BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: 'Zes keer winnen en alles is nog mogelijk'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 30 maart 2011 - 16:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Been: 'Zes keer winnen en alles is nog mogelijk' (FR12.nl)

sevillana
 sevillana - donderdag 31 maart 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 20:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Mulder!
sowieso
JanM
 JanM - vrijdag 01 april 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 16:14 schreef Pietje1 het volgende:
ongelofelijk dat er nog mensen zijn hier die zelf deze uitspraak van Mario bekritiseren. Het is ook echt nooit goed. Als hij twijfelt is hij te onzeker als hij niet twijfelt is hij onrealistisch... Wat een onzin.
Precies! Ze moeten gewoon vol voor 6 overwinningen gaan en dan zien we wel waar het schip strandt ...
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 01 april 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 18:59 schreef de.fan het volgende:

[..]

Wat jij onzin vind!
Ik vind gewoon dat Mario het elftal NIET BETER laat spelen! Hij krijgt er geen geolied team van gemaakt en daar stoor ik me aan. Noem mij 1 speler die DOOR MARIO BETER IS GEWORDEN???
En noem dan geen Leerdam en de Vrij, want die zijn beter geen spelen omdat zij op de JUISTE plaatsen staan!! Het lijkt er bij Mario op dat de spelers die al langer in de kuip spelen onder Mario alleen maar slechter zijn gaan spelen!! Dus beste forumleden laat nu eens iets weten wat door MARIO BEEN BETER IS GEWORDEN!!! Volgens mij noppes................ geen ene moer.
Zoals gewoonlijk spreek je jezelf weer eens tegen. Mario moet er een geoliede machine van maken toch? Dan zal hij zich niet met individuen bezig moeten houden.

Het gaat er om dat het team goed gaat presteren en je ziet dat als er een paar betere spelers bijkomen het ineens een stuk beter draait.

Zijn Jans, Pastoor en Heerkes ook zulke slechte trainers? Hun teams staan gelijk of onder ons. Volgens jouw theorie is Ron Jans een ontzettende slechte trainer want zijn team wint geen wedstrijden en staat maar 1 puntje boven Feyenoord. Wat er in vorige seizoenen gebeurt is telt niet meer mee dus.
Kees010
 Kees010 - vrijdag 01 april 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 16:50 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk spreek je jezelf weer eens tegen. Mario moet er een geoliede machine van maken toch? Dan zal hij zich niet met individuen bezig moeten houden.

Het gaat er om dat het team goed gaat presteren en je ziet dat als er een paar betere spelers bijkomen het ineens een stuk beter draait.

Zijn Jans, Pastoor en Heerkes ook zulke slechte trainers? Hun teams staan gelijk of onder ons. Volgens jouw theorie is Ron Jans een ontzettende slechte trainer want zijn team wint geen wedstrijden en staat maar 1 puntje boven Feyenoord. Wat er in vorige seizoenen gebeurt is telt niet meer mee dus.
Als je je mening gewoon baseerd op de dingen die Mario heeft laten zien kun je los van de prestaties conclussies trekken.

- Spelers publiekelijk afmaken.
- Zichzelf verschuilen achter leeftijd en kwaliteit.
- Vreemde wissels die wedstrijd in negatief opzicht kantelen.
- 1st zeggen dat je met dit team geen hoge verwachtingen moet hebben,
en nu moeten we ineens weer iedereen kunnen verslaan.
- Spelers niet beter maken.
- Het team ook niet.
- Meerdere vreemde aankopen (Aussar, van Beuk., Larssen, enz. enz.)
Waarmee je naar buiten toe ook een imagoverlagend signaal afgeeft.
- Enz. enz.
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 01 april 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 20:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De spelers laten Mario niet beter trainen.
+1
de.fan
 de.fan - vrijdag 01 april 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 16:50 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk spreek je jezelf weer eens tegen. Mario moet er een geoliede machine van maken toch? Dan zal hij zich niet met individuen bezig moeten houden.

Het gaat er om dat het team goed gaat presteren en je ziet dat als er een paar betere spelers bijkomen het ineens een stuk beter draait.

Zijn Jans, Pastoor en Heerkes ook zulke slechte trainers? Hun teams staan gelijk of onder ons. Volgens jouw theorie is Ron Jans een ontzettende slechte trainer want zijn team wint geen wedstrijden en staat maar 1 puntje boven Feyenoord. Wat er in vorige seizoenen gebeurt is telt niet meer mee dus.
Zoals gewoonlijk heb jij een andere simpele visie betreft het voetbal!
Andere trainers oordeel ik niet, al helemaal niet die bij een andere club werken.
Ik oordeel alleen Mario Been en die maakt helaas GEEN VORDERINGEN BIJ FEYENOORD!!
En iedereen die dat NIET WIL OF KAN ZIEN is een blinde kip die geen verstand van voetbal heeft en alleen achter iedereen blijf staan die werkzaam is bij Feyenoord. En daar wordt je als CLUB helaas niet beter door. Je moet een bestuur, technisch platform en een HOOFDTRAINER hebben die Feyenoord als club vooruit kunnen helpen. En dat is helaas wat ik op dit moment niet zie bij Feyenoord , ondanks dat Mario Been al bijna 2 seizoenen de hoofdtrainer is in de kuip! Stilstand is bij mij achteruitgang. En de opmerkingen van een andere forumlid is wat dat betreft helemaal gevat.

Publiek vermaken??
Als elftal goed samen spelen??
Spelers beter maken??
Wissel beleid van de trainer??
En spelers gaan echt niet tekenen zolang Mario Been nog de trainer is in de kuip, dus aantrekkingskracht heeft Mario Been ook al niet!!
Moet normaal ook niet nodig zijn maar dat is nu helaas wel het geval omdat de resultaten tegen vallen!! Je moet voor Feyenoord willen spelen.
En ik ben helemaal van mening dat Feyenoord een bewezen trainer moet hebben die in het verleden meerdere keren heeft getoond dat ie spelers en het elftal beter laat spelen!!
Dit ook mede vanwege de financiële situatie waar Feyenoord zich in bevind!!

En iedereen mag een mening hebben , maar ik voorspel dat als Feyenoord op deze voet verder gaat er binnen 2 seizoenen een crisis in de kuip komt!! Het zou mij niet verbazen dat als Mario Been trainer blijft we volgend seizoen weer tegen degradatie spelen! En nu zal er wel weer een paar roepen dat we geen degradatie voetbal spelen, maar voor mij is het rechter rijtje al degradatie voetbal!!! Feyenoord moet elk seizoen voor de eerste 5 plekken mee doen. Eigenlijk voor het kampioenschap. Maar dat is mijn ongezouten mening!!
En er zullen er wel weer vele hier niet mee eens zijn, ga wat mij betreft dan Excelsior aanmoedigen!! Ik wil als supporter dat we om de bovenste plekken mee draaien. Niet zoals het de afgelopen seizoenen gaat met als uitschieter vorig seizoen.
DY
 DY - vrijdag 01 april 2011 - 18:22   quote  deeplink  
optimisme boven realisme....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 april 2011 - 18:54   quote  deeplink  
de.fan is een volhouder. Gelijk heeft ie, alleen inhoudelijk niet.
david budde
 david budde - vrijdag 01 april 2011 - 19:49   quote  deeplink  
alsof Feyenoord met deze stumpert alles gaat winnen 
moet ook nog de play-of's gewonnen worden  stel dat dat ook gebeurt
wat the fuck heeft dit Feyenoord dan in Europa te zoeken
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 01 april 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 19:49 schreef david budde het volgende:
alsof Feyenoord met deze stumpert alles gaat winnen 
moet ook nog de play-of's gewonnen worden  stel dat dat ook gebeurt
wat the fuck heeft dit Feyenoord dan in Europa te zoeken
Krijg eeuwig jeuk met te korte armpjes
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 april 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 19:49 schreef david budde het volgende:
alsof Feyenoord met deze stumpert alles gaat winnen 
moet ook nog de play-of's gewonnen worden  stel dat dat ook gebeurt
wat the fuck heeft dit Feyenoord dan in Europa te zoeken
Wat dacht je van ehh...Ervaring?
david budde
 david budde - vrijdag 01 april 2011 - 19:55   quote  deeplink  
begrijp me niet verkeerd hotjumper
ik hoop het van harte , maar ik zie het niet gebeuren
david budde
 david budde - vrijdag 01 april 2011 - 19:57   quote  deeplink  
ehh...Ervaring lijkt me mooi maar dit jaar hebben we er ook geen reet aangehad
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 april 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 19:57 schreef david budde het volgende:
ehh...Ervaring lijkt me mooi maar dit jaar hebben we er ook geen reet aangehad
Te zwart gesteld. Europees spelen helpt het ervaringsproces (licht) versnellen.
david budde
 david budde - vrijdag 01 april 2011 - 20:08   quote  deeplink  
ok daar heb je gelijk in
maar zoals het er nu uitziet geloof ik niet dat het huidige Feyenoord meer dan 2 wedstrijden speelt in de euefa
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 april 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 20:08 schreef david budde het volgende:
ok daar heb je gelijk in
maar zoals het er nu uitziet geloof ik niet dat het huidige Feyenoord meer dan 2 wedstrijden speelt in de euefa
DIT Feyenoord niet veel
Maar ik weet niet hoe Feyenoord er over 4 maanden uit ziet.
sevillana
 sevillana - vrijdag 01 april 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 18:54 schreef FR-Henk het volgende:
de.fan is een volhouder. Gelijk heeft ie, alleen inhoudelijk niet.
en uh . . . . . . . . . . de aanhouder wint?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 april 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 20:48 schreef sevillana het volgende:

[..]

en uh . . . . . . . . . . de aanhouder wint?
Mwah, kzie het niet meer als wedstrijd van het grote gelijk, meer als leuke opzweperts in een wat doods Forum.
Bijdragen voegen verder inhoudelijk niets meer toe.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 01 april 2011 - 21:19   quote  deeplink  
big-overig-0911_0.jpg
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 02 april 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 18:00 schreef de.fan het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk heb jij een andere simpele visie betreft het voetbal!
Andere trainers oordeel ik niet, al helemaal niet die bij een andere club werken.
Ik oordeel alleen Mario Been en die maakt helaas GEEN VORDERINGEN BIJ FEYENOORD!!
En iedereen die dat NIET WIL OF KAN ZIEN is een blinde kip die geen verstand van voetbal heeft en alleen achter iedereen blijf staan die werkzaam is bij Feyenoord. En daar wordt je als CLUB helaas niet beter door. Je moet een bestuur, technisch platform en een HOOFDTRAINER hebben die Feyenoord als club vooruit kunnen helpen. En dat is helaas wat ik op dit moment niet zie bij Feyenoord , ondanks dat Mario Been al bijna 2 seizoenen de hoofdtrainer is in de kuip! Stilstand is bij mij achteruitgang. En de opmerkingen van een andere forumlid is wat dat betreft helemaal gevat.

Publiek vermaken??
Als elftal goed samen spelen??
Spelers beter maken??
Wissel beleid van de trainer??
En spelers gaan echt niet tekenen zolang Mario Been nog de trainer is in de kuip, dus aantrekkingskracht heeft Mario Been ook al niet!!
Moet normaal ook niet nodig zijn maar dat is nu helaas wel het geval omdat de resultaten tegen vallen!! Je moet voor Feyenoord willen spelen.
En ik ben helemaal van mening dat Feyenoord een bewezen trainer moet hebben die in het verleden meerdere keren heeft getoond dat ie spelers en het elftal beter laat spelen!!
Dit ook mede vanwege de financiële situatie waar Feyenoord zich in bevind!!

En iedereen mag een mening hebben , maar ik voorspel dat als Feyenoord op deze voet verder gaat er binnen 2 seizoenen een crisis in de kuip komt!! Het zou mij niet verbazen dat als Mario Been trainer blijft we volgend seizoen weer tegen degradatie spelen! En nu zal er wel weer een paar roepen dat we geen degradatie voetbal spelen, maar voor mij is het rechter rijtje al degradatie voetbal!!! Feyenoord moet elk seizoen voor de eerste 5 plekken mee doen. Eigenlijk voor het kampioenschap. Maar dat is mijn ongezouten mening!!
En er zullen er wel weer vele hier niet mee eens zijn, ga wat mij betreft dan Excelsior aanmoedigen!! Ik wil als supporter dat we om de bovenste plekken mee draaien. Niet zoals het de afgelopen seizoenen gaat met als uitschieter vorig seizoen.
wederom een proza bol van contradicties. Je schrijft ontzettend veel woorden om vervolgens niets te zeggen. Ben je politicus toevallig? Iedereem mag een mening hebben van je, maar als deze afwijkt van jouw mening is deze simpel. Als dat een normale discussie voor jou is moet je maar eens even opzoeken wat de definitie van een discussie is.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 april 2011 - 12:30   quote  deeplink  
Misschien is ie wel sekte-leider die "Het Einde der Tijden" verkondigt. Zijn ook verblind geraakt van hun eigen gelijk.
de.fan
 de.fan - zaterdag 02 april 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 10:30 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

wederom een proza bol van contradicties. Je schrijft ontzettend veel woorden om vervolgens niets te zeggen. Ben je politicus toevallig? Iedereem mag een mening hebben van je, maar als deze afwijkt van jouw mening is deze simpel. Als dat een normale discussie voor jou is moet je maar eens even opzoeken wat de definitie van een discussie is.
Ja Pietje zo simpel is het!! Wat is er nu moeilijk aan??
Ik blijf gewoon bij mijn voorspelling en inderdaad vind ik JOU redenering HEEL SIMPEL.
En dat zal ik SPECIAAL VOOR JOU NOG 1 KEER UITLEGGEN:

Zoals jij achter de spelers en trainer blijft staan is voor mij de ondergang van de club.
Nou simpeler kan het toch niet!! En nu zal ik het nog SIMPELER MAKEN SPECIAAL VOOR JOU, jij ben tevreden met hoe het NU GAAT EN IK NIET!!!!!!!!!!

En daar hoef je echt geen POLITICUS VOOR TE ZIJN.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 april 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 14:07 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja Pietje zo simpel is het!! Wat is er nu moeilijk aan??
Ik blijf gewoon bij mijn voorspelling en inderdaad vind ik JOU redenering HEEL SIMPEL.
En dat zal ik SPECIAAL VOOR JOU NOG 1 KEER UITLEGGEN:

Zoals jij achter de spelers en trainer blijft staan is voor mij de ondergang van de club.
Nou simpeler kan het toch niet!! En nu zal ik het nog SIMPELER MAKEN SPECIAAL VOOR JOU, jij ben tevreden met hoe het NU GAAT EN IK NIET!!!!!!!!!!

En daar hoef je echt geen POLITICUS VOOR TE ZIJN.
JANKERT!!!!..........heel simpel!!

Pietje1///HELD!!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 april 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 14:07 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja Pietje zo simpel is het!! Wat is er nu moeilijk aan??
Ik blijf gewoon bij mijn voorspelling en inderdaad vind ik JOU redenering HEEL SIMPEL.
En dat zal ik SPECIAAL VOOR JOU NOG 1 KEER UITLEGGEN:

Zoals jij achter de spelers en trainer blijft staan is voor mij de ondergang van de club.
Nou simpeler kan het toch niet!! En nu zal ik het nog SIMPELER MAKEN SPECIAAL VOOR JOU, jij ben tevreden met hoe het NU GAAT EN IK NIET!!!!!!!!!!

En daar hoef je echt geen POLITICUS VOOR TE ZIJN.
joh.. wat ben jij zielig zeg, nog erger dan ik dacht
Els
 Els - zaterdag 02 april 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 14:07 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja Pietje zo simpel is het!! Wat is er nu moeilijk aan??
Ik blijf gewoon bij mijn voorspelling en inderdaad vind ik JOU redenering HEEL SIMPEL.
En dat zal ik SPECIAAL VOOR JOU NOG 1 KEER UITLEGGEN:

Zoals jij achter de spelers en trainer blijft staan is voor mij de ondergang van de club.
Nou simpeler kan het toch niet!! En nu zal ik het nog SIMPELER MAKEN SPECIAAL VOOR JOU, jij ben tevreden met hoe het NU GAAT EN IK NIET!!!!!!!!!!

En daar hoef je echt geen POLITICUS VOOR TE ZIJN.
Als je een ander simpel noemt, is het wel prettig als je in elk geval kan spellen.....
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 02 april 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Heeft die dan geen gelijk?

6 keer winnen en dan zitten de play offs er nog in, ben ik het wel mee eens. Ik lees nergens dat Been zegt dat alle wedstrijden gewonnen worden heur...

En zelfs dat sluit ik niet uit... Willem II, NEC, VVV moet je sowieso winnen, tegen Utrecht en AZ zal het grotendeels gelijk op gaan. Tegen PSV willen we revanche, terwijl zij juist denken dat ze Feyenoord wel weer in kunnen pakken na die vreselijk dag in oktober 2010.
sevillana
 sevillana - zaterdag 02 april 2011 - 20:14   quote  deeplink  
best wel vermoeiend, steeds weer reageren op post van "de.fan".
denk persoonlijk dat het verspilde moeite is, hij kent namelijk maar 1 gelijk, . . . . dat van hemzelf . . . . . . . .
de.fan
 de.fan - zaterdag 02 april 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 20:14 schreef sevillana het volgende:
best wel vermoeiend, steeds weer reageren op post van "de.fan".
denk persoonlijk dat het verspilde moeite is, hij kent namelijk maar 1 gelijk, . . . . dat van hemzelf . . . . . . . .
nee jij?? Is toch maar weer bewezen wat een drama van een trainer we in de kuip hebben!!
Gauw afscheid nemen van deze droplul............
de.fan
 de.fan - zaterdag 02 april 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 15:18 schreef Els het volgende:

[..]

Als je een ander simpel noemt, is het wel prettig als je in elk geval kan spellen.....
?? ladies day zeker...........
de.fan
 de.fan - zaterdag 02 april 2011 - 22:43   quote  deeplink  
ja joh, jullie hebben allemaal gelijk!!! 0-1 voor AZ is het geworden!!
Geweldige trainer ..................... maar blijft er maar lekker achter staan gaan we weer een 'geweldig' jaar beleven volgend seizoen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 02 april 2011 - 22:49   quote  deeplink  
5x oprij winnen dan maar?
Ik denk:
Utrecht uit verliezen, kunnen die jongens niks aan doen het is gewoon dat uit-wedstrijden syndroom
Willem 2 thuis winnen, Zo niet dan behoren ze helemaal niet in de eredivisie te spelen
Psv thuis verliezen, Tegen de toekomstige landskampioen winnen we gewoon niet.
VVV uit gelijk, Toch weer het uit-wedstrijden syndroom maar dan iets meer geluk.
Nec thuis winnen, Ja ach tis toch de allerlaatste wedstrijd dit jaar dus ik verwacht een uitverkochte kuip.

7 punten uit 5 wedstrijden lijk me realistisch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2011 door RedDevil1990 --
de.fan
 de.fan - zaterdag 02 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 22:49 schreef RedDevil1990 het volgende:
5x oprij winnen dan maar?
hahaha 5 keer op rij pupillen voetbal
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 02 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
Slotje.
de.fan
 de.fan - zaterdag 02 april 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 22:52 schreef Tjabba het volgende:
Slotje.
ja slotje op Mario Been
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 02 april 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 22:54 schreef de.fan het volgende:

[..]

ja slotje op Mario Been
Heb jij nou nog geen ban gekregen vanwege vervelend gedrag en totaal geen verstand hebben?
de.fan
 de.fan - zaterdag 02 april 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 22:57 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Heb jij nou nog geen ban gekregen vanwege vervelend gedrag en totaal geen verstand hebben?
Nee jij heb het verstand!! Hahahaha altijd lachen met jou
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 02 april 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:04 schreef de.fan het volgende:

[..]

Nee jij heb het verstand!! Hahahaha altijd lachen met jou
Nee maar ik word een beetje moe van het feit dat jij alleen maar zit te zeiken dat been niet goed is.
Ja het gaat niet goed en ja dat licht grotendeels aan been.
Maar om dat nou elke dag opnieuw te zeggen word vermoeiend.
Dus stop er nou aub een x mee want je word zo alleen maar vervelend bevonden hier
de.fan
 de.fan - zaterdag 02 april 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:08 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Nee maar ik word een beetje moe van het feit dat jij alleen maar zit te zeiken dat been niet goed is.
Ja het gaat niet goed en ja dat licht grotendeels aan been.
Maar om dat nou elke dag opnieuw te zeggen word vermoeiend.
Dus stop er nou aub een x mee want je word zo alleen maar vervelend bevonden hier
Tja als ik ergens niet meer achter sta is het definitief en aangezien er altijd zijn die achter zo'n drama blijf staan, blijf ik erop hameren ja. En dat kan irritant zijn helaas
MMM
 MMM - zaterdag 02 april 2011 - 23:14   quote  deeplink  
5 keer winnen en alles is mogelijk Mario!!
Els
 Els - zaterdag 02 april 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:10 schreef de.fan het volgende:

[..]

Tja als ik ergens niet meer achter sta is het definitief en aangezien er altijd zijn die achter zo'n drama blijf staan, blijf ik erop hameren ja. En dat kan irritant zijn helaas
Als je kritiek hebt op een ander, is het wel handig als je in elk geval de nederlandse taal machtig bent. In al je posts kunnen we lezen dat je zo geweldig bent, en succesvol, en dat je het morele gelijk aan je kant hebt. Je lijkt niets liever te doen dan anderen op hoogdravende toon de les te lezen. Maar je taalfouten verraden wel telkens je niveau. Probeer het eerst eens met spellingscontrole, misschien steek je er wat van op.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 april 2011 - 02:34   quote  deeplink  
't Gaat ook weer nergens over. Denk dat Mario nu maar eens 5 weken z'n kanis moet houden.
Blijkt maar weer dat het idd contra-produktief werkt.

5 keer verliezen en alles is mogelijk!
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 05:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:50 schreef Els het volgende:

[..]

Als je kritiek hebt op een ander, is het wel handig als je in elk geval de nederlandse taal machtig bent. In al je posts kunnen we lezen dat je zo geweldig bent, en succesvol, en dat je het morele gelijk aan je kant hebt. Je lijkt niets liever te doen dan anderen op hoogdravende toon de les te lezen. Maar je taalfouten verraden wel telkens je niveau. Probeer het eerst eens met spellingscontrole, misschien steek je er wat van op.
ik schrijf wat ik wil en daar kan jij niks aan doen! En als je dan spellings fouten moet gaan zoeken om kritiek te leveren is het wel zeer snel berg afwaarts gegaan met jou. En succes heb ik inderdaad en hoogdravend ben ik zeker niet alleen heb ik moeite ermee hoe het er nu aan toe gaat in de kuip! En dat ik het in bepaalde spelers en trainer niet zie zitten blijf ik achter staan en daar veranderd geen ene spellings fout wat aan. Je heb er gewoon moeite mee dat anderen ook gelijk kunnen krijgen.
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 05:18 schreef de.fan het volgende:

[..]

ik schrijf wat ik wil en daar kan jij niks aan doen! En als je dan spellings fouten moet gaan zoeken om kritiek te leveren is het wel zeer snel berg afwaarts gegaan met jou. En succes heb ik inderdaad en hoogdravend ben ik zeker niet alleen heb ik moeite ermee hoe het er nu aan toe gaat in de kuip! En dat ik het in bepaalde spelers en trainer niet zie zitten blijf ik achter staan en daar veranderd geen ene spellings fout wat aan. Je heb er gewoon moeite mee dat anderen ook gelijk kunnen krijgen.
Simpel
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 08:14 schreef Els het volgende:

[..]

Simpel
Ja Els, helemaal juist SIMPEL
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 08:49 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja Els, helemaal juist SIMPEL
Nou, de eerste post zonder schrijffouten. Je komt er nog wel.
Jij schrijft als iemand voor wie de lagere school een beetje te hoog gegrepen was. Geen probleem natuurlijk, die mensen zijn er ook, en in die houdanigheid zal ik jou ook gewoon respecteren. Jij hebt jezelf tenslotte ook niet gemaakt. Wat ik wel opvallend vind, is dat je er absoluut niet tegen kan om op je fouten gewezen te worden. Je maakt hele grote fouten in de 'd' en 't' uitgangen en je beheerst ook de bezittelijk voornaamwoorden niet. Toch niveau derde klas, groep 5 tegenwoordig. Voor iemand die zulke basale fouten maakt, en daar geen kritiek op duldt, zou je verwachten dat hij ook terughoudend is in zijn oordeel over anderen. Maar nee, als een ander een afwijkende mening heeft, noem je hem simpel. Terwijl dat woord van alle forumleden het meest op jou van toepassing is. Heb je wel lang genoeg op school gezeten om van Confucius te horen? Dan komt het volgende gezegde je misschien bekend voor, en anders is het bij deze een toevoeging aan je algemene ontwikkeling. "De verstandige leert van zijn fouten, de wijze leert van andermans fouten, de domme leert niets, hij weet reeds alles."
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 09:00 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, de eerste post zonder schrijffouten. Je komt er nog wel.
Jij schrijft als iemand voor wie de lagere school een beetje te hoog gegrepen was. Geen probleem natuurlijk, die mensen zijn er ook, en in die houdanigheid zal ik jou ook gewoon respecteren. Jij hebt jezelf tenslotte ook niet gemaakt. Wat ik wel opvallend vind, is dat je er absoluut niet tegen kan om op je fouten gewezen te worden. Je maakt hele grote fouten in de 'd' en 't' uitgangen en je beheerst ook de bezittelijk voornaamwoorden niet. Toch niveau derde klas, groep 5 tegenwoordig. Voor iemand die zulke basale fouten maakt, en daar geen kritiek op duldt, zou je verwachten dat hij ook terughoudend is in zijn oordeel over anderen. Maar nee, als een ander een afwijkende mening heeft, noem je hem simpel. Terwijl dat woord van alle forumleden het meest op jou van toepassing is. Heb je wel lang genoeg op school gezeten om van Confucius te horen? Dan komt het volgende gezegde je misschien bekend voor, en anders is het bij deze een toevoeging aan je algemene ontwikkeling. "De verstandige leert van zijn fouten, de wijze leert van andermans fouten, de domme leert niets, hij weet reeds alles."
boeien ............. het gaat mij om Feyenoord. Bij jou blijkbaar het spellen......
En Confucius interesseer me geen ene reet. Is dit dan simpel genoeg voor jou??
En als het zo moeilijk voor jou is om te accepteren dat ik het NIET ZIE ZITTEN IN BEEN,BRUINS,BAHIA EN WIE WEET WIE ER NOG VOLG DAN BLIJF JE TOCH LEKKER NAAR DE SPELLINGSFOUTEN ZOEKEN
Pietje1
 Pietje1 - zondag 03 april 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 14:07 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja Pietje zo simpel is het!! Wat is er nu moeilijk aan??
Ik blijf gewoon bij mijn voorspelling en inderdaad vind ik JOU redenering HEEL SIMPEL.
En dat zal ik SPECIAAL VOOR JOU NOG 1 KEER UITLEGGEN:

Zoals jij achter de spelers en trainer blijft staan is voor mij de ondergang van de club.
Nou simpeler kan het toch niet!! En nu zal ik het nog SIMPELER MAKEN SPECIAAL VOOR JOU, jij ben tevreden met hoe het NU GAAT EN IK NIET!!!!!!!!!!

En daar hoef je echt geen POLITICUS VOOR TE ZIJN.
wat een ontzettende zelfingenomen blaaskaak ben je toch. Deze post van jou geeft eens temeer aan dat jij een erg arm leven hebt. Je geilt op het kleineren van anderen. Je kan mij simpel blijven noemen, maar er is er maar 1 simpel en dat ben jij. Een ontzettende simpele ziel met een zeer laag EQ.

Ik zou zeggen ruk je nog eens af op je eigen spiegelbeeld en veel succes in je eigen kleine wereldje.
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 09:14 schreef de.fan het volgende:

[..]

boeien ............. het gaat mij om Feyenoord. Bij jou blijkbaar het spellen......
En Confucius interesseer me geen ene reet. Is dit dan simpel genoeg voor jou??
En als het zo moeilijk voor jou is om te accepteren dat ik het NIET ZIE ZITTEN IN BEEN,BRUINS,BAHIA EN WIE WEET WIE ER NOG VOLG DAN BLIJF JE TOCH LEKKER NAAR DE SPELLINGSFOUTEN ZOEKEN
Ja hoor, jij bent simpel genoeg voor mij. Sterker nog, ik denk niet dat er ooit iemand in mijn omgeving zal zijn die simpeler is dan jij. Zo dom worden ze over het algemeen niet gemaakt, wat zullen jouw ouders trots op je zijn, de overtreffende trap van domheid op de wereld gekwakt.
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 09:44 schreef Els het volgende:

[..]

Ja hoor, jij bent simpel genoeg voor mij. Sterker nog, ik denk niet dat er ooit iemand in mijn omgeving zal zijn die simpeler is dan jij. Zo dom worden ze over het algemeen niet gemaakt, wat zullen jouw ouders trots op je zijn, de overtreffende trap van domheid op de wereld gekwakt.
Zo denk ik precies hetzelfde over jou!! Dus laten we elkaar lekker verwijten maken.
Daar wordt Feyenoord beter van!! Dus Els ............. boeien.
En laat mijn ouders met rust. Ik val die van jou toch ook niet aan?
En veel plezier met je elitaire vriendjes als je geen simpele zieltjes in jou omgeving duld.
Ik kan gelukkig met beide overweg. Kunnen we van jou dan niet zeggen!

Het gaat mij MAAR OM 1 DING EN DAT IS DAT FEYENOORD BETER WORDT. Dat geldt blijkbaar voor jou niet.
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 10:37 schreef de.fan het volgende:

[..]

Zo denk ik precies hetzelfde over jou!! Dus laten we elkaar lekker verwijten maken.
Daar wordt Feyenoord beter van!! Dus Els ............. boeien.
En laat mijn ouders met rust. Ik val die van jou toch ook niet aan?
En veel plezier met je elitaire vriendjes als je geen simpele zieltjes in jou omgeving duld.
Ik kan gelukkig met beide overweg. Kunnen we van jou dan niet zeggen!

Het gaat mij MAAR OM 1 DING EN DAT IS DAT FEYENOORD BETER WORDT. Dat geldt blijkbaar voor jou niet.
Ik kan niet met jou overweg, en je bent de meest simpele ziel waar ik ooit van gehoord heb. Elitaire vriendjes? Die had jij toch? En jij bent toch ook zo elitair? Of bedoel je met elitair dat ik mensen in mijn omgeving heb, die de lagere school hebben afgemaakt en normale omgangsvormen hebben? In dat geval heb je gelijk en zitten er op dit forum voornamelijk elitaire mensen. Er is één hele grote uitzondering.
En jij kunt misschien met beide overweg, maar kunnen beide soorten mensen ook met jou overweg? Kan het me nauwelijks voorstellen.
En ik geloof zeker dat het jou maar om 1 ding gaat. Dat je gelijk krijgt. Feyenoord interessert jou niks, anders zou je wel anders reageren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: 'Zes keer winnen en alles is nog mogelijk'









0.0078310