|
|
Sajayden
|
|
|
Eerlijk gezegd,
weet ik niet meer wat ik moet denken van al de veranderingen en rotzooi die rondom ajax afspelen. En of ze zo goed zijn voor een club, een team, en voor de reputatie van een club...
nou enige wat ik nog kan zeggen: is hopelijk gaat het Deze keer wel een keer goed |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zijn ook mijn gedachten man....... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Luister wezijn een weg in geslagen en iedereen wilde dat. Er moet iets gebeuren, het kan beter nu ff onrustig blijven en een rigoreuze verandering komen, dan dat het nu weer als een nachtkaars uitdooft. Waar gehakt wordt vallen spaanders. Onrust komt nu vooral van supporters die onrustig worden van de situatie. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 16:58 schreef Benno het volgende:Luister wezijn een weg in geslagen en iedereen wilde dat. Er moet iets gebeuren, het kan beter nu ff onrustig blijven en een rigoreuze verandering komen, dan dat het nu weer als een nachtkaars uitdooft. Waar gehakt wordt vallen spaanders. Onrust komt nu vooral van supporters die onrustig worden van de situatie. Die supporters die nu onrustig worden door meeloper Daniel Dekker, gaan er over 2 jaar wel anders over denken. Wie niet ziet dat het bij AJAX een grote puinhoop is, is stekeblind. Het is nu genoeg geweest en het word tijd voor EL SALVADOR!!! In 2008 wilde hij al rigoreus ingrijpen. Dat kon helaas geen doorgang vinden. Naderhand zijn er 2 trainers uitgesodemieterd en worden we weggespeeld door Madrid en Moskou. Is Dekker nu nog niet genoeg overtuigd??? Hij gaat maar gras maaien en laat 'm maar bemoeien met Feyenoord... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik associeer me helemaal niks met kontelikker Daniel Dekker. Die blaaskaak wil spreken namens alle supporters, maar dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Hij moet pal achter JC gaan staan, anders moet ie voorzitter af!!!!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
De beerput gaat langzaam open en dan blijkt het ineens dat de door jullie zo verafgode JC die 'm volgescheten heeft. Langzaamaan komt steeds meer naar buiten van hoe hij te werk is gegaan... en dat meurt!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141856
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet je wat het is, het is ook nu of nooit met Cruijff, feit is bij Cruijff dat men hem haat of van hem houd. Een ander feit is, dat Cruijff de allergrootste ooit is bij Ajax, en dat hij veel verstand van voetbal heeft staat volgens mij niet eens ter discussie. Cruijff is in de 60, en zal geen 20 jaar meer werken, Cruijff gaat het nu doen op zijn manier, en het eerste voordeel wat we daar allemaal bij hebben. is dat als hij ooit komt te overlijden, dat we ons nooit hoeven af te vragen hoe het was geweest als Cruijff het was gaan doen. Cruijff gaat het nu doen, en eigenlijk is er ook geen weg meer terug nu..
Lang is er gediscusieerd over het feit of hij het wel of niet moet gaan doen, het huidige bestuur moest blijven zitten, of er genoeg voetbal knowhow in de club zat blablablabla. Dat is nu voorbij verwacht ik.
De komende weken/maanden, zal men moeten gaan werken aan het juist invullen van de openstaande plekjes, kan Cruijff eigenlijk doen en laten wat hij wil, de mensen naar voren schuiven waarvan hij denkt dat ze bij de nodige functie passen, en zelf in de RVC plaatsnemen. Eigenlijk vind ik nu dat Cruijff dit ook aan ons verplicht is na de (NODIGE) aardverschuiving die hij veroorzaakt heeft. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
JC is het, zeker na zijn langdurig aanhoudende hetze via een krantje, eerst en vooral aan Ajax verplicht de kar te gaan trekken. En dat betekent de volle verantwoording nemen voor alles wat nu en de komende tijd gaat gebeuren, of moet gaan gebeuren volgens hem. Dus niet morgen weer weg, maar juist morgen (en overmorgen etc) er zijn! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Grappig dat juist jij dit nu aanhaalt, volgens jou heeft hij namelijk maar weinig gedaan bij Barcelona, terwijl de persoon die jij nu blijkbaar wel vertrouwt spreekt over het feit dat Cruijff ook aan de macht is bij Barcelona... Spreek jij jezelf nu niet wat tegen?
Overigens ben ik persoonlijk erg blij dat het is gebeurt, en wat daar allemaal bij gezegd is, zal mij een zalige rotzorg zijn. We praten bij Ajax momenteel over een bedrijf, en je zal zelf ook best wel weten dat iedereen die vrijwillig of onder druk vertrekt bij een bedrijf, ook altijd wordt nagetrapt, om vervolgens zelf ook weer slecht te gaan praten over de zittende directie.
Ongetwijfeld zal er wel het een en ander gezegd zijn door Cruijff, zoals jij vaak zegt "waar rook is is vuur", alleen kan me dat niet boeien, Cruijff staat naar mijn gevoel echt voor Ajax, terwijl de vertekkende mensen en v/d Bog er naar mijn idee alleen voor zichzelf zaten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 17:33 schreef Ikke_tikkie het volgende:JC is het, zeker na zijn langdurig aanhoudende hetze via een krantje, eerst en vooral aan Ajax verplicht de kar te gaan trekken. En dat betekent de volle verantwoording nemen voor alles wat nu en de komende tijd gaat gebeuren, of moet gaan gebeuren volgens hem. Dus niet morgen weer weg, maar juist morgen (en overmorgen etc) er zijn! Helemaal mee eens, maar dan moet er nu wel een RVC komen die Cruijff minded is, mocht dat niet zo zijn, kan Cruijff nog steeds niks betekenen.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Als ik jou was zou ik toch eens een cursusje kritisch lezen pakken. JC's zaakwaarnemer (bah bah) doet het voorkomen alsof hij alles voor het zeggen heeft bij Barcelona. Dat je daar niet doorheen leest verbaast me.
Tip: het heeft te maken met aanhalingstekens ten teken van een quote.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 17:35 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, maar dan moet er nu wel een RVC komen die Cruijff minded is, mocht dat niet zo zijn, kan Cruijff nog steeds niks betekenen.. Waarom moet die RVC Cruijff-minded zijn? Wat is dat nou weer voor onzin? Kortom, alleen ja-knikkers gewenst? Dat laatste is nu juist wat de "oude" RVC verweten werd. Lood om oud ijzer dus. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik ben er nog niet van overtuigd dat het goed gaat komen, eerlijk waar niet. Volgens mij is er een situatie ontstaan die ook Johan niet aan zag komen. Ik twijfel zeer aan de catapciteiten van de poppetjes die hij wil neerzetten. Een goede voetballer betekent niet dat je hoofd opleiding ofzo kunt zijn. Ik denk ook dat het zeker 10 jaar gaat duren voordat de veranderingen doorwerken op het eerste. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 17:36 schreef Ikke_tikkie het volgende:Als ik jou was zou ik toch eens een cursusje kritisch lezen pakken. JC's zaakwaarnemer (bah bah) doet het voorkomen alsof hij alles voor het zeggen heeft bij Barcelona. Dat je daar niet doorheen leest verbaast me. Tip: het heeft te maken met aanhalingstekens ten teken van een quote. Je hebt gelijk, dat heb ik niet goed gelezen, mijn excuses . Maar zoals ik al zei, het boeit me ook vrij weinig wat er gezegd is..
Heeft Yves Gijrath trouwens ineens bij deze gesprekken gezeten, of heeft hij de mailtjes van Cruijff doorgestuurd gekregen van Coronel? Een mailtje aanpassen en doorsturen is zo gebeurt natuurlijk he...Hoe triest is Cornonel trouwens dat hij deze vertrouwelijke mailtjes zou doorsturen??
Heb je zelf wel eens in zo'n soort situatie gezten op het werk?? Als dat zo is, kan ik me niet voorstellen dat alles is gebeurt zonder dat er over en weer wat slechte woorden zijn gevallen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 17:37 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Waarom moet die RVC Cruijff-minded zijn? Wat is dat nou weer voor onzin? Kortom, alleen ja-knikkers gewenst? Dat laatste is nu juist wat de "oude" RVC verweten werd. Lood om oud ijzer dus. Jij roept dat Cruijff de kar nu moet gaan trekken, dat kan enkel en alleen als er mensen komen te zitten die Cruijff minded zijn, anders wordt zijn plan namelijk alsnog nit uitgevoerd, en valt er dus ook helemaal niks voor hem te trekken.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik denk dat het belangrijk is dat er een club zit die het idee van JC als "voorzitter" zou ondersteunen, maar da's wat anders dan Cruijff-minded zijn. Dat laatste roept bij mij het idee van ja-knikkers op. En laten we eerlijk zijn, Johan is zo'n ongeleid projectiel, dat dat laatste rampzalig zou kunnen zijn. Ook grote leiders behoeven soms wat tegenspraak, toch? |
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
het enige goede dat ik van heel deze situatie kan zeggen is: dat JC nu echt kan bewijzen dat hij al die jaren niet voor nix een grote mond gehad heeft en als het lukt veranderingen aan te brengen binnen ajax de club, en ajax het bedrijf..
zoals ze mooi in amerika zeggen: It's Time To Shit, Or Get Off The Pot |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 17:13 schreef alibabba het volgende:[..] Die supporters die nu onrustig worden door meeloper Daniel Dekker, gaan er over 2 jaar wel anders over denken. Wie niet ziet dat het bij AJAX een grote puinhoop is, is stekeblind. Het is nu genoeg geweest en het word tijd voor EL SALVADOR!!! In 2008 wilde hij al rigoreus ingrijpen. Dat kon helaas geen doorgang vinden. Naderhand zijn er 2 trainers uitgesodemieterd en worden we weggespeeld door Madrid en Moskou. Is Dekker nu nog niet genoeg overtuigd??? Hij gaat maar gras maaien en laat 'm maar bemoeien met Feyenoord... Top, Helemaal mee eens...!
www.ajacied.com |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 17:47 schreef Rogier het volgende:Ik ben er nog niet van overtuigd dat het goed gaat komen, eerlijk waar niet. Volgens mij is er een situatie ontstaan die ook Johan niet aan zag komen. Ik twijfel zeer aan de catapciteiten van de poppetjes die hij wil neerzetten. Een goede voetballer betekent niet dat je hoofd opleiding ofzo kunt zijn. Ik denk ook dat het zeker 10 jaar gaat duren voordat de veranderingen doorwerken op het eerste. Ik heb er net ook nog over nagedacht Rogier! Die vd.Boog is misschien wel slimmer dan wij allemaal denken. Wellicht zagen de heren de nederlaag van de Ledenraad aankomen. De beslissing om de functies ter beschikking te stellen van het bestuur en RvC, hebben de stemming in de Ledenraad voorkomen. Als de Ledenraad de kant van Cruijff had gekozen, zou het wel heel raar zijn als de nieuwe RvC en bestuur niet Cruijff-minded zouden zijn. Wanneer die Cruijff-gezind zouden zijn, was het zeker dat de directie ook werd weggestuurd! Bovendien hebben vd.Boog en cornuiten nu nog de mogelijkheid om het tij te keren! Er is nu genoeg tijd om verschillende leden van de Ledenraad te overtuigen, iets wat Coronel gisteren met de persconferentie in gang heeft gezet.
Wanneer er nu enkele leden van de raad de kant van vd.Loog gaan kiezen, komt er wellicht geen RvC en bestuur die volledig op de hand van Cruijff is en dan komt Johan weer in een lastig parket. Vd.Boog had een pr-bureau ingeschakeld en wellicht dat Coronel de rol van zijn citaten in de persconferentie overdreef. Ik heb een interview gezien van Jonk en ik weet zeker dat hij niet liegt, maar van vd.Loog en Coronel????
Zou dit verhaal kunnen kloppen mensen? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Waarom zou Coronel zoveel met stront gaan smijten zoals hij gisteren deed??? Daar moet iets achter zitten!!! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ze hebben een top pr-firma ingehuurd alibaba. Die firma doet pr-werk voor toplieden over de hele wereld. Dit gaat allemaal precies volgens hun boekje, let maar op. Het is niet Cruyff die de namen van Blind enzo naar buiten brengt...dat doet die Corocnel, ongetwijfeld op aanraden van dat pr-bedrijf. Kotsmisselijk wordt ik van dat soort bedrijfjes. Die kunnen iemand nog een drol op sterk water verkopen.
Dus ik kan me goed indenken dat dit een vooropgezet plan is om uiteindelijk weer van Cruijff af te komen.
We hebben mogelijk een conspiracy hier mensen ! alu-hoedjes op, hehe. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 19:09 schreef Rogier het volgende:Ze hebben een top pr-firma ingehuurd alibaba. Die firma doet pr-werk voor toplieden over de hele wereld. Dit gaat allemaal precies volgens hun boekje, let maar op. Het is niet Cruyff die de namen van Blind enzo naar buiten brengt...dat doet die Corocnel, ongetwijfeld op aanraden van dat pr-bedrijf. Kotsmisselijk wordt ik van dat soort bedrijfjes. Die kunnen iemand nog een drol op sterk water verkopen. Dus ik kan me goed indenken dat dit een vooropgezet plan is om uiteindelijk weer van Cruijff af te komen. We hebben mogelijk een conspiracy hier mensen ! alu-hoedjes op, hehe. Precies Rogier. Het zou verklaren wat er allemaal bij Ajax speelt en dat het telkens misgaat. Ik wist al heel lang dat AJAX ziek, zwak en misselijk was, maar als dit klopt??? Wellicht spelen er zoveel belangen die wij niet eens weten.... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Het verhaal dat je paranoïde wordt? Ja, klopt. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Nou, die hebben ze nu pas ingehuurd hoor...niet al die jaren al volgens mij. Dit zijn gewiekste mannen, die het klappen van de zweep kennen en hoe je mensen (ajax fans) tegen iemand kunnen opzetten (Johan etc).
Alleen het interview op tv net met Danny Blind zit me toch ook niet echt lekker. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: Ik heb genoeg geleerd de afgelopen jaren om te weten dat dit soort zaken iedere dag gebeuren. Twee of meer mensen die met elkaar afspraken maken om er samen (financieel) beter van te worden. Dat is de beschrijving van een samenzwering. Gebeurt op ieder niveau, iedere dag. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Man, ga een thriller schrijven. Maar val mij niet lastig met je achterdochtige praatjes.
En alibahbah, houd eens op met Coronel en co af te schilderen als een stel criminelen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: Ben helemaal geen meeloper...weet bij god niet wat er ons staat te wachten en vind deze hele move allemaal maar zeer triest. Alleen hoefde het bestuur niet op te stappen, dat hebben ze zelf gedaan. En Cruyff heeft de naam van Blind helemaal niet naar buiten gebracht...dat deed het bestuur. Dus dat die vrouw daar zit te janken is de schuld van het bestuur.
En als je niet tegen die praatjes kunt pleur dan op van dit forum.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Lollig, naar het bestuur wijzen waar JC z'n bijltje gebruikt. Zowel Jonk als Bergkamp hebben toch echt naar buiten gebracht dat Blind niet voorkomt in hun plannen. Dat kun je toch moeilijk het voormalige bestuur aanrekenen.
Mgoe, dat Ajax met dit hele verhaal enorme imagoschade oploopt lijkt niemand te deren hier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 17:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik denk dat het belangrijk is dat er een club zit die het idee van JC als "voorzitter" zou ondersteunen, maar da's wat anders dan Cruijff-minded zijn. Dat laatste roept bij mij het idee van ja-knikkers op. En laten we eerlijk zijn, Johan is zo'n ongeleid projectiel, dat dat laatste rampzalig zou kunnen zijn. Ook grote leiders behoeven soms wat tegenspraak, toch? Hier ben ik het mee eens, ik bedoel ook geen meelopers, maar mensen die het plan van Cruijff steunen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 19:09 schreef alibabba het volgende:Waarom zou Coronel zoveel met stront gaan smijten zoals hij gisteren deed??? Daar moet iets achter zitten!!! Het was in ieder geval niet in het voordeel van Ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: OOk dit allemaal gelul in de ruimte, hij heeft het niet uit de mond van Cruijff, maar van de vertrekkende mensen.. Wie zegt dat dit allemaal waar is...Hij heeft Cruijff helemaal niet gesproken, en heeft niet bij de gesprekken gezeten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 19:26 schreef Ikke_tikkie het volgende:Lollig, naar het bestuur wijzen waar JC z'n bijltje gebruikt. Zowel Jonk als Bergkamp hebben toch echt naar buiten gebracht dat Blind niet voorkomt in hun plannen. Dat kun je toch moeilijk het voormalige bestuur aanrekenen. Mgoe, dat Ajax met dit hele verhaal enorme imagoschade oploopt lijkt niemand te deren hier. En is het erg dat een werknemer niet voorkomt in de toekomstige plannen van mensen die een idee hebben? Lijkt me niet toch... het bestuur komt met alle verwijten richting Cruijff, niet andersom, Cruijff heeft vrijwel niks geroepen op persoonlijk vlak, het enige dat ik me zo even kan bedenken is de opmerking dat Coronel enkel verstand had van verzekeringen. Coronel is de persoon die hard met modder aan het gooien is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gast ikke krijgt een tikkie
WE LOPEN AL 6 JAAR IMAGO SCHADE OP !!! ze beginnen nu GVD alweer te zingen helemaal niks in AMSTERDAM !!!! en dat doet me zeerder dan dat het bestuur eindelijk OPGEFLIKKERD IS ! Rapport coronel MIJN KONT ! er is NIKS maar dan ook NIKS van terecht gekomen en die piefjes moeten daar naar kijken.. JC had er genoeg van.. EN TERECHT ! zijn club onze club ging KAPOT en het lijkt erop dat JOU dat niks intresseerd ! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Blind zegt zelf ook, ik kan het me niet voorstellen dat JC dit heeft gezegt aangezien JC hem opgeleid heeft.. die KK Coronel lult gewoon uit zijn lelijke nek ! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 19:43 schreef nummer10 het volgende:gast ikke krijgt een tikkie WE LOPEN AL 6 JAAR IMAGO SCHADE OP !!! ze beginnen nu GVD alweer te zingen helemaal niks in AMSTERDAM !!!! en dat doet me zeerder dan dat het bestuur eindelijk OPGEFLIKKERD IS ! Rapport coronel MIJN KONT ! er is NIKS maar dan ook NIKS van terecht gekomen en die piefjes moeten daar naar kijken.. JC had er genoeg van.. EN TERECHT ! zijn club onze club ging KAPOT en het lijkt erop dat JOU dat niks intresseerd ! EENS |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
En net die Grafhart bij DWDD. Wat een gladjanus zeg. Het zou me niet verbazen als dit uit het pr-bureau van vd.Loog komt... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
van Ajax of Cruijff?
De strijd rondom de leiding van Ajax en Johan Cruijff lijkt een met de dag groter wordende mediastrijd. Nadat Cruijff vorig jaar via zijn column in De Telegraaf de aanval op het bestuur en directie opende en diezelfde krant rechtstreeks op algemeen directeur Rik van den Boog, lijkt er er steeds meer op dat de Amsterdamse club zich nu schuldig te maken aan het op slikse beïnvloeden van het publiek.
Onlangs schakelde Ajax het gerenommeerde communicatie- en strategiebureau Burson-Marsteller in. Niet veel later verscheen er in het NRC een bericht dat de groep-Cruijff in een gesprek met Ajax heeft aangegeven dat onder meer assistent-trainer Danny Blind moest 'oprotten'. Cruijff en co ontkennen dergelijke woorden te hebben gebruikt.
Gisteravond kondigden voorzitter Uri Coronel en de raad van commissarissen hun vertrek aan bij Ajax. Nadat Coronel aan had gegeven dit in het belang van de club te doen, kwam hij met vermeende notulen van de gesprekken met Cruijff en zijn volgers. Bewijs voor het schrijven zijn echter (voorlopig) nog niet gepubliceerd.
Yves Gijrath, uitgever en eigenaar van de Amsterdamse Miljonair Fair, kwam vandaag in het nieuws doordat hij citeerde uit notulen. Het feit dat Gijrath in 2009 een poging deed om The Entertainment Group (TEG) van aandeelhouder Van den Boog - nog altijd aan de dagelijkse leiding bij Ajax - over te nemen, zet tot denken aan.
Diezelfde Van den Boog voelt zich na de aanval van Cruijff via De Telegraaf en de campagne van dezelfde krant het afgelopen jaar in de berichtgeving rondom het faillissement van TEG gekrenkt.
Of de waarheid in al deze zaken ooit naar boven komt, is nog maar de vraag. Duidelijk is beide kampen zich schuldig maken aan het bespelen van het publiek door middel van de media. (RED)
en dan vooral het stukje ikke tikkie
Onlangs schakelde Ajax het gerenommeerde communicatie- en strategiebureau Burson-Marsteller in. Niet veel later verscheen er in het NRC een bericht dat de groep-Cruijff in een gesprek met Ajax heeft aangegeven dat onder meer assistent-trainer Danny Blind moest 'oprotten'. Cruijff en co ontkennen dergelijke woorden te hebben gebruikt.
Gisteravond kondigden voorzitter Uri Coronel en de raad van commissarissen hun vertrek aan bij Ajax. Nadat Coronel aan had gegeven dit in het belang van de club te doen, kwam hij met vermeende notulen van de gesprekken met Cruijff en zijn volgers. Bewijs voor het schrijven zijn echter (voorlopig) nog niet gepubliceerd.
1 FUCKING GROOT LUL VERHAAL gemaakt door dat VIEZE KUT BEDRIJF !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 19:36 schreef remco k het volgende:[..] Hier ben ik het mee eens, ik bedoel ook geen meelopers, maar mensen die het plan van Cruijff steunen.. En de lijn gaan bewaken die wordt ingezet... Ik vrees alleen dat JC's masterplan niet meer van deze tijd is. Jan Mulder verwoordt het zojuist heel mooi in DWDD: Coronel stel dat je het niet kunt winnen van Cruijff, maar de tragiek is dat ook Cruijff dit niet kan winnen.
En nr10, ik heb het allerbeste voor met Ajax. Maar het voert voor mij veel te ver mensen als Coronel af te doen als eigenheimers die niet betrokken zijn bij de club Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/576132/2011/03/31/Welk-media-offensief-is-sterker-die-van-Ajax-of-Cruijff.dhtml
De strijd rondom de leiding van Ajax en Johan Cruijff lijkt een met de dag groter wordende mediastrijd. Nadat Cruijff vorig jaar via zijn column in De Telegraaf de aanval op het bestuur en directie opende en diezelfde krant rechtstreeks op algemeen directeur Rik van den Boog, lijkt er er steeds meer op dat de Amsterdamse club zich nu schuldig te maken aan het op slinkse wijze beïnvloeden van het publiek.
Yves Gijrath, uitgever en eigenaar van de Amsterdamse Miljonair Fair, kwam vandaag in het nieuws doordat hij citeerde uit notulen. Het feit dat Gijrath in 2009 een poging deed om The Entertainment Group (TEG) van aandeelhouder Van den Boog - nog altijd aan de dagelijkse leiding bij Ajax - over te nemen, zet tot denken aan.
Diezelfde Van den Boog voelt zich na de aanval van Cruijff via De Telegraaf en de campagne van dezelfde krant het afgelopen jaar in de berichtgeving rondom het faillissement van TEG gekrenkt.
Of de waarheid in al deze zaken ooit naar boven komt, is nog maar de vraag. Duidelijk is beide kampen zich schuldig maken aan het bespelen van het publiek door middel van de media. (RED) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 19:56 schreef nummer10 het volgende:van Ajax of Cruijff? De strijd rondom de leiding van Ajax en Johan Cruijff lijkt een met de dag groter wordende mediastrijd. Nadat Cruijff vorig jaar via zijn column in De Telegraaf de aanval op het bestuur en directie opende en diezelfde krant rechtstreeks op algemeen directeur Rik van den Boog, lijkt er er steeds meer op dat de Amsterdamse club zich nu schuldig te maken aan het op slikse beïnvloeden van het publiek. Onlangs schakelde Ajax het gerenommeerde communicatie- en strategiebureau Burson-Marsteller in. Niet veel later verscheen er in het NRC een bericht dat de groep-Cruijff in een gesprek met Ajax heeft aangegeven dat onder meer assistent-trainer Danny Blind moest 'oprotten'. Cruijff en co ontkennen dergelijke woorden te hebben gebruikt. Gisteravond kondigden voorzitter Uri Coronel en de raad van commissarissen hun vertrek aan bij Ajax. Nadat Coronel aan had gegeven dit in het belang van de club te doen, kwam hij met vermeende notulen van de gesprekken met Cruijff en zijn volgers. Bewijs voor het schrijven zijn echter (voorlopig) nog niet gepubliceerd. Yves Gijrath, uitgever en eigenaar van de Amsterdamse Miljonair Fair, kwam vandaag in het nieuws doordat hij citeerde uit notulen. Het feit dat Gijrath in 2009 een poging deed om The Entertainment Group (TEG) van aandeelhouder Van den Boog - nog altijd aan de dagelijkse leiding bij Ajax - over te nemen, zet tot denken aan. Diezelfde Van den Boog voelt zich na de aanval van Cruijff via De Telegraaf en de campagne van dezelfde krant het afgelopen jaar in de berichtgeving rondom het faillissement van TEG gekrenkt. Of de waarheid in al deze zaken ooit naar boven komt, is nog maar de vraag. Duidelijk is beide kampen zich schuldig maken aan het bespelen van het publiek door middel van de media. (RED) en dan vooral het stukje ikke tikkieOnlangs schakelde Ajax het gerenommeerde communicatie- en strategiebureau Burson-Marsteller in. Niet veel later verscheen er in het NRC een bericht dat de groep-Cruijff in een gesprek met Ajax heeft aangegeven dat onder meer assistent-trainer Danny Blind moest 'oprotten'. Cruijff en co ontkennen dergelijke woorden te hebben gebruikt. Gisteravond kondigden voorzitter Uri Coronel en de raad van commissarissen hun vertrek aan bij Ajax. Nadat Coronel aan had gegeven dit in het belang van de club te doen, kwam hij met vermeende notulen van de gesprekken met Cruijff en zijn volgers. Bewijs voor het schrijven zijn echter (voorlopig) nog niet gepubliceerd. 1 FUCKING GROOT LUL VERHAAL gemaakt door dat VIEZE KUT BEDRIJF ! Precies. IK EN WIJ MOETEN VECHTEN VOOR ONS AJAX< WANT HET DEUGT VAN GEEN KANT MENSEN!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 19:57 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] En de lijn gaan bewaken die wordt ingezet... Ik vrees alleen dat JC's masterplan niet meer van deze tijd is. Jan Mulder verwoordt het zojuist heel mooi in DWDD: Coronel stel dat je het niet kunt winnen van Cruijff, maar de tragiek is dat ook Cruijff dit niet kan winnen. En nr10, ik heb het allerbeste voor met Ajax. Maar het voert voor mij veel te ver mensen als Coronel af te doen als eigenheimers die niet betrokken zijn bij de club Ajax. Ik denk ook niet dat Cruijff dit moet willen winnen, want daar gaat het namelijk niet om in mijn ogen. In mijn ogen heeft Cruijff geprobeerd zijn plan met deze directie en dit bestuur uit te gaan voeren, ik vind het spijtig dat dit is mislukt, maar sta wel volledig achter dat wat Cruijff denkt over voetbal. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Cruijf stuurt iedereen weg en wil er zelf later niet int bestuur |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: hij heeft niemand weggestuurd.. ze zijn zelf weggegaan.. nogmaals. LEZEN IS LASTIG, en BEGRIJPEN voor sommigen helemaal |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ajax krijgt gewoon zijn gezicht weer terug..
als ik lees hoe Barca over JC denkt/praat dan stemt mij dat alleen maar goed.. Barca = gedachtengoed op voetbal technisch gebied van JC |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/62423/blind-cruijff-heeft-kritiek-op-mijn-ingefluisterd-gekregen
en hierom geloog ik Coronel en het Bestuur gewoon niet.. kan me niet voorstellen dat JC dit heeft gezegt.. Hooguit dat Blind beter naar CapeTown kan gaan of Almere City.. en is dat zo slecht ? nee dat denk ik niet aangezien Blind dan juist de Talenten naar Ajax kan Laten gaan wat dus weer goed is voor Ajax.. en Talenten van Ajax die bij City gestalt zijn in de gaten te houden.. zo slecht dus nog niet gedacht van JC dan toch ? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 17:13 schreef alibabba het volgende:[..] Die supporters die nu onrustig worden door meeloper Daniel Dekker, gaan er over 2 jaar wel anders over denken. Wie niet ziet dat het bij AJAX een grote puinhoop is, is stekeblind. Het is nu genoeg geweest en het word tijd voor EL SALVADOR!!! In 2008 wilde hij al rigoreus ingrijpen. Dat kon helaas geen doorgang vinden. Naderhand zijn er 2 trainers uitgesodemieterd en worden we weggespeeld door Madrid en Moskou. Is Dekker nu nog niet genoeg overtuigd??? Hij gaat maar gras maaien en laat 'm maar bemoeien met Feyenoord... Mee eens , er moest gewoon wat gebeuren bij Ajax . Molenaar nieuwe voorzitter ,geweldig kan niet wachten op nog meer goed nieuws |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2011 - 20:11 schreef nummer10 het volgende:[..] hij heeft niemand weggestuurd.. ze zijn zelf weggegaan.. nogmaals. LEZEN IS LASTIG, en BEGRIJPEN voor sommigen helemaal Tja..je lelijke mensen... en Super lelijke mensen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
liever lelijk dan dom... ;) |
|
|
|