|
|
jarjar78
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
topic 3289458902590738759047150 over hetzelfde!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Als we niet reageren, zakt ook dit topic vanzelf weg |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Anders blijft het bovenaan staan |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote: dat is dan knap aan gezien het vandaag naar buiten kwam? |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
@Rovert
bedankt dat je toch drie keer reageerd om te zeggen dat er niet gereageerd moet worden.... geageer dan niet! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
toen verteld werd van de intresse om hem als td aan te stellen, toen zijn er meerdere topics gestart over wat hij mee zou kunnen/mogen nemen. neemt niet weg dat jou topics natuurlijk veel leuker zijn als al die andere zelfde topics. hahahaha ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet zo zeuren hoor, dit is nieuws, dus het bepraten waard. In dit nieuwsbericht staan nu de zekere namen die weg gaan, de andere berichten waren speculaties. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:Niet zo zeuren hoor, dit is nieuws, dus het bepraten waard. In dit nieuwsbericht staan nu de zekere namen die weg gaan, de andere berichten waren speculaties. weer eens. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
oh.. bij nader inzien.. goed topic!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens hoeft er van mij niemand te komen van die namen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als Wijnaldum idd verkocht kan worden en Bruins geen nieuw contracgt krijgt/tekent lijkt Hadouir mijn geen verkeerde versterking! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Hadouir, misschien Bodor. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: Bodor???????????? WTF |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 - 13:13 schreef JanM het volgende:[..] Als Wijnaldum idd verkocht kan worden en Bruins geen nieuw contracgt krijgt/tekent lijkt Hadouir mijn geen verkeerde versterking! Maar we hebben al zo speelse Marokkaan?! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 - 13:13 schreef JanM het volgende:[..] Als Wijnaldum idd verkocht kan worden en Bruins geen nieuw contracgt krijgt/tekent lijkt Hadouir mijn geen verkeerde versterking! is een beetje lastig manneke, denk ik . . . . . |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Die Addo was wel goed tegen Feyenoord maar laat ze allemaal maar wegblijven idd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alle 6 kunnen 20 km verderop bij MVV gaan ballen,prettige avond!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: jij ook een fijne avond, Leon |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kah ook transfervrij?
Kunnen wel wat humor en bloody scenes in De Kuip gebruiken. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Heb je met Swerts niet genoeg humor dan? Zie je het voor je Swerts en Kah in het hart van de verdediging, dan lach je je dood. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik denk dat dat eerder huilen word! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Meerder plaatsen inzetbaar, heeft goeie periodes gehad. Interessant voor de posities 14 t/m 22 .... |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
We kunnen er wel lacherig over doen, maar........................waar staat Roda in de ranglijst en waar staan wij? En....de laatste uitslag al vergeten? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 15:54 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:We kunnen er wel lacherig over doen, maar........................waar staat Roda in de ranglijst en waar staan wij? En....de laatste uitslag al vergeten? Volgend seizoen is dat weer rechtgezet |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haal Hadouir nou gewoon! Die jongen wil graag komen en is van toegevoegde waarde. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Sittard is niet veel verder, volgens mij nog wat dichterbij?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zijn ze nog niet weg dan? |
|
|
|