|
|
sannew89
|
|
|
Goedendag,
Wij zijn studenten Culturele Antropologie aan de Universiteit van Utrecht. Voor school moeten wij een kleinschalig onderzoek uitvoeren. Ons onderzoek houdt in dat wij willen onderzoeken wat de beweegredenen van de stemmers zijn om op de PVV te stemmen. Nu zoeken wij nog 3 PVV stemmers die wij eventueel mogen interviewen. Het interview wordt anoniem verwerkt en duurt ongeveer één uur. Wij hopen dat we op zeer korte termijn reactie krijgen. Heeft u interesse en tijd zou u dat dan op onderstaande emailadres willen laten weten?
Met vriendelijke groeten,
Sanne Willigenburg (sannewilligenburg@hotmail.com) |
|
|
|
|
marine41
|
|
|
Beste Sanne, graag wil ik je te woord staan waarom ik op de PVV heb gestemd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 - 22:40 schreef sannew89 het volgende:Goedendag, Wij zijn studenten Culturele Antropologie aan de Universiteit van Utrecht. Voor school moeten wij een kleinschalig onderzoek uitvoeren. Ons onderzoek houdt in dat wij willen onderzoeken wat de beweegredenen van de stemmers zijn om op de PVV te stemmen. Nu zoeken wij nog 3 PVV stemmers die wij eventueel mogen interviewen. Het interview wordt anoniem verwerkt en duurt ongeveer één uur. Wij hopen dat we op zeer korte termijn reactie krijgen. Heeft u interesse en tijd zou u dat dan op onderstaande emailadres willen laten weten? Met vriendelijke groeten, Sanne Willigenburg (sannewilligenburg@hotmail.com) Ik ook goed opgeleid ,baan,maar woon in een (gezellige ????) multi culty wijk |
|
|
|
|
Tjah NL
|
|
|
Heb er ook op gestemd. vind het alleen vreemd dat er onderzocht word waarom mensen op de PVV stemmen want het WAAROM is al bekend bij iedereen met gezond verstand. |
|
|
|
|
Thomas_1990_onderzoe
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15