|
|
3036
|
|
|
Paul de Leeuw heeft een dagelijkse show op Nederland 3 BNN de Madiwodo show. Ik weet niet of iemand hiermee bekend is. Maar aan het einde van die show zing die een liedje als afsluiting van ong een minuut lang.
Begint de Rotterdammer met te zingen een zeer onderdrukt kinderlijk sarcastisch toontje over de club uit 020 en Johantje ik weet het niet letterlijk meer iets van, 'iets wat daarzo niet meer kan, gebeurt alleen in Rotterdam'. Met het afsluiten van het liedje lachte die op een uitlachende toon Ajax uit.
Zeer vermakelijk en uitermate heerlijk om te horen op de dinsdag avond. Uitzending gemist kan je de uitzending zien. Maar morgen knip ik het liedje eruit en de link zet ik hier. |
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
Ik heb hem ook gezien. Echt ijzersterk... |
|
|
|
|
scaga010
|
|
|
Snaveltjes toe hahahaha werelds Paul //held// |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
adje
|
|
|
Man naar mijn hart durft ervoor uit te komen dat hij een Feyenoorder is, beter dan die andere kadavers van die hilversumse (020) zooi |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik heb net even gekeken op uitzending gemist (BNN). Helaas weet ik niet hoe ik het liedje uit dit bestand van 45 minuten moet knippen en op deze topic moet plaatsen...
Maar het is een mooi gevonden liedje: Johan, snaveltje toe...
Hoe zal zo'n liedje klinken in een volle Kuip?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
opa
|
|
|
kan m niet vinden! heeft iemand een link? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Paul was een held in mijn top 10 maar hij is nu met stip naar mijn top 3 gestegen!!! |
|
|
|
|
opa
|
|
|
haha geweldig heb m op mn telefoon gefilmd dus kan m wel ff snel op youtube zetten |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: BNN uitzending gemist, naar madiwodo gaan en op de uitzending van 30/03 klikken. Als hij begint naar het einde 'scrollen' ca. minuut 43 of zo... geluid aanzetten en luisteren maar.... |
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
Ik zag hem gisteren avond ook! vond hem helemaal geweldig! Paul//Held |
|
|
|
|
3036
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Paul De Leeuw is lachen!Lang leve Paul maar dat vond ik hiervoor al hoor!Moet altijd wel om hem lachen! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
vind zijn grappen soms hard kwetsend en smakeloos. verder wel een echte rotterdammert. en ook nog Feyenoordert. en alle grappen over degesnavelde zijn goed!! dus zet hem op paul!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
kan hij dat zaterdag-avond niet in de kuip komen zingen? breng zeker een hele goeie sfeer. |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2011 - 08:24 schreef jarjar78 het volgende:kan hij dat zaterdag-avond niet in de kuip komen zingen? breng zeker een hele goeie sfeer. heel goed idee! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|