|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: gheghe nog ffies jo.. moeten eerst andere mensen benoemd worden... Keje Molenaar word AD let maar op (of misschien wel iets heel anders.. Hiddink ? misschien als verassing toch vGaal ? ) |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:39 schreef nummer10 het volgende:[..] gheghe nog ffies jo.. moeten eerst andere mensen benoemd worden... Keje Molenaar word AD let maar op (of misschien wel iets heel anders.. Hiddink ? misschien als verassing toch vGaal ? ) Hiddink zou zeker een optie zijn. Cruijff heeft al meermalen aangegeven Hiddink graag bij Ajax te zien!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 19:43 schreef RoodWit81 het volgende:Die smeerlap van een Coronel moet nog wel even met moddergooien. Heeft hij het over rust bij de club, gooit hij vertrouwelijke gesprekken gewoon via een persconferentie eruit. Onbehoorlijk. Deze man heeft helemaal niet het beste met de club voor, maar wil gewoon nog even z'n frustraties uiten. Dan ben je gewoon een kakkerlak eerste klas. Opgerot staat netje Coronel. Tot nooit meer ziens. Coronel is al 23 jaar lid van Ajax en heeft heel veel betekent voor deze club. Dat je hem nu graag ziet gaan is prima, ik zie ook graag de plannen van Cruijff ten uitvoer komen, maar dit kan en mag je niet over Uri Coronel zeggen, want dat is een op en top clubman die meer respect verdient dat dit. |
|
|
|
|
karakter
|
|
|
We zoeken een stel schoothondjes die in de RVC willen gaan zitten. Knikken als het baasje dat zegt. Hier op het forum wel een stel schoothondjes, wel wordt HBO gevraagd. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
waar slaat dit op man.....ben jij het niet zat met hoe het ging dan????? en dat jaknik gelul is larie man..... |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
vd boog trek toch je conclusies man HET IS OVER EN UIT VOOR VD BOOG |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Wij als supporters gaan aanstaande zondag de directie het laatste zetje geven ! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:48 schreef karakter het volgende:We zoeken een stel schoothondjes die in de RVC willen gaan zitten. Knikken als het baasje dat zegt. Hier op het forum wel een stel schoothondjes, wel wordt HBO gevraagd. We hebben jou mening niet dus zijn we schoothondjes? Hahaha, ga toch weg man, en kom niet met non-argumenten een beetje stoken. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Ik zie al die blije reacties, maar zo blij ben ik niet. De chaos is nu compleet. Dit KAN leiden tot iets moois, en ik hoop dat dit zeker gebeurt. Maar het is nu zaak om rust te bewaren. Laten de leden nu rustig hun werk doen i.p.v. nu om het directe ontslag van VD Boog te vragen. Alles komt op zijn eigen tempo... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dat is groep 1 (bestuur + RvC) die er uit zijn, nu groep 2 (directie) nog, en we kunnen met een schone lei beginnen. Ik denk dat JC het al helemaal klaar heeft liggen hoe hij het zou willen zien.
GO JOHAN GO!!! |
|
|
|
|
DeWaarheid
|
|
|
De CHAOS is COMPLEET!!! Er wordt hier weliswaar een bestuur weggestuurd door een begaafd oud profvoetballer, maar mensen laten we nu eerlijk zijn. Kruijff kon alleen voetballen!!!Van andere dingen heeft deze man echt totaal geen verstand!
Kortom: De club gaat naar de sodemieter, wanneer we luisteren naar de zogenaamde grote meneer Kruijff! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
liever naar de sodemieter met een man met een ajaxhart dan met een bestuur wat ook het bestuur van philips had kunnen zijn........ |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ligt het aan mij of kom ik ineens allemaal namen tegen die ik normaal weinig tot niet tegenkom hier ???? Cruyff hoeft geen verstand van bestuurlijke zaken te hebben, daar heeft ie v Duivenbode en Molenaar wel voor. EN vast nog wel een paar andere handlangers........... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
niet dat ik gelovig ben ofzo, maar zal god dan toch bestaan?? Cruijff, de grootste ajacied aller tijden is terug, seekt dit x echt zijn nek uit en heeft het binnen 4 maanden voor elkaar gekregen het bestuur eruit te werken!! Nu dr goede mensen in de rvc, met cruijff en consorten, met een echte ajacied als voorzitter. Vervolgens directie eruit en ook goede mensen neer te zetten. Geen bedrijfsmensen!!! en hoe halen al die anti-cruijff in hun hoofd cruijff neer te zetten als een nietsnut????!!!! Cruijff gaat zich daar ook niet mee bemoeien, hij zet daar mensen voor neer, en zelf gaat ie het technische beleid ondersteunen. Lijkt me een heel goed plan!! |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 22:50 schreef joduh het volgende:liever naar de sodemieter met een man met een ajaxhart dan met een bestuur wat ook het bestuur van philips had kunnen zijn........ wat een onzin. Maar wat me nog meer zorgen baart is dat Cruijff morgen weg is en dat hij niet weet hoe het verder moet.zo is het in de media gekomen. Het minste wat je kunt doen als je een revolutie ontketent is te zorgen dat je een plan hebt. Het kan dadelijk wel eens zo worden dat er Amerikaan komt die de club opkoopt. Maar goed iedereen is nu blij en over een jaar of drie zien we wel wat er van de plannen terecht is gekomen. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:46 schreef Eide het volgende:[..] Coronel is al 23 jaar lid van Ajax en heeft heel veel betekent voor deze club. Dat je hem nu graag ziet gaan is prima, ik zie ook graag de plannen van Cruijff ten uitvoer komen, maar dit kan en mag je niet over Uri Coronel zeggen, want dat is een op en top clubman die meer respect verdient dat dit. 100% mee eens.
Op chaos groeit niets. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 22:45 schreef DeWaarheid het volgende:De CHAOS is COMPLEET!!! Er wordt hier weliswaar een bestuur weggestuurd door een begaafd oud profvoetballer, maar mensen laten we nu eerlijk zijn. Kruijff kon alleen voetballen!!!Van andere dingen heeft deze man echt totaal geen verstand! Kortom: De club gaat naar de sodemieter, wanneer we luisteren naar de zogenaamde grote meneer Kruijff! Grappig dat je denkt iets over Cruijff te weten, alleen kan je de naam van de beste Ajax voetballer ooit niet eens spellen.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ga jij het nu over correcte spelling hebben?
Maar goed, je vlag kan uit Remco. 't Is voor elkaar, vanaf nu is het echt een pleuriszooi bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 23:30 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ga jij het nu over correcte spelling hebben? Maar goed, je vlag kan uit Remco. 't Is voor elkaar, vanaf nu is het echt een pleuriszooi bij Ajax. Jij was elf voor het aftreden van het bestuur en directie, alleen zie jij liever van Gaal en Adriaanse dan Cruijff, vergeet niet dat hetzelfde had moeten gebeuren om die andere twee aan de macht te krijgen, ook dan had je dus chaos gehad..
En ik spel weleens wat verkeerd ja, dat klopt, maar dat doe jij ook.... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Louis en Co zijn in ieder geval bereid zélf de verantwoordelijkheid te pakken. JC gaat dat op zeker niet doen. Ik begrijp dan ook niet waar men zo blij om is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 23:42 schreef Ikke_tikkie het volgende:Louis en Co zijn in ieder geval bereid zélf de verantwoordelijkheid te pakken. JC gaat dat op zeker niet doen. Ik begrijp dan ook niet waar men zo blij om is. Volgens mij hebben we daar genoeg discussies over gevoerd de afgelopen dagen.. Cruijff heeft trouwens aangegeven wel in de RVC te gaan zitten als de ledenraad dit zal vragen... Natuurlijk neemt hij dan niet de volle 100% verantwoording, maar hij doet niet niks...
Ik ga mijn nest opzoeken, welterusten en slaap zacht... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 23:44 schreef remco k het volgende:[..] Natuurlijk neemt hij dan niet de volle 100% verantwoording, maar hij doet niet niks... Goh, meneer -liever gezegd Lex Muller- basht de halve organisatie eruit en is dan genegen zitting in te nemen in een papieren instituut. Hulde, wat een held. Pfff. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 22:45 schreef DeWaarheid het volgende:De CHAOS is COMPLEET!!! Er wordt hier weliswaar een bestuur weggestuurd door een begaafd oud profvoetballer, maar mensen laten we nu eerlijk zijn. Kruijff kon alleen voetballen!!!Van andere dingen heeft deze man echt totaal geen verstand! Kortom: De club gaat naar de sodemieter, wanneer we luisteren naar de zogenaamde grote meneer Kruijff! Tis jouw waarheid.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 22:52 schreef Oceanu het volgende:Ligt het aan mij of kom ik ineens allemaal namen tegen die ik normaal weinig tot niet tegenkom hier ???? Cruyff hoeft geen verstand van bestuurlijke zaken te hebben, daar heeft ie v Duivenbode en Molenaar wel voor. EN vast nog wel een paar andere handlangers........... Precies!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 23:16 schreef ThomasAjacied het volgende:niet dat ik gelovig ben ofzo, maar zal god dan toch bestaan?? Cruijff, de grootste ajacied aller tijden is terug, seekt dit x echt zijn nek uit en heeft het binnen 4 maanden voor elkaar gekregen het bestuur eruit te werken!! Nu dr goede mensen in de rvc, met cruijff en consorten, met een echte ajacied als voorzitter. Vervolgens directie eruit en ook goede mensen neer te zetten. Geen bedrijfsmensen!!! en hoe halen al die anti-cruijff in hun hoofd cruijff neer te zetten als een nietsnut????!!!! Cruijff gaat zich daar ook niet mee bemoeien, hij zet daar mensen voor neer, en zelf gaat ie het technische beleid ondersteunen. Lijkt me een heel goed plan!! EENS |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 23:30 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ga jij het nu over correcte spelling hebben? Maar goed, je vlag kan uit Remco. 't Is voor elkaar, vanaf nu is het echt een pleuriszooi bij Ajax. Het is voor elkaar ja en wanneer je een echte Ajacied bent, ben je misschien nu niet blij, maar wil ik je reacties lezen als we 2 jaar verder zijn... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Het is idd een puinhoop, en Coronel is dan wel een echte Ajacied....persoonlijke gesprekken die je thuis hebt gevoerd ga je gewoon niet via de pers zo naar buiten brengen. Dat is alleen maar om iemand te beschadigen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
IK BEN HET SPUUG- en SPUUGZAT...
Zondag oorlog op het vak.. |
|
|
|
|
doctorq
|
|
|
Ik vind Cruyff verantwoordelijk voor de puinzooi die er nu is bij ajax, en ik verwacht van hem dat ie het oplost. Zijn plannen kunnen goed zijn, de manier hoe hij ze wil doorvoeren vind ik vrij schofterig. Ik snap dat het bestuur zich daar niet aan wil binden. Als meneer Cruyff iets subtieler was geweest in het presenteren van zijn plannen was deze hele ellende niet nodig geweest. Hoe er op deze site over met name coronel gesproken wordt vind ik ook vrij plat. Hij wordt ergens een kakkerlak genoemd. Volgens mij heeft coronel nooit iets met feyenoord van doen gehad. Johan Cruyff daareentegen..... Ik hoop dat Cruyff deze keer wel woord houdt en de puinhoop die hij heeft aangericht ook weer oplost. Als hij ajax weer een grote club weet te maken, is het schofferen van met name blind en olde riekering in ieder geval niet voor niets geweest... |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Oeh link ohhh wat link nu staat boog er allleen voor. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 09:01 schreef doctorq het volgende:Als hij ajax weer een grote club weet te maken, is het schofferen van met name blind en olde riekering in ieder geval niet voor niets geweest... Ik vind niet dat Cruyff Blind en Olde Riekerink heeft geschoffeerd....dat hebben vd Boog en Coronel gedaan door dat soort prive uitspraken (op advies van het PR bureau) in de pers te gooien. Tijdens een overleg op dat niveau vallen er harde woorden, en bij een reorganisatie vallen helaas meestal ontslagen. Maar ze hadden nooit op zo'n lage manier naar buiten gebracht mogen worden, dat was een taktiek ingelfuisterd door zo'n kut pr-bureau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Onderstaande tekst gekopieerd van een ander forum: ======================================================= Op zich fascineert zo'n proces me wel. Is het knap van die Boef dat hij dit bedenkt, of is het o zo voorspelbaar? We hebben dit allemaal al eerder gezien. Coronel en VDB lagen zes tellen uitgeteld in een hoek, dus heeft dat PR-bureau een noodstrategie bedacht. Ik moest heel erg denken aan de rare sprongen van John McCain, die de dreigende nederlaag probeerde af te wenden met hulp van bevriende journalisten en een lastercampagne. Het werkte niet, want men had het door.
Hoe doe je zoiets:
Leid de aandacht af van jezelf en je eigen falen/gebrek aan visie door:
1. twijfel te zaaien over de capaciteiten maar met name het karakter van je tegenstander (s), 2. Je tegenstander in de verdediging te drukken
Het voorwerk is gedaan door bevriende journalisten (vergelijkL Fox-McCain). We hebben kunnen horen en lezen dat Bergkamp een rookie is, dat Bergkamp zijn werk niet serieus neemt, dat Cruijff eigenlijk maar weinig gepresteerd heeft en zeker niet bij Barcelona. (NB: Frank de Boer is ook een rookie, maar dat is blijkbaar geen prlobleem.) Bovendien wordt de Blind-kaart gespeeld om op het sentiment van de supporters te werken.
DAn dat aftreden. Hier moet ik Steef een pluim geven. Hijzag het meteen. Dat aftreden is alleen strategie, een manier om verwarring te zaaien en Cruijff het intiiatief te ontnemen. En een tchnische discusie over de toekomst van Ajax teveranderen in een strategisch schaakspel, iets waar Cruijff geen kaas van gegeten heeft. Die persconferentie was bovendien een ideaal podium of tot de aanval over te gaan, want er was heel veel pers, je krijgt meer aandacht dan wanneer je iets zegt in een bevriende krant. Zelfs de T. zal bepaalde statements overnemen, hoe ongaarne men dat ook doet. Hierbij dient te worden opgemerkt dat Coronel sowieso was opgestapt, hij is aan zijn laatste jaar bezig. Let op met hoeveel nadruk hij zei dat er voorlopig niets veranderde en dat de directie bleef zitten. Voorllopig zijn er geen nieuwe commissarissen. Die paar maanden maken weinig uit.
En dan gisteren die persconferentie. Die open je dus met een klapper. Hoor hoe Coronel het oplepelt: het staat allemaal zwart op wit, we kunnen het bewijzen. Emails, voicemail. Ja, zelfs communicatiemiddelen waar Cruijff niet mee werkt worden tegen hem gebruikt. Wat is de bedoeling van zo'n statement? Dat wij allemaal gaan denken: wat is die Cruijff een gemene, onbeschofte tiran. Of er iets van klopt, who cares? Niemand die 'de bewijzen' gaat controleren. En gezien de instelling en de manier van denken van Cruijff weet je dat hij deze zaken toch niet gedocumenteerd heeft. Mocht hij desondanks tot in de details op de beschuldigingen ingaan, dan heb je hem waar je hem hebben wilt: in de verdediging. Het bureau van McCain het destijds ook gedaan. Obama was een moslim, een communist en hij had een enge dominee. Obama reageerde door ferm afstand te nemen van de dominee en de rest te negeren.)
Om het af te maken, heb je nog iets anders nodig: het contrast. Aan de ene kant de enge Cruijff, aan de Redder vam Ajax. Dat is Uri Coronel natuurlijk,d e man die Ajax al zo lang dient. Tussen de regels door schetst hij een vertederend beeld van zichzelf: een oude man, iemand die alles alleen doet in het belang van de club, die zichzelf wegcijfert, die wel weet dat Cruijff Ajax op de kaart heeft gezet en niet hij. Iemand die zijns ondanks in een vuile oorlog beland is geraakt en het allemaal heel vervelend vindt. (Vergelijk: de godvrezende McCain die zijn vaderland had gediend.)
Kortom, het is appeltje-eitje. Hulde daarbij voor de actuersprestaties van onze voorzitter. Misschien had hij destijds de hoofdrol in die musical moeten spelen en niet JOR.
Rest de vraag wat Uri Coronel bezielt om zo met modder te gooien. Hij beschadigt niet alleen Cruijff, maar ook de mensen die met Cruijff hebben gewerkt en dus de club. Ik kan alleen maar gissen naar zijn beweegredenen.
Dan de vraag aan jullie: wat zou julie tegenzet zijn als jullie in de schoenen van Cruijff stonden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 23:42 schreef Ikke_tikkie het volgende:Louis en Co zijn in ieder geval bereid zélf de verantwoordelijkheid te pakken. JC gaat dat op zeker niet doen. Ik begrijp dan ook niet waar men zo blij om is. had hij dat bij Barca ??? nope.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hiero
Fans: Ajax-top heeft niets met clubliefde te maken
Sommigen in verwarring, de meesten optimistisch. De supporters van Ajax reageren over het algemeen verheugd op het vertrek van voorzitter Uri Coronel en zijn medebestuursleden. Een fan: ,,Hij verklaarde voor de rust bij Ajax op te stappen, maar gooide even later een ongeëvenaarde kwak modder. Ook in het belang van Ajax?"
Veel aanhangers zijn boos over het feit dat Coronel een poging zou gedaan hebben om Cruijff in een kwaad daglicht te stellen. ,,Van Johan hoefde het bestuur helemaal niet op te stappen. Ze willen alleen de technische eindverantwoording. Is dat zo gek, dat zoveel topvoetballers bij elkaar het voetballend voor het zeggen wil hebben?
,,De leiding kon zichzelf niet wegcijferen en was bang dat Cruijff op termijn zijn gelijk zou halen", denkt een supporter, die vooral baalt van de 'slinkse manier' waarop Ajax zijn supporters 'bespeelt'. ,,Een pr-bureau inschakelen om Cruijff zwart te maken, zegt genoeg over het niveau van de huidige leiding. De reacties van Bergkamp en Jonk spreken boekdelen. Dit heeft niets meer met liefde voor Ajax te maken."
'Verschrikkelijk' In tegenstelling tot veel fans staat de officiële supportersvereniging - een orgaan van Ajax zelf - niet direct achter Cruijff. Het opstappen van het bestuur en de raad van commissarissen heeft volgens voorzitter Daniël Dekker tot meer onrust geleid. ,,Iedereen gaat nu rollend over straat. Dit is verschrikkelijk. Ik ben hier heel erg van geschrokken. Het is zo respectloos. We zijn in een smerige voetbaloorlog terechtgekomen."
Dekker vreest nu dat de situatie nog complexer is geworden. ,,Maar het seizoen is ook nog bezig. Er komt een bekerfinale aan en we willen met het oog op de kwalificaties voor de Champions League graag tweede worden in de competitie. Dat is belangrijk voor ons. Maar sfeer op De Toekomst en ook het eerste elftal worden hiermee wel aangetast.''
Schoon schip Toch is het overgrote deel van de supporters positief over het opstappen van het bestuur en de raad van commissarissen. ,,Eindelijk schoon schip. De groep-Cruijff kan op zoek naar een nieuw bestuur, dat wel de 'voetballers' steunt. Van den Boog (algemeen directeur, red.) zal zijn ontslagpremie nog willen opstrijken, maar lang zit ook hij niet meer."
Dekker is de enige die er geen vertrouwen in heeft.. was die zelfde dekker ook niet gekomen met een statement en een verklaring en is die Dekker geen vriendje van de hogepietjes bij Ajax ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Jonk en Bergkamp boos op leiding Wim Jonk, de beoogd hoofdscout van Ajax in de nieuwe opzet van Johan Cruijff bij Ajax, vindt het zeer teleurstellend wat voorzitter Uri Coronel gisteravond naar buiten heeft gebracht over de gesprekken tussen de Ajax-top en het Cruijff-kamp. ,,Er worden behoorlijk wat leugens de lucht in geslingerd." ,,Of het nog leuk is om voor Ajax te werken? Op dit moment niet, nee'', zei Jonk voor de camera van AT5.
Coronel las tijdens de persconferentie waarin hij zijn aftreden en dat van de voltallige Raad van Commissarissen naar buiten bracht enkele citaten voor die het kamp-Cruijff heeft gedaan. ,,Als we Van den Boog zouden steunen, zouden we allemaal kapot gaan", zo zei Coronel.
Jonk kijkt op van de beweringen van Coronel. ,,Wij hebben nooit op deze manier willen communiceren en dat de directie dit op deze manier naar buiten brengt is niet fijn. Dat slaat helemaal nergens op. Het is ook totale onzin dat er gedreigd is. Ik vind het waanzin."
Dennis Bergkamp, de beoogde nieuwe leider van de jeugdopleiding, was na afloop van een bewogen avond optimistisch. ,,Het kost door het vertrek van het bestuur alleen nog maar meer tijd om naar datgene te werken waar we naar toe willen, maar we moeten in het positieve blijven. Dit moeten we zien als één van de hobbels die we over moeten", zei de oud-spits tegen RTV Noord-Holland.
De berichten vanuit de Ajax-top dat hij als jeugdtrainer niet zou functioneren en meer tijd voor zijn gezinsleven nodig heeft, doen Bergkamp pijn. ,,Ik weet eigenlijk niet eens of ik daar op moet antwoorden, want ik vind het zó laag als dat er in gesmeten wordt. Ik heb eigenlijk ook helemaal geen behoefte om mij tot dat niveau te verlagen."
zegt genoeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Mooie Foto !!!
JC met zijn volgelingen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Goed stuk Ride. En zo gaat het idd in de wereld. Dit soort mensen zijn gehaaide zakenlieden, zie het bonuscontract dat ze zichzelf hebben gegeven bij evt winst bij Ajax. Vandaar die tussentijdse verkopen...want iedere zichzelf respecterende club verkoopt niet zijn beste speler in de winterstop. En al helemaal niet de enige spits ! |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:39 schreef nummer10 het volgende:[..] gheghe nog ffies jo.. moeten eerst andere mensen benoemd worden... Keje Molenaar word AD let maar op (of misschien wel iets heel anders.. Hiddink ? misschien als verassing toch vGaal ? ) Inderdaad, vd Boog zal er nog even moeten zitten, omdat je iemand in die functie moet hebben totdat de opvolger er is. Maar hij zal wel in "de-missionaire" modus moeten gaan, dus zo min mogelijk formele beslissingen nemen.
keje Molenaar in de directie lijkt me wel iets, in ieder geval een goede jurist lijkt mij wel een idee. Niet om weer over die scheidsrechters te beginnen, maar bv Toivonen's elleboogstoot tegen Vertonghen, als dit meteen rood was geweest, had Ajax zo maar 0-1 kunnen maken met nog een half uur en was het kampioenschap binnen bereik gebleven. Met plaatsing voor de CL en 10-15 miljoen euro gegarandeerd! Het gaat om grote bedragen en Ajax moet zich niet laten piepelen, door niemand. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 23:18 schreef soccer het volgende:[..] wat een onzin. Maar wat me nog meer zorgen baart is dat Cruijff morgen weg is en dat hij niet weet hoe het verder moet.zo is het in de media gekomen. Het minste wat je kunt doen als je een revolutie ontketent is te zorgen dat je een plan hebt. Het kan dadelijk wel eens zo worden dat er Amerikaan komt die de club opkoopt. Maar goed iedereen is nu blij en over een jaar of drie zien we wel wat er van de plannen terecht is gekomen. Dat ie zegt dat ie morgen weer weg gaat snap ik ook niet helemaal. Maar hij is een druk man met zijn Foundation en wat al niet meer.. Maar er ligt echt wel een plan! Maar hij kan dat na zo'n avond natuurlijk niet in de pers gooien! Als je zoiets opzet als dit dan heb je er van tevoren echt wel over nagedacht.. Had hij dit gister geroepen in de pers dan had de pers daarvan gesmuld want dan konden ze weer schrijven dat het "echt" een vooropgezet plan was.. Nu gaan er een aantal dagen overheen! En daarna komen ze met de namen.. (Mijn opinie) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
20 september 2010: "Dit is Ajax niet meer", zegt Cruijff in zijn column in Telesport.
21 september 2010: "Cruijff nauwelijks serieus te nemen, zegt Rick van den Boog in een reactie op de column van Cruijff.
8 november 2010: "Cruijff start fluwelen revolutie"
10 november 2010: "Cruijff heeft geen kennis van zaken", aldus Van den Boog.
14 november 2010: Van den Boog: "Ik ontsla Jol niet. "
6 december 2010: "Jol weg bij Ajax"
8 december 2010: "De Boer debuteert met zege in Milaan."
10 februari 2011: "Cruijff praat met Ajax"
16 februari 2011: "Arbitragezaak op non-actief gestelde Van der Zee."
28 februari 2011: "Ajax presenteert operationele winst van 9,8 miljoen euro."
15 maart 2011: "Ajax en Cruijff verheugd over uitkomsten klankbordgroep."
24 maart 2011: "Bom barst."
30 maart 2011: "Raad van commissarissen kondigt vertrek aan." |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:48 schreef karakter het volgende:We zoeken een stel schoothondjes die in de RVC willen gaan zitten. Knikken als het baasje dat zegt. Hier op het forum wel een stel schoothondjes, wel wordt HBO gevraagd. Huh??? Heb jijzelf wel karakter, karakter??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 22:45 schreef DeWaarheid het volgende:De CHAOS is COMPLEET!!! Er wordt hier weliswaar een bestuur weggestuurd door een begaafd oud profvoetballer, maar mensen laten we nu eerlijk zijn. Kruijff kon alleen voetballen!!!Van andere dingen heeft deze man echt totaal geen verstand! Kortom: De club gaat naar de sodemieter, wanneer we luisteren naar de zogenaamde grote meneer Kruijff! Kon Cruijff (zo heet die man al vele jaren...) alleen maar voetballen?? Ik schrijf het hier nog maar een keer: Josip Guardiola (trainer/coach van Barcelona) verklaarde enkele weken geleden, na alweer een compliment gekregen te hebben over het fantastische spel van zijn Bracelona, dat hij niet veel anders doet dan voortborduren op de zienswijze, adviezen en ideeën van Johan Cruijff van destijds. Zegt dat niet genoeg? Maar ja, de waarheid is hard, niet waar "DeWaarheid"? Of misschien is Johan Cruijff iemand anders dan Kruijff zoals jij hem noemt. Je moet je eerst verdiepen in de materie en de persoon, voordat jij je mening hier ventileert. Oké? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Cruyff heeft helemaal geen bestuur weggestuurt...hun zijn zelf opgestapt. Ze hoefden helemaal niet weg.
Wat ik hoop is dat Cruyff zich ook eens in de kleedkamer of langs het veld laat zien. Zou een enorme boost zijn voor voetballers en de jeugd als zo iemand meehelpt. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2011 - 20:46 schreef Eide het volgende:[..] Coronel is al 23 jaar lid van Ajax en heeft heel veel betekent voor deze club. Dat je hem nu graag ziet gaan is prima, ik zie ook graag de plannen van Cruijff ten uitvoer komen, maar dit kan en mag je niet over Uri Coronel zeggen, want dat is een op en top clubman die meer respect verdient dat dit. Hij mag dan wel al 23 jaar lid zijn, maar hij vind zichzelf wel belangrijker dan ieder ander bij Ajax. Hij heeft zelf voor onrust gezorgd en nu is het tijd voor hem om te gaan. Hij had nooit op die positie mogen zitten na het rapport Coronel en dan ineens toch de andere kant op gaan met zijn beleid?? Het is de enige en juiste beslissing van hem om op te stappen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 09:01 schreef doctorq het volgende:Ik vind Cruyff verantwoordelijk voor de puinzooi die er nu is bij ajax, en ik verwacht van hem dat ie het oplost. Zijn plannen kunnen goed zijn, de manier hoe hij ze wil doorvoeren vind ik vrij schofterig. Ik snap dat het bestuur zich daar niet aan wil binden. Als meneer Cruyff iets subtieler was geweest in het presenteren van zijn plannen was deze hele ellende niet nodig geweest. Hoe er op deze site over met name coronel gesproken wordt vind ik ook vrij plat. Hij wordt ergens een kakkerlak genoemd. Volgens mij heeft coronel nooit iets met feyenoord van doen gehad. Johan Cruyff daareentegen..... Ik hoop dat Cruyff deze keer wel woord houdt en de puinhoop die hij heeft aangericht ook weer oplost. Als hij ajax weer een grote club weet te maken, is het schofferen van met name blind en olde riekering in ieder geval niet voor niets geweest... Cruiff doet iets goed of hij doet het niet. Je moet het niet omdraaien. Het was voor Cruijff al een puinzooi. Trainers sneuvelden bij bosjes, vanaf 2004 al geen kampioen meer en internationaal worden we weggevaagd door Madrid en Moskou.
Als Cruijff iets subtieler is, gaat het ten koste van Ajax, want het is dan uitstel van beterschap. Er is iets grandioos fout bij Ajax en als je dat ziet, vraag ik me af hoeveel je betrokken bent bij Ajax.
Cruijff heeft een rapport gemaakt met vele oud-Ajacieden en daarin is het één en ander naar boven gekomen. Het zijn allemaal mensen geweest met voetbalverstand en dan lijkt het mij meer dan logisch dat de directie dit gewoon uitvoert! Als naar boven is gekomen dat Blind en Olde Riekerink niet functioneren, zal dat wel zo zijn. Als ik heel eerlijk ben, weet ik ook niet wat ik aan Blind zou hebben. Hoe hij op den duur naast Jol zat, was een teken van zwakheid. Olde Riekerink is al jarenlang Hoofd Jeugdopleiding en vanaf 2004 is het aantal kwalitatief goeie talenten gedaald.
Cruijff heeft ook al gezegd dat wanneer de Ledenraad het persé wil, hij in de RvC gaat zitten. Ik heb alle interviews bekeken en de laatste van Jonk was overduidelijk; Cruijff en zijn mannen zijn stukken geloofwaardiger dan vd.Loog en Coronel! |
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
alibabba