|
|
hotjumper
|
|
|
Uit protest tegen ladies night in de Kuip post ik vandaag niet meer! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahahahahahaha! Ben juist blij dat ze dáár zitten. Zit vandaag toch niet in De kuip. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tssss, alsof je veel last zal hebben van die 'ladies'. Maar ik neem aan dat je wel een echte kerel bent, en vanavond gewoon gaat? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ladies night in de KUIP hahahaha Zal weinig van terecht komen?
Ik heb sympathie voor hotjumper!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 14:17 schreef Leon FR1908 het volgende:Ladies night in de KUIP hahahaha Zal weinig van terecht komen? Ik heb sympathie voor hotjumper!! Ik ben er altijd. En heb me nog nooit aan mezelf geërgerd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar jij bent Els!!!Je heb toch ook weleens een kudde schapen waar een geitje zomaar in meeloopt en geaccepteerd word ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 15:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maar jij bent Els!!!Je heb toch ook weleens een kudde schapen waar een geitje zomaar in meeloopt en geaccepteerd word ;) hahaha, daar moet ik eens heel goed over na gaan denken. Weet niet of ik mezelf als geitje of jou als één van de schapen zie....... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 15:38 schreef Els het volgende:[..] hahaha, daar moet ik eens heel goed over na gaan denken. Weet niet of ik mezelf als geitje of jou als één van de schapen zie....... Tis geen beste vergelijking idd !! maar het ging meer om het idee ;) |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Zo gaat het voetbal naar de klote.:'( |
|
|
|