BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Denken we nou echt dat al deze veranderingen goed zijn voor ons Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - donderdag 31 maart 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 20:20 schreef nummer10 het volgende:
liever lelijk dan dom... ;)
ja zo denk ik erover. maar als je allebei bent ist niet echt best he;)
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 maart 2011 - 20:24   quote  deeplink  
ghegheghe valt mee hoor ;) gewoon HBO en lelijk valt denk ik ook wel mee ;) maar goed nogmaals laten we ff ON blijven, Bestuur is uit eigen beweging weggegaan.. en daar ging het allemaal om, en ik ben er blij mee.. dan maar ff onrust nu om vervolgens weer top te worden
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - donderdag 31 maart 2011 - 20:25   quote  deeplink  
hoge beroeps opleiding zozo je maakt er wat van kerel.
remco k
 remco k - donderdag 31 maart 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 20:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij heeft niemand weggestuurd.. ze zijn zelf weggegaan.. nogmaals. LEZEN IS LASTIG, en BEGRIJPEN voor sommigen helemaal
Klopt, hij heeft ook absoluut het aftreden niet geeist, hij wou zelfs graag dat deze mensen zijn plannen zouden uitvoeren, op die manier was je nu namelijk bezig geweest met het uitvoeren van deze plannen i.p.v. dit gezeik..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 31 maart 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 20:24 schreef nummer10 het volgende:
Bestuur is uit eigen beweging weggegaan..
Wat een gotspe. Je weet heel goed waar die "eigen beweging" uit ontstaan is. Wat je nu schrijft is vergelijkbaar met jarenlang je buren terroriseren en dan stellen dat ze uit eigen beweging zijn verhuisd.
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - donderdag 31 maart 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 20:30 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Wat een gotspe. Je weet heel goed waar die "eigen beweging" uit ontstaan is. Wat je nu schrijft is vergelijkbaar met jarenlang je buren terroriseren en dan stellen dat ze uit eigen beweging zijn verhuisd.
ben het met jou eens kerel;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 maart 2011 - 20:33   quote  deeplink  
hoe vaak hebben de meeste van ons hier niet geroepen dat de bezem door dit AJAX moet???
Wel, dat is wat er nu aan de hand is. Cruijff weet heel goed waar hij mee bezig is en met Keje Molenaar en Theo van Duivenbode, heeft hij veel meer macht en kennis in huis dan alleen maar kennis van het "spelletje" voetbal!

Nu alleen even door de zure appel heen bijten!!!
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - donderdag 31 maart 2011 - 20:36   quote  deeplink  
Van de Boog gaat niet opstappen kereltjes die vent verkoopt ajax nog liever voor 500 mil aan arabieren dan aan cruijf. zou ik trouwens ook geen slecht idee vinden lukaku kopen van dat geld en andere goeie spelers.
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 maart 2011 - 20:36   quote  deeplink  
inderdaad ROnald
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 maart 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 20:36 schreef Ajax-pwnt het volgende:
Van de Boog gaat niet opstappen kereltjes die vent verkoopt ajax nog liever voor 500 mil aan arabieren dan aan cruijf. zou ik trouwens ook geen slecht idee vinden lukaku kopen van dat geld en andere goeie spelers.
euuuhhhmmmm ? not ? sorry maar dan ben je in mijn ogen geen Ajacied... als je zo lult dan snap jij niet wat Ajax is
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - donderdag 31 maart 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 20:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

euuuhhhmmmm ? not ? sorry maar dan ben je in mijn ogen geen Ajacied... als je zo lult dan snap jij niet wat Ajax is
een voetbalclubJE kerel
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 maart 2011 - 21:18   quote  deeplink  
jesus jo wat doe je hier nog ?

voetbalclubJE ?????????
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 31 maart 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Hihi... het leukste is dat je nog hapt ook. Hij zit je te stangen joh.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 maart 2011 - 21:20   quote  deeplink  
hey Ajax-pwnt; verklaar je nader, van welke club ben jij supporter???
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 maart 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 21:20 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Hihi... het leukste is dat je nog hapt ook. Hij zit je te stangen joh.
ja zou wel anders zou ik het niet kunnen verklaren
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 maart 2011 - 21:26   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/576132/2011/03/31/Ajax-leiding-bespeelt-fans-via-dubieus-pr-bureau.dhtml
Pietje
 Pietje - donderdag 31 maart 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 19:02 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik heb er net ook nog over nagedacht Rogier! Die vd.Boog is misschien wel slimmer dan wij allemaal denken. Wellicht zagen de heren de nederlaag van de Ledenraad aankomen. De beslissing om de functies ter beschikking te stellen van het bestuur en RvC, hebben de stemming in de Ledenraad voorkomen. Als de Ledenraad de kant van Cruijff had gekozen, zou het wel heel raar zijn als de nieuwe RvC en bestuur niet Cruijff-minded zouden zijn. Wanneer die Cruijff-gezind zouden zijn, was het zeker dat de directie ook werd weggestuurd! Bovendien hebben vd.Boog en cornuiten nu nog de mogelijkheid om het tij te keren! Er is nu genoeg tijd om verschillende leden van de Ledenraad te overtuigen, iets wat Coronel gisteren met de persconferentie in gang heeft gezet.

Wanneer er nu enkele leden van de raad de kant van vd.Loog gaan kiezen, komt er wellicht geen RvC en bestuur die volledig op de hand van Cruijff is en dan komt Johan weer in een lastig parket. Vd.Boog had een pr-bureau ingeschakeld en wellicht dat Coronel de rol van zijn citaten in de persconferentie overdreef. Ik heb een interview gezien van Jonk en ik weet zeker dat hij niet liegt, maar van vd.Loog en Coronel????

Zou dit verhaal kunnen kloppen mensen?
Dit is helemaal niet zo'n gekke gedachte. Het zou zomaar kunnen. Van den Boog is een grote hypocriet. Roepen dat hij zo niet met mensen omgaat (bij een eventueel ontslag voor Danny Blind) en dat hij pal voor al zijn mensen staat. En what about Hans van der Zee??? Ging hij daar ook pal voor staan??? Dacht het niet. Wat een schijnheilige zak!
En Coronel is wat mij betreft door het ijs gezakt, na zijn persconferentie van gisteren, waarin hij "citeerde" uit de vergadering van eerder die avond. De woordkeuze die hij Johan Cruijff en de zijnen toebedeelde... Ik geloof er helemaal niks van. Een klein kleutertje, die zijn nederlaag moeilijk kon verdragen. Weg van het pluche. Dat doet pijn en dat liet hij danig blijken.
remco k
 remco k - donderdag 31 maart 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 20:36 schreef Ajax-pwnt het volgende:
Hij hoeft ook niet op te stappen, als de RVC maar Cruijff minded is, dan kan hij of mee, of hij vertrekt..
Pietje
 Pietje - donderdag 31 maart 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 21:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij hoeft ook niet op te stappen, als de RVC maar Cruijff minded is, dan kan hij of mee, of hij vertrekt..
Dat denk ik ook Remco!
remco k
 remco k - donderdag 31 maart 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 21:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dit is helemaal niet zo'n gekke gedachte. Het zou zomaar kunnen. Van den Boog is een grote hypocriet. Roepen dat hij zo niet met mensen omgaat (bij een eventueel ontslag voor Danny Blind) en dat hij pal voor al zijn mensen staat. En what about Hans van der Zee??? Ging hij daar ook pal voor staan??? Dacht het niet. Wat een schijnheilige zak!
En Coronel is wat mij betreft door het ijs gezakt, na zijn persconferentie van gisteren, waarin hij "citeerde" uit de vergadering van eerder die avond. De woordkeuze die hij Johan Cruijff en de zijnen toebedeelde... Ik geloof er helemaal niks van. Een klein kleutertje, die zijn nederlaag moeilijk kon verdragen. Weg van het pluche. Dat doet pijn en dat liet hij danig blijken.
Zlefs al heeft Johan dit soort dingen wel gezegd, wat ik overigens betwijfel, dan nog breng je dit sort dingen als voorzitter in functie zijnde niet naar buiten. Hij weet dat hij hiermee Ajax beschadigd..
Pietje
 Pietje - donderdag 31 maart 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Zlefs al heeft Johan dit soort dingen wel gezegd, wat ik overigens betwijfel, dan nog breng je dit sort dingen als voorzitter in functie zijnde niet naar buiten. Hij weet dat hij hiermee Ajax beschadigd..
Precies, Remco. Als voorzitter mag je dit soort zaken niet buiten brengen. Vandaar dat hij wat mij betreft door het ijs is gezakt. Verder had ik al grote moeite met hem, immers, een beladen rapport schrijven (de weg naar winst), vervolgens voorzitter worden en in die functie praktisch niets van de bevindingen uit je eigen rapport ten uitvoer brengen. Vreemd. Zeer vreemd.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 31 maart 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Pssst, hij was toen al geen voorzitter meer... tenminste, had al troonsafstand gedaan.

Ter geruststelling, ben ook geen Coronel-aanhanger hoor.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 maart 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Dat noemen ze met modder gooien Remco, pure onmacht en misschien ook wel jaloezie. Johan en Co. moeten alleen wel zorgen dat ze hier ver boven blijven staan en zich niet mee laten slepen door een stel loossers. Ik had dit alleen niet verwacht van
Uri Coronel!!
Pietje
 Pietje - donderdag 31 maart 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 21:52 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Pssst, hij was toen al geen voorzitter meer... tenminste, had al troonsafstand gedaan.

Ter geruststelling, ben ook geen Coronel-aanhanger hoor.
Nou ja, vooruit ik bedoelde ook ex-voorzitter. Maar dan nog.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 31 maart 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Niets of niemand is nog netjes in deze komedie, Pietje. ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door Ikke_tikkie --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 maart 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Het lijken verdorie wel een stel kleine kinderen; als ik niet mee mag doen op mijn (lees Coronel/Boog) manier, ga ik met modder gooien en huilen....
Pietje
 Pietje - donderdag 31 maart 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 22:03 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Komedie??? Ik vind het eerder een koningsdrama ;-)
Je mag hopen dat dit alles niet zijn weerslag op het eerste elftal heeft. Ik kan mij simpelweg niet voorstellen dat het Frank de Boer en de selectie geheel onberoerd laat.
En wat Johan Cruijff betreft, tja, je zag het wel aankomen dat de bom zou gaan barsten. Ik weet uit jouw diverse posts hoe je er over denkt. Ikzelf heb een grenzeloos vertrouwen in de kunde en inzichten van Johan.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 31 maart 2011 - 22:13   quote  deeplink  
In komedie gaan humor en tragiek samen, Pietje. Dat zouden wij als oudere jongeren behoren te weten.

Ajax' seizoen is trouwens wel écht voorbij nu. Die hele competitie interesseert mij eigenlijk geen moer meer. Daar is teveel voor misgegaan dit jaar:
1. Jol soap
2. Suarez en onze inheemse internationals die al dan niet zouden vertrekken
3. El Hamdaoui-soap
4. Pak slaag Real Madrid
5. Afhaken in de top eredivisie
6. Vertrek Suarez
7. Uitschakeling CL
8. Cruijff-hetze/revolutie en... wat nog komt...
remco k
 remco k - donderdag 31 maart 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 22:03 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Stel nu eens he, Stel dat Cruijff niet de dingen heeft gestuurd en gezegd zoals Coronel doet voorkomen, dus niet de verhalen over Blind, als de eisen waarvan Coronel zegt dat Cruijff ze gesteld heeft.

Wat heeft Cruijff dan verkeerd gedaan de afgelopen weken..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 31 maart 2011 - 22:25   quote  deeplink  
Remco, ik heb Cruijff aan de gang gehoord in diverse interviews. Het doet pijn, maar hij maakt zich net zo schuldig aan gooien met modder als de zogenaamde bestuurders. Tot op dit moment kent deze strijd geen winnaars, maar alleen verliezers. En de grootste verliezer daarvan is Ajax. We -en daar reken ik alles en iedereen onder die de club een warm hart toedraagt- staan vooralsnog voor schut.
Pietje
 Pietje - donderdag 31 maart 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 22:13 schreef Ikke_tikkie het volgende:
In komedie gaan humor en tragiek samen, Pietje. Dat zouden wij als oudere jongeren behoren te weten.

Ajax' seizoen is trouwens wel écht voorbij nu. Die hele competitie interesseert mij eigenlijk geen moer meer. Daar is teveel voor misgegaan dit jaar:
1. Jol soap
2. Suarez en onze inheemse internationals die al dan niet zouden vertrekken
3. El Hamdaoui-soap
4. Pak slaag Real Madrid
5. Afhaken in de top eredivisie
6. Vertrek Suarez
7. Uitschakeling CL
8. Cruijff-hetze/revolutie en... wat nog komt...
Hahahaha!
Ik ben het bijna volledig met je eens, Ikke_tikkie, behalve punt 5. Het heeft er alle schijn van dat Ajax gaat afhaken in de titelrace, ware het niet dat ook PSV en FC Twente met regelmaat punten laten liggen. Ik reken nergens (meer) op, maar je weet het nooit in deze bizarre competitie.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 31 maart 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Lol. En dat wordt dan een kampioenschap dat behaald wordt dmv het Cruijff-effect?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 31 maart 2011 - 22:33   quote  deeplink  
Serieus.. Als je dit topictitel normaal leest, je dan helemaal gek wordt van die hoofdletters? :P
busje440
 busje440 - donderdag 31 maart 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Als toch het bestuur Verandert , doe dan ook maar het Eerste elftal
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 31 maart 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 22:37 schreef busje440 het volgende:
Als toch het bestuur Verandert , doe dan ook maar het Eerste elftal
Je hoeft dat niet in elk topic te zeggen hoor ;)
Na 1x weten we wat je bedoelt..

Edit: Tenzij Joduh hier is, maarja die is er op het moment niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door Hasjkoph --
Pietje
 Pietje - donderdag 31 maart 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 22:30 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Lol. En dat wordt dan een kampioenschap dat behaald wordt dmv het Cruijff-effect?
Dat speelt nu nog niet mee, denk ik. Het is meer het soort effect van "ik-gun-mijn-concurrent-ook-wat". Wie er ook kampioen wordt dit seizoen, het zal met een absoluut minimum aan punten zijn. De kampioen van de armoede, dus.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 31 maart 2011 - 22:41   quote  deeplink  
En dan volgend seizoen kampioen worden met 100 punten.. ;)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 31 maart 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Tegen wie lopen we die averij van twee punten op dan?
remco k
 remco k - donderdag 31 maart 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 22:30 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Whahahahahaha, ik zal er in ieder geval niet veel minder om feesten.....
remco k
 remco k - donderdag 31 maart 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 22:47 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Tegen wie lopen we die averij van twee punten op dan?
Gelijk spelletje uit bij FC Zwolle...
Pietje
 Pietje - donderdag 31 maart 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Gelijk spelletje uit bij FC Zwolle...
Hahahaha. Ik dacht bij Volendam: 2-2. Twee keer Melvin Platje en 2 keer Messi. (Uitgeleend door Barcelona...)
remco k
 remco k - donderdag 31 maart 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 22:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha. Ik dacht bij Volendam: 2-2. Twee keer Melvin Platje en 2 keer Messi. (Uitgeleend door Barcelona...)
Is de enige club die ik komend seizoen punten zie pakken tegen Ajax......WHahahaha...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 maart 2011 - 23:08   quote  deeplink  
Zwolle, Volendam, volgens mij is dat meer het niveau feyenoord, willem II, vvv

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door Ronald 1960 --
Pietje
 Pietje - donderdag 31 maart 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 23:08 schreef Ronald 1960 het volgende:
Zwolle, Volendam, volgens mij is dat meer het niveau feyenoord, willem II, vvv
Hahaha. Nee hoor, FC Zwolle en Volendam promoveren het komende seizoen. FC Zwolle rechtstreeks als kampioen en Volendam via de nacompetitie ;-)
Per4manc
 Per4manc - donderdag 31 maart 2011 - 23:20   quote  deeplink  
jaja allemaal kwijlen rondom Cruijff. Feit is dat hij morgen of overmorgen gewoon weer naar Barcelona gaat. Over een jaartje of 2 wanneer ook Molenaar geen kampioenen heeft gemaakt begint het hele gedonder gewoon opnieuw.

Kampioen worden kunnen we nu wel vergeten en de bekerfinale gaat ons zo ook voorbij.
Heb zwaar mijn twijfels of dit wel zo goed is voor ons Ajax. Wat mij betreft hadden ze de juiste weg al ingeslagen en was het ook zonder deze ordinaire revolutie wel goed gekomen.
NielsAFCA
 NielsAFCA - donderdag 31 maart 2011 - 23:40   quote  deeplink  
Per4manc dombo, wat blijkt nu dus, dat hele gedoe dat Molenaar voorzitter of directeur zou worden daar klopt dus geen ene reet van en was dus weer een uitlating via de Ajax directie en hun PR bureau BM, en zo proberen ze simpeldenkende supporters zoals jij gewoon weer te misleiden, op te hitsen en tegen elkaar in te spelen en ook om zo Cruijff zwart te maken. En dat is pas ordinair. Coronel en zijn bestuur hebben het hele zooitje zo geblokkeert nu, door ineens hun functie op te geven waardoor er niet verder gegaan kan worden. En het ging nu zonder Cruijff al jaren slecht, verschrikkelijk wanbeleid op veel vlakken waaronder transfers en financiele zaken (kijk maar naar ''overlever'' Slop in de directie). Ordinaire revolutie hou je mond toch, Cruijff is er eentje van ons en zonder hem duurde het nog jaren, dan zat Coronel er nog jaren en liet via vriendjespolitiek meer passanten, meer stropdassen binnen komen die niks met de club hebben. Onzin wat jij hier neerzet zeg, pfff
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 31 maart 2011 - 23:42   quote  deeplink  
Niels, wanneer je nu ook eens probeert te lezen wat anderen schrijven en dan pas gaat blaten...
NielsAFCA
 NielsAFCA - vrijdag 01 april 2011 - 00:03   quote  deeplink  
Ik heb zijn bericht gelezen, en daar gewoon op gereageerd. Hij wijdt het missen van het kampioenschap aan de komst van Cruijff, terwijl duidelijk is dat dit juist het product is van het wanbeleid van de laatste jaren. Als je met zo'n middenveld speelt bijvoorbeeld, wat zo over gelopen wordt, en zo'n slappe verdediging en in totaal zo'n mentaliteit, dan kan je wel zien dat er iets mis is intern. Verder is er nog niks bekend over de bekerfinale, die moet nog gespeeld worden. Het is helemaal niet de schuld van Cruijff dat nu de sportieve successen zo slecht zijn, dat is de schuld van de organisatie achter Ajax.
Jaco Ponse
 Jaco Ponse - vrijdag 01 april 2011 - 00:14   quote  deeplink  
Cruijff heeft op de tenen gestaan van die zakkenvullers en die gaan met modder
gooien.Want is het niet van de gekke dat die gasten bonussen krijgen voor het
verkopen van spelers,terwijl het de supporters zijn die steeds maar weer goede
spelers zien verdwijnen en elk jaar het kaartje omhoog zien gaan.Ajax is een voetbalclub waar mensen voor hun plezier naar toe gaan,en het was al jaren een speelbal voor al die bobo's die er dik aan verdienden.Cruijff is op tijd Ajax moet
weer een voetbalclub worden waar de spelers en de supporters weer het belangrijkste worden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 april 2011 - 10:31   quote  deeplink  
gewoon allemaal 1 groot lul verhaal.. zoals de normale supporter al dacht...

daarom wou ook iedereen het bestuur weg hebben.. dus niet janke nu maar doorpakken !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Denken we nou echt dat al deze veranderingen goed zijn voor ons Ajax?

0.0082280