|
|
Quiroz
|
|
|
Luigi mocht van Feyenoord een dure Porsche hebben. Toch zat geld! Mama heeft dit echter tegengehouden, en nu rijd Luigi in een simpel Peugeotje! Moet immers niet naast zn schoenen lopen hahaha
Mama Bruins: Held Luigi : Homo gehhe |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Gelukkig vind je het zelf grappig |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Effe serieus dit is echt gebeurd? Zijn moeder werkt bij het bedrijf van mijn klasgenoot. Ik lul echt niet. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ken jij serieus zijn dan? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
Lijkt me een sterk verhaal.. denk dat Luigi ook een auto heeft van Feyenoords sponsor Opel.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en toen zij mama bruins: luigi, zit niet te dromen jonge, rij je peugeot!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2011 - 15:22 schreef Cheffie het volgende:Lijkt me een sterk verhaal.. denk dat Luigi ook een auto heeft van Feyenoords sponsor Opel.. Dateert ook vanaf dat Luigi hierheen kwam, bovendien rijd ook nu niet iedereen opel hoor.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2011 - 14:10 schreef Quiroz het volgende:Luigi mocht van Feyenoord een dure Porsche hebben. Toch zat geld! Mama heeft dit echter tegengehouden, en nu rijd Luigi in een simpel Peugeotje! Moet immers niet naast zn schoenen lopen hahaha Mama Bruins: Held Luigi : Homo gehhe ? |
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2011 - 15:54 schreef Quiroz het volgende:[..] Dateert ook vanaf dat Luigi hierheen kwam, bovendien rijd ook nu niet iedereen opel hoor.. nee klopt, andere spelers hebben er een extra auto bij, alleen als ze richting de club komen, zijn ze 'verplicht' om in die auto te rijden.
En voordat Luigi bij Feyenoord kwam, speelde hij bij Excelsior en het lijkt mij dan stug dat hij van zijn salaris daar een Porsche kon kopen.
Nogmaals, het lijkt mij een sterk verhaal. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Een speelgoedautootje denk ik? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2011 - 16:20 schreef Cheffie het volgende:[..] nee klopt, andere spelers hebben er een extra auto bij, alleen als ze richting de club komen, zijn ze 'verplicht' om in die auto te rijden. En voordat Luigi bij Feyenoord kwam, speelde hij bij Excelsior en het lijkt mij dan stug dat hij van zijn salaris daar een Porsche kon kopen. Nogmaals, het lijkt mij een sterk verhaal. Hij kreeg hem van Feyenoord! Luigi was in die tijd een groot talent en er werd van alle kanten aan hem getrokken (Ajax, PSV, AZ), maar Rotterdam had natuurlijk zijn voorkeur en als extra wapen gooide Feyenoord deze auto in de strijd. Waarom denk je dat Magath bij Wolfburg een Bentley krijgt als hij niet degradeerd, terwijl alles daar Volkswagen is? |
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2011 - 16:30 schreef Quiroz het volgende:[..] Hij kreeg hem van Feyenoord! Luigi was in die tijd een groot talent en er werd van alle kanten aan hem getrokken (Ajax, PSV, AZ), maar Rotterdam had natuurlijk zijn voorkeur en als extra wapen gooide Feyenoord deze auto in de strijd. Waarom denk je dat Magath bij Wolfburg een Bentley krijgt als hij niet degradeerd, terwijl alles daar Volkswagen is? Omdat Bentley onderdeel is van de VW groep? En hun deze auto waarshijnlijk als fooi af zullen schrijven.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2011 - 14:10 schreef Quiroz het volgende:Luigi mocht van Feyenoord een dure Porsche hebben. Toch zat geld! Mama heeft dit echter tegengehouden, en nu rijd Luigi in een simpel Peugeotje! Moet immers niet naast zn schoenen lopen hahaha Mama Bruins: Held Luigi : Homo gehhe
Was 't deze? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|