|
|
BETROUWBARE BRON
|
|
|
Keje Molenaar zal maandag officieel benoemd worden door de Rvc van Ajax als nieuwe voorzitter. Hiermee treed een nieuw tijdperk aan voor de Amsterdammers in de jacht op nieuwe vaderlandse en europese successen.
Niet alleen Keje Molenaar zal een functie gaan bekleden bij de Amsterdammers. Ook Johan Cruijff keert definintief terug in de ArenA. De legendarische nummer veertien van weleer, zal de komende 3 jaar de functie van directeur technische zaken op zich gaan nemen.
Hiermee is de val van Rick van den Boog een feit.
Danny Blind, Heini Otto, Jan Olde Riekerink, Gery Vink, Robin Pronk, Casimir Westerveld, Alex Geenaert, Edmond Claus zullen maandag officieel worden ingelicht dat men afscheid neemt aan het eind van het seizoen, kostenplaatje: zo'n 1,4 miljoen euro.
Een andere legende, Marco van Basten is inmiddels al gepolst voor de rol van hoofd jeugdopleidingen. De voormalig bondscoach en oud trainer van de hoofdmacht zal deze rol gaan combineren met een andere legende: Gerald Vanenburg. 'Vaantje' was eerder werkzaam bij Munchen 1860.
De beloftenploeg zal met ingang van het nieuwe seizoen geleid gaan worden door Willem Jonk en Bryan Roy. De A1 zal worden overgedragen aan Dennis Bergkamp.
Tevens is Edwin van der Sar benaderd om de nieuwe architect te gaan worden voor een nieuw te vormen keepersacademie binnen de club.
Ook het scoutingsaparaat zal nieuwe impulsen krijgen: Barry Hulshoff, Dick Schoenaker zullen toe gaan treden. Gesprekken met Johan Neeskens zijn inmiddels gestart.
Volgende week maandagavond zal het nieuwe beleidsplan nader worden toegelicht tijdens een persconferentie, melden diverse bronnen binnen de Amsterdamse club. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wie of wat is je bron, BETROUWBARE BRON??? Ben je dat zelf? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
BETROUWBARE BRON
|
|
|
mijn bron is een lid van de Rvc, verder wil ik het graag hierbij laten, ZEER BETROUWBAAR DUS |
|
|
|
|
BETROUWBARE BRON
|
|
|
100% BETROUWBAAR HEEFT NIKS MET 1 APRIL TE MAKEN, bron: lid rvc VERDER WIL IK HET HIERBIJ LATEN, GEEF AJAX ZIJN GEZICHT TERUG! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
tuurlijk de rvc is niet eens samen geweest vandaag en ook gisteren niet as maandag is er een leden vergadering waar deze dingen beslist gaan worden. Dus lasten we niet op de zaken vooruit lopen. Want dit is gewoon een 1 april grap. |
|
|
|
|
BETROUWBARE BRON
|
|
|
GEEN GRAP! SERIEUS BRON binnen Rvc! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ten eerste cruijf zelf heeft aangegeven geen officiele functie te willen hebben "geen jasje" ten tweede van der sar komt niet terug zoals hij eerder al aangegeven heeft ten derde vanenburg is jeugdtrainer bij psv atm en heeft geen knvb trainerspapieren |
|
|
|
|
BETROUWBARE BRON
|
|
|
BRON ZAL SERIEUS ZIJN KOMT NIETS VOOR NIETS UIT BELANGRIJKE AJAX KRINGEN, ZELFS AL GELEKT IN DE PERS DOOR SOMMIGE MENSEN |
|
|
|
|
BETROUWBARE BRON
|
|
|
100% BETROUWBAAR VERDER LAAT IK HET HIERBIJ |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Jongejonge wat een flapdrol ben jij onbetrouwbare bron!!! Niet eens in staat tot een goeie 1 aprilgrap. Ga ergens anders spelen |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
De rvc treed af en zullen dit soort dingen niet weten! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Joh idd de complete rvc treed af net of ze dit weten :P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Ik wil michiel van praag terug |
|
|
|
|
Crowie
|
|
|
hahahaha, het is echt 1 april-grapje om te lezen. Vaneburg heeft meer PSV-hart dan Ajax en Ajax wilde hem niet hebben met zijn piepende stemmetje! Marco van Basten voelde te groot voor Ajax! Edwin blijft veel liever in Engeland. Het was wel echt leuke grapje, hoor! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het is een leuk verhaal als het waar zou zijn, ik laat hem voorlopig nog even staan ook al is het 1 april en we eigenlijk ook geen geruchten zonder (duidelijke) bronvermelding laten staan.
Als aanstaande dinsdag nog niets bekend is, kan er zomaar iemand niet meer posten... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Trouwens als het al waar is beschaam jij erg het vertrouwen van deze bron door het wereldkundig te maken!!!! |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Van mij mag hij eraf hoor boudewijn. Dit gaat nergens over |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2011 - 13:29 schreef Boudewijn het volgende:Het is een leuk verhaal als het waar zou zijn, ik laat hem voorlopig nog even staan ook al is het 1 april en we eigenlijk ook geen geruchten zonder (duidelijke) bronvermelding laten staan. Als aanstaande dinsdag nog niets bekend is, kan er zomaar iemand niet meer posten... ach laat hem toch.. :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2011 - 13:29 schreef Boudewijn het volgende:Het is een leuk verhaal als het waar zou zijn, ik laat hem voorlopig nog even staan ook al is het 1 april en we eigenlijk ook geen geruchten zonder (duidelijke) bronvermelding laten staan. Als aanstaande dinsdag nog niets bekend is, kan er zomaar iemand niet meer posten... Lijkt me een uitstekend plan !!! |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2011 - 13:29 schreef Boudewijn het volgende:Het is een leuk verhaal als het waar zou zijn, ik laat hem voorlopig nog even staan ook al is het 1 april en we eigenlijk ook geen geruchten zonder (duidelijke) bronvermelding laten staan. Als aanstaande dinsdag nog niets bekend is, kan er zomaar iemand niet meer posten... +1 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Leuk verzinseltje, maar het bestuur en RvC kunnen alleen middels een leden vergadering worden benoemt. Conform het bepaalde in de statuten van de vereniging Ajax worden bestuursleden benoemd door de ledenraad. Voor het benoemen van nieuwe commissarissen is een (Buitengewone) Algemene Vergadering van Aandeelhouders nodig. Het maandag aanstellen van wie dan ook is dus ook een volslagen verzinsel. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
In het kader van het beschermen van het forum tegen dit soort vervuiling vind ik dat je niet tot dinsdag moet wachten boudewijn. Heb zinnigere topics sneller zien sluiten. Kom op opslot |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2011 - 13:55 schreef Benno het volgende:In het kader van het beschermen van het forum tegen dit soort vervuiling vind ik dat je niet tot dinsdag moet wachten boudewijn. Heb zinnigere topics sneller zien sluiten. Kom op opslot +1 |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Ik heb er 1 woord voor: Stierenstront |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
ha ha ha ha wat leuk. BETROUWBARE BRON maak er maar een grapje van onze Ajax naar de kloten |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
tering, dan moet je echt niks te doen hebben...
bovendien: als je zo zeker van je zaak bent, hoef je het natuurlijk niet 8x te vermelden in caps....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 april 2011 door The Dude :) -- |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990