BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moeten wij feyenoord nou echt smeken om middelmaat

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 09:01   quote  deeplink  
Snap daar echt niks van dat we moeten smeken of die middelmatige spelers die nog niks gepresteerd hebben willen bijtekenen!

sommige kunnen nog pass over 60 meter geven en hebben de inzet van een oma van 75
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 09:07   quote  deeplink  
en nu willen ze meer als 500.000 euro verdienen kijk een vlaar ja misschien wel
maar de vrij,wijnaldum,en fer ????
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 09:18   quote  deeplink  
Die warme feyenoord fans prachtig die uitvaart van coen moulijn vol passie was ook echte feyenoorder ik had het koud en warm tegelijk prachtig

krijg steeds meer moeite op te juichen voor zeikerds die alleen maar weg willen en helemaal niks presteren met al die kapsones pleur dan gewoon op!
aad 64
 aad 64 - zaterdag 26 maart 2011 - 09:55   quote  deeplink  
Helemaal eens eerst presteren dan pas vragen
ted
 ted - zaterdag 26 maart 2011 - 10:00   quote  deeplink  
+1
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 26 maart 2011 - 10:12   quote  deeplink  
Ik ben geen grote fan van J Derksen maar bij rtv rijnmond vertelde hij ongeveer hetzelfde.Dus volmondig eens met topic steller
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zaterdag 26 maart 2011 - 10:23   quote  deeplink  
niet tekenen voor het geen ze geboden wordt dan deze zomer oprotte allemaaldan nog maar een jaartje kwakkelen met andere spelers
vries60
 vries60 - zaterdag 26 maart 2011 - 10:30   quote  deeplink  
Het wordt tijd dat de club duidelijk en snel acteert op dit gedraal van spelers.
Doe een voorstel en laat de spelers/zaakwaarnemers reageren binnen een korte termijn. Onderhandelen moet ook binnen een korte termijn zijn afgerond. Anders afscheid nemen als ze elders beter kunnen verdienen...weet iedereen waar ze aan toe zijn.
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 10:12 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben geen grote fan van J Derksen maar bij rtv rijnmond vertelde hij ongeveer hetzelfde.Dus volmondig eens met topic steller
heb hem niet gezien maar laatste tijd heeft derksen groot gelijk vroeger had ik een hekel aan hem maar heeft wel vaak gelijk
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 11:00   quote  deeplink  
ja hoort alleen de jonge spelers de paar oudjes die erbij lopen hoor je niet opgehits door geldwolven van makelaars
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 11:03   quote  deeplink  
en laten we eerlijk zijn de enige die wat presteert de laatste weken is de vrij
die andere zit op de bank of is gebleseerd en wijnaldum is helemaal niet constant bisewar is over het paard getilt met z,n 700.000 euro

geef simon maar de kans daar op die plek
sevillana
 sevillana - zaterdag 26 maart 2011 - 12:32   quote  deeplink  
de meeste van die jonge gasten voelen zich nu al groter dan de club, en zijn overwegend voor zichzelf aan 't ballen ipv voor het team.
teamspelers hebben we nodig bij Feyenoord en geen individualisten.

verder eens met wat co hierboven heeft geschreven.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 maart 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Je kunt ze pas afserveren als ze definitief NIET tekenen.
qwerto
 qwerto - zaterdag 26 maart 2011 - 12:35   quote  deeplink  
de vrij begrijp ik wel !
hij wil best bijtekenen maar dan wil hij wel zekerheid dat hij volgend seizoen niet met een compleet A elftal staat (als Vlaar,Fer,Wijnaldum,El Ahmadi enz.. echt vertrekken)
opa
 opa - zaterdag 26 maart 2011 - 12:43   quote  deeplink  
nou als hun vertrekken word feyenoord er echt niet zwakker op, met uitzondering van vlaar dan.
el triste
 el triste - zaterdag 26 maart 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 12:43 schreef opa het volgende:
nou als hun vertrekken word feyenoord er echt niet zwakker op, met uitzondering van vlaar dan.
nou nou, je gaat een beetje te snel denk ik.... de vrij is op het moment wel degelijk onmisbaar of heb je afgelopen zondag niet gekeken?
el triste
 el triste - zaterdag 26 maart 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 11:03 schreef kale co het volgende:
en laten we eerlijk zijn de enige die wat presteert de laatste weken is de vrij
die andere zit op de bank of is gebleseerd en wijnaldum is helemaal niet constant bisewar is over het paard getilt met z,n 700.000 euro

geef simon maar de kans daar op die plek
das het nadeel ven een trainer die per sé Simon wil hebben en m vervolgens continue op de bank zet omdat diego weer eens 1 goede wedstrijd in het hele seizoen gespeeld heeft.

verder is het natuurlijk wel zo dat de markt om ons heen bepaalt of spelers blijven of niet. zeg nou zelf als jij morgen ergens het 4 dubbele kan verdienen.......
alleen zouden ze dat in de vorm van een vastgestelde transfersom in hun nieuwe contract moeten laten opnemen dan heb je geen verliezers
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 maart 2011 - 13:48   quote  deeplink  
We moeten als legioen eens een statement maken in het stadion!
We moeten een lied bedenken wat voor ze door merg en been gaat.
Lijkt me wel het beste omdat in te zetten als de wedstrijd al gespeeld is.
Ik zie ze inmidels bijna liever oppleuren dan dat ze bij tekenen.
Het moment dat ze dan ooit weer terug komen in de Kuip kunnen ze wat mij betreft een reactie ala Lulring verwachten!!!
Ze moeten zich alle vier hun ogen uit hun kop schamen.
Ze zijn alle vier door Feyenoord waar ze nu zijn en we krijgen er niets voor terug!!!
Dan het verhaal van de Vrij "Ik weet het nog niet want ik wil eerst weten of de rest ook bijtekend".
Als de rest nu naar Wolfsburg gaat en ze willen niet hebben?
Stop tie dan met voetballen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2011 door Feyenoord till i die --
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 13:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:
We moeten als legioen eens een statement maken in het stadion!
We moeten een lied bedenken wat voor ze door merg en been gaat.
Lijkt me wel het beste omdat in te zetten als de wedstrijd al gespeeld is.
Ik zie ze inmidels bijna liever oppleuren dan dat ze bij tekenen.
Het moment dat ze dan ooit weer terug komen in de Kuip kunnen ze wat mij betreft een reactie ala Lulring verwachten!!!
Ze moeten zich alle vier hun ogen uit hun kop schamen.
Ze zijn alle vier door Feyenoord waar ze nu zijn en we krijgen er niets voor terug!!!
Dan het verhaal van de Vrij "Ik weet het nog niet want ik wil eerst weten of de rest ook bijtekend".
Als de rest nu naar Wolfsburg gaat en ze willen niet hebben?
Stop tie dan met voetballen?
dat roep ik al weken wij doen alles voor ons cluppie maar ze laten ons vallen als een baksteen
Dubble O ms
 Dubble O ms - zaterdag 26 maart 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Op een paar spelers na, zou ik het liefst de rest zien verdwijnen inclusief een deel van de trainersstaf. Ik wil niet nog zo'n een seizoen als deze meemaken.
De supporters zijn Feyenoord. Spelers en trainers alleen maar voorbijgangers. Helaas!
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 15:46 schreef Dubble O ms het volgende:
Op een paar spelers na, zou ik het liefst de rest zien verdwijnen inclusief een deel van de trainersstaf. Ik wil niet nog zo'n een seizoen als deze meemaken.
De supporters zijn Feyenoord. Spelers en trainers alleen maar voorbijgangers. Helaas!
ja das ook waar maar geloof wel dat mario feyenoorder is
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 15:54   quote  deeplink  
weet ook wel dat iedereen oprotten geen optie is maar bedelen of ze blijven is ook wat
el triste
 el triste - zaterdag 26 maart 2011 - 15:56   quote  deeplink  
spelers hebben de macht helaas is dat al jaren zo....
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 15:57   quote  deeplink  
ja helaas wel maar niet willen is wegwezen toch zo,n wijnaldum heeft 3 goede wedstrijden gespeeld
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 15:58   quote  deeplink  
dan zie ik liever een vormer die graag naar feyenoord wil
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 26 maart 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 12:35 schreef qwerto het volgende:
de vrij begrijp ik wel !
hij wil best bijtekenen maar dan wil hij wel zekerheid dat hij volgend seizoen niet met een compleet A elftal staat (als Vlaar,Fer,Wijnaldum,El Ahmadi enz.. echt vertrekken)
Hij speelt al het hele seizoen met een compleet A elftal...
el triste
 el triste - zaterdag 26 maart 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 15:57 schreef kale co het volgende:
ja helaas wel maar niet willen is wegwezen toch zo,n wijnaldum heeft 3 goede wedstrijden gespeeld
Ben ik met je eens, maar dan het liefst wel voor een leuk transferbedrag.... en daarvoor moeten ze eerst verlengen.
el triste
 el triste - zaterdag 26 maart 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 15:58 schreef kale co het volgende:
dan zie ik liever een vormer die graag naar feyenoord wil
ben alleen bang dat ie het niveau niet aankan al hoop ik dat mocht ie komen hij mijn ongelijk bewijst;)
el triste
 el triste - zaterdag 26 maart 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 15:53 schreef kale co het volgende:

[..]

ja das ook waar maar geloof wel dat mario feyenoorder is
ik ben ook feyenoorder.... maakt mij dat een geschikte trainer>?
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 26 maart 2011 - 17:06   quote  deeplink  
jongens, hoe vaak moe ik dat nog zeggen: het zijn die tering zaakwaarnemers. Die hitsen die jongetjes op.
Vooral die jonkies zijn erg beïnvloedbaar.
Misschien moet er eens een spandoek tegen zaakwaarnemers komen.
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 17:06 schreef de kromme2 het volgende:
jongens, hoe vaak moe ik dat nog zeggen: het zijn die tering zaakwaarnemers. Die hitsen die jongetjes op.
Vooral die jonkies zijn erg beïnvloedbaar.
Misschien moet er eens een spandoek tegen zaakwaarnemers komen.
spandoek betwijfel of dat helpt tegen ratten
Marco12345
 Marco12345 - zaterdag 26 maart 2011 - 17:45   quote  deeplink  
niemand is onmisbaar!
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 17:45 schreef Marco12345 het volgende:
niemand is onmisbaar!
das waar
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 16:39 schreef el triste het volgende:

[..]

ik ben ook feyenoorder.... maakt mij dat een geschikte trainer>?
nee dat niet maar het ging even over clubliefde mario was al lang weggeweest als ie niet zo,n clubman was toch?
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 18:06   quote  deeplink  
elk jaar wordt er weer een ander beleid uitgezet eerst verbeek, toen beenhakker , nu van geel steeds weer ander plan ooo ja vergeet bosz niet we moeten gewoon 1 plan realiseren kijken wie er in past en wat je te besteden hebt moet zeggen dat mario dat wel kan maar kost tijd
de.fan
 de.fan - zaterdag 26 maart 2011 - 18:08   quote  deeplink  
'KUT' beleid in de kuip!!
Moeten ze maar eens openhied van zaken geven.
Dan zullen de spelers ook wat makkelijke kunnen beslissen, of ze hebben alle gegevens openbaar gemaakt naar de spelers toe en willen ze daarom niet bijtekenen.
En zeg nu eens eerlijk: WAT VOOR AANTREKKINGSKRACHT HEEFT MARIO BEEN NOU OP SPELERS?
Hij heeft nog niks bewezen, zeker niet dat hij spelers beter laat spelen en wat belangrijker is dat ie het elftal goed laat spelen!! Want ondanks dat de resultaten goed waren is het voetbal NOG STEEDS niet om aan te zien
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 18:11   quote  deeplink  
je hebt gelijk alleen het blijft geld kwestie openheid krijg je nooit bij feyenoord vergeet het wat ze ook roepen . kan ook niet de belangen zijn te verschillend binnen de club. er zijn mensen die heel goed bezig waren gewoon aan de kant gezet macht en macht en geld zijn de boventoon
d.j
 d.j - zondag 27 maart 2011 - 18:06   quote  deeplink  
zwinkels van willem2 kopen vlaar niet meer nodig zwinkels is een knokker en blijft gaan ook al staan ze onderaan kopen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 27 maart 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 18:06 schreef d.j het volgende:
zwinkels van willem2 kopen vlaar niet meer nodig zwinkels is een knokker en blijft gaan ook al staan ze onderaan kopen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Dat meen je niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2011 door Jappie_FEY --
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 maart 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Wel gegarandeerd spanning ende sensatie!
el triste
 el triste - zondag 27 maart 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 18:04 schreef kale co het volgende:

[..]

nee dat niet maar het ging even over clubliefde mario was al lang weggeweest als ie niet zo,n clubman was toch?
Hij verdient respect dat ie erin is gestapt, maar moet nu ook zijn conclusies trekken denk ik...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 maart 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Swinkels draagt het loserschap aan z'n kont...
hotjumper
 hotjumper - zondag 27 maart 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 20:18 schreef el triste het volgende:

[..]

Hij verdient respect dat ie erin is gestapt, maar moet nu ook zijn conclusies trekken denk ik...
En dan verwachten jullie loyaliteit van de spelers!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 maart 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 21:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

En dan verwachten jullie loyaliteit van de spelers!
de spelers kunnen alleen maar meer gaan verdienen,Mario alleen maar minder of zou hij
binnenkort ook naar Man United of Barcalona of what ever kunnen?
el triste
 el triste - zondag 27 maart 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 21:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

En dan verwachten jullie loyaliteit van de spelers!
Ik niet.. loyaliteit is lang geleden. Hoop alleen dat ze bijtekenen maar helaas hebben spelers de macht. Zeg alleen dat Mario ze niet beter maakt ( helaas)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 maart 2011 door el triste --
el triste
 el triste - zondag 27 maart 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 22:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

de spelers kunnen alleen maar meer gaan verdienen,Mario alleen maar minder of zou hij
binnenkort ook naar Man United of Barcalona of what ever kunnen?
Misschien wel ...... De vraag is alleen als wat ...... ;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 28 maart 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 18:08 schreef de.fan het volgende:
'KUT' beleid in de kuip!!
Moeten ze maar eens openhied van zaken geven.
Dan zullen de spelers ook wat makkelijke kunnen beslissen, of ze hebben alle gegevens openbaar gemaakt naar de spelers toe en willen ze daarom niet bijtekenen.
En zeg nu eens eerlijk: WAT VOOR AANTREKKINGSKRACHT HEEFT MARIO BEEN NOU OP SPELERS?
Hij heeft nog niks bewezen, zeker niet dat hij spelers beter laat spelen en wat belangrijker is dat ie het elftal goed laat spelen!! Want ondanks dat de resultaten goed waren is het voetbal NOG STEEDS niet om aan te zien
Ben het een keer met je eens!
been presteert het zelfs om een speler die totaal niet functioneert (Wijnaldum) gewoon te laten staan terwijl hij naar mijn mening genoeg andere opties heeft!
Hij heeft overigens wel bewezen dat hij spelers beter laat spelen. (Leerdam, de Vrij)
salemi
 salemi - maandag 28 maart 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Mario Been laat geen spelers beter voetballen. Als je de hele jeugdopleiding bij Feyenoord hebt doorlopen, kan je echt goed voetballen. Been kan de spelers wel mentaal harder en meer weerbaar maken. Zoals tegen Roda uit de eerste tegengoal. Leerdam maaakt onbeholpen hands, van waaruit de vrije trap ongenadig werd binnegeschoten. Speel je eigenlijk al een verloren wedstrijd. Typisch een voorbeeld van een speler die niet vol zelfvertrouwen aan de wedstrijd begint.
Als Feyenoord de keus had, lieten zij zich echt niet mangelen door over het paard getilde spelers/zaakwaarnemers. De spelers moeten vooral tekenen omdat zij een potentiele waarde hebben en ook om te voorkomen dat zij "gratis weglopen". Vergeet niet dat er nog een Talentpool is, die afgelost moet worden. Dus zoveel opties zijn er niet voor Feyenoord. Ik vind dat Feyenoord het goed gedaan heeft door het aanbod van Vlaar in te trekken na zijn getreuzel. En wat betreft het zo maar laten vertrekken van spelers. Het is allemaal prima om een strik om Wijnaldum heen te doen en te laten vertrekken. Maar hebben we een alternatief? Dat krijgen we onderhand een speler rechtstreek uit onder 17. We zitten gewoon vast aan deze jonge en onstabiele selectie. Het is te hopen dat er nog een seizoen bij kan komen met deze jongens, zodat zij kunnen bewijzen dat ze echt goed zijn.
Ondanks alles nog liever dit dan een stelletje over-de-datum-spelers (uitgezonderd van Bronckhorst) die voor meer dan een miljoen per jaar niets toevoegen.
el triste
 el triste - maandag 28 maart 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 maart 2011 - 12:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ben het een keer met je eens!
been presteert het zelfs om een speler die totaal niet functioneert (Wijnaldum) gewoon te laten staan terwijl hij naar mijn mening genoeg andere opties heeft!
Hij heeft overigens wel bewezen dat hij spelers beter laat spelen. (Leerdam, de Vrij)
Ik zag al 1 1/2 jaar dat de vrij beter was in het centrum dan bahia..... ben ik de enige hier? Das geen verdienste van Been hou toch op zeg. leerdam? nog steeds middelmaat, maar is idd beter als middenvelder dan rechtsback.
Beide spelers zijn uit nood ( bahia zakte nog verder weg dan normaal en leerdam op de plaats van fer, die geblesseerd was, bruins , zeg ik verder niks over en el ahmadi die weg was ) in het veld op die positie gekomen. Heeft niks met Mario te maken helaas.
Ik wou echt dat ik wat anders kon zeggen want heb Been als mens heeeeel hoog zitten, maar het lukt gewoon niet!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 maart 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 maart 2011 - 13:35 schreef salemi het volgende:
Mario Been laat geen spelers beter voetballen. Als je de hele jeugdopleiding bij Feyenoord hebt doorlopen, kan je echt goed voetballen. Been kan de spelers wel mentaal harder en meer weerbaar maken. Zoals tegen Roda uit de eerste tegengoal. Leerdam maaakt onbeholpen hands, van waaruit de vrije trap ongenadig werd binnegeschoten. Speel je eigenlijk al een verloren wedstrijd. Typisch een voorbeeld van een speler die niet vol zelfvertrouwen aan de wedstrijd begint.
Als Feyenoord de keus had, lieten zij zich echt niet mangelen door over het paard getilde spelers/zaakwaarnemers. De spelers moeten vooral tekenen omdat zij een potentiele waarde hebben en ook om te voorkomen dat zij "gratis weglopen". Vergeet niet dat er nog een Talentpool is, die afgelost moet worden. Dus zoveel opties zijn er niet voor Feyenoord. Ik vind dat Feyenoord het goed gedaan heeft door het aanbod van Vlaar in te trekken na zijn getreuzel. En wat betreft het zo maar laten vertrekken van spelers. Het is allemaal prima om een strik om Wijnaldum heen te doen en te laten vertrekken. Maar hebben we een alternatief? Dat krijgen we onderhand een speler rechtstreek uit onder 17. We zitten gewoon vast aan deze jonge en onstabiele selectie. Het is te hopen dat er nog een seizoen bij kan komen met deze jongens, zodat zij kunnen bewijzen dat ze echt goed zijn.
Ondanks alles nog liever dit dan een stelletje over-de-datum-spelers (uitgezonderd van Bronckhorst) die voor meer dan een miljoen per jaar niets toevoegen.
ONZIN, goede avond!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moeten wij feyenoord nou echt smeken om middelmaat









0.0083110