|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Wij de supporters een stem??!! |
|
|
|
sjasphere
|
|
|
AJAX BESTUUR EN RVC zIJN OPGESTAPT!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2011 door sjasphere -- |
|
|
|
|
BARRY DELFT
|
|
|
ja lekker cruijff for president!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ajaxcied
|
|
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
De bestuursleden van Ajax hebben hun functie als bestuurslid van de vereniging Ajax ter beschikking gesteld. Dit hebben zij hedenavond meegedeeld tijdens de bijeenkomst met de ledenraad van de club. Daarbij was ook de voltallige directie aanwezig. De ledenraad kwam vanavond bijeen om te spreken over de gang van zaken met betrekking tot de technische klankbordgroep. Op donderdag 24 maart 2011 bleek tijdens een gesprek met de clubleiding van Ajax en onder andere de klankbordgroep dat de adviezen van Johan Cruijff c.s. onverkort door de directie zouden moeten worden uitgevoerd, inclusief de personele consequenties. De directie van Ajax is eindverantwoordelijk voor het beleid en heeft aan de klankbordgroep meegedeeld dit niet uit handen te kunnen en willen geven. De Raad van Commissarissen (RvC) steunt de directie bij deze beslissing.
De bestuursleden van Ajax, te weten Uri Coronel (voorzitter), Cor van Eijden en Joop Krant, vinden dat het proces, en met name de daardoor ontstane en voortdurende onrust rondom de club, buitengewoon schadelijk is voor Ajax. Met het ter beschikking stellen van hun functie willen zij hun verantwoordelijkheid nemen door de club ruimte te bieden om uit deze dreigende impasse te raken.
Zij stellen daarmee ook hun positie als leden van de RvC van AFC Ajax NV, al dan niet gefaseerd, ter beschikking. Dit geldt ook voor de andere twee commissarissen, Frank Eijken en Jan Haars.
Concreet betekent de mededeling van de bestuursleden, dat de ledenraad op zoek moet gaan naar opvolgers. In de periode tot aan de formele benoeming van die opvolgers blijven de huidige bestuursleden in functie als bestuurders van de vereniging en als commissarissen van de vennootschap.
Conform het bepaalde in de statuten van de vereniging Ajax worden bestuursleden benoemd door de ledenraad. Voor het benoemen van nieuwe commissarissen is een (Buitengewone) Algemene Vergadering van Aandeelhouders nodig.
(Ajax.nl)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2011 door PETER111 -- |
|
|
|
|
BARRY DELFT
|
|
|
iedereen de straat op!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
GGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
HAHahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2011 door AJACIED uit enschede -- |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
JAA. Maar alleen coronel, van eijden en krant? Geen vd boog? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: De ledenraad moet op zoek naar een nieuwe RvC, die de directie kan wegsturen... |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
moatje
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Dus Bestuur en RvC leggen hun functie erbij neer als er vervangers komen right? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
IK GA ME VROUW VANACHT KAPOT NAAIEN! VAN DE VREUGDE |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Die smeerlap van een Coronel moet nog wel even met moddergooien. Heeft hij het over rust bij de club, gooit hij vertrouwelijke gesprekken gewoon via een persconferentie eruit. Onbehoorlijk. Deze man heeft helemaal niet het beste met de club voor, maar wil gewoon nog even z'n frustraties uiten. Dan ben je gewoon een kakkerlak eerste klas. Opgerot staat netje Coronel. Tot nooit meer ziens.
En neem die verdomde vd Boog ook alsjeblieft mee. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
HAHAAHA Heerlijk dit! Over 10 jaar is Ajax weer heer en meester in de top van Europa. :) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het levert je drie sterren op ThreeStars..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat is die peter r de vries een eikel zeg...........ik schaam me voor die gast man.......lamlul 1e klas!!!!!pisnicht....... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
feli allemaal......nu hopen dat het goed uitpakt allemaal...... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Heerlijk nieuws, hiervoor kwam ik speciaal even terug op het forum. Mannen allemaal gefeliciteerd en vanavond de hele avond gratis alcohol in het CAFE!!! Na het weekend zal ik wss weer volledig terugkeren op het forum en weer actief deelnemen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 19:56 schreef joduh het volgende:wat is die peter r de vries een eikel zeg...........ik schaam me voor die gast man.......lamlul 1e klas!!!!!pisnicht....... Niet dat ik die peter r de vries uberhaupt serieus neem, maar Wat heeft hij gedaan dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 19:56 schreef joduh het volgende:wat is die peter r de vries een eikel zeg...........ik schaam me voor die gast man.......lamlul 1e klas!!!!!pisnicht....... Ik had het gezien Joduh. De Vries is een aardige kerel, maar deze keer slaat ie de plank mis. Op de vraag hoe Cruijff het dan had moeten doen, wist ie geen antwoord. Peter stond ook niet achter het bestuur en directie zei ie, maar wat wil Peter dan??? Ik moet weer wel lachen om je antwoord hoor....hahahaha... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:03 schreef Boudewijn het volgende:[..] Niet dat ik die peter r de vries uberhaupt serieus neem, maar Wat heeft hij gedaan dan? hij was op dwdd. frits barend zat er ook en die peter de vries was weer zwaar negatief bezig over johan cruyff....het leek wel of hijzelf zat te azen op een functie binnen ajax man....zoooo zwaar negatief die gast.....waardeloze droplul is het.......maar dat vond ik zonder deze uitspraken eigenlijk ook al bedacht ik me net...;-) |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
ja peter r is te negatief over cruyff. Coronel ook aardig wat cynische uitspraken richting cruyff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:07 schreef joduh het volgende:[..] hij was op dwdd. frits barend zat er ook en die peter de vries was weer zwaar negatief bezig over johan cruyff....het leek wel of hijzelf zat te azen op een functie binnen ajax man....zoooo zwaar negatief die gast.....waardeloze droplul is het.......maar dat vond ik zonder deze uitspraken eigenlijk ook al bedacht ik me net...;-) hahahahahahahhahahaahahaa, Joduh Joduh Joduuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...hahahahahaha |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Is bij jullie de live stream op ajax.nl ook zo bagger? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
AJAX WORD WEER VAN ONS!!!!!!! MENSEN, DE WEG NAAR BOVEN IS VANAF VANDAAG INGESLAGEN!!!!!!!!! PROFICIAT IEDEREEN!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
nou moet het eerst maar weer is rustig worden binnen Ajax dan want dit is grote verandering en wie weet pakt het niet positief uit, dus geduld hebben denk ik?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:13 schreef R!ck het volgende:nou moet het eerst maar weer is rustig worden binnen Ajax dan want dit is grote verandering en wie weet pakt het niet positief uit, dus geduld hebben denk ik?? Het kan alleen maar beter R!ck! Geloof in JC!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik kwam ook maar weer is f aanwaaien... :D
Pietje wat heb ik paar weken terug gezegt ??? 1 groot complet !! en het heeft gewerkt !!!!
1 kort woord is nu toepassing.. YES !!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:04 schreef alibabba het volgende:[..] Ik had het gezien Joduh. De Vries is een aardige kerel, maar deze keer slaat ie de plank mis. Op de vraag hoe Cruijff het dan had moeten doen, wist ie geen antwoord. Peter stond ook niet achter het bestuur en directie zei ie, maar wat wil Peter dan??? Ik moet weer wel lachen om je antwoord hoor....hahahaha... ja kom op man ali!!!!!vind jij het een aardige kerel?????het is een lamlul die van alles probeert om met zijn smerige rotkop voor de camera te komen om interessant te lijken man.......hij brandt geert wilders helemaal af....probeert het in de politiek ook wat natuurlijk niet lukt.........grootste lamzak op de tv is het...... |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: Betekent dit ook meteen vertrek van Blind als assistent dan alibabba? Of wat denk jij? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dit jaar nog niet R!ck.. denk ook wel dat er een passende functie komt voor hem hoor |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
het zou een grote fout zijn om afscheid te nemen van danny....punt!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:16 schreef nummer10 het volgende:ik kwam ook maar weer is f aanwaaien... :D Pietje wat heb ik paar weken terug gezegt ??? 1 groot complet !! en het heeft gewerkt !!!! 1 kort woord is nu toepassing.. YES !!!!! leef je nog? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: mwah weet ik niet kerel.. denk wel dat jc de poppetjes goed kan neerzetten ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: wahah yer man.. :)) alleen zo druk de laatste tijd.. ik volg wel alles wat jullie zeggen/schrijven alleen kan nooit reageren door gebrek aan tijd.. nu eindelijk weer ffies tijd ! :) voor paar dagen maar :( |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik bedoel meer een fout richting suporters nr 10!!!!danny staat heel hoog aangeschreven nl..... |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Over Blind:
Danny Blind moet weg bij Ajax omdat de assistent-trainer van trainer Frank de Boer volgens Johan Cruijff niet te vertrouwen is, zo meldt NUsport. "Hij is niet te vertrouwen", citeerde voorzitter Uri Coronel woensdagavond Cruijff op de persconferentie waar hij uitleg gaf over het ter beschikking stellen van de zetels van het bestuur en de Raad van Commissarissen van de Amsterdamse club.
"Hij heeft in alle functies gefaald. Na Blind is de medische staf aan de beurt", herhaalde Coronel de woorden van de oud-international. In een gesprek met Coronel zou Cruijff hebben gezegd: "Als je Rik van den Boog steunt, ga je er ook aan. Dan schrijf ik jullie kapot." Dat heeft Cruijff op die manier ook tegen vijf leden van de ledenraad gezegd, aldus Coronel in zijn verklaring. Coronel verafschuwt de werkwijze van Cruijff. In gesprekken met de voormalig topspeler zou tegen directie zijn gezegd: 'slikken of oprotten'. Naast Blind moeten in de optiek van de oud-international nog zeven trainers, waaronder Jan Olde Riekerink, het veld ruimen die werkzaam zijn in de jeugdopleiding van de hoofdstedelingen. Die afkoopkosten zouden oplopen tot één miljoen euro. Coronel gaf aan niet gezwicht te zijn voor de druk, maar deze wijze van aanpak niet te kunnen accepteren. Hij wil tot zijn vervanging doorgaan met het houden van toezicht bij Ajax. "Cruijff is een groot icoon en voetbalheld van onze supporters", vervolgde Coronel. "Dat winnen wij nooit én we willen niet winnen, maar regels zeggen dat directie altijd eindverantwoordelijk is en blijft."
(voetbalzone)
Cruijff lijkt over lijken te gaan, maar het doel heiligt de middelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2011 door PETER111 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:16 schreef joduh het volgende:[..] ja kom op man ali!!!!!vind jij het een aardige kerel?????het is een lamlul die van alles probeert om met zijn smerige rotkop voor de camera te komen om interessant te lijken man.......hij brandt geert wilders helemaal af....probeert het in de politiek ook wat natuurlijk niet lukt.........grootste lamzak op de tv is het...... Ach Joduh, ieder zijn mening toch?? Hij levert ook goed werk met zijn verslagen enzo dus ik haat hem zeker niet hoor...ik blijf wel om je reacties lachen man... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:16 schreef R!ck het volgende:[..] Betekent dit ook meteen vertrek van Blind als assistent dan alibabba? Of wat denk jij? Er is nooit ter sprake gekomen dat hij meteen moest vertrekken, dat heeft vd Boog ervan gemaakt. Ik zou het bv een geweldig plan vinden om Blind neer te zetten waar Foppe nu gestopt is. Lijkt me een geweldige uitdaging voor Blind!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:25 schreef PETER111 het volgende:Over Blind: Danny Blind moet weg bij Ajax omdat de assistent-trainer van trainer Frank de Boer volgens Johan Cruijff niet te vertrouwen is, zo meldt NUsport. "Hij is niet te vertrouwen", citeerde voorzitter Uri Coronel woensdagavond Cruijff op de persconferentie waar hij uitleg gaf over het ter beschikking stellen van de zetels van het bestuur en de Raad van Commissarissen van de Amsterdamse club. "Hij heeft in alle functies gefaald. Na Blind is de medische staf aan de beurt", herhaalde Coronel de woorden van de oud-international. In een gesprek met Coronel zou Cruijff hebben gezegd: "Als je Rik van den Boog steunt, ga je er ook aan. Dan schrijf ik jullie kapot." Dat heeft Cruijff op die manier ook tegen vijf leden van de ledenraad gezegd, aldus Coronel in zijn verklaring. Coronel verafschuwt de werkwijze van Cruijff. In gesprekken met de voormalig topspeler zou tegen directie zijn gezegd: 'slikken of oprotten'. Naast Blind moeten in de optiek van de oud-international nog zeven trainers, waaronder Jan Olde Riekerink, het veld ruimen die werkzaam zijn in de jeugdopleiding van de hoofdstedelingen. Die afkoopkosten zouden oplopen tot één miljoen euro. Coronel gaf aan niet gezwicht te zijn voor de druk, maar deze wijze van aanpak niet te kunnen accepteren. Hij wil tot zijn vervanging doorgaan met het houden van toezicht bij Ajax. "Cruijff is een groot icoon en voetbalheld van onze supporters", vervolgde Coronel. "Dat winnen wij nooit én we willen niet winnen, maar regels zeggen dat directie altijd eindverantwoordelijk is en blijft." (voetbalzone) Cruijff lijkt over lijken te gaan, maar het doel heiligt de middelen. is gewoon nog ff onrust stoken jo.. altijd makkelijk moddergooien op deze manier.. als JC zegt met Danny hadden wij het meeste moeite om daar afscheid van te nemen, dan geloof ik eerder JC dan dat KUT BESTUUR |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:25 schreef PETER111 het volgende:Over Blind: Danny Blind moet weg bij Ajax omdat de assistent-trainer van trainer Frank de Boer volgens Johan Cruijff niet te vertrouwen is, zo meldt NUsport. "Hij is niet te vertrouwen", citeerde voorzitter Uri Coronel woensdagavond Cruijff op de persconferentie waar hij uitleg gaf over het ter beschikking stellen van de zetels van het bestuur en de Raad van Commissarissen van de Amsterdamse club. "Hij heeft in alle functies gefaald. Na Blind is de medische staf aan de beurt", herhaalde Coronel de woorden van de oud-international. In een gesprek met Coronel zou Cruijff hebben gezegd: "Als je Rik van den Boog steunt, ga je er ook aan. Dan schrijf ik jullie kapot." Dat heeft Cruijff op die manier ook tegen vijf leden van de ledenraad gezegd, aldus Coronel in zijn verklaring. Coronel verafschuwt de werkwijze van Cruijff. In gesprekken met de voormalig topspeler zou tegen directie zijn gezegd: 'slikken of oprotten'. Naast Blind moeten in de optiek van de oud-international nog zeven trainers, waaronder Jan Olde Riekerink, het veld ruimen die werkzaam zijn in de jeugdopleiding van de hoofdstedelingen. Die afkoopkosten zouden oplopen tot één miljoen euro. Coronel gaf aan niet gezwicht te zijn voor de druk, maar deze wijze van aanpak niet te kunnen accepteren. Hij wil tot zijn vervanging doorgaan met het houden van toezicht bij Ajax. "Cruijff is een groot icoon en voetbalheld van onze supporters", vervolgde Coronel. "Dat winnen wij nooit én we willen niet winnen, maar regels zeggen dat directie altijd eindverantwoordelijk is en blijft." (voetbalzone) Cruijff lijkt over lijken te gaan, maar het doel heiligt de middelen. Zo moet het aangepakt worden Peter. Hoe moet het anders??? We zijn afgegleden tot middelmaat en er moet nu met harde hand geregeerd worden. CRUIJFF////////HELD |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Mijn god wat een zooi aan ellende komt er naar buiten zeg. Johan is dus idd niet netjes geweest, maar ik geef hem de voordeel van de twijfel. Hij zal die info over die mensen niet uit zijn duim zuigen. Maar als een bedrijf reorganiseert dan vliegen er ook gewoon mensen uit, bij mijn bedrijf 18 een aantal jaren terug. Waar gehakt wordt vallen spaanders dus het zij zo. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:32 schreef alibabba het volgende:[..] Zo moet het aangepakt worden Peter. Hoe moet het anders??? We zijn afgegleden tot middelmaat en er moet nu met harde hand geregeerd worden. CRUIJFF////////HELD Eens, daarom: het doel heiligt de middelen. Nu v/d boog nog... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Van den Boog overweegt niet om op te stappen. 'Morgen weer aan de slag', zegt hij |
|
|
|