|
|
afcadavid
|
|
|
'Van Gaal biedt zich met Adriaanse aan bij Ajax' 28-03-11
Louis van Gaal heeft zich enkele weken geleden bij voorzitter Uri Coronel aangeboden bij Ajax. De voormalig succescoach van de club, die komende zomer moet vertrekken bij Bayern München, zou samen met Co Adriaanse de touwtjes in handen willen krijgen. AjaxF-side.NL Dat meldt Voetbal International. Volgens het weekblad zou in dat scenario Van Gaal algemeen directeur worden en Adriaanse hoofd jeugdopleidingen, een functie die hij al eerder bekleedde in Amsterdam.
Hoofdtrainer Frank de Boer, die eerder als speler samenwerkte met Van Gaal, zou in zijn positie kunnen blijven. Het plan voor een terugkeer van Van Gaal werd overigens volgens VI direct van tafel gewezen door Rik van den Boog, omdat zijn positie dan in gevaar zou komen.
Van Gaal liet in december weten een nieuwe samenwerking met Ajax niet uit te sluiten. Daarvoor zouden wel alle medewerkers moeten vertrekken die bij zijn vertrek als technisch directeur in 2004 betrokken waren.
De kans dat één van de laatste dromen van Van Gaal uit zal komen, lijkt klein. Coronels toekomst bij Ajax staat komende woensdag tijdens een ledenraadvergadering op het spel.
Tekst: AD Sportwereld |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Eerlijk gezegd lijkt me dit beter dan Cruijf en co. Ik denk dat Adriaanse en Van Gaal bestuurlijk beter zijn en ze tevens veel voetbal 'know-how' hebben. Al zou ik het ook niet verkeerd vinden met Hiddink en Cruijf. Maarja... We zitten nog steeds met rikkie en z'n debielen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 maart 2011 door PETER111 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zal het misschien zo zijn, dat ze Cruijff hebben willen buitengesluiten om van Gaal binnen te halen??!! |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2011 - 22:42 schreef remco k het volgende:Zal het misschien zo zijn, dat ze Cruijff hebben willen buitengesluiten om van Gaal binnen te halen??!! Of gebeurt dit om de wanorde nog groter te maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lijkt me toch niet, men doet dit niet om het erger te maken, ze willen allemaal het beste voor Ajax.. |
|
|
|
|
T-imothy
|
|
|
Naja het zou wel logisch zijn. Vanuit het huidige bestuur is te kennen gegeven dat het "vastliep" op Bergkamp welke de jeugdopleidingen zou moeten gaan hervormen. Vanuit het bovenstaande bericht begrijp ik dat Adriaanse dit dan zal moeten gaan doen.....
1+1+2
Maar jongens, als iedereen zoveel goeds met Ajax wilt........ Cruijf, van Gaal, Adriaanse, de Boer, Bergkamp, Blind e.d.
Als al deze mannen op 1 schip staat met de neuzen dezelfde kant op zonder dat ego's de kapitein willen spelen. Dat is toch de illusie van elke AJAX-fan? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo trouwens ook nog een prima keuze voor Cruijff kunnen zijn als hij zich verder niet te veel met Ajax wilt bemoeien als er weer een structuur staat. Maar gezien wat Cruijff wil en dat dit dan weer een reguliere organisatie met een TD zou worden zal dat wel niet gebeuren. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2011 - 23:07 schreef remco k het volgende:[..] Lijkt me toch niet, men doet dit niet om het erger te maken, ze willen allemaal het beste voor Ajax.. Dat vraag ik me af. Bij alle betrokkenen. Ik denk dat er ook heel veel persoonlijke belangen meespelen.Dat zal door alle geledingen van Ajax meespelen. Ik vraag me af waarom ineens van Gaal en Adriaanse op de proppen komen. v.Gaal en Cruijff zijn geen vrienden van elkaar dus wakkert dit de tegenstellingen alleen nog maar aan. Ik denk dat in de ledenraad ook weer mensen zitten die van Gaal graag zouden zien komen. Hoe gaan die nu stemmen. Een stem tegen Cruijff kan een stem worden voor van Gaal. Of zie ik nu teveel complotten? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2011 - 22:42 schreef PETER111 het volgende:Eerlijk gezegd lijkt me dit beter dan Cruijf en co. Ik denk dat Adriaanse en Van Gaal bestuurlijk beter zijn en ze tevens veel voetbal 'know-how' hebben. Al zou ik het ook niet verkeerd vinden met Hiddink en Cruijf. Maarja... We zitten nog steeds met rikkie en z'n debielen. We zijn nu een weg ingeslagen met Cruijff, dus dat MOET je vervolgen.
Volgens Voetbal International stond Rik van den Boog niet te springen bij het horen van het plan. De algemeen directeur zag zijn positie in gevaar komen en veegde het voorstel onmiddellijk van tafel.
Dit bevestigd dus maar weer dat Rik vd.Loog zich belangrijker vind dan v.Gaal, Cruijff of wie dan ook. Zijn eigen ego moet ten koste van echte Ajacieden overleven en ik heb schoon genoeg van die ellendeling!!!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2011 - 23:55 schreef alibabba het volgende:[..] We zijn nu een weg ingeslagen met Cruijff, dus dat MOET je vervolgen. Volgens Voetbal International stond Rik van den Boog niet te springen bij het horen van het plan. De algemeen directeur zag zijn positie in gevaar komen en veegde het voorstel onmiddellijk van tafel. Dit bevestigd dus maar weer dat Rik vd.Loog zich belangrijker vind dan v.Gaal, Cruijff of wie dan ook. Zijn eigen ego moet ten koste van echte Ajacieden overleven en ik heb schoon genoeg van die ellendeling!!!!!!! Eens! Eens! Eens! Kortom: EENS, Alibabba. Ik denk dat het niet alleen om zijn ego draait, maar ook om zijn bezoldiging... POEN, POEN, POEN. |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
De Boer, Bergkamp en Jonk worden straks aangevuld met Guus Hiddink, met Cruijff op de achtergrond, da's logisch ! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 - 02:56 schreef cvita het volgende:De Boer, Bergkamp en Jonk worden straks aangevuld met Guus Hiddink, met Cruijff op de achtergrond, da's logisch ! Dit zou een ideaal plaatje zijn denk ik! We moeten de juiste mensen laten doen waar ze zich het prettigst bij voelen en dan heeft AJAX daar het meeste profijt van. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2011 - 22:42 schreef PETER111 het volgende:Eerlijk gezegd lijkt me dit beter dan Cruijf en co. Ik denk dat Adriaanse en Van Gaal bestuurlijk beter zijn en ze tevens veel voetbal 'know-how' hebben. Al zou ik het ook niet verkeerd vinden met Hiddink en Cruijf. Maarja... We zitten nog steeds met rikkie en z'n debielen. Adriaanse.. kots op die vent...
van Gaal is passé.
In geen vergelijk met Cruijff.. van Gaal heeft geprofiteerd van de talenten die uit de baarmoeder van Cruijff kwamen.
Nee sorry, dit is een ultieme poging van het bestuur om verwarring te zaaien. Rik van de Loog roept dit en als het puntje bij paaltje komt wil hij het weer niet omdat hij zijn pluche zetel kwijt raakt dan.
Onzinverhaal...
Laat van Gaal maar naar Fietstas gaan... |
|
|
|
|
Enjoy1660
|
|
|
Waarom verbaasd mij dit niet, ik zei het al eerder dit is geregisseerd door Coronel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 - 11:36 schreef Ride het volgende:[..] Adriaanse.. kots op die vent... van Gaal is passé. In geen vergelijk met Cruijff.. van Gaal heeft geprofiteerd van de talenten die uit de baarmoeder van Cruijff kwamen. Nee sorry, dit is een ultieme poging van het bestuur om verwarring te zaaien. Rik van de Loog roept dit en als het puntje bij paaltje komt wil hij het weer niet omdat hij zijn pluche zetel kwijt raakt dan. Onzinverhaal... Laat van Gaal maar naar Fietstas gaan... Het zou je sieren als je met iets meer respect zou spreken over een van de meest succesvolle Ajax coaches aller tijden, namelijk wel succesvoller dan Cruijff zelf.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 - 11:48 schreef remco k het volgende:[..] Het zou je sieren als je met iets meer respect zou spreken over een van de meest succesvolle Ajax coaches aller tijden, namelijk wel succesvoller dan Cruijff zelf.. Sieren?
Je bent even vergeten hoe hij weggegaan is en daarna over zijn club sprak? Sorry hoor, respect krijg je maar kan je ook kwijt raken.
Alsof ik nog nooit hier verkondigt hebt dat 1995 het mooiste jaar allertijden was en dat ik daarvoor van Gaal genoeg geëerd heb
Het FEIT dat van Gaal niets met Johan Cruijff kan doen is genoeg voor mij om JOHAN CRUIJFF die meerdere Europacups (1) en een wereldbeker als speler/trainer gewonnen heeft (succesvoller dan Cruijff...hahahahahahaha) belangrijker te achten dan dat van Gaal opeens terugkomt
Johan Cruijff Als speler Ajax Eredivisie (8): 1966, 1967, 1968, 1970. 1972, 1973, 1982, 1983 KNVB beker (5): 1967, 1970, 1971, 1972, 1983 Europacup I: 1971, 1972, 1973 Wereldbeker: 1972 UEFA Super Cup: 1972, 1973 FC Barcelona Primera División: 1974 Copa del Rey: 1978 Feyenoord Eredivisie: 1984 KNVB beker: 1984 Nederlands voetbalelftal Zilver W.K: 1974 Brons E.K: 1976 Niet club gebonden Europees voetballer van de Eeuw IFFHS Golden Player of the Netherlands [bewerken] Als coach De Spaanse beker, de Champions League en het Spaans landskampioenschap.Ajax KNVB beker: 1986, 1987 Europacup II: 1987 FC Barcelona Primera División(4): 1991, 1992, 1993, 1994 Copa del Rey: 1990 Europacup II: 1989 UEFA Champions League: 1992 UEFA Super Cup: 1989, 1992 [bewerken] Individueel
========================= Louis van Gaal (als speler niks gewonnen)
Erelijst[bewerken] Nederland; AFC Ajax1992/1993 Nederlandse Beker 1993/1994 Nederlandse Supercup 1993/1994 Nederlands Kampioenschap 1994/1995 Nederlandse Supercup 1994/1995 Nederlands Kampioenschap 1995/1996 Nederlands Kampioenschap Internationaal
1991/1992 UEFA Cup 1994/1995 Champions League 1995/1996 Wereldbeker 1995/1996 Europese Supercup [bewerken] Spanje; FC Barcelona1997/1998 Europese Supercup 1997/1998 Spaans Kampioenschap 1997/1998 Spaanse Beker 1998/1999 Spaans Kampioenschap [bewerken] Nederland; AZ2008/2009 Nederlands Kampioenschap [bewerken] Duitsland; FC Bayern München 2009/2010 Duits Kampioenschap 2009/2010 DFB-Pokal 2010 DFB-Supercup
========
dus Remco, voordat je mij vraagt om met respect te praten over van Gaal ....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik denk dat het helemaal niet zo verkeerd is om van Gaal binnen te laten. Ik weet niet of Algemeen Directeur echt iets voor hem is, maar alles beter dan v/d Boog. Zou benieuwd zijn of Van Gaal het eens is met de klankbordgroep of niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 - 16:27 schreef Ride het volgende:[..] Sieren? Je bent even vergeten hoe hij weggegaan is en daarna over zijn club sprak? Sorry hoor, respect krijg je maar kan je ook kwijt raken. Alsof ik nog nooit hier verkondigt hebt dat 1995 het mooiste jaar allertijden was en dat ik daarvoor van Gaal genoeg geëerd heb Het FEIT dat van Gaal niets met Johan Cruijff kan doen is genoeg voor mij om JOHAN CRUIJFF die meerdere Europacups (1) en een wereldbeker als speler/trainer gewonnen heeft (succesvoller dan Cruijff...hahahahahahaha) belangrijker te achten dan dat van Gaal opeens terugkomt Johan Cruijff Als speler Ajax Eredivisie (8): 1966, 1967, 1968, 1970. 1972, 1973, 1982, 1983 KNVB beker (5): 1967, 1970, 1971, 1972, 1983 Europacup I: 1971, 1972, 1973 Wereldbeker: 1972 UEFA Super Cup: 1972, 1973 FC Barcelona Primera División: 1974 Copa del Rey: 1978 Feyenoord Eredivisie: 1984 KNVB beker: 1984 Nederlands voetbalelftal Zilver W.K: 1974 Brons E.K: 1976 Niet club gebonden Europees voetballer van de Eeuw IFFHS Golden Player of the Netherlands [bewerken] Als coach De Spaanse beker, de Champions League en het Spaans landskampioenschap.Ajax KNVB beker: 1986, 1987 Europacup II: 1987 FC Barcelona Primera División(4): 1991, 1992, 1993, 1994 Copa del Rey: 1990 Europacup II: 1989 UEFA Champions League: 1992 UEFA Super Cup: 1989, 1992 [bewerken] Individueel ========================= Louis van Gaal (als speler niks gewonnen) Erelijst[bewerken] Nederland; AFC Ajax1992/1993 Nederlandse Beker 1993/1994 Nederlandse Supercup 1993/1994 Nederlands Kampioenschap 1994/1995 Nederlandse Supercup 1994/1995 Nederlands Kampioenschap 1995/1996 Nederlands Kampioenschap Internationaal 1991/1992 UEFA Cup 1994/1995 Champions League 1995/1996 Wereldbeker 1995/1996 Europese Supercup [bewerken] Spanje; FC Barcelona1997/1998 Europese Supercup 1997/1998 Spaans Kampioenschap 1997/1998 Spaanse Beker 1998/1999 Spaans Kampioenschap [bewerken] Nederland; AZ2008/2009 Nederlands Kampioenschap [bewerken] Duitsland; FC Bayern München 2009/2010 Duits Kampioenschap 2009/2010 DFB-Pokal 2010 DFB-Supercup ======== dus Remco, voordat je mij vraagt om met respect te praten over van Gaal .... Volgens mij is van Gaal dus een veel succesvoller Ajax coach geweest dan Cruijff... Het gaat mij er helemaal niet om wie van de twee het moet gaan doen, ook dan heb ik iets liever dat Cruijff de touwtjes in handen neemt, het ging mij er enkel om dat je van Gaal afbrand, en dat is niet eerlijk.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ride, ik weet wat Van Gaal heeft gezegd, maar dat ging niet om Ajax, dat ging om het bestuur van Ajax en dat hij dat KUT vond, hij vond Ajax geen KUT club. Hij zou daar nooit meer willen werken onder dat bestuur. Tussen Cruijff en Van Gaal, ach dat is haantjes gedrag, ze willen allebei de belangrijkste Ajaxcied zijn en ja dan is Cruijff ruim in het voordeel en dat vind van Gaal niet leuk en daarbij houdt hij niet van commentaar.
Ik heb trouwens Van Gaal in het echt ontmoet en het is echt een geweldige man, die luisterd naar de supporters en er ook alles aan doet om de supporters het naar hun zin te maken. Hij kan bij mij niets fout doen. Cruijff heeft me weggestuurd, omdat hij vond dat ik niet goed genoeg was om Ajax 1 te halen... kutzooooi!!! lul, vond ik het toen eventjes, maar hij had wel gelijk. Hij weet wel waar hij het over heeft. Alleen echt toppers moet je daar laten spelen en niet floppers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Liever Louis en Co direct bij de club betrokken dan JC vanaf z'n terras in Catalunia. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 - 22:28 schreef Ikke_tikkie het volgende:Liever Louis en Co direct bij de club betrokken dan JC vanaf z'n terras in Catalunia. Ok, duidelijk, dat is in ieder geval een oplossing, veel mensen hier roepen dat Cruijff het niet mag gaan doen, dat Ajax het nu niet goed doet maar komen zelf niet met een oplossing.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik heb wel een oplossing hoor...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar die evrtel ik gewoon niet..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: WIl ik dit wel weten?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee.. Lijkt me vrij duidelijk ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik was serieus hoor man!!!!!!!!;-)whahhahahaah NOT |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: van Gaal en Adriaanse bieden zich aan bij Ajax... Joduh bied zich vrijwillig aan voor alle vrouwen (maximaal maat 42) van Nederland... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh