|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ook supporters van Ajax gaan rollebollend over straat (Algemeen Dagblad)
|
|
|
alibabba
|
|
|
Velen vinden de oproep van de ASD aan Cruijff om technisch directeur te worden ronduit belachelijk. Ik sta daar volledig achter, omdat ik denk dat Cruijff op een afstand de zaken bij AJAX moet regelen. Van een afstand voelt ie zich het prettigst en kunnen we dus het beste profiteren van deze HELD. 'Gun Cruijff zijn oude dag!' Hier volgen enkele citaten die mijn steun 100% hebben;
,,Cruijff is bijna 63 en heeft het recht om te genieten van het leven. Waarom moet die man nu opeens een volletijdsbaan krijgen? Je kan toch niet zeggen dat het delegeren in Spanje bepaald slecht is verlopen", doelt een fan op een populaire supporterssite op het succes van FC Barcelona onder het bewind van de door Cruijff gesteunde voorzitter Joan Laporta en trainers Frank Rijkaard en Josep Guardiola.
Een boze aanhanger: ,,Hij heeft zijn foundation en bovendien zal hij van zijn vrouw nooit mogen. En als hij van zijn vrouw wel mag, dan zal hij het alleen al niet willen vanwege zijn kleinkinderen."
Andere supporters vinden dat Cruijff in het verleden al genoeg voor diensten voor de club heeft bewezen. ,,Bij zo'n legende - de man die de hele club groot heeft gemaakt - leg je geen eisenpakket neer. Een regelrechte schande, dit statement!"
,,Johan Cruijff heeft ons drie Europa cups als speler en één als trainer bezorgd, mind you? Elke Ajacied moet God op de blote knietjes bedanken dat hij zich nog met Ajax wilt bemoeien."
In een eerste statement van de ASD werd geschreven dat zij de ruzie tussen de groep-Cruijff en de directie spuugzat zijn en geëist dat beide partijen in het belang van Ajax tot een oplossing zouden komen. Na veel kritiek volgde vandaag een nieuw statement, zoals te zien is in mijn openingszin.
Dat het ASD wil smeden tussen beide is al een verkeerde!!! Men moet volledig de kant van Cruijff kiezen!!! JOHAN CRUIJFF MOET VOLLEDIGE ZEGGENSCHAP KRIJGEN BIJ AJAX, ANDERS IS HET GEDAAN MET ONZE CLUB!!!!! IEDEREEN MOET DAT BESEFFEN MENSEN!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Mijn vraag is dus wat jullie ervan vinden? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Dan moet hij een officiele functie gaan bekleden en dat wil hij dan weer niet. Ben niet blij met de manier waarop het nu gaat! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
100% eens met Alibabba... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 23:41 schreef Benno het volgende:Dan moet hij een officiele functie gaan bekleden en dat wil hij dan weer niet. Ben niet blij met de manier waarop het nu gaat! Waarom moet hij een officiele functie gaan bekleden als ie dat misschien niet wil? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Wat is dit voor raar insinuerend artikel?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 23:07 schreef alibabba het volgende:Een boze aanhanger: ,,Hij heeft zijn foundation en bovendien zal hij van zijn vrouw nooit mogen. En als hij van zijn vrouw wel mag, dan zal hij het alleen al niet willen vanwege zijn kleinkinderen." Zijn een paar quotes van supporters opgenomen. En dan wordt deze supporter gelijk als een boze aanhanger bestempeld. Volgens mij wilt de grote meerderheid (gokje 90%) van de supporters dat Cruijff de touwtjes in zijn handen krijgt. |
|
|
|