BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HALT!!! Politie....

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stanley
 Stanley - donderdag 31 maart 2011 - 11:59   quote  deeplink  
Wie nog in de werking van deze tekst gelooft, is op zijn achterhoofd gevallen. Kijk en luister om je heen of kijk Opsporing Verzocht... En zo is het het ook in "de oorlog"tussen Cruijff en Coronel/van de Boog. Natuurlijk heeft Cruijff gedreigd ze kapot te maken en dat was héééél goed van hem! Wat had hij dan moeten zeggen...

Lieve Uri en geweldige Rik, zouden jullie alsjeblieft naar mij willen luisteren want anders wordt ik verdrietig en ga ik misschien huilen...

Nee natuurlijk niet. En wat leven we toch in een smerige hypocriete samenleving. We weten toch allemaal dat je dit soort mediageile gasten alleen met power kan wegblazen.

Ik heb het al eerder gezegd op dit forum. Het feit dat Coronel en van de Boog hen reet met het rapport hebben afgeveegd terwijl Coronel hier zelf nog aan heeft meegewerkt zou in een logische wereld al genoeg moeten zijn om zoals Johan zegt op te rotten!!!!!!!!!!

Dat rapport was namelijk gemaakt omdat men vond dat er snel en hard ingegrepen moest worden om Ajax te redden. Hoe Ajax gered moest worden zou in dat rapport komen. Dus zou je kunnen zeggen dat Coronel en van de Boog geen ene reet om Ajax geven anders hadden ze wel keihard volgens dit rapport gewerkt en had Jol heel goed geweten wat in dit rapport staat.

Johan doe wat je moet doen. En nee van mij hoef je niet iedere dag in Amsterdam te zijn. Jij weet hoe het moet en jij kent de gasten die het voor jou kunnen en willen uitvoeren. Dit is voor mij genoeg!

En oja, jullie mogen van mij ook nog fouten maken. Want niets menselijks hoort jou en je groep redders vreemd te zijn...

En als laatste kijk aub niet meer als een geschrokken vogeltje in de NOS camera. Dat komt niet sterk over. Laat iedereen maar weten dat je ook keihard kan zijn als dit moet. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

En nu go go go!!!
remco k
 remco k - donderdag 31 maart 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Helemaal mee eens
Benno
 Benno - donderdag 31 maart 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Plus EEN
Pietje
 Pietje - donderdag 31 maart 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Net als Remco, ben ik het ook helemaal met je eens, Stanley.
Bovendien, wat is die Rik van den Boog een ongelooflijke hypocriet. Hij staat pal voor zijn mensen, zo zei en schreef hij. Verder liet hij weten, dat hij zo niet met mensen omgaat, daar waar ontslag dreigde voor sommigen door het rapport van Johan Cruijff. En wat heeft diezelfde Rik van den Boog zelf gedaan?? Hans van der Zee?? Die moest weg van van den Boog. Ontslag op staande voet! De rechter heeft dat voorkomen. Van den Boog moet dus niet zo kletsen en geen onzin uitkramen.
Verder vond ik gisteren de persconferentie van Coronel beneden alle peil. Coronel zat daar als een klein geslagen kleutertje, die uiterst moeilijk zijn nederlaag wilde erkennen. En wat restte hem dus? Vuilspuiten. Een (ex)voorzitter onwaardig. Ik had hem al niet hoogzitten (een rapport schrijven en er zelf niets van uitvoeren..!) maar na gisteren is hij wat mij betreft volledig door het ijs gezakt.
Zo... en nu de voltallige directie nog weg. Het gaat goedkomen!
Go Johan, go!!
Sphinx
 Sphinx - donderdag 31 maart 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Helemaal mee eens.
Davy
 Davy - donderdag 31 maart 2011 - 12:35   quote  deeplink  
In een woord geweldig Stanley , jou woorden slaan de spijker recht op zijn kop.
Verder moeten de mensen zich niet laten verleiden om het gespuis van Coronel en de zijnen aan te nemen voor waarheid.
Johan doe je ding en laat maar zien waar je toe instaat bent.

Bijvoorbaat Dank Johan.
Pietje
 Pietje - donderdag 31 maart 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Willem van Hanegem heeft met verbazing de houding van de Ajax-leiding waargenomen in de vete met de groep-Johan Cruijff. ,,Als zo'n knap stel voetbalhersens het wil gaan doen, zou ik denken: dat is goed. Geweldig, verdimme, dat die gasten dat willen doen, met De Boer bij het eerste elftal".
AjaxF-side.NL
Ik heb een tijdje met Johan samengespeeld en met hem op de kamer gelegen. Ik heb niet het gevoel dat hij zit te liegen. Dat weet ik wel zeker. Woorden als 'je moet oprotten' neemt hij nooit in de mond. Ook niet als er vroeger wel eens problemen waren. ,,Mensen gaan nu heel raar doen over Dennis Bergkamp en Wim Jonk. Maar dat waren toch twee geweldige voetballers", reageert Van Hanegem tegen RTV Noord-Holland. ,,Zouden die niet weten hoe het voetbal in elkaar zit?"

Voor eigen parochie
Van Hanegem vindt dat de houding van de Amsterdamse club verkeerd is. ,,Wat mij al jaren irriteert, en dat is niet alleen bij Ajax, dat iedereen maar voor eigen parochie zit te preken. Dat de mensen gaan denken: wie moet ik nou geloven?"

,,Ik heb een tijdje met Johan samengespeeld en met hem op de kamer gelegen. Ik heb niet het gevoel dat hij zit te liegen. Dat weet ik wel zeker. Woorden als 'je moet oprotten' neemt hij nooit in de mond. Ook niet als er vroeger wel eens problemen waren."

De 'Kromme' kan niet geloven dat Danny Blind van de groep-Cruijff moet 'oprotten'. ,,Blind werkt al zoveel jaren bij de club. Ik kan mij niet voorstellen dat Cruijff hem dan op zo'n manier wil laten vertrekken. Zo van: hup, een nieuwe. Dat bestaat niet, zeg ik."

Zet ze voor een camera
Van Hanegem zou het liefste een gesprek tussen Cruijff, Van den Boog en Coronel zien. ,,Met een camera erbij, dan krijgt iedereen pas een goed beeld. En niet meer, de vriend van de één gaat dat schrijven en een andere vriend van de ander dat. Iedereen gaat zich er ook aan irriteren en het is niet in bevorderlijk voor de club."

Eén keer in de twee weken naar Amsterdam
Van Hanegem hoopt dat Cruijff de touwtjes in handen krijgt. ,,Ik heb geschreven dat ik er voorstander van zou zijn als Cruijff het zou gaan doen. Maar dan móet-ie het ook doen."

,,Hij moet er dan dicht op zitten. Het moet niet zo zijn dat hij iedereen aanstelt en dan weer vertrekt. Zo van aju, dan kom ik af en toe eens kijken. Ik besef heus wel dat hij niet elke dag in Amsterdam kan zijn, als je in Barcelona woont. Maar als je één keer in de week of twee weken in Amsterdam kunt zijn en je dat weer bezighoudt met jouw club - want het is zijn club - dan zou dat toch niet verkeerd zijn?"

Bron: http://www.ad.nl

Ook ik geloof er helemaal niets van dat Johan Cruijff woorden heeft gebruikt als "oprotten" en "ik schrijf je helemaal kapot". Dat is niet zijn stijl! Het zijn -volgens mij - woorden van een verslagen voorzitter, die het moeilijk kan verkroppen dat hij van het pluche weg is...
Stanley
 Stanley - donderdag 31 maart 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Hoi Pietje, natuurlijk ben ik het ook helemaal met jou eens. Door alle emotie vergeten mensen logisch te blijven nadenken. Toen Cruijff eind vorig jaar begon met zijn kritiek hebben Coronel, van de Boog en ook Jol Cruijff belachelijk gemaakt. Als je kijkt wat er vervolgens allemaal is gebeurd is het zo duidelijk als wat. Ze hebben een plan gemaakt om Cruijff te ontmoedigen in de verwachting dat hij dan wel zou afdruipen. Ze hebben dit gedaan door hem in een platform te laten plaatsnemen en te vragen om een plan te maken. Toen dit plan er vervolgens kwam werd er plots geroepen dat zij als bestuur wel zouden uitmaken wat en hoe het zou gebeuren. Met deze tactiek hadden ze 100% verwacht dat Cruijff weer zou zeggen, bekijk het maar. Maar mooi niet deze keer. Deze keer heeft hij met alles dat hij tot zijn beschikking heeft teruggevochten. En nu ze merken dat met Cruijff niet te spotten valt, gaan ze het slachtoffertje spelen. En Blind hoeft van mij niet weg, want mijn gevoel bij hem is ok. Maar als het betekent dat hij moet plaatsmaken voor het grotere geheel, dan is dit maar zo. Blind lijkt mij finacieel onafhankelijk en zal ook wel weer op zijn pootjes terechtkomen...
Pietje
 Pietje - donderdag 31 maart 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 12:35 schreef Stanley het volgende:
Hoi Pietje, natuurlijk ben ik het ook helemaal met jou eens. Door alle emotie vergeten mensen logisch te blijven nadenken. Toen Cruijff eind vorig jaar begon met zijn kritiek hebben Coronel, van de Boog en ook Jol Cruijff belachelijk gemaakt. Als je kijkt wat er vervolgens allemaal is gebeurd is het zo duidelijk als wat. Ze hebben een plan gemaakt om Cruijff te ontmoedigen in de verwachting dat hij dan wel zou afdruipen. Ze hebben dit gedaan door hem in een platform te laten plaatsnemen en te vragen om een plan te maken. Toen dit plan er vervolgens kwam werd er plots geroepen dat zij als bestuur wel zouden uitmaken wat en hoe het zou gebeuren. Met deze tactiek hadden ze 100% verwacht dat Cruijff weer zou zeggen, bekijk het maar. Maar mooi niet deze keer. Deze keer heeft hij met alles dat hij tot zijn beschikking heeft teruggevochten. En nu ze merken dat met Cruijff niet te spotten valt, gaan ze het slachtoffertje spelen. En Blind hoeft van mij niet weg, want mijn gevoel bij hem is ok. Maar als het betekent dat hij moet plaatsmaken voor het grotere geheel, dan is dit maar zo. Blind lijkt mij finacieel onafhankelijk en zal ook wel weer op zijn pootjes terechtkomen...
Eens! :-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 maart 2011 - 13:57   quote  deeplink  
o/ +100 (nee nog niet de leeftijd van pietje ! )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door nummer10 --
remco k
 remco k - donderdag 31 maart 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 12:35 schreef Stanley het volgende:
Helemaal mee eens.
Al eis ik wel van de club, dat wanneer Blind het veld zou moeten ruimen, dat dit op een uiterst warme en respectvolle manier gebeurt (voor zover dat mogelijk is). Het kan maar zo zijn, dat je hem in de toekomst nog eens nodig hebt, Blind is een absolute Ajax man, met een heel groot Ajax hart, dat kan en mag men niet vergeten..

BLIND////////////HELD...

CRUIJFF////////////////KONING...
dege
 dege - donderdag 31 maart 2011 - 14:24   quote  deeplink  
Kan me ook niet voorstellen dat Blind het veld moet ruimen, die man die leeft voor AJAX. Heb eigenlijk een beetje moeten lachen toen ik Coronel die persconferentie zag geven, hoe verslagen kan je zijn??! En nu dan met modder beginnen te gooien en proberen om op die manier sympathie te winnen bij de achterban.
Eigenlijk zit er niet veel verschil tussen het rapport van Coronel zelf en dat van Cruijff, alleen dat Cruijff het wel wil uitvoeren en Coronel zijn eigen rapport in de prullenbak heeft gesmeten.
Daarbij ook de rare verhalen over hoe met mensen om te gaan, daar kan onze Rik over meepraten, wie stond er laatst voor de rechter in Zeist om Van der Zee te ontslaan?? wat een figuren zeg. Hopenlijk komt er een goede Rvc en worden de huidige mensen zoals Rikkie ook weg gestuurd en AJAX met een schone lei kan beginnen en JC zijn plan kan gaan uitvoeren, laat hem de poppetjes neerzetten en eens in de 2 weken mag hij komen, hoop wel dat mensen nu geleerd hebben en ook luisteren naar JC. Hij kan ons weer terug brengen waar we thuishoren, iets waar de heren Coronel en Van der Boog in faalden.
alibabba
 alibabba - donderdag 31 maart 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 11:59 schreef Stanley het volgende:
Wie nog in de werking van deze tekst gelooft, is op zijn achterhoofd gevallen. Kijk en luister om je heen of kijk Opsporing Verzocht... En zo is het het ook in "de oorlog"tussen Cruijff en Coronel/van de Boog. Natuurlijk heeft Cruijff gedreigd ze kapot te maken en dat was héééél goed van hem! Wat had hij dan moeten zeggen...

Lieve Uri en geweldige Rik, zouden jullie alsjeblieft naar mij willen luisteren want anders wordt ik verdrietig en ga ik misschien huilen...

Nee natuurlijk niet. En wat leven we toch in een smerige hypocriete samenleving. We weten toch allemaal dat je dit soort mediageile gasten alleen met power kan wegblazen.

Ik heb het al eerder gezegd op dit forum. Het feit dat Coronel en van de Boog hen reet met het rapport hebben afgeveegd terwijl Coronel hier zelf nog aan heeft meegewerkt zou in een logische wereld al genoeg moeten zijn om zoals Johan zegt op te rotten!!!!!!!!!!

Dat rapport was namelijk gemaakt omdat men vond dat er snel en hard ingegrepen moest worden om Ajax te redden. Hoe Ajax gered moest worden zou in dat rapport komen. Dus zou je kunnen zeggen dat Coronel en van de Boog geen ene reet om Ajax geven anders hadden ze wel keihard volgens dit rapport gewerkt en had Jol heel goed geweten wat in dit rapport staat.

Johan doe wat je moet doen. En nee van mij hoef je niet iedere dag in Amsterdam te zijn. Jij weet hoe het moet en jij kent de gasten die het voor jou kunnen en willen uitvoeren. Dit is voor mij genoeg!

En oja, jullie mogen van mij ook nog fouten maken. Want niets menselijks hoort jou en je groep redders vreemd te zijn...

En als laatste kijk aub niet meer als een geschrokken vogeltje in de NOS camera. Dat komt niet sterk over. Laat iedereen maar weten dat je ook keihard kan zijn als dit moet. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

En nu go go go!!!
Schitterend verhaal Stanley!
alibabba
 alibabba - donderdag 31 maart 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 14:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Al eis ik wel van de club, dat wanneer Blind het veld zou moeten ruimen, dat dit op een uiterst warme en respectvolle manier gebeurt (voor zover dat mogelijk is). Het kan maar zo zijn, dat je hem in de toekomst nog eens nodig hebt, Blind is een absolute Ajax man, met een heel groot Ajax hart, dat kan en mag men niet vergeten..

BLIND////////////HELD...

Helemaal mee eens Remco. Eerlijk gezegd zou ik niet weten in wat voor rol Blind zou moeten acteren bij Ajax. Als assistent zou ik hem het meest geschikt vinden, maar hij loopt denk ik teveel met de menigte mee en heeft niet echt een eigen mening die hij eerlijk durft te verkondigen. Dat is tenminste mijn gevoel daarbij, maar hij is en blijft een Ajacied waar ik trots op ben!
opa
 opa - donderdag 31 maart 2011 - 14:43   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=E8Iq7svAmRM
Pietje
 Pietje - donderdag 31 maart 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 14:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

BLIND////////////HELD...

Ik ben het volledig met je eens, Remco!!
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 31 maart 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Hard tegen hard.
Stanley
 Stanley - vrijdag 01 april 2011 - 10:53   quote  deeplink  
Heb even moeten nadenken of ik het volgende wel moest doen, maar het volgende vraag ik me dus af... Waar staat onze harde kern nu in deze? Iemand die een lullig liedje zingt of iets negatiefs zegt over Ajax wordt verrot geslagen. Terwijl dit feitelijk onschuldig is. Maar nu Coronel en van de Boog uit eigen gewin Ajax echt behoorlijke schade toebrengen. Wordt er vanuit deze hoek geen spierballen getoond. Heb gisteren helaas te laat afgestemd op Pauw en Witteman en heb daardoor Daniël gemist. Maar los van wat hij daar heeft gezegd, ben ik tot op heden ook niet gelukkig met de standpunten die hij naar buiten brengt. Mag wat steviger richting Coronel en van de Boog. Zeker met het rapport in het achterhoofd, maar ook Daniël schijnt hen dat niet helemaal aan te rekenen. Als ik dit verkeerd zie moeten jullie me maar corrigeren.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 01 april 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 10:53 schreef Stanley het volgende:
Heb even moeten nadenken of ik het volgende wel moest doen, maar het volgende vraag ik me dus af... Waar staat onze harde kern nu in deze? Iemand die een lullig liedje zingt of iets negatiefs zegt over Ajax wordt verrot geslagen. Terwijl dit feitelijk onschuldig is. Maar nu Coronel en van de Boog uit eigen gewin Ajax echt behoorlijke schade toebrengen. Wordt er vanuit deze hoek geen spierballen getoond. Heb gisteren helaas te laat afgestemd op Pauw en Witteman en heb daardoor Daniël gemist. Maar los van wat hij daar heeft gezegd, ben ik tot op heden ook niet gelukkig met de standpunten die hij naar buiten brengt. Mag wat steviger richting Coronel en van de Boog. Zeker met het rapport in het achterhoofd, maar ook Daniël schijnt hen dat niet helemaal aan te rekenen. Als ik dit verkeerd zie moeten jullie me maar corrigeren.
Stanley, Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb wel die woorden gehoord van Dekker en daar werd ik niet vrolijk van. Hij is een beetje in paniek en durft niet hard tegen het bestuur te zijn en vraat zich af waarom Cruijff geen positie wil. Hij eist dat Cruijff ajax gaat leiden, maar Cruijff wil alleen maar dat zijn adviezen worden opgevolgt en verder kan hij zitten in de rvc. Misschien is Dekker bang voor zijn eigen positie? Deze man is de verkeerde persoon om namens de Ajax supporters te spreken. Je kan v/d Boog niet alles aanrekenen, dat klopt, maar Coronel wel. v/d Boog kan je wel de huidige ellende aanrekenen en dat doet Dekker ook niet. Jammer, maar hij is in mijn ogen ook niet geschikt.
Stanley
 Stanley - vrijdag 01 april 2011 - 11:50   quote  deeplink  
Dekker is dus ongeschikt. Vind ik ook. Feit blijft wel dat van de Boog Jol heeft aangenomen en hem ondanks het nog verse rapport totaal zijn eigen gang heeft laten gaan en vervolgens Suarez voor veel te weinig heeft laten gaan. Verder heeft hij over Jol enkele loyale uitspraken gedaan en later weer wat anders geroepen. Het van der zee verhaal. Allemaal feiten. Dus positie onhoudbaar...
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 01 april 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 11:50 schreef Stanley het volgende:
Dekker is dus ongeschikt. Vind ik ook. Feit blijft wel dat van de Boog Jol heeft aangenomen en hem ondanks het nog verse rapport totaal zijn eigen gang heeft laten gaan en vervolgens Suarez voor veel te weinig heeft laten gaan. Verder heeft hij over Jol enkele loyale uitspraken gedaan en later weer wat anders geroepen. Het van der zee verhaal. Allemaal feiten. Dus positie onhoudbaar...
Ja Dekker is ongeschikt in zijn rol. V/d Boog is idd met Jol helemaal de mist in gegaan, maar toen was hij maar net in dienst. Een algemeen directeur kan je dat niet aanrekenen, dat mag pas na het eerste halfjaar. Neemt niet weg dat Coronel hem hier op aan had moeten spreken, maar Coronel wilde zijn eigen rapport niet uitvoeren. Tja die man was pas echt ongeschikt! Over Jol is v/d Boog altijd duidelijk geweest, hij heeft hem altijd blijven steunen en accepteerde zijn onslag. Volgens mij heeft hij nooit iets anders geroepen over Jol, of ik heb iets gemist. Het v/d Zee verhaal en dan zeggen dat je een warme club bent, dat kan idd echt niet. Nee v/d Boog heeft teveel fouten gemaakt in zijn periode als AD, maar hij heeft niet alles fout gedaan. Helaas voor hem is zijn positie onhoudbaar en moet hij nu gaan. De feiten liegen er niet om, v/d Boog is geen leider met een eigen mening en dat is zijn grootste probleem. Hij weet niet goed wat hij moet doen als AD, mede omdat hij geen verstand heeft van voetbal en niet de juiste adviseurs had om hem daarbij te helpen. Het laatste met Cruijff is wat mij betreft het echte einde voor de positie v/d Boog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 april 2011 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - vrijdag 01 april 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 12:02 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja Dekker is ongeschikt in zijn rol. V/d Boog is idd met Jol helemaal de mist in gegaan, maar toen was hij maar net in dienst. Een algemeen directeur kan je dat niet aanrekenen, dat mag pas na het eerste halfjaar. Neemt niet weg dat Coronel hem hier op aan had moeten spreken, maar Coronel wilde zijn eigen rapport niet uitvoeren. Tja die man was pas echt ongeschikt! Over Jol is v/d Boog altijd duidelijk geweest, hij heeft hem altijd blijven steunen en accepteerde zijn onslag. Volgens mij heeft hij nooit iets anders geroepen over Jol, of ik heb iets gemist. Het v/d Zee verhaal en dan zeggen dat je een warme club bent, dat kan idd echt niet. Nee v/d Boog heeft teveel fouten gemaakt in zijn periode als AD, maar hij heeft niet alles fout gedaan. Helaas voor hem is zijn positie onhoudbaar en moet hij nu gaan. De feiten liegen er niet om, v/d Boog is geen leider met een eigen mening en dat is zijn grootste probleem. Hij weet niet goed wat hij moet doen als AD, mede omdat hij geen verstand heeft van voetbal en niet de juiste adviseurs had om hem daarbij te helpen. Het laatste met Cruijff is wat mij betreft het echte einde voor de positie v/d Boog.
V/d Boog zat er vanaf november 2008, mijn mening is dat op dat moment het Rapport Coronel heilig was, en dat v/d Boog binnen een week dit rapport van binnen en buiten moest kennen. Jol werd pas eind Juli begin Augustus aangesteld, en dus was v/d Boog al ruime tijd in dienst..
dege
 dege - vrijdag 01 april 2011 - 12:36   quote  deeplink  
of de aanstelling van Jol verkeerd was weet ik ook niet, hij heeft het echt niet slecht gedaan en ook daar weer zie ik fouten van het bestuur. In het 1e jaar van Jol had je een voorhoede met Pantelic, Suarez en Rommedahl, iedereen weet dat dat liep. Na dat jaar moest er weer worden verkocht en werden spelers gehaald die niet AJAX waardig zijn, niet alleen de fout van Jol maar ook op bestuurlijk niveau is daar gefaald. Daarbij wat je wel Jol kan kwalijk nemen is dat de jeugd weinig tot geen kans heeft gekregen, daar zien we onder De Boer duidelijk verandering in.
Over het rapport Coronel kan je ook kort in zijn, eerst stel je een heel duidelijk rapport op en zodra het uitgevoerd moet gaan worden steek je je kop in het zand als een struisvogel, wederom bestuurlijk falen.
Ben ik dan verdrietig dat de directie opstapt, zeker niet, het enige waar ik verdrietig om ben is dat V/d Boog er nog steeds zit, die dient ook eerlijk tegenover zichzelf te zijn en ook zijn biezen te pakken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 01 april 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 12:28 schreef remco k het volgende:

[..]

V/d Boog zat er vanaf november 2008, mijn mening is dat op dat moment het Rapport Coronel heilig was, en dat v/d Boog binnen een week dit rapport van binnen en buiten moest kennen. Jol werd pas eind Juli begin Augustus aangesteld, en dus was v/d Boog al ruime tijd in dienst..
Je heb gelijk Remco, als hij toen al in dienst was, dan is dat toch wel zijn fout geweest.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 01 april 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 12:36 schreef dege het volgende:
of de aanstelling van Jol verkeerd was weet ik ook niet, hij heeft het echt niet slecht gedaan en ook daar weer zie ik fouten van het bestuur. In het 1e jaar van Jol had je een voorhoede met Pantelic, Suarez en Rommedahl, iedereen weet dat dat liep. Na dat jaar moest er weer worden verkocht en werden spelers gehaald die niet AJAX waardig zijn, niet alleen de fout van Jol maar ook op bestuurlijk niveau is daar gefaald. Daarbij wat je wel Jol kan kwalijk nemen is dat de jeugd weinig tot geen kans heeft gekregen, daar zien we onder De Boer duidelijk verandering in.
Over het rapport Coronel kan je ook kort in zijn, eerst stel je een heel duidelijk rapport op en zodra het uitgevoerd moet gaan worden steek je je kop in het zand als een struisvogel, wederom bestuurlijk falen.
Ben ik dan verdrietig dat de directie opstapt, zeker niet, het enige waar ik verdrietig om ben is dat V/d Boog er nog steeds zit, die dient ook eerlijk tegenover zichzelf te zijn en ook zijn biezen te pakken.
Het was idd heel dom om Pantelic en Rommedahl zo te laten gaan. Dit is ook SLop zijn schuld in mijn ogen, omdat hij geen financiele risico's wilde lopen met dit soort jongens die waardeloos zouden zijn aan het eind van hun contract. Al met al is het duidelijk dat het bestuur teveel fouten heeft gemaakt, ondanks dat ze ook een paar goede dingen hebben gedaan. Bestuur moet weg en gaat ook weg gelukkig. Boog mag blijven zitten tot de nieuwe AD bekend wordt gemaakt, dan mag hij een stapje opzij zetten. Ik zal hem houden aan zijn eigen woorden: "Als er iemand anders is die het beter kan, dan ga ik weg". Nou ga maar weg als er een nieuwe AD is en al,sje echt van Ajax houdt, wees een kerel en vraag niet om een afkoopsom
joduh
 joduh - vrijdag 01 april 2011 - 17:36   quote  deeplink  
hoe is daniel voorzitter geworden....ff denken....
remco k
 remco k - vrijdag 01 april 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 17:36 schreef joduh het volgende:
hoe is daniel voorzitter geworden....ff denken....
Hij is ergens voor gaan zitten....??
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 01 april 2011 - 22:05   quote  deeplink  
Gaan jullie nu Rommedahl serieus als Ajax-waardig bestempelen? Om over Pantelic nog maar te zwijgen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HALT!!! Politie....

0.0053310