BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En hoe nu verder?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Royaal
 Royaal - zaterdag 02 april 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Ik ben een optimist, ik heb letterlijk geloofd tot 2uur geleden in de playoff. Ik had geloof in de trainer, in Fer, in Gini en de andere.

Na vanavond, ben ik het helemaal kwijt. Wie kan me helpen? Fer heeft geen enkele goede bal geraakt, niks! Wijnaldum werkt wel, maar er komt niks uit. Swertz kan geen bal raken, enkel de tegenstander.

We moeten nu jochies van 18 smeken om bij te tekenen? En wie wilt in godsnaam nou volgend jaar de transfer maken naar ons toe? En wat moeten we met een trainer die onze spits eruit haalt ipv forceren of een buitenspeler eraf?

Wie heeft nog hoop dat dit op korte termijn goed komt? Wie doet mij geloven dat Feyenoord weer het Feyenoord wordt waar ik als klein kind naar opkeek, het Feyenoord waarvan je een wedstrijd kon kijken zonder te schelden.
craven
 craven - zaterdag 02 april 2011 - 22:55   quote  deeplink  
nou ff simpel: Nooit meer Swerts opstellen, die gozer heeft feyenoord al 9 verliespunten gekost, Fer lekker op de bank en Mokotjo op zijn plaats. Wijnaldum op 10?? Niet doen dus!
de.fan
 de.fan - zaterdag 02 april 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 22:53 schreef Royaal het volgende:
Ik ben een optimist, ik heb letterlijk geloofd tot 2uur geleden in de playoff. Ik had geloof in de trainer, in Fer, in Gini en de andere.

Na vanavond, ben ik het helemaal kwijt. Wie kan me helpen? Fer heeft geen enkele goede bal geraakt, niks! Wijnaldum werkt wel, maar er komt niks uit. Swertz kan geen bal raken, enkel de tegenstander.

We moeten nu jochies van 18 smeken om bij te tekenen? En wie wilt in godsnaam nou volgend jaar de transfer maken naar ons toe? En wat moeten we met een trainer die onze spits eruit haalt ipv forceren of een buitenspeler eraf?

Wie heeft nog hoop dat dit op korte termijn goed komt? Wie doet mij geloven dat Feyenoord weer het Feyenoord wordt waar ik als klein kind naar opkeek, het Feyenoord waarvan je een wedstrijd kon kijken zonder te schelden.
Heel simpel: als eerste de trainer vervangen na dit seizoen en laat hij dan Vlemniks mee nemen! En dan een trainer halen die jeugdige spelers beter maakt en ook het elftal beter laat spelen. Dat moet de eerste stap zijn dan volgt de rest vanzelf. Als de juiste trainer wordt gehaald dan tekenen de spelers vanzelf bij. Maar dan moet er wel een trainer komen die bewezen heeft met jeugdige spelers te kunnen werken
Royaal
 Royaal - zaterdag 02 april 2011 - 23:03   quote  deeplink  
Eens met jullie beide, maar noem eens een trainer die dit kan EN haalbaar is?
Eigenlijk is de eerste naam die opkomt JP van Gastel..
Terminator
 Terminator - zaterdag 02 april 2011 - 23:12   quote  deeplink  
Louis Van Gaal,Co Adriaanse,Marco Van Basten,Ronald Koeman,Ron Dijkstra hehehe
Royaal
 Royaal - zaterdag 02 april 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:12 schreef Terminator het volgende:
Louis Van Gaal,Co Adriaanse,Marco Van Basten,Ronald Koeman,Ron Dijkstra hehehe
Hoe kan je v Basten er tussen zetten?
Terminator
 Terminator - zaterdag 02 april 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:17 schreef Royaal het volgende:

[..]

Hoe kan je v Basten er tussen zetten?
ja ik vergeet effe waar die gespeeld heeft ensow maar hij heeft gezegd dat hij zo trainer van feyenoord zou worden als hij gevraagd werd en het lijkt me best een goede type trainer ook voor feyenoord.oh ja en ik ben van hanegem vergeten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2011 door Terminator --
de.fan
 de.fan - zaterdag 02 april 2011 - 23:20   quote  deeplink  
Huub Stevens, Guus Hiddink, Louis van Gaal, Co Adriaanse, Dick Advocaat, Jose Mourinho,
Cor Pot en wie ik allemaal ben vergeten...........
Terminator
 Terminator - zaterdag 02 april 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 22:55 schreef craven het volgende:
nou ff simpel: Nooit meer Swerts opstellen, die gozer heeft feyenoord al 9 verliespunten gekost, Fer lekker op de bank en Mokotjo op zijn plaats. Wijnaldum op 10?? Niet doen dus!
tjah wijnaldum kotm er op die positie ook helemaal niet meer uit nee!maja been moet wijnaldum terug op zijn eigen postie zetten maar ja been kan niet steeds veranderingen aanbrengen want dan kan die ouwe het zelf niet meer volgen die kneus!pfffff been lamlul nummer 1!
Terminator
 Terminator - zaterdag 02 april 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:20 schreef de.fan het volgende:
Huub Stevens, Guus Hiddink, Louis van Gaal, Co Adriaanse, Dick Advocaat, Jose Mourinho,
Cor Pot en wie ik allemaal ben vergeten...........
tjah mourinho kan ook weg na de beschamende nederlaag tegen sporting gyon dit weekend.tering
huub stevens tjah zou ook een optie zijn of advocaat ook dat jah
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 02 april 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:20 schreef de.fan het volgende:
Huub Stevens, Guus Hiddink, Louis van Gaal, Co Adriaanse, Dick Advocaat, Jose Mourinho,
Cor Pot en wie ik allemaal ben vergeten...........
F.Korbach
Royaal
 Royaal - zaterdag 02 april 2011 - 23:40   quote  deeplink  
Al die grote namen kunnen we ons niet veroorloven.
Zat meer te denken aan JPvG en eventueel Willem als assistent?
Fantastisch lijkt me dat. De ervaren van Willem met als kennis dat JP met 6/10 van die gastjes al heeft gespeeld
de kromme2
 de kromme2 - zondag 03 april 2011 - 00:10   quote  deeplink  
Ik weet het ook niet meer, maar hoe kun je nou voetballen met twee van die kneuzen op de backpositie. Hebben we nou echt niks beter dan Martins Indi. Bij de jeugd zal toch wel wat beters rondlopen ?
Al stond ie 100m vrij dan nog werd hij -heel begrijpelijk- nog overgeslagen door Vlaar en De Vrij. Hij is nog zwakker dan Swerts.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 03 april 2011 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 00:10 schreef de kromme2 het volgende:
Ik weet het ook niet meer, maar hoe kun je nou voetballen met twee van die kneuzen op de backpositie. Hebben we nou echt niks beter dan Martins Indi. Bij de jeugd zal toch wel wat beters rondlopen ?
Al stond ie 100m vrij dan nog werd hij -heel begrijpelijk- nog overgeslagen door Vlaar en De Vrij. Hij is nog zwakker dan Swerts.
Blijkbaar loop er bij de jeugd niks beter.. Dus hadden ze begin dit seizoen maar ene Lumb gehuurd maarja die bleek nog slechter te zijn dan wat we hebben
Ben bang dat we De Cler moeten verlengen dat we niks beters hebben :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2011 door RedDevil1990 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En hoe nu verder?









0.0057108