|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wie is er Man of the match?? |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
nieuwe linksback hoop ik ,ozbiliz verdiend ook wat meer minuten |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Anita man of the match....
Niet de beste maar wel een goede wedstrijd.. |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
nice, toch maar ff 3pnt na een zwaar beladen week! fijne zondag nog!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Geweldig interview van Boilesen op Eredivisie Live =) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Mag ook ;) Of: shame hahahaha |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ik had eigenlijk niet zo veel zin om deze wedstrijd te zien na alle commotie deze week rondom Ajax. Natuurlijk toch gekeken en als ik dan zie hoe zo'n talent staat te schitteren dan kan ik weer echt genieten van Ajax.. We staan 3 punten achter op psv, zij spelen nog in de EL en zijn ook totaal niet in vorm. Verder staan we 5 punten achter Twente, we spelen zelf nog in de competitie tegen ze, zij spelen zelf ook nog mee in de El en die zie ik dus ook nog wel 1 puntje laten liggen ergens. Kortom, ik heb ergens nog wel een beetje veel hoop in de titel dit seizoen, moet Ajax zelf natuurlijk alles nog winnen en de concurrent sowieso punten laten liggen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2011 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik was nieuwschierig naar boilesen en mijn gevoel werd een wens die uitkwam.. Topper (in 1ste instantie natuurlijk) voor de rest ben ik ZEEEEEEEER blij dat Vermeer terug is.. trok ons de eerste minuut en de eerste paar minuten van de 2de helft er doorheen.. ok ook 2 dingen dat ik denk van mmmm maar dat is wedstrijd ritme..
Elhammie snel weer terug naar jong ajax doen want daar doet die het beter en is meer van zijn niveau lijkt wel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 16:56 schreef nummer10 het volgende:ik was nieuwschierig naar boilesen en mijn gevoel werd een wens die uitkwam.. Topper (in 1ste instantie natuurlijk) voor de rest ben ik ZEEEEEEEER blij dat Vermeer terug is.. trok ons de eerste minuut en de eerste paar minuten van de 2de helft er doorheen.. ok ook 2 dingen dat ik denk van mmmm maar dat is wedstrijd ritme.. Elhammie snel weer terug naar jong ajax doen want daar doet die het beter en is meer van zijn niveau lijkt wel... Eerste gedeelte helemaal mee eens... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 16:56 schreef nummer10 het volgende:ik was nieuwschierig naar boilesen en mijn gevoel werd een wens die uitkwam.. Topper (in 1ste instantie natuurlijk) voor de rest ben ik ZEEEEEEEER blij dat Vermeer terug is.. trok ons de eerste minuut en de eerste paar minuten van de 2de helft er doorheen.. ok ook 2 dingen dat ik denk van mmmm maar dat is wedstrijd ritme.. Elhammie snel weer terug naar jong ajax doen want daar doet die het beter en is meer van zijn niveau lijkt wel... Ik ben het 100% met je eens. Die Boilesen, daar gaan we nog heel veel plezier van krijgen. Wat is die jongen sterk. Goede loopacties ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bn benieuwd of de Boer hem bij de selectie houd, denk toch dat Blind de voorkeur zal krijgen de komende wedstrijden, maar zoals ik al zei is het wel de man voor de toekomst.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
lul niet als een achterlijke |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Blind is denk ik gewoon te sloom. (dat rijmt:p) Ik denk dat boilesen nog maar een paar inval beurtjes moet krijgen of gewoon een paar wedstrijdjes spelen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Genoten van Boilesen erg goede speler. |
|
|
|