BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Drukfout certificaat

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
blacky
 blacky - woensdag 30 maart 2011 - 11:05   quote  deeplink  
ik heb gisteren dus eindelijk mijn certificaat ontvangen voor het steunen van de actie supporters steunen Feyenoord. echter.... mijn naam is er gewoonweg verkeerd op gespeld. ik dus hiervan balen en een mailtje verstuurd naar supporters steunen Feyenoord. het volgende kreeg ik terug;

Geachte meneer (...),

Dank u voor uw e-mailbericht en uw steun betreffende de actie Supporters Steunen Feyenoord.

Helaas kunnen wij de tenaamstelling niet wijzigen in verband met het feit dat u dit zelf zo heeft ingevuld.

Wij vinden het vervelend u niet beter te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Feyenoord Service & Tickets

hier ben ik dus niet erg blij mee. ik weet niet of ik nog ergens kan achterhalen wat ik daar heb ingevuld, maar ik ben vast niet de enige van de duizenden mensen die de actie steunden en die per ongeluk een typo bij hun naam zouden hebben gemaakt. ik vind het wel heel goedkoop en gierig dat ze niet een nieuw certificaat kunnen printen voor me en deze kunnen opsturen.

wat vinden jullie hiervan?
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 30 maart 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 11:05 schreef blacky het volgende:
wat vinden jullie hiervan?
dat je je naam verkeerd hebt geschreven ?
nogal dom :) hahaha
sorry flauw grapje , maar bij mij is die wel goed
blacky
 blacky - woensdag 30 maart 2011 - 11:58   quote  deeplink  
ik bedoel wat jullie ervan vinden dat ze expliciet zeggen dat ze geen nieuwe kunnen sturen en dat ik ondanks mijn bijdrage het maar moet doen met dit certificaat.

maar ja, het is ook dom :P 999 van de 1000 keren gaat het ook goed. maar een typfout is zo gemaakt. ik vind het in ieder geval best zielig dat ze geen nieuwe op willen sturen. kleine service, maar blijkbaar te moeilijk...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2011 door blacky --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 maart 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Ik vat je punt en is ook lichtelijk kinderachtig.
Die van mij was wel goed.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 maart 2011 - 12:06   quote  deeplink  
Tsja.. naamwijziging aanvragen, andere optie zit er niet in.

Of... nu heb je een certificaat met een verhaal, ook leuk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 maart 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Gewoon nog een tientje storten en de juiste naam invullen..
Of die van Pa of ma of kind?
blacky
 blacky - woensdag 30 maart 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 12:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gewoon nog een tientje storten en de juiste naam invullen..
Of die van Pa of ma of kind?
gaat dat niet op rekening of zoiets dan? aangezien op de site staat dat je voor meerdere stortingen niet meerdere certificaten ontvangt. anders ga ik dit inderdaad proberen dnek ik. wil wel een goede natuurlijk :P
FR-Han
 FR-Han - woensdag 30 maart 2011 - 12:42   quote  deeplink  
gebruik je je vrouws rekening. kijk wel uit voor een vermelding op het certificaat met hele kleine lettertjes dat de storting gadaan is door je vrouw. ;-) anders kan je weer bezig. bijv: certificaat van arie, betaald door vrouw arie. staat nog lulliger als een foute naam. ;-)
R()b
 R()b - woensdag 30 maart 2011 - 12:44   quote  deeplink  
Kopie maken van wat je opstuurd , heb je nooit gezeik.
petert
 petert - woensdag 30 maart 2011 - 13:02   quote  deeplink  
je kan rustig je eigen naam gebruiken.
ik heb er namelijk ook 2!!
jarjar78
 jarjar78 - woensdag 30 maart 2011 - 13:31   quote  deeplink  
of gewoon type-ex en een stift.
werkt gegarandeerd.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - woensdag 30 maart 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 11:05 schreef blacky het volgende:
ik heb gisteren dus eindelijk mijn certificaat ontvangen voor het steunen van de actie supporters steunen Feyenoord. echter.... mijn naam is er gewoonweg verkeerd op gespeld. ik dus hiervan balen en een mailtje verstuurd naar supporters steunen Feyenoord. het volgende kreeg ik terug;

Geachte meneer (...),

Dank u voor uw e-mailbericht en uw steun betreffende de actie Supporters Steunen Feyenoord.

Helaas kunnen wij de tenaamstelling niet wijzigen in verband met het feit dat u dit zelf zo heeft ingevuld.

Wij vinden het vervelend u niet beter te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Feyenoord Service & Tickets

hier ben ik dus niet erg blij mee. ik weet niet of ik nog ergens kan achterhalen wat ik daar heb ingevuld, maar ik ben vast niet de enige van de duizenden mensen die de actie steunden en die per ongeluk een typo bij hun naam zouden hebben gemaakt. ik vind het wel heel goedkoop en gierig dat ze niet een nieuw certificaat kunnen printen voor me en deze kunnen opsturen.

wat vinden jullie hiervan?
Dat vind ik behoorlijk rot voor je, wil je die van mijnt hebben?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 maart 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 12:38 schreef blacky het volgende:

[..]

gaat dat niet op rekening of zoiets dan? aangezien op de site staat dat je voor meerdere stortingen niet meerdere certificaten ontvangt. anders ga ik dit inderdaad proberen dnek ik. wil wel een goede natuurlijk :P
ze zeggen wel dat je niet meerdere certificaten krijgt, maar ik heb er ook 2 binnen. en 3 of 4 keer gestort. en altijd via dezelfde rekening, de 2 certificaten zijn ook exact hetzelfde, geen spelfouten ofzo, dus het is een beetje een raar verhaal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 23 april 2011 - 17:05   quote  deeplink  
En vandaag mijn 3de certificaat (weer een exacte kopie) binnengekregen. Nog eentje en ik heb kwartet. Lekker opgelet daaro.

Iemand nog meer dan 3 gekregen?
aad 64
 aad 64 - zaterdag 23 april 2011 - 17:21   quote  deeplink  
Yassine Abdellaoui is ook best een moeilijke naam
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 23 april 2011 - 17:22   quote  deeplink  
Het gaat erom dat je gestort heb gozer. Dat hele certificaat ziet er toch niet uit. Als ik het over 20 jaar uit de kast haal zie ik Wijnaldum, Bahia, Castaignos en volgens mij Bruins erop staan. Dat herinnert me gelijk aan dit kut seizoen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 23 april 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 17:22 schreef Crisismanager het volgende:
Het gaat erom dat je gestort heb gozer. Dat hele certificaat ziet er toch niet uit. Als ik het over 20 jaar uit de kast haal zie ik Wijnaldum, Bahia, Castaignos en volgens mij Bruins erop staan. Dat herinnert me gelijk aan dit kut seizoen.
natuurlijk gaat het erom dat je gestort hebt. dat hele certificaat is gewoon een goedkoop dingetje, maar goed ook, want al het geld dat ze daaraan uitgeven komt niet bij de club terecht.

Alleen 1 certificaat vind ik meer dan voldoende. Vroeg me alleen af of er meer mensen waren die nu met een hele stapel opgescheept zitten.

Op de voorkant staan trouwens De Vrij, Ryo, Castaignos , Vlaar en naar ik denk Bahia, maar dat is niet heel goed te zien. Dus je hoeft in ieder geval niet tegen Bruins aan te kijken;)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 april 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Rovert
 Rovert - zondag 24 april 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 11:05 schreef blacky het volgende:
ik heb gisteren dus eindelijk mijn certificaat ontvangen voor het steunen van de actie supporters steunen Feyenoord. echter.... mijn naam is er gewoonweg verkeerd op gespeld. ik dus hiervan balen en een mailtje verstuurd naar supporters steunen Feyenoord. het volgende kreeg ik terug;

Geachte meneer (...),

Dank u voor uw e-mailbericht en uw steun betreffende de actie Supporters Steunen Feyenoord.

Helaas kunnen wij de tenaamstelling niet wijzigen in verband met het feit dat u dit zelf zo heeft ingevuld.

Wij vinden het vervelend u niet beter te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Feyenoord Service & Tickets

hier ben ik dus niet erg blij mee. ik weet niet of ik nog ergens kan achterhalen wat ik daar heb ingevuld, maar ik ben vast niet de enige van de duizenden mensen die de actie steunden en die per ongeluk een typo bij hun naam zouden hebben gemaakt. ik vind het wel heel goedkoop en gierig dat ze niet een nieuw certificaat kunnen printen voor me en deze kunnen opsturen.

wat vinden jullie hiervan?
Welke tikfout had je gemaakt in blacky?

had je blucky gedaan? Of blicky?
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Balcky.

Nu denkt iedereen dat ie op Potter lijkt.
Rovert
 Rovert - zondag 24 april 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Sorry hoor, als je je eigen naam niet goed kan spellen, moet je ook niet gaan zeiken als je niet een nieuw certificaat kan krijgen
rv1992
 rv1992 - zondag 24 april 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 21:42 schreef Rovert het volgende:
Sorry hoor, als je je eigen naam niet goed kan spellen, moet je ook niet gaan zeiken als je niet een nieuw certificaat kan krijgen
spellen blijft natuurlijk altijd moeilijk!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Drukfout certificaat









0.0059199