|
|
Benno
|
|
|
Danny blind danny blind is een echte ajacied!!!! |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Zo mag ook wel even gezegd worden! In voor en tegenspoed is hij er altijd, dat zijn pas clubmensen. Wie sluit zich aan bij deze steunbetuiging? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja absoluut mee eens dat Blind een held is, maar snap het nu van het topic niet helemaal, tenminste als het bedoeld is omdat Cruijff hem eruit zou willen hebben.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ik sta helemaal achter de revolutie remco, maar doet me echt pijn zoals er nu over blind gesproken wordt. En wie weet leest hij dat zelf ook wel en dan mag hij ook wel zien dat er fans zijn die hem als clubman hoog hebben zitten. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Cruijff & Co. hebben gezegd dat v/d Boog moet zeggen dat blind m.i.v. heden niet meer terug hoeft te komen. Dat zou idd echt belachelijk zijn. Dat er na dit seizoen misschien een andere of geen functie voor hem zou zijn wel. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ik ook bijna niet en ik hoop het ook echt niet. Maar goed waar rook is is vuur. Kan me overigensbest voorstellen dat cruijff hem niet als technisch directeur ziet, maar voor iemand als blind moet je gewoon een interessante functie vinden. We balen allemaal zo van het gebrek aanhart voor ajax bij sommige mensen bij de club, maar danny heeft absoluut het hart voor ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2011 door Benno -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
natuurlijk sluit ik me bij een steunbetuiging voor danny blind aan.........ajacied for ever! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Danny is een rasechte ajacied.Hij is er als je hem echt nodig hebt..........maar ook als je hem niet nodig hebt.Dat mag, nee dat moet je vd Boog kwalijk nemen, die hem als TD van Sparta liet terug keren. Toen Rick de TD functie van Blind afnam (het enige wat uit Coronels rapport werd uitgevoerd), stuurde ze Blind van de ene naar de andere functie en schepte 2 trainers met hem op. Was toch theater zoals Blind en Jol gezamelijk op de bank zaten. Kan gewoon niet een ex-hoofdtrainer naast een nieuwe hoofdtrainer. Danny, wat Rick je ook heeft belooft, hou de eer aanjezelf en doe een stap opzij voor jouw Ajax. Dan hoeft vd Boog zijn beloftes niet na te komen en gooi er (desnoods in de pers) dan maar uit wat ie je beloofd heeft. Rick moet met de billen bloot. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2011 - 01:00 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Cruijff & Co. hebben gezegd dat v/d Boog moet zeggen dat blind m.i.v. heden niet meer terug hoeft te komen. Dat zou idd echt belachelijk zijn. Dat er na dit seizoen misschien een andere of geen functie voor hem zou zijn wel. Het is ook ontkent door Bergkamp! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten welke functie Blind moet bekleden. Assistent zou de beste functie voor 'm zijn denk ik. Als trainer heb ik grote twijfels over hem, want hij heeft niet echt de persoonlijkheid en uitstraling om een club als Ajax te leiden. De rol van TD vind ik overbodig, wat die constructie hebben we al vaker gehad en dat botste altijd. De lijnen moeten korter naar mekaar toe, zodat je gelijk kan zien waar het fout gaat. Dat Blind zo beteuterd zat te kijken naast Jol, kon ook niet en dat heeft Blind geen goed gedaan in zijn algemeenheid. Feit blijft dat hij een echte Ajacied is!!! |
|
|
|