|
|
Ray FR
|
|
|
Feyenoord ligt weer eens te slapen want eric Botteghin heeft transfer vrij getekend bij onze vrienden van breda (naces)
of heb ik het mis zeggen jullie het maar |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Gaaaaaaaaaaaaaaaaapppp
|
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
jaaaaaaaa hoor daar is tie dan whahahahaha |
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
ik mis alleen nog het Feyenoord logo |
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
ik mis alleen nog het Feyenoord logo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi voor NAC, is ook een beetje hun niveau. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Niet eens! die jongen staat al jaren in belangstelling van verschillende topclubs maar is op het laatst steeds net niet! Voor Feyenoord is net niet op dit moment juist wel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel nee, beperkte voetballer hype om die Botteghin nooit begrepen.
Dan liever gewoon eigen jeugd hoor. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 13:53 schreef Stylzz het volgende:Wel nee, beperkte voetballer hype om die Botteghin nooit begrepen. Dan liever gewoon eigen jeugd hoor. +1 |
|
|
|
|
d-nom
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 13:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Niet eens! die jongen staat al jaren in belangstelling van verschillende topclubs maar is op het laatst steeds net niet! Voor Feyenoord is net niet op dit moment juist wel! waarom hebben die topclubs dan nooit toegeslagen? Inderdaad, wat je zegt.. net niet! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 13:53 schreef Stylzz het volgende:Wel nee, beperkte voetballer hype om die Botteghin nooit begrepen. Dan liever gewoon eigen jeugd hoor. eens, er is steeds belangstelling, al jaren.... waarom speelt hij dan nog bij Zwolle? Zal toch wel niet zo geod zijn als er gedacht wordt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 12:19 schreef Ray FR het volgende:Feyenoord ligt weer eens te slapen want eric Botteghin heeft transfer vrij getekend bij onze vrienden van breda (naces) Eens. Zie maar een andere goede/talentvolle verdediger te halen.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hij is inmiddels al bijna 24 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: in de A1 en B1 misschien? Kost niet zoveel en spreekt de taal?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|