BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kut Tering Tyfus Pleuris Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 02 april 2011 - 22:56   quote  deeplink  
van Dijk: Weer een fout bij de 1-0! Die kerel is trager dan een zak stront man!!

Indi: Heeft die kerel heel z'n leven getraind zonder bal ofso? Heeft vaker de bal aan de tegenstander gegeven dan dat ie in een week pist...

Vlaar: Goed.

de Vrij: Goed.

Swerts: Rotterdam uitgooien en zorgen dat ie er niet meer in komt in een straal van 10 km

Meeuwis: Deed het goed, onderschepte ballen, ongelooflijk dat hij gewisseld werd.

Leerdam: Werkte hard, paar ballen veroverd, een voldoende.

Wijnaldum: ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ryo: Werkte hard, kon niet op tegen de blokkade van spelers, oke... hij was niks.

Castaignos: Had minimaal een goal moeten maken, maar werkte er wel voor.

Biseswar: Goed.

Fer: Slecht.

Cabral: Kon zich niet bewijzen.

Mario: TACTISCH ONBENUL, ongelooflijk wat een wissels, Wijnaldum een heel seizoen op 10... Zucht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2011 door Quiroz --
de.fan
 de.fan - zaterdag 02 april 2011 - 23:05   quote  deeplink  
De eerste zet moet zijn om Mario Been te dumpen na dit seizoen
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 02 april 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:05 schreef de.fan het volgende:
De eerste zet moet zijn om Mario Been te dumpen na dit seizoen
Voor?
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 02 april 2011 - 23:11   quote  deeplink  
Co Adriaanse
John van de Brom
Jan Everse

1 van de 3 moet toch haalbaar zijn ofwa?
de.fan
 de.fan - zaterdag 02 april 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:07 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Voor?
weet je toch al wie mijn voorkeur heeft!!
craven
 craven - zaterdag 02 april 2011 - 23:12   quote  deeplink  
was een ramp zeg pfffff...heb een paar wissels gezien die pijn me ogen deden..
MMM
 MMM - zaterdag 02 april 2011 - 23:13   quote  deeplink  
Mario: Tactisch onbenul, zelden zo'n domme coach mee gemaakt.
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 02 april 2011 - 23:14   quote  deeplink  
Jan Everse hahahahahahahah
Co? Al eerder afgezegd... wil nie optyve dus
John vd Brom is wel oke maar waarom wil jij liever een ex 020 aan het roer dan onze eigen Mario? Wat kan hij beter?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 02 april 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:11 schreef de.fan het volgende:

[..]

weet je toch al wie mijn voorkeur heeft!!
De Kromme?
craven
 craven - zaterdag 02 april 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:14 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

De Kromme?
nee joh....
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 02 april 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:11 schreef de.fan het volgende:

[..]

weet je toch al wie mijn voorkeur heeft!!
Obiku010?
mdr8
 mdr8 - zaterdag 02 april 2011 - 23:17   quote  deeplink  
bedoel je niet:

Swerts: op kniehoogte afschieten.. met een shotgun.. dubbelloops.. van dichtbij.. met afgezaagde loop.. van heel dichtbij.. die gozer is zo slecht dat het hele elftal er slecht onder presteert!

Wijnaldum: neemt altijd minimaal 4 seconden om een bal aan te nemen en vervolgens een verkeerde, domme, bij voorbaat mislukte actie te maken.. past nooit! is wel goed met bal, maar geen goede voetballer --> verkopen zelfs 1 eurocent is al meegenomen

Van Dijk: bejaardetehuis in, wegwezen..

Vlaar en de Vrij: enige goede voetballers

en Mario doe Meeuwis weg en stel onze Mokotjo eindelijk op!

Been mag ook weg, nooit goede wissels, tactiek, en motiveert spelers niet en maakt ze alleen maar slechter
Terminator
 Terminator - zaterdag 02 april 2011 - 23:17   quote  deeplink  
ook van hanegem kan een optie zijn jah wrom niet slechter als been kan niemand het alleen verbeek komt er bij in de buurt!ongelooflijk die verbeek lacht zijn lul uit zijn broek zelf staat tie vierde en bij ons met problemen weggegaan tjah lekker hoor die mario is echt een verbetering geweest!
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 02 april 2011 - 23:19   quote  deeplink  
Mario4EVER
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 02 april 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:17 schreef Terminator het volgende:
ook van hanegem kan een optie zijn jah wrom niet slechter als been kan niemand het alleen verbeek komt er bij in de buurt!ongelooflijk die verbeek lacht zijn lul uit zijn broek zelf staat tie vierde en bij ons met problemen weggegaan tjah lekker hoor die mario is echt een verbetering geweest!
Idd verbeek ontslaan wegens tegenvallende prestaties en Been mag blijven want die functioneerd goed maar de spelers niet maar daar is Been blijkbaar niet aansprakelijk voor
mdr8
 mdr8 - zaterdag 02 april 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Mario4NEVER
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 02 april 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:22 schreef mdr8 het volgende:
Mario4NEVER
-1
Terminator
 Terminator - zaterdag 02 april 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:32 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

-1


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2011 door Terminator --
Terminator
 Terminator - zaterdag 02 april 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:22 schreef mdr8 het volgende:
Mario4NEVER
+10
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 april 2011 - 02:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 23:11 schreef de.fan het volgende:

[..]

weet je toch al wie mijn voorkeur heeft!!
Ja, en daar is geen geld voor. Hardleers he?
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 05:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 02:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, en daar is geen geld voor. Hardleers he?
ja dat zal niet veranderen ook, het gaat alleen maar meer bergafwaarts met ons Feyenoord
BUjakkah
 BUjakkah - zondag 03 april 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Ik zie liever preud homme, die vurige zwaar psychopatische belg knapt zo uit zn dakplaat dat die spelers zich al dood rennen als hij aan de zijlijn staat. Die mietjes moeten opgejaagd worden tot het einde. Preud homme for president zeg ik
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 09:34   quote  deeplink  
stelletje zeikerds. Blijft mn cluppie. Ditr was toch al een kudt seizoen.
Ben al blij dat we gewoon 13e staan ipv 17e. Want dat had met deze selectie net zo makkelijk gekund. Maar dat lijkt iedereen al lang al weer vergeten te zijn, lekker reageren met de arrogantie van een top elftal. Nou ik zal je uit de droom helpen, we staan waar we horen op dit moment, AZ is gewoon een beter TEAM.
BUjakkah
 BUjakkah - zondag 03 april 2011 - 09:36   quote  deeplink  
team ook ja, en ze willen voetballen en dat willen die lullo's van ons geen eens.
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 09:53   quote  deeplink  
Het allerergste is nog dat castaignos zijn wissel niet begreep. Als je zulke kansen mist, past alleen maar een bescheiden stilte.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 03 april 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Els, meestal ben ik het me je eens, maar ik begreep deze wissel ook totaal niet.
De makkelijkste kansen zijn nou eenmaal soms de moeilijkste omdat je tijd hebt om na te denken..
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Castaignos ging toch na de rode kaart.
Dan snap ik t wel.
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 10:19 schreef de kromme2 het volgende:
Els, meestal ben ik het me je eens, maar ik begreep deze wissel ook totaal niet.
De makkelijkste kansen zijn nou eenmaal soms de moeilijkste omdat je tijd hebt om na te denken..
Ik vond Castaignos echt heel erg slecht, en de overtreffende trap was wel dat hij besluit om de keeper te omspelen en zich dan vastloopt. Hij heeft twee hele grote, eigenlijk niet te missen kansen gehad. In een normale situatie had een trainer dan ingegrepen, voor straf gewisseld en de reserve aanvaller in het veld gebracht. Helaas zit Feyenoord niet in die luxe positie en is er onderling te weinig concurrentie. Elkaar scherp houden is er dus niet bij. Het interview van Castaignos op de radio maakt duidelijk dat het een hele arrogante jongen is geworden, die niet (meer) om kan gaan met kritiek. Alleen al daarom vind ik het een goed statement van Been om hem naar de kant te halen. Een aantal spelers wanen zich door het hun toegedichte talent onkwetsbaar. En dat haalt niet het beste in hun en hun zaakwaarnemers naar boven
de kromme2
 de kromme2 - zondag 03 april 2011 - 10:26   quote  deeplink  
da's waar, maar er kwamen er meer -ook aanvallers- voor een wissel in aanmerking...
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 10:28   quote  deeplink  
kut , tering ,spelers met heel die kut houding
MMM
 MMM - zondag 03 april 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 09:34 schreef Stylzz het volgende:
stelletje zeikerds. Blijft mn cluppie. Ditr was toch al een kudt seizoen.
Ben al blij dat we gewoon 13e staan ipv 17e. Want dat had met deze selectie net zo makkelijk gekund. Maar dat lijkt iedereen al lang al weer vergeten te zijn, lekker reageren met de arrogantie van een top elftal. Nou ik zal je uit de droom helpen, we staan waar we horen op dit moment, AZ is gewoon een beter TEAM.
Met deze selectie kan je makkelijk in het linkerrijtje spelen, als je de juiste keuzes maakt als coach.
MMM
 MMM - zondag 03 april 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 09:53 schreef Els het volgende:
Het allerergste is nog dat castaignos zijn wissel niet begreep. Als je zulke kansen mist, past alleen maar een bescheiden stilte.
Je enige speler met scorend vermogen eruit halen. En dan met Ryo in de spits gaan spelen, het is ongelooflijk..

Castaignos kan er altijd nog 1 inprikken.
el-loco
 el-loco - zondag 03 april 2011 - 11:44   quote  deeplink  
JAN EVERSE pleurt op joh!
el-loco
 el-loco - zondag 03 april 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Biseswar was ook bagger!
moa
 moa - zondag 03 april 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 09:34 schreef Stylzz het volgende:
stelletje zeikerds. Blijft mn cluppie. Ditr was toch al een kudt seizoen.
Ben al blij dat we gewoon 13e staan ipv 17e. Want dat had met deze selectie net zo makkelijk gekund. Maar dat lijkt iedereen al lang al weer vergeten te zijn, lekker reageren met de arrogantie van een top elftal. Nou ik zal je uit de droom helpen, we staan waar we horen op dit moment, AZ is gewoon een beter TEAM.
Met onze budgetten voor salarissen en nog steeds gewoon de derde begroting van de eredivisie, met een schijnbaar onuitputtelijke bron van talent, en zo'n fantastisch publiek en stadion. MOET je gewoon met deze selectie bij de top5 spelen. Zo slecht is deze selectie helemaal niet, maar als Mario het nog niet eens voor elkaar krijgt dat die jongens gewoon een balletje kunnen rondspelen.....
el-loco
 el-loco - zondag 03 april 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Meewis was gister met vlaar en de vrij en leerdam en martins indi de enige met een voldoende. Als je ziet hoeveel ballen meeuwis op het middenveld afpakt dan mis je hem. Het is elke week hetzelfde hij wisselt meeuwis en feyenoord zakt weg!
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 april 2011 - 12:20   quote  deeplink  
Word er scheitziek van dat sommige Mario de hand nog boven het hoofd houden enkel en alleen omdat ie Feyenoorder is...

Milo jongen, je had vorig jaar al gelijk!
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:20 schreef Quiroz het volgende:
Word er scheitziek van dat sommige Mario de hand nog boven het hoofd houden enkel en alleen omdat ie Feyenoorder is...

Milo jongen, je had vorig jaar al gelijk!
poeh Milo gelijk geven, dat ga je nog lang horen
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 april 2011 - 12:25   quote  deeplink  
hahahaha die zit toch in het buitenland dus nou kan het:)
biba1970
 biba1970 - zondag 03 april 2011 - 12:25   quote  deeplink  
been ontslaan maakt de spelers en het elftal niet beter bestuur moet eens wakker worden
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 april 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:25 schreef biba1970 het volgende:
been ontslaan maakt de spelers en het elftal niet beter bestuur moet eens wakker worden
Natuurlijk wel, wat is dit voor onzinnig systeem, met spelers op de verkeerde plaatsen
MMM
 MMM - zondag 03 april 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:25 schreef biba1970 het volgende:
been ontslaan maakt de spelers en het elftal niet beter bestuur moet eens wakker worden
Moet jij eens opletten..
Marco12345
 Marco12345 - zondag 03 april 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Guus Hiddink!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 03 april 2011 - 13:40   quote  deeplink  
Laten we eerlijk wezen, er zal iets moeten gaan gebeuren. Mensen functoneren niet dus moeten eruit(weet niet wie) en er moeten andere komen.Er moet toch iemand zich afvragen wat hij fout doet, of het nu een speler, een trainer,een looptrainer of iemand van de technische staf is, iemand verzaakt. Het wordt tijd dat iemand hier ook eens een keer tot inzicht gaat komen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 03 april 2011 - 13:44   quote  deeplink  
Begin nu wel een beetje het idee te krijgen dat het van Hanegem net zo om de club gaat als bij Cruyff nu het geval is.Deze mensen lijden onder het slechte resultaat van de club. Waarom zouden ze zich nog druk maken, hebben eigenlijk niets meer te verliezen. Cruyff kan op zijn gemak achter de schermen bij Barca blijven maar doet dat ook niet. Willem biedt zich aan, en ja ook van mij hoongelach, door de uitlatingen van Mario.
el triste
 el triste - zondag 03 april 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 10:25 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vond Castaignos echt heel erg slecht, en de overtreffende trap was wel dat hij besluit om de keeper te omspelen en zich dan vastloopt. Hij heeft twee hele grote, eigenlijk niet te missen kansen gehad. In een normale situatie had een trainer dan ingegrepen, voor straf gewisseld en de reserve aanvaller in het veld gebracht. Helaas zit Feyenoord niet in die luxe positie en is er onderling te weinig concurrentie. Elkaar scherp houden is er dus niet bij. Het interview van Castaignos op de radio maakt duidelijk dat het een hele arrogante jongen is geworden, die niet (meer) om kan gaan met kritiek. Alleen al daarom vind ik het een goed statement van Been om hem naar de kant te halen. Een aantal spelers wanen zich door het hun toegedichte talent onkwetsbaar. En dat haalt niet het beste in hun en hun zaakwaarnemers naar boven
oogkleppen af en tijd om realistisch te worden!!! hoe kan je in vredesnaam je enige spits eruit halen bij een 1-0 achterstand???? castaignos heeft eerder bewezen grote kansen te missen om vervolgens een goal te maken.... niet dat ie groots speelt maar dat doet niemand in de selectie....
wordt tijd dat mario de eer aan zichzelf gaat houden en dat mensen hier die oogkleppen af doen omdat mario een feyenoorder is. wij zijn ook allemaal "feyenoorders" maakt ons dat allemaal goede trainers?? Hij heeft al veel meer krediet gehad dan menig ander, maar ooit houdt het op.

Winterstop 210/2011: Mario: "Die Simon, das iemand die ons beter maakt, hij moet en zal vastgelegd worden". Anno nu, 3 april 2011: Blijkbaar zijn biseswar en cabral beter dan onze vriendelijke hongaar Simon, want meneer Been laat deze jongen, ondanks een achterstand, niet eens invallen. Johnny van Burgerking, vriend van Been, waar is die gebleven???? o ja , indonesie... en onze vriend Larsen, heeft ook een duidelijke meerwaarde, maar hij zalm, als deens international, wel niks kunnen?

Meeuwis en Ryo, ja die doen het goed, tenminste zover je het bij dit feyenioord goed kunt doen dan.

Komt tot slot Swerts..... paar jaar geleden al duidelijk niet goed genoeg. Toch wil Mario, omdat hij swerts goed kent deze middelmatige voetballer hebben. Was het niet logisch geweest om sprinkhaan Leerdam rechtsback te zetten ( is nog altijd minder slecht dan Swerts) en Fer gewoon op het middenveld?

Er zit een continue patroon in bij deze trainer, wat zorgt voor voetbal dat niet om aan te zien is, minder vertrouwen bij onze "talenten" en een continue neerlopende spiraal. Het lijkt mij dat met deze selectie een trainer gewoon in staat moet zijn bij de 1e 8 te spelen, deze trainer lukt dat helaas niet.

Mario, het ga je goed, wij gunnen je het allerbeste, alleen niet meer hier.....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 03 april 2011 - 13:57   quote  deeplink  
Zeg hiermee niet dat willem de man is natuurlijk!
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Met deze selectie kan je makkelijk in het linkerrijtje spelen, als je de juiste keuzes maakt als coach.
hahaha, hou toch op man. Je hebt minstens elke wedstrijd 3 of 4 zwakke schakels in je elftal.
En vaak zijn dat de spelers die juist het verschil moeten maken.

Been zit er volgend jaar gewoon nog. Maar ik hoop dat we van de helft van de selectie afscheid nemen.
Liever nog een jaar middenmoot met spelers die wel willen en vechten dan nog een jaar tegen dit inzetloze mentaliteitloze kutvoetbal aan te moeten kijken.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 03 april 2011 - 14:11   quote  deeplink  
als iedereen fit was geweest had je wel degelijk in het linker rijtje kunnen eindigen (tomasson, cisse en fernandez)
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 14:11 schreef Jappie_FEY het volgende:
als iedereen fit was geweest had je wel degelijk in het linker rijtje kunnen eindigen (tomasson, cisse en fernandez)
eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kut Tering Tyfus Pleuris Feyenoord









0.0068418