BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ (za 02-04-2011 , 20:45): 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 17:29   quote  deeplink  
beter 1 bruins in de lucht dan 2 op het veld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 17:30   quote  deeplink  
betert een fuut in je kuut ,dan je ogen eruut Co!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 17:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
betert een fuut in je kuut ,dan je ogen eruut Co!!!
Tenminste dat zei die boerin die op de dijk liep en er 2 fuuten over
kwamen vliegen,ze bukte en trok haar rok over der hoofd....

En toen zei ze die woorden?
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 17:40   quote  deeplink  
ooo ik dacht beter 1 kut in de hand dan de lucht van 10 hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 17:40 schreef kale co het volgende:
ooo ik dacht beter 1 kut in de hand dan de lucht van 10 hahahaha
ja dat zekersssss........
sevillana
 sevillana - zondag 03 april 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Ik heb maar even gewacht met posten tot m'n woede en teleurstelling een beetje minder was geworden al heb ik nog steeds zwaar de pest er in.
Gisteravond heb ik een pot voetbal gezien tussen 2 teams die er allebei geen beste wedstrijd van maakten.
Het team met het meeste aan los zand heeft naar mijn idee uiteindelijk wel terecht verloren.
Dat doelpunt van AZ was volgens mij een schot wat niet onhoudbaar was maar blijkbaar dus wel voor Rob van Dijk.
En Luc had gewoon moeten scoren toen hij vrij voor de keeper kwam maar die 100% kans was duidelijk niet aan hem besteed.
Ik heb later op de avond nog naar Villarreal tegen Barcelona zitten kijken en toen zag ik een enorm verschil in tempo, balcirculatie en spelopvatting, . . . voetbal zoals voetbal gespeeld dient te worden.

Voetbal dus waarover we in Rotterdam alleen nog maar kunnen dromen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2011 door sevillana --
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:14 schreef sevillana het volgende:
Ik heb maar even gewacht met posten tot m'n woede en teleurstelling een beetje minder was geworden al heb ik nog steeds zwaar de pest er in.
Gisteravond heb ik een pot voetbal gezien tussen 2 teams die er allebei geen beste wedstrijd van maakten.
Het team met het meeste aan los zand heeft naar mijn idee uiteindelijk wel terecht verloren.
Dat doelpunt van AZ was volgens mij een schot wat niet onhoudbaar was maar blijkbaar dus wel voor Rob van Dijk.
En Luc had gewoon moeten scoren toen hij vrij voor de keeper kwam maar die 100% kans was duidelijk niet aan hem besteed.
Ik heb later op de avond nog naar Villarreal tegen Barcelona zitten kijken en toen zag ik een enorm verschil in tempo, balcirculatie en spelopvatting, . . . voetbal zoals voetbal gespeeld dient te worden.

Voetbal dus waarover we in Rotterdam alleen nog maar kunnen dromen.
Ja en daarom dient die lulhannes van een Mario Been na dit seizoen te worden ontslagen!!
Of nog beter dat ie vanzelf opstapt......
sevillana
 sevillana - zondag 03 april 2011 - 22:21   quote  deeplink  
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:21 schreef sevillana het volgende:
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vriend Sevi de Fan is een lullo maar ook ik hoop nu dat Mario opstapt...

Mario laat zien dat je een groot hart heb en ga kameraad!!!
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:21 schreef sevillana het volgende:
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pffffffffffffffffffffffffffffffffffff en nu ga ik maar weer
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:40 schreef de.fan het volgende:

[..]

pffffffffffffffffffffffffffffffffffff en nu ga ik maar weer
\o/
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 22:47   quote  deeplink  
ben kapot
MMM
 MMM - zondag 03 april 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:20 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja en daarom dient die lulhannes van een Mario Been na dit seizoen te worden ontslagen!!
Of nog beter dat ie vanzelf opstapt......
Zelf opstappen doet ie niet. Hij wilt z'n centjes meenemen, maar het blijft wel een echte Feyenoorder hoor.. Gaap
Wtje
 Wtje - maandag 04 april 2011 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:14 schreef sevillana het volgende:
Ik heb maar even gewacht met posten tot m'n woede en teleurstelling een beetje minder was geworden al heb ik nog steeds zwaar de pest er in.
Gisteravond heb ik een pot voetbal gezien tussen 2 teams die er allebei geen beste wedstrijd van maakten.
Het team met het meeste aan los zand heeft naar mijn idee uiteindelijk wel terecht verloren.
Dat doelpunt van AZ was volgens mij een schot wat niet onhoudbaar was maar blijkbaar dus wel voor Rob van Dijk.
En Luc had gewoon moeten scoren toen hij vrij voor de keeper kwam maar die 100% kans was duidelijk niet aan hem besteed.
Ik heb later op de avond nog naar Villarreal tegen Barcelona zitten kijken en toen zag ik een enorm verschil in tempo, balcirculatie en spelopvatting, . . . voetbal zoals voetbal gespeeld dient te worden.

Dat soort voetbal is nog nooit in de Kuip gespeeld en zul je ook nooit zien.

Voetbal dus waarover we in Rotterdam alleen nog maar kunnen dromen.
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 00:51 schreef Wtje het volgende:

[..]

ooit heb ik goed voetbal gezien niet eens zo lang geleden hoor dus het kan wel degelijk
de flh
 de flh - maandag 04 april 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:14 schreef sevillana het volgende:
Ik heb maar even gewacht met posten tot m'n woede en teleurstelling een beetje minder was geworden al heb ik nog steeds zwaar de pest er in.
Gisteravond heb ik een pot voetbal gezien tussen 2 teams die er allebei geen beste wedstrijd van maakten.
Het team met het meeste aan los zand heeft naar mijn idee uiteindelijk wel terecht verloren.
Dat doelpunt van AZ was volgens mij een schot wat niet onhoudbaar was maar blijkbaar dus wel voor Rob van Dijk.
En Luc had gewoon moeten scoren toen hij vrij voor de keeper kwam maar die 100% kans was duidelijk niet aan hem besteed.
Ik heb later op de avond nog naar Villarreal tegen Barcelona zitten kijken en toen zag ik een enorm verschil in tempo, balcirculatie en spelopvatting, . . . voetbal zoals voetbal gespeeld dient te worden.

Voetbal dus waarover we in Rotterdam alleen nog maar kunnen dromen.
Niveau Villareal is gewoon haalbaar.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 04 april 2011 - 15:06   quote  deeplink  
lul niet
de flh
 de flh - maandag 04 april 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 15:06 schreef Jappie_FEY het volgende:
lul niet
Tuurlijk wel.

Als je de doorontwikkeling van talenten die bij het eerste komen verbetert dan heb je over een paar jaar goud in handen.

Er spélen nu meer dan 10 spelers in O-17t/m21

Vergeet niet dat vroeger doorstroming van 't eerste naar de selectie bijna onmogelijk leek, laat staan basisplaats(en)

Als de doorontwikkeling verbetert, dan heb je pas écht goud in handen. En veel van die jongens spelen dan ook nog eens hun halve leven met elkaar samen en/of kennen elkaar heel goed.

Bij een normale financiële huishouding en doorontwikkeling van onze toptalenten is niveau Villareal Echt Wel Haalbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door de flh --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 04 april 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 15:23 schreef de flh het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.

Als je de doorontwikkeling van talenten die bij het eerste komen verbetert dan heb je over een paar jaar goud in handen.

Er spélen nu meer dan 10 spelers in O-17t/m21

Vergeet niet dat vroeger doorstroming van 't eerste naar de selectie bijna onmogelijk leek, laat staan basisplaats(en)

Als de doorontwikkeling verbetert, dan heb je pas écht goud in handen. En veel van die jongens spelen dan ook nog eens hun halve leven met elkaar samen en/of kennen elkaar heel goed.

Bij een normale financiële huishouding en doorontwikkeling van onze toptalenten is niveau Villareal Echt Wel Haalbaar.
misschien zegt dat wel meer over de jeugd van de overige eredivisie ploegen. Daarnaast werkt villarReal(2x r) met een wat hoger budget, waardoor het al niet mogelijk is (structureel)
de flh
 de flh - maandag 04 april 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 15:26 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

misschien zegt dat wel meer over de jeugd van de overige eredivisie ploegen. Daarnaast werkt villarReal(2x r) met een wat hoger budget, waardoor het al niet mogelijk is (structureel)
Onze jeugd heeft internationaal groot aanzien en speelt vaak mee om de prijzen. Dat weet jij ook best.

Villareal heeft wél idd een hoger budget (70 miljoen), maar dat zegt ook niet alles... als je je jeugd zodanig weet te organiseren dat ze allemaal weten wat ze moeten doen als ze bij het eerste komen... dan heb je niet zo veel meer aan dat 30 miljoen verschil.

Bovendien verwacht ik nog wel een behoorlijke dip bij de Spaanse ploegen:
- Economische situatie in Spanje moet nog echt doorwerken in de voetbalwereld daar
- Schuldenregelgeving bij de EUFA gaat alleen maar strenger worden
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 04 april 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 15:33 schreef de flh het volgende:

[..]

Onze jeugd heeft internationaal groot aanzien en speelt vaak mee om de prijzen. Dat weet jij ook best.

Villareal heeft wél idd een hoger budget (70 miljoen), maar dat zegt ook niet alles... als je je jeugd zodanig weet te organiseren dat ze allemaal weten wat ze moeten doen als ze bij het eerste komen... dan heb je niet zo veel meer aan dat 30 miljoen verschil.

Bovendien verwacht ik nog wel een behoorlijke dip bij de Spaanse ploegen:
- Economische situatie in Spanje moet nog echt doorwerken in de voetbalwereld daar
- Schuldenregelgeving bij de EUFA gaat alleen maar strenger worden
met jeugd alleen red je het ook niet. En hoe kom je erbij dat onze jeugd hoog aanzien heeft? Omdat de beste weggeplukt worden? Jeugd speelt toch niet voor europese prijzen?
de flh
 de flh - maandag 04 april 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 15:53 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

met jeugd alleen red je het ook niet. En hoe kom je erbij dat onze jeugd hoog aanzien heeft? Omdat de beste weggeplukt worden? Jeugd speelt toch niet voor europese prijzen?
nu een keer het hoogste elftal niet, maar ze doen toch regelmatig mee om de hoogtste prijzen.
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 16:52 schreef de flh het volgende:

[..]

nu een keer het hoogste elftal niet, maar ze doen toch regelmatig mee om de hoogtste prijzen.
accepteer maar gewoon dat we in Nederland de betere jeugdspelers naar het buitenland zullen zien verkassen en dat het voorlopig niet zal veranderen. de enige teams die op een wat hoger niveau mee kunnen doen zijn de nationale selecties maar op clubniveau tellen we in Nederland echt niet meer mee . . . . . het is gewoon niet anders.
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:40 schreef de.fan het volgende:

[..]

pffffffffffffffffffffffffffffffffffff en nu ga ik maar weer
heel fijn . . . . . .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5930
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ (za 02-04-2011 , 20:45): 0 - 1









0.0085310