|
|
remco k
|
|
|
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=16382
Als Frank de Boer een beroep op hem doet, is Kenneth Vermeer klaar om als vervanger van Maarten Stekelenburg te keepen tegen Heracles. De trainer heeft me gevraagd wat mijn gevoel is als ik er moet staan. Ik zei: goed, aldus de Ajax-doelman die in september 2010 zijn achillespees afscheurde. AjaxF-side.NL De kans dat ik speel, is aanwezig. De doelman die in dat geval de plaats inneemt van Jeroen Verhoeven, maakte vorige week zijn rentree bij Jong Ajax in het oefenduel met Almere City. Het is lekker om weer wedstrijdritme op te doen, zegt Vermeer. Niet eens alleen om ballen tegen te houden, maar ook om voetballende keuzes te maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Willen wij dat we verder gaan met Verhoeven, hij heeft meer wedstrijdritme.
Of willen we dat Vermeer er morgen al moet staan? Komt wel net terug van een jaar blessureleed, heeft selchts 1 wedstrijd gespeeld bij Jong Ajax (wel prima overigens, ondanks wat onzekere momentjes).
Mochten we Vermeer onder de lat zien, dan vind ik niet dat we wonderen mogen verwachten van deze jongen...
Mijn keuze gaat toch uit naar Vermeer.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
gewoon verhoeven man......die krijgt mijn respect in deze........vermeer klaar maken voor volgend seizoen man..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 12:32 schreef joduh het volgende:gewoon verhoeven man......die krijgt mijn respect in deze........vermeer klaar maken voor volgend seizoen man..... Ik snap wat je zegt, maar aan de andere kant is Vermeer wel een veel betere keeper dan Verhoeven, en Vermeer is gewoon 100% fit. En waar kan hij beter terugkeren, dan in een de eigen volle ARena... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hij is een betere keeper ja...daarom is hij ook de 2e keeper man... maar we spelen geen finale en seizoen is voorbij .....geef verhoeven een toetje en laat hem het seizoen afmaken man....is ook beter voor zijn vertrouwen man....RESPECT!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 12:41 schreef joduh het volgende:hij is een betere keeper ja...daarom is hij ook de 2e keeper man... maar we spelen geen finale en seizoen is voorbij .....geef verhoeven een toetje en laat hem het seizoen afmaken man....is ook beter voor zijn vertrouwen man....RESPECT!! Zou je dat ook zeggen, als je het idee had dat er nog wat te halen viel dit seizoen? Ik denk dat er nog genoeg te winnen valt dit seizoen... Als TWente morgen van PSV wint, staan beide clubs 3 punten voor op Ajax.. AJax moet nog tegen Twente, we hebben het dus zelf in de hand of we Twente inhalen. En PSV heeft toch echt geen makkelijk programma, uit naar Feyenoord, uit naar Groningen.. Ik dacht dat jij juist niet zo snel opgaf man... hehe... Ajax moe?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 12:45 schreef remco k het volgende:[..] Zou je dat ook zeggen, als je het idee had dat er nog wat te halen viel dit seizoen? Ik denk dat er nog genoeg te winnen valt dit seizoen... Als TWente morgen van PSV wint, staan beide clubs 3 punten voor op Ajax.. AJax moet nog tegen Twente, we hebben het dus zelf in de hand of we Twente inhalen. En PSV heeft toch echt geen makkelijk programma, uit naar Feyenoord, uit naar Groningen.. Ik dacht dat jij juist niet zo snel opgaf man... hehe... Ajax moe?? goed gezegt man...helemaal ajaxmoe momenteel!vanaf dat luis wegging is bij mij iets geknapt man!sterker nog man...ik WIL geeneens meer kampioen worden dit jaar.....ben klaar met hoe het ging allemaal....en nu? johan komt? iedereen blij nu????? je kan er uren over discussieren man,over hoe en waarom etc etc....ik heb heel lang terug al geschreven dat johan GEEN god is man....daarbij loopt hij volgens mij altijd weg bij verantwoordelijkheden......maar,missch is het nu anders,dus ik weet het niet...maar die hosanna die jullie(alibabba,pietje en jij) hebben die heb ik zeeeeeer zeker niet vriend! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en of ik dat gezegt zou hebben als er nog wel wat te halen was???? ja remco,dat zou ik ook zeker gezegt hebben als er nog WEL wat te halen viel...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 13:04 schreef joduh het volgende:en of ik dat gezegt zou hebben als er nog wel wat te halen was???? ja remco,dat zou ik ook zeker gezegt hebben als er nog WEL wat te halen viel...... Ok, was er even benieuwd naar.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 13:02 schreef joduh het volgende:[..] goed gezegt man...helemaal ajaxmoe momenteel!vanaf dat luis wegging is bij mij iets geknapt man!sterker nog man...ik WIL geeneens meer kampioen worden dit jaar.....ben klaar met hoe het ging allemaal....en nu? johan komt? iedereen blij nu????? je kan er uren over discussieren man,over hoe en waarom etc etc....ik heb heel lang terug al geschreven dat johan GEEN god is man....daarbij loopt hij volgens mij altijd weg bij verantwoordelijkheden......maar,missch is het nu anders,dus ik weet het niet...maar die hosanna die jullie(alibabba,pietje en jij) hebben die heb ik zeeeeeer zeker niet vriend! Bij mij is het ook geen hosanna hoor, ik had veel liever gehad dat men de plannen van Cruijff over had genomen, zonder deze klere zooi, van deze klerezooi wordt helemaal niemand met een Ajax hart vrolijk toch... Hopelijk is het wel de juiste keuze, want ik denk niet dat Ajax dit over 2/3 jaar nog een keertje overleeft... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ach, beide keepers zijn "Ver". Of het nou gaat om Meer of om Hoeven. ;-) Ik ben het helemaal met joduh eens. Gun Jeroen de eer om het seizoen zo goed als mogelijk af te maken. Op dit moment wordt die jongen helemaal kapot gemaakt. Veel te veel kritiek op dingen waar hij niks aan kon doen. Ineens begonnen Alderweireld en Van der Wiel als pupillen te schutteren. Ik heb het hier al vaker geschreven: ik sta volledig achter Jeroen Verhoeven. En mocht Frank de Boer voor Kenneth Vermeer kiezen, dan heb ik daar uiteraard ook vrede mee. Hij komt uit een diep dal met z'n afgescheurde achillespees en ook hem gun ik het van harte om Maarten te vervangen. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Iedereen behalve Verhoeven |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 13:02 schreef joduh het volgende:[..] goed gezegt man...helemaal ajaxmoe momenteel!vanaf dat luis wegging is bij mij iets geknapt man!sterker nog man...ik WIL geeneens meer kampioen worden dit jaar.....ben klaar met hoe het ging allemaal....en nu? johan komt? iedereen blij nu????? je kan er uren over discussieren man,over hoe en waarom etc etc....ik heb heel lang terug al geschreven dat johan GEEN god is man....daarbij loopt hij volgens mij altijd weg bij verantwoordelijkheden......maar,missch is het nu anders,dus ik weet het niet...maar die hosanna die jullie(alibabba,pietje en jij) hebben die heb ik zeeeeeer zeker niet vriend! Ik leef helemaal met je mee, joduh. Ook ik ben behoorlijk Ajax-moe. Maar toch, als je diep in mijn ziel en in mijn hart kijkt, dan hoop ik toch zo dat Ajax het seizoen zo goed als mogelijk kan afsluiten. Ik denk dat 2e worden echt nog tot de mogelijkheden behoort, zelfs nog 1e worden is niet uitgesloten, omdat zowel PSV als FC Twente ook met regelmaat punten laten liggen. En wat is er mooier dan Ajax ook volgend seizoen in de Champions League te zien spelen? Kop op man, heb vertrouwen al is het maar voor het komende seizoen. En wat Johan Cruijff betreft (om het daar nog maar eens over te hebben, hahahaha), ik heb Pep Guardiola zelf enkele weken horen zeggen op TVE (Spaanse omroep) dat hij nog altijd voortborduurt op de ideeën, adviezen en knowhow van Johan Cruijff. Dat zegt toch wel heel erg veel. Vandaar mijn enthousiasme, gebaseerd op hoop. En mocht het uiteindelijk niks worden, dat is zeker ook niet uit te sluiten, dan hebben we het op z'n minst een kans gegeven. Kom op man, lachen!!! En bier drinken. En... je weet wel met de vrouw ;-) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Vd wiel ook geblesseerd!! en nu? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yep pietje ,mee eens man.....natuurlijk hoop ik op een 2e plek!maar gvd ..WIJ ZIJN AJAX!!!!!!en DAT is er al heeel lang niet meer pietje....ELKE club in de erdevisie denkt punten van ONS te kunnen pakken man......man man man man...whahahahahah en biertje drinken doen ik hoor!!!!!!!en met de vrouw??hahaah gebeurt ook nog wel..... hahahah en met een ander zijn vrouw......;-( hahahhahahaahha |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
FF andere problemen morgen gasten! Hoe spelen we achterin?:P |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 13:58 schreef joduh het volgende:yep pietje ,mee eens man.....natuurlijk hoop ik op een 2e plek!maar gvd ..WIJ ZIJN AJAX!!!!!!en DAT is er al heeel lang niet meer pietje....ELKE club in de erdevisie denkt punten van ONS te kunnen pakken man......man man man man...whahahahahah en biertje drinken doen ik hoor!!!!!!!en met de vrouw??hahaah gebeurt ook nog wel..... hahahah en met een ander zijn vrouw......;-( hahahhahahaahha Whahaha! Maar... we spreken elkaar tegenwoordig veel te weinig man! En tja, Ajax, inderdaad denken veel te veel ploegen dat er tegen Ajax wat te halen valt en verdomd, dat doen ze dan nog ook!! Laten we nu maar met z'n allen hopen, dat Ajax linksom of rechtsom dit seizoen op een mooie manier kan afsluiten, alleen al om het volgende seizoen toch in de CL te kunnen spelen. Enne... die ander z'n vrouw is toch niet die van je beste vriend, hè??? Whahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Van der Wiel --- Ooijer ---- Oleguer --- Blind
Dat lijkt mij het meest voor de hand liggend. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 14:05 schreef Pietje het volgende:[..] Van der Wiel --- Ooijer ---- Oleguer --- Blind Dat lijkt mij het meest voor de hand liggend. Oh jee... ik moet het corrigeren. Ik hoorde zojuist, dat ook Gregory van der Wiel de training geblesseerd heeft moeten verlaten. Nu dan maar:
Anita --- Ooijer --- Oleguer --- Blind.
Het lijkt me een wat creatieve opstelling. Maar ja we moeten wat. Toch? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sterke opstelling pietje....... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ja dat lijkt me dan ook de meest voor de hand liggende opstelling..Misschien nog die Legeon uit de A1 op de rechtsback positie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tja, je hebt er verstand van, of niet ;-)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 13:58 schreef joduh het volgende:yep pietje ,mee eens man.....natuurlijk hoop ik op een 2e plek!maar gvd ..WIJ ZIJN AJAX!!!!!!en DAT is er al heeel lang niet meer pietje....ELKE club in de erdevisie denkt punten van ONS te kunnen pakken man......man man man man...whahahahahah en biertje drinken doen ik hoor!!!!!!!en met de vrouw??hahaah gebeurt ook nog wel..... hahahah en met een ander zijn vrouw......;-( hahahhahahaahha Heb je het nu over mijn vrouw??? Ze vroeg laatst wel hoe het met de joden was......:-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 12:29 schreef remco k het volgende:Willen wij dat we verder gaan met Verhoeven, hij heeft meer wedstrijdritme. Of willen we dat Vermeer er morgen al moet staan? Komt wel net terug van een jaar blessureleed, heeft selchts 1 wedstrijd gespeeld bij Jong Ajax (wel prima overigens, ondanks wat onzekere momentjes). Mochten we Vermeer onder de lat zien, dan vind ik niet dat we wonderen mogen verwachten van deze jongen... Mijn keuze gaat toch uit naar Vermeer.. mijn keus gaat zowieso uit naar Vermeer... :) denk dat Vermeer zonder ritme beter is dan een Verhoeven met wedstrijden.. nu al te veel blunders gezien van deze man.. volgend seizoen snel padt weer ophalen doet het leuk bij Go Ahead |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 12:45 schreef remco k het volgende:[..] Zou je dat ook zeggen, als je het idee had dat er nog wat te halen viel dit seizoen? Ik denk dat er nog genoeg te winnen valt dit seizoen... Als TWente morgen van PSV wint, staan beide clubs 3 punten voor op Ajax.. AJax moet nog tegen Twente, we hebben het dus zelf in de hand of we Twente inhalen. En PSV heeft toch echt geen makkelijk programma, uit naar Feyenoord, uit naar Groningen.. Ik dacht dat jij juist niet zo snel opgaf man... hehe... Ajax moe?? inderdaad.. het kan nog... :) word wel lastig tegen Heracles overgens compleet andere achterhoede + dat gezeik... maar nogmaals gewoon Vermeer erin |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 12:45 schreef remco k het volgende:[..] Zou je dat ook zeggen, als je het idee had dat er nog wat te halen viel dit seizoen? Ik denk dat er nog genoeg te winnen valt dit seizoen... Als TWente morgen van PSV wint, staan beide clubs 3 punten voor op Ajax.. AJax moet nog tegen Twente, we hebben het dus zelf in de hand of we Twente inhalen. En PSV heeft toch echt geen makkelijk programma, uit naar Feyenoord, uit naar Groningen.. Ik dacht dat jij juist niet zo snel opgaf man... hehe... Ajax moe?? Klopt niet helemaal wat je zegt. Twente heeft namelijk 5 punten voorsprong op ons. Aangezien PSV nu verloren heeft kunnen we op 3 punten van die lampekappen komen. Twente staat dan nog steeds op 5 punten. Het is gewoon zo dat we al jaren afhankelijk zijn van resultaten van onze concurrenten. Het wordt tijd dat onze concurrenten weer eens afhankelijk worden van onze resultaten. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
ALS Ajax alles wint, worden we kampioen.... En dit meen ik serieus.. Maar goed het zal wel weer niet gebeuren... Twente hoeft maar 1 x gelijk te spelen vd 4 komende wedstrijden, en thuis pakken we ze, dan zijn ze de voorsprong dus kwijt en winnen we op doelsaldo.. Maar dat doelsaldo scheelt niet veel, dus zal spannend worden... PSV daarentegen verliest nog wel meer en verwacht als wij morgen winnen dat ze 3e worden, Heracles-uit, Feyenoord-uit en Groningen-uit wordt voor hen erg lastig. Dus het kan nog, alhoewel het gewoon erg lastig gaat worden en schat onze kans niet hoger in dan 10 %, wordt er morgen niet gewonnen is onze kans 0 op t kampioenschap. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Vermeer! Is Ajax jeugd uit eigen opleiding.. Nog vragen? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: Na een aantal proeftrainingen maakte Verhoeven op 14 jarige leeftijd de overstap naar Ajax en doorliep hij achtereenvolgens de teams B2, B1, A2 en A1. In de A1 kreeg Verhoeven te horen dat hij niet de beoogde Ajax keeper was en om die reden moest hij vertrekken
verhoeven dus ook. maakt mij niet zoveel uit welke morgen op doel staat. beide zijn leuke keepers maar niet voor ajax. maar we hebben momenteel niet anders. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Niet alles is goed wat uit de eigen opleiding komt !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 03:39 schreef bully het volgende:[..] Na een aantal proeftrainingen maakte Verhoeven op 14 jarige leeftijd de overstap naar Ajax en doorliep hij achtereenvolgens de teams B2, B1, A2 en A1. In de A1 kreeg Verhoeven te horen dat hij niet de beoogde Ajax keeper was en om die reden moest hij vertrekken verhoeven dus ook. maakt mij niet zoveel uit welke morgen op doel staat. beide zijn leuke keepers maar niet voor ajax. maar we hebben momenteel niet anders. Geen fan van Vermeer dus?? |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Verhoeven is een goede keeper, alleen kunnen zijn spelhervattingen en meevoetballen beter. Laat hem gewoon staan zou ik zeggen. |
|
|
|