|
|
amsterdammer113
|
|
|
Vandaag is onze vaste forummer Hasjkoph 16 jaar oud geworden. Feliciteer hem in dit topic en wens hem nog veel goede jaren!!
Hasjkoph speciaal voor jouw heb ik even tijd vrij gemaakt tijdens alle shit om je een fijne verjaardag toe te wensen. Helaas kan ik je niet komen opzoeken in het CAFE, maar je mag op mijn kosten een biertje nemen. Uiteraard met een schaaltje bitterballen!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Gefeliciteerd...
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er is er 1 jarig hoera, hoera dat kun je wel zijn dat is HASJKOPH, wij vinden het allen zo prettig jaja, en daarom zingen wij blijijij, hij leve lang hoera, hoera, hij leve lang hoera hoera, hij leve lang hoera, hoera... Lang zal die leven, lang zal die leven, lang zal die leven in de gloria, in de gloria. in de gloria..... Hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAAAAA...Hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAAAA..... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag kerel en nog vele jaren!!!!! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Dat je er maar een paar mag opsteken vanavond. Gefeli. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yo hasjkoppie!!!!!van harte KERELTJE!!!!!!!geen jongen meer vanaf vandaag man!!!!! hoop op een mooie toekomst voor jou! fijne dag man! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 12:12 schreef joduh het volgende:yo hasjkoppie!!!!!van harte KERELTJE!!!!!!!geen jongen meer vanaf vandaag man!!!!! hoop op een mooie toekomst voor jou! fijne dag man! Hé Hasjkoph. Van harte gefeliciteerd met jet 16e verjaardag, man!!! Nog vele machtige en prachtige jaren toegewenst, ook hier op het forum. Maak er een leuke dag van. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hahahaha! Ben echt helemaal blij hiermee! Iedereen heel erg bedankt!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: :-) Leuke verjaardag? Wat heb je zoal gekregen?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Tot nu toe wel ja! Heb nog niet het gevoel dat ik jarig ben :P Heb tot nu toe 3 boeken en 50 euro voor kleding gekregen, maar straks, vanavond, morgen en in het weekend krijg ik nog meer van ouders + broer en zussen. En nog wat van familie.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
denk dit |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Gefeliciteeerd hahahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: KOn het niet zien helaas, maar heb wel een idee...
Gefeliciteerd jongen, dat je nog maar veel mooie jaren mag genieten van die mooie club |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 16:26 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Tot nu toe wel ja! Heb nog niet het gevoel dat ik jarig ben :P Heb tot nu toe 3 boeken en 50 euro voor kleding gekregen, maar straks, vanavond, morgen en in het weekend krijg ik nog meer van ouders + broer en zussen. En nog wat van familie.. Hahaha. Dat belooft veel goeds! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gefeliciteer Hashkop maak er een mooie dag van,verders goed blokken volgende week en wie weet word jij de toekomstige AD van ons Ajax
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 16:26 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Tot nu toe wel ja! Heb nog niet het gevoel dat ik jarig ben :P Heb tot nu toe 3 boeken en 50 euro voor kleding gekregen, maar straks, vanavond, morgen en in het weekend krijg ik nog meer van ouders + broer en zussen. En nog wat van familie.. Ik denk dat Ajax jouw het grootste cadeau heeft gegeven door het opstappen van het bestuur en de RVC. De club wordt weer van ons!! Nogmaals een fijne verjaardag en maak er een mooi feest van met veeeeeeeeeeeeel alcohol. Kan er zelf ook wel een aantal gebruiken!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mooie dag om jarig te zijn man!!!!!!!!!vergeet je nooit meer........ |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:00 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik denk dat Ajax jouw het grootste cadeau heeft gegeven door het opstappen van het bestuur en de RVC. De club wordt weer van ons!! Nogmaals een fijne verjaardag en maak er een mooi feest van met veeeeeeeeeeeeel alcohol. Kan er zelf ook wel een aantal gebruiken!! Hahah idd! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
NOGMAALS BEDANKT IEDEREEN! |
|
|
|