BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe zat dat nou?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 maart 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Bij de VI werd vertelt dat Ajax Twente PSV allemaal populairder waren als Feyenoord hahahahaha
Statistieken uit de AH en Dirk van de Broek denk ik...
Maar mooi toch dat we nu een middenmotert zijn...
Mijn liefde voor Feyenoord word er niet minder van..
Misschien alleen nog maar groter wat overigens dan niet meer gezond is !!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 maart 2011 - 10:58   quote  deeplink  
Ach ja, dat is een gemiddelde over een aantal factoren he.
Ik heb niet al die punten gezien, maar goed, lekker boeiend.
Middenmoot qua populariteit. 13e plek en elke thuiswedstrijd meer supporters dan AZ en Tukkerland bij elkaar opgeteld.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 maart 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 10:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
Bij de VI werd vertelt dat Ajax Twente PSV allemaal populairder waren als Feyenoord hahahahaha
Statistieken uit de AH en Dirk van de Broek denk ik...
Maar mooi toch dat we nu een middenmotert zijn...
Mijn liefde voor Feyenoord word er niet minder van..
Misschien alleen nog maar groter wat overigens dan niet meer gezond is !!
Kan best kloppen.
Als wij nou volgend jaar om het kampioenschap mee doen zijn wij ineens weer in trek!
Op zulke gasten zit ik niet te wachten.
Je steunt je club door dik en dun!!!!
Er is wat dat betreft geen enkele club die zoveel aanhang houd in slechte tijden als Feyenoord!
Maar ja, daar hoor je niemand over!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 maart 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 11:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Kan best kloppen.
Als wij nou volgend jaar om het kampioenschap mee doen zijn wij ineens weer in trek!
Op zulke gasten zit ik niet te wachten.
Je steunt je club door dik en dun!!!!
Er is wat dat betreft geen enkele club die zoveel aanhang houd in slechte tijden als Feyenoord!
Maar ja, daar hoor je niemand over!
Niet met je eens, o.a. bij VI roemen ze het Legioen om hun trouw.
En ach, ook in dit geval is Feyenoord een sleeping giant: zodra de club weer volledig uit de as herrezen is en zich weer vaker bovenin meldt neemt de populariteit met enorme sprongen toe.

020 heeft fans en haters (tussenweg is er niet), Feyenoord heeft supporters, sympathisanten en een klein stel haters.
Sterker: driekwart Nederland hoopt op de terugkeer van Feyenoord!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 maart 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Denk dat aan bijvoorbeeld de supporters steunen Feyenoord ook best sympathisanten zitten, niet alleen maar supporters/fans.

Probleem wat wij op dit moment hebben is wij trekken de jeugd niet, dus we hebben geen aanwas. Moeten toch echt weer een aantal jaren bovenin gaan draaien. Rotterdamse jeugd hoef je ook niet per se op te rekenen, die zijn vaker voor Bursasspor, Galatassaray of El Halil.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 maart 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 11:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Kan best kloppen.
Als wij nou volgend jaar om het kampioenschap mee doen zijn wij ineens weer in trek!
Op zulke gasten zit ik niet te wachten.
Je steunt je club door dik en dun!!!!
Er is wat dat betreft geen enkele club die zoveel aanhang houd in slechte tijden als Feyenoord!
Maar ja, daar hoor je niemand over!
Precies ,je plaatst een gedeelde mening....
Want wie intresseerd zich nou wat wilemijn en jan pieter
van hockeyclub het stickie er van vind...
Kijk naar club gebonden mensen en je staat op nr 2.....
Zei bepalen,want zei betalen....

Misschien worden er ook wel geiten mee gerekend die
oostwaarts lopen als ze losgelaten worden?haha
R()b
 R()b - woensdag 30 maart 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Maurice de Hond zeker onderzoek gedaan?!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 30 maart 2011 - 13:07   quote  deeplink  
lekker interessant allemaal, ton meer of minder maakt ook niet uit
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 maart 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 12:05 schreef Stylzz het volgende:

Probleem wat wij op dit moment hebben is wij trekken de jeugd niet, dus we hebben geen aanwas.
Da's inderdaad een groot probleem. Jeugd haakt af. Feyenoord is ff niet 'sexy', want geen winnaar.
Bovenin draaien is eerste voorwaarde. Een moderne(r) uitstraling een tweede. Nieuw stadion bv.?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 30 maart 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 13:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Da's inderdaad een groot probleem. Jeugd haakt af. Feyenoord is ff niet 'sexy', want geen winnaar.
Bovenin draaien is eerste voorwaarde. Een moderne(r) uitstraling een tweede. Nieuw stadion bv.?
zal wellicht helpen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 maart 2011 - 14:35   quote  deeplink  
en natuurlijk elk jaar de helicopter met K3 er in.
Ook leuk voor de nieuwe spelerts.
Terminator
 Terminator - woensdag 30 maart 2011 - 14:52   quote  deeplink  
HAHAHAHAH tjah kijk FEYENOORD IS DE MOOISTE!okok dat psv en twente populairder zijn dan ons dat kan ik begrijpen maar dat ze dat afgekeurde pleewater boven ons zetten!hahahaha

Iedereen weet toch dat Feyenoord de grootste aanhang heeft dus ze lullen onzin maja ik snap ook niet dat jullie de vi lezen.ik vind dat jullie de vi moeten boycotten!kijken wie er dan volgens de vi het meest in trek is HAHAHAHA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2011 door Terminator --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 maart 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 13:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Da's inderdaad een groot probleem. Jeugd haakt af. Feyenoord is ff niet 'sexy', want geen winnaar.
Bovenin draaien is eerste voorwaarde. Een moderne(r) uitstraling een tweede. Nieuw stadion bv.?
Dus we verwachten "succes"supportertjes???
De voorwaarde van succes op zulke mensen zit een doorsnee Feyenoorder
dus niet op te wachten!!
Wat Stylzz zegt klopt gedeeltelijk,als je in de regio aan een turks ventje
vraagt wat is jou club dan gaat tie naar de club van de vaderland van z`n opa..
Maar een Antiliaan Surinamer of en toch ook wel een Marokaan kiezen vaak
voor Feyenoord!!!Voor de surinamer en antiliaan is dat zelfs 90%
Tevens wonen er in de regio heel veel Palestijnen,aan hun hoef je uiteraard
niet te vragen voor wie ze zijn :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 maart 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 14:52 schreef Terminator het volgende:
HAHAHAHAH tjah kijk FEYENOORD IS DE MOOISTE!okok dat psv en twente populairder zijn dan ons dat kan ik begrijpen maar dat ze dat afgekeurde pleewater boven ons zetten!hahahaha

Iedereen weet toch dat Feyenoord de grootste aanhang heeft dus ze lullen onzin maja ik snap ook niet dat jullie de vi lezen.ik vind dat jullie de vi moeten boycotten!kijken wie er dan volgens de vi het meest in trek is HAHAHAHA
De VI is ontstaan door Feyenoorders,zie historie..
Tevens zijn en of dat nog zo is de meeste leden van Feyenoord..
Het magazine is een mooi blad maar het TV programma begint meer
weg te krijgen van Gooise vrouwen!!!
Terminator
 Terminator - woensdag 30 maart 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 14:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De VI is ontstaan door Feyenoorders,zie historie..
Tevens zijn en of dat nog zo is de meeste leden van Feyenoord..
Het magazine is een mooi blad maar het TV programma begint meer
weg te krijgen van Gooise vrouwen!!!
hahaha precies dat zeg ik gamma

alleen dat het een mooi blad is klopt niet want daar zit die achterlijke snor derksen met zijn mogloieden maatjes van der gijp en hans neus junior bij!ook zo een neuzenprogramma!Boycotten die handel!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 maart 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 15:00 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahaha precies dat zeg ik gamma

alleen dat het een mooi blad is klopt niet want daar zit die achterlijke snor derksen met zijn mogloieden maatjes van der gijp en hans neus junior bij!ook zo een neuzenprogramma!Boycotten die handel!
Het blad gaat net wat vaker over Feyenoord dan andere clubs!!
Het programma is leuk voor een lach en een leugen!!!
Terminator
 Terminator - woensdag 30 maart 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 15:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het blad gaat net wat vaker over Feyenoord dan andere clubs!!
Het programma is leuk voor een lach en een leugen!!!
Als feyenoord in hun ogen het minst populair is waarom schrijven ze er dan het meest over?Hopelijk sterven die 3 eens lekker langzaam aan een erge neuzenziekte met hun ophitsig gedrag!Laat ze eens ECHT gaan werken net als de rest van ons klootjesvolk ipv met hun grote gaffelmond!

Het programma is goed voor leugen ja!En achterlijk lachen ken ik ook wel!dat doe ik elke dag op me werk!Alleen ik krijg er weinig geld voor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2011 door Terminator --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 maart 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 14:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus we verwachten "succes"supportertjes???
De voorwaarde van succes op zulke mensen zit een doorsnee Feyenoorder
dus niet op te wachten!!
Wat Stylzz zegt klopt gedeeltelijk,als je in de regio aan een turks ventje
vraagt wat is jou club dan gaat tie naar de club van de vaderland van z`n opa..
Maar een Antiliaan Surinamer of en toch ook wel een Marokaan kiezen vaak
voor Feyenoord!!!Voor de surinamer en antiliaan is dat zelfs 90%
Tevens wonen er in de regio heel veel Palestijnen,aan hun hoef je uiteraard
niet te vragen voor wie ze zijn :)
Nee, geen succes-supportertjes. Het ligt iets anders, Leon.
Als een club veel wint krijg het veel p.r. En is die club vaker in beeld dan is het eerder mogelijk dat een kind zich met die goeie voetballer gaat identificeren: idool-verheerlijking. Je favoriet, zoals we allemaal ooit 1 hadden/hebben. En die voetbalt bij die club: en als je idool er voetbalt dan is dat een goeie club.

Succes-supportertjes switchen op latere leeftijd 1 of meerdere malen van club.
Echte kid-supporters kunnen die eerste club niet meer loslaten.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 maart 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 15:11 schreef Terminator het volgende:

[..]

Als feyenoord in hun ogen het minst populair is waarom schrijven ze er dan het meest over?Hopelijk sterven die 3 eens lekker langzaam aan een erge neuzenziekte met hun ophitsig gedrag!Laat ze eens ECHT gaan werken net als de rest van ons klootjesvolk ipv met hun grote gaffelmond!

Het programma is goed voor leugen ja!En achterlijk lachen ken ik ook wel!dat doe ik elke dag op me werk!Alleen ik krijg er weinig geld voor!
Vind ik sterk overdreven. VI vind ik niet anti-Feyenoord. Integendeel bijna.
Neem ons niet serieus, zeggen ze herhaaldelijk. Doe ik dan ook niet. Tis hun mening. So what.
Terminator
 Terminator - woensdag 30 maart 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 15:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vind ik sterk overdreven. VI vind ik niet anti-Feyenoord. Integendeel bijna.
Neem ons niet serieus, zeggen ze herhaaldelijk. Doe ik dan ook niet. Tis hun mening. So what.
Mensen die niet werken moeten hun bek houden dus dat geld voor alle hobbyiesten zoals journalisten,voetballers etc!
hehehe
weet je waar je echt om kan lachen?de serie two and a half men hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2011 door Terminator --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 maart 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 15:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, geen succes-supportertjes. Het ligt iets anders, Leon.
Als een club veel wint krijg het veel p.r. En is die club vaker in beeld dan is het eerder mogelijk dat een kind zich met die goeie voetballer gaat identificeren: idool-verheerlijking. Je favoriet, zoals we allemaal ooit 1 hadden/hebben. En die voetbalt bij die club: en als je idool er voetbalt dan is dat een goeie club.

Succes-supportertjes switchen op latere leeftijd 1 of meerdere malen van club.
Echte kid-supporters kunnen die eerste club niet meer loslaten.
precies.

al hebben we dan wel weer de 'mazzel' dat Ajax nou ook niet bepaald veel kampioen wordt en aantrekkelijk voetbal speelt. dus we hoeven denk ik niet heel erg bang te zijn dat de jeugd in de randstad massaal voor Ajax gaat kiezen. je hebt wel in Nederland 3 clubs die echt fans hebben door het hele land. Voornamelijk Feyenoord en Ajax, maar ook PSV. De rest is nogal regiogebonden. Woon je in tukkerland, dan ben je al gauw voor FC Twente (of Heracles), woon je in Fryslan, dan ben je al gauw voor Heerenveen.

We hebben dus nog wel het geluk dat er in de randstand niet zo gauw een concurrende club is die op dit moment nou heel aantrekkelijk is. De meest constante ploegen van de afgelopen jaren zijn PSV en FC Twente, dus mensen uit die regio zullen eerder voor die club kiezen, terwijl ze vroeger wellicht voor Ajax of Feyenoord zouden zijn.

Nou zitten er in Brabant ook nogal wat Feyenoorders, dus het zou kunnen dat de huidige generatie eerder voor PSV kiest, maar dat weet ik niet eigenlijk.

Iemand hier die dat weet? Die in brabant woont, of daar veel komt?
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 30 maart 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Ik heb me voorgenomen niet meer naar die hersenloze kwallen van VI te kijken en al zeker niet naar het NOS/Ajax programma van Jack de Neus. Dus blijft er op de Nederlandse zenders weinig over.Mijn vrouw blij, kan zij ook nog eens naar wat anders kijken(gelukkig nooit GTST) -Kunnen we bij Feijenoord niet een eigen TV-zender beginnen? Kun je, als je het goed doet, ook nog een paar centen aan verdienen. Zou Jack de neus vanavond bij die vergadering de anus van JC moeten likken? Is wel een echte holtor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 maart 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 18:28 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Ik heb me voorgenomen niet meer naar die hersenloze kwallen van VI te kijken en al zeker niet naar het NOS/Ajax programma van Jack de Neus. Dus blijft er op de Nederlandse zenders weinig over.Mijn vrouw blij, kan zij ook nog eens naar wat anders kijken(gelukkig nooit GTST) -Kunnen we bij Feijenoord niet een eigen TV-zender beginnen? Kun je, als je het goed doet, ook nog een paar centen aan verdienen. Zou Jack de neus vanavond bij die vergadering de anus van JC moeten likken? Is wel een echte holtor.
wat is er dan vanavond?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 maart 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 10:58 schreef Stylzz het volgende:
Ach ja, dat is een gemiddelde over een aantal factoren he.
Ik heb niet al die punten gezien, maar goed, lekker boeiend.
Middenmoot qua populariteit. 13e plek en elke thuiswedstrijd meer supporters dan AZ en Tukkerland bij elkaar opgeteld.
Toch klopt dit verhaal niet helemaal,waar ik ben opgegroeid
waren er maar 3 clubs waar je positief over kon praten..
Dat waren SVV Sparta en Feyenoord,buiten dit waren er maar
2 opties kwa keuzes,1 je was voor Ajax of Sparta dus je vertelde
dat je eigenlijk niet van voetbal hield uit angst hahaha(verkeerde keuze)
Of optie 2 ,je was trots en was voor Feyenoord en iedereen mocht dat weten..
Dus er was maar 1 club die telde en die er met een paplepel werd ingetrapt..
Altijd en overal zag en hoorde je Feyenoord,het zelfde als naar school gaan..
Hetzelfde als adem halen ,het zelfde als eten..
En dat is het nog steeds ook al kom ik wat minder in de stad..
Maar vrijdag naar de Griek geweest en naar de kroeg maar Feyenoord leeft
nog zoals vroeger!!!
Wtje
 Wtje - woensdag 30 maart 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 15:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het blad gaat net wat vaker over Feyenoord dan andere clubs!!
Het programma is leuk voor een lach en een leugen!!!
Denk dat er over feyenoord dit seizoen ook heel wat meer te vertellen valt.
Wtje
 Wtje - woensdag 30 maart 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 15:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

precies.

al hebben we dan wel weer de 'mazzel' dat Ajax nou ook niet bepaald veel kampioen wordt en aantrekkelijk voetbal speelt. dus we hoeven denk ik niet heel erg bang te zijn dat de jeugd in de randstad massaal voor Ajax gaat kiezen. je hebt wel in Nederland 3 clubs die echt fans hebben door het hele land. Voornamelijk Feyenoord en Ajax, maar ook PSV. De rest is nogal regiogebonden. Woon je in tukkerland, dan ben je al gauw voor FC Twente (of Heracles), woon je in Fryslan, dan ben je al gauw voor Heerenveen.

We hebben dus nog wel het geluk dat er in de randstand niet zo gauw een concurrende club is die op dit moment nou heel aantrekkelijk is. De meest constante ploegen van de afgelopen jaren zijn PSV en FC Twente, dus mensen uit die regio zullen eerder voor die club kiezen, terwijl ze vroeger wellicht voor Ajax of Feyenoord zouden zijn.

Nou zitten er in Brabant ook nogal watat Feyenoorders, dus het zou kunnen dat de huidige generatie eerder voor PSV kiest, maar dat weet ik niet eigenlijk.

Iemand hier die dat weet? Die in brabant woont, of daar veel komt?
Ik kom uit Brabant, De mensen die voor de jaren 80 geboren zijn zijn er inderdaad veel voor feyenoord. De jongere generatie dus vanaf begin 80 zijn er nu meer voor psv en helaas ook voor ajax. Als je jong bent en voetbal leuk vind dan is het bijna logisch dat je dan voor een club kiest die het op dat moment goed doet. Dus als je dit meeneemt in de pol van populariteit dan doet feyenoord het met de aanhang die ze nu hebben helemaal niet slecht. Dus wie weet als het over een paar jaar het weer beter gaat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 maart 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 19:31 schreef Wtje het volgende:

[..]

Ik kom uit Brabant, De mensen die voor de jaren 80 geboren zijn zijn er inderdaad veel voor feyenoord. De jongere generatie dus vanaf begin 80 zijn er nu meer voor psv en helaas ook voor ajax. Als je jong bent en voetbal leuk vind dan is het bijna logisch dat je dan voor een club kiest die het op dat moment goed doet. Dus als je dit meeneemt in de pol van populariteit dan doet feyenoord het met de aanhang die ze nu hebben helemaal niet slecht. Dus wie weet als het over een paar jaar het weer beter gaat.
ok, bedankt voor je reactie. en inderdaad, als Feyenoord weer financieel gezond is en top 3 gaat draaien, dan zal het allemaal wel meevallen denk ik. het moet natuurlijk niet nog eens 12 jaar duren voor we een kampioenschap kunnen vieren, dan heb je wellicht wel te maken met een significant minder gedeelte dat Feyenoord fan/symphatisant is. aan de andere kant, dit wordt 'pas' (het went nooit) het 4de seizoen in een aardige tijd (begin jaren 90 uit mn hoofd), dat we geen top 4 eindigen. Dus ook de huidige generatie heeft Feyenoord ook bovenin zien meedraaien, de beker zien winnen en een groot gedeelte heeft Feyenoord nog de Uefa Cup zien winnen.
henrieva
 henrieva - woensdag 30 maart 2011 - 19:58   quote  deeplink  
precies.

al hebben we dan wel weer de 'mazzel' dat Ajax nou ook niet bepaald veel kampioen wordt en aantrekkelijk voetbal speelt. dus we hoeven denk ik niet heel erg bang te zijn dat de jeugd in de randstad massaal voor Ajax gaat kiezen. je hebt wel in Nederland 3 clubs die echt fans hebben door het hele land. Voornamelijk Feyenoord en Ajax, maar ook PSV. De rest is nogal regiogebonden. Woon je in tukkerland, dan ben je al gauw voor FC Twente (of Heracles), woon je in Fryslan, dan ben je al gauw voor Heerenveen.

We hebben dus nog wel het geluk dat er in de randstand niet zo gauw een concurrende club is die op dit moment nou heel aantrekkelijk is. De meest constante ploegen van de afgelopen jaren zijn PSV en FC Twente, dus mensen uit die regio zullen eerder voor die club kiezen, terwijl ze vroeger wellicht voor Ajax of Feyenoord zouden zijn.

Nou zitten er in Brabant ook nogal wat Feyenoorders, dus het zou kunnen dat de huidige generatie eerder voor PSV kiest, maar dat weet ik niet eigenlijk.

Iemand hier die dat weet? Die in brabant woont, of daar veel komt?

Ik kan jullie wel vertellen dat ik als Rotterdammer enige jaren in dat friesland woon en het geluk heb om als ons cluppie tegen heerenveen speelt ik hier getuige van mag zijn.
En als we scoren zie ik toch dat stadionntje (wel gezellig) voor een derde juichen en dat is ech niet overdreven
piet de paler
 piet de paler - woensdag 30 maart 2011 - 20:31   quote  deeplink  
worden jullie ook zo ziek van deze polls,ik zie ieder keer die Munsterman praten over het geweldige FC Twente.Dat weten we wel maar de prijzen kast is nog leeg Joop.En volgens mijn geografische kennis kun je niet meer fans krijgen dan je nu hebt,dus aan de groei van jullie supporters komt een eind.Dit is het zelfde voor AZ.Bovendien geloof ik de uitkomst niet van deze poll
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 maart 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Die poll is niet zo boeiend, eerder van belang hoe Feyenoord haar achterban kan vasthouden, cq. verjongen.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 30 maart 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 13:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Da's inderdaad een groot probleem. Jeugd haakt af. Feyenoord is ff niet 'sexy', want geen winnaar.
Bovenin draaien is eerste voorwaarde. Een moderne(r) uitstraling een tweede. Nieuw stadion bv.?
Ik heb Feyenoord altijd al een heel erg geile club gevonden. Vooral toen wer met Huysegems, Charisteas en Kolkka voorin speelden! Hoogtepunt voor mij.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 maart 2011 - 23:08   quote  deeplink  
Er zijn supporters die Theo Lucius met vuurwerk in z'n reet al geil vinden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 31 maart 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 12:05 schreef Stylzz het volgende:
Denk dat aan bijvoorbeeld de supporters steunen Feyenoord ook best sympathisanten zitten, niet alleen maar supporters/fans.

Probleem wat wij op dit moment hebben is wij trekken de jeugd niet, dus we hebben geen aanwas. Moeten toch echt weer een aantal jaren bovenin gaan draaien. Rotterdamse jeugd hoef je ook niet per se op te rekenen, die zijn vaker voor Bursasspor, Galatassaray of El Halil.
100% eens!!!
En daarom stem ik Wilders!!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 31 maart 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 20:31 schreef piet de paler het volgende:
worden jullie ook zo ziek van deze polls,ik zie ieder keer die Munsterman praten over het geweldige FC Twente.Dat weten we wel maar de prijzen kast is nog leeg Joop.En volgens mijn geografische kennis kun je niet meer fans krijgen dan je nu hebt,dus aan de groei van jullie supporters komt een eind.Dit is het zelfde voor AZ.Bovendien geloof ik de uitkomst niet van deze poll
Nou, maar in tukkerland waren vroeger 8 van de 10 voetballiefhebbers voor pisvee, ajakkes of FEYENOORD, maar sinds ze begin deze eeuw de beker hebben gewonnen leeft het daar en zijn 9 van de 10 voor Twente (Heracles is vooral Almelo; omstreken is Twente). De jonkies waarvan de vaders fan van een "top-drie"-club is (of was!) zijn voor Twente en vele vaders zijn ook overgestapt...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 31 maart 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 14:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

100% eens!!!
En daarom stem ik Wilders!!!
Lijkt me logisch, tuurlijk stem je op iemand die jou het liefste door je knieschijven schiet!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 31 maart 2011 - 15:39   quote  deeplink  
Voor zulke zaken moet je naar een ander forum, nl. politiek...
piet de paler
 piet de paler - donderdag 31 maart 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 15:14 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, maar in tukkerland waren vroeger 8 van de 10 voetballiefhebbers voor pisvee, ajakkes of FEYENOORD, maar sinds ze begin deze eeuw de beker hebben gewonnen leeft het daar en zijn 9 van de 10 voor Twente (Heracles is vooral Almelo; omstreken is Twente). De jonkies waarvan de vaders fan van een "top-drie"-club is (of was!) zijn voor Twente en vele vaders zijn ook overgestapt...
Ja und wass ,sorry ik liet me even gaan.Dus een tukker weet niet waar hij fan van is en laat dat afhangen van de stand op de ranglijst of lees ik dit verkeerd ?
Terminator
 Terminator - donderdag 31 maart 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 14:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

100% eens!!!
En daarom stem ik Wilders!!!
Lang leve De PVV!!Plus VVD uiteraard!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe zat dat nou?









0.0063519