|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Mitea: 'Mijn grootste fout was om bij Ajax weg te gaan' (AjaxF-side.nl)
|
|
|
henkkamping
|
|
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
7 van de 10 spelers die ajax verlaten krijgen achteraf spijt. De portomonee is veelal belangrijker als de sportiviteit ! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 16:21 schreef Blokkie1974 het volgende:7 van de 10 spelers die ajax verlaten krijgen achteraf spijt. De portomonee is veelal belangrijker als de sportiviteit ! Ik ga f een blokkie om Blokkie;-)...Je hebt gelijk kerel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
er zijn maar heel weinig spelers die echt slagen na dat ze ajax verlaten hebben (en met slagen bedoel ik minimaal het winnen van de CL)
Sneijder, Seedorf en v/d Sar zijn de enige van de laatste 10 jaar als ik het ff snel uit mijn hoofd doe ;-) |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 17:11 schreef Blokkie1974 het volgende:er zijn maar heel weinig spelers die echt slagen na dat ze ajax verlaten hebben (en met slagen bedoel ik minimaal het winnen van de CL) Sneijder, Seedorf en v/d Sar zijn de enige van de laatste 10 jaar als ik het ff snel uit mijn hoofd doe ;-) Minimaal het winnen van de CL.. Ik vind eigenlijk Zlatan en Van der Vaart (als voorbeelden) ook wel geslaagd hoor.. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
|
|
|
ronald
|
|
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
en heeft Rosenberg (of all people) niet in de finale gestaan van de uefa cup met werder bremen? |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
@Blokkie1974 In principe heb je gelijk maar de kans om de CL te winnen is wel groter door weg te gaan bij Ajax dan om te blijven... |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 22:28 schreef morkanne het volgende:@Blokkie1974 In principe heb je gelijk maar de kans om de CL te winnen is wel groter door weg te gaan bij Ajax dan om te blijven... Maar het gaat over slagen, nadat je ajax verlaten hebt. |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
Als je zijn periode Real vergeet, is rafael ook geslaagd |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Pfff, Mitea, lekker belangrijk...
Spijt is wat de koe schijt. Wie mist Mitea? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Chivu, maxwell, Zlatan, vdvaart, sneijder, De Jong, Heitinga, vdsar, Suarez ? :) zo zijn er vast nog wel wat die weg zijn gegaan en die het hebben gemaakt, gaan maken |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
mitea is een vet goed man! ik heb nu nog een sleutelhanger aan mijn fiets van hem. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hahahaha, kan best zijn. Maar van Ajax-zijde kan er weinig sprake van spijt zijn |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Mwah, vond hem echt niet slecht. Fokking snel en kon echt wel wat. Misschien als ie wat langer was gebleven dat ie nog beter was geworden indd. In FM btw kreeg ik altijd nog een aantal miljoenen voor die vent :) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|