelijker spelen met een goede aanvaller voor je. Komende zomer zal er worden gewerkt met Blind, en zal de Boer de beslissing nemen of hij hem wel of niet goed vind, en wat zijn besluit ook mag zijn, ik sta er 100% achter, zoals ik achter iedere beslissing van de Boer sta.
Nu heb je gewoon geen betere opties dan Blind en Anita, en het zou erg onhandig zijn om Boilesen daar nu al te laten spelen..
schapio
 schapio - maandag 28 maart 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 12:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo nu weer natrappen?? Blijf gewoon nog steeds bij mijn mening, dat is wat anders.. En alle dingen die jij van Blind slecht vind, lijken wel over Urby te gaan...
Gelukig staat de Boer aan het roer, en die heeft aangegeven het wel in hem te zien zitten, maar dat het nu eigenlijk iets te vroeg was. Spelers kunnen heel veel bijleren als ze leergierig zijn, en Blind is dat, natuurlijk is het nu niet geweldig wat ie laat zien, maar je vergeet dat ie pas 10 potjes bij het eerste is, en dat hij met Ebecilio voor zich moet voetballen, die er net zo lang bij is, en het ook niet bijzonder goed doet, het is altijd makkelijker spelen met een goede aanvaller voor je. Komende zomer zal er worden gewerkt met Blind, en zal de Boer de beslissing nemen of hij hem wel of niet goed vind, en wat zijn besluit ook mag zijn, ik sta er 100% achter, zoals ik achter iedere beslissing van de Boer sta.
Nu heb je gewoon geen betere opties dan Blind en Anita, en het zou erg onhandig zijn om Boilesen daar nu al te laten spelen..
nou ik moet zeggen dat urby inderdaad geen echte linksback is maar hij is opbouwend en wat snelheid betreft toch van een andere klasse als blind, die misschien als verdedigende middenvelder beter uit de voeten kan dan als linksback.
ik zou op het moment voor anita gaan op die plaats omdat je gewoon niks beters hebt en hij op deze plaats goede wedstrijden heeft gespeeld. hoop echter dat ajax op die plaats wat gaat halen in de zomer en dan denk ik dat de transfervrijechristian eichner een goede zal zijn voor ons, dan misschien anita op rechtsback als van der wiel verkocht zal worden, dan hebben we het achterin goed en ook niet te duur opgelost en kunnen we wat meer geld uitgeven voor een echte ajax spits en misschien bas dost als 2e spits erbij halen als el hamdaoui verkocht wordt. stekelenburg zal ook weggaan, daarvoor michael rensing ophalen die ook transfervrij is en dan maar hopen dat de rest blijft, dan ben je klaar voor het nieuwe seizoen.
Dev
 Dev - maandag 28 maart 2011 - 01:35   quote  deeplink  
ik denk niet dat vertonghen op linksback komt, want 75% kans dat hij eind van dit seizoen ( nog 7 officiele wedstrijden) weg is. En in die 7 wedstrijden gaat de boer hem niet op linksback zetten. Tenzij blind en anita geblesseerd raken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Links back positie

0.0057799