BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kut Tering Tyfus Pleuris Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 03 april 2011 - 14:13   quote  deeplink  
dank je craven, top gozert;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 14:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hahaha, hou toch op man. Je hebt minstens elke wedstrijd 3 of 4 zwakke schakels in je elftal.
En vaak zijn dat de spelers die juist het verschil moeten maken.

Been zit er volgend jaar gewoon nog. Maar ik hoop dat we van de helft van de selectie afscheid nemen.
Liever nog een jaar middenmoot met spelers die wel willen en vechten dan nog een jaar tegen dit inzetloze mentaliteitloze kutvoetbal aan te moeten kijken.
3 of 4 ? welwillende spelers en 6tot 7 zwakke schakels gezien gistert LEERDAM///HELD!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 03 april 2011 - 14:15   quote  deeplink  
graaf het leerdam topic is op prutsert. Supporter van niks!!!
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 14:15 schreef Jappie_FEY het volgende:
graaf het leerdam topic is op prutsert. Supporter van niks!!!
hahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 14:11 schreef Jappie_FEY het volgende:
als iedereen fit was geweest had je wel degelijk in het linker rijtje kunnen eindigen (tomasson, cisse en fernandez)
klopt, maar helaas.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 03 april 2011 - 14:18   quote  deeplink  
precies, helaas. Vd Gijp had wel een zinnige opmerking over cisse. Teen eraf HAKKEN!!!
cato
 cato - zondag 03 april 2011 - 14:18   quote  deeplink  
mario genoeg is genoeg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 14:15 schreef Jappie_FEY het volgende:
graaf het leerdam topic is op prutsert. Supporter van niks!!!
Weer een 6,5 voor Kelvin en een 7 voor de Vrij de rest waren prutsers hahaha dikke vingert Jappie!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 03 april 2011 - 14:20   quote  deeplink  
ja klopt. rest was 5 of lager
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 14:18 schreef Jappie_FEY het volgende:
precies, helaas. Vd Gijp had wel een zinnige opmerking over cisse. Teen eraf HAKKEN!!!
yep was het met gijpie eens...
MMM
 MMM - zondag 03 april 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 14:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hahaha, hou toch op man. Je hebt minstens elke wedstrijd 3 of 4 zwakke schakels in je elftal.
En vaak zijn dat de spelers die juist het verschil moeten maken.
Zelfs dan had je meer punten moeten halen dan nu het geval was. Een 13e plaats met deze selectie, een lachertje.

quote:
Been zit er volgend jaar gewoon nog. Maar ik hoop dat we van de helft van de selectie afscheid nemen.
Liever nog een jaar middenmoot met spelers die wel willen en vechten dan nog een jaar tegen dit inzetloze mentaliteitloze kutvoetbal aan te moeten kijken.
Been zal nog wel een half jaartje krijgen, loopt het dan nog niet word ie er eindelijk uitgegooid.
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 april 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 14:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Zelfs dan had je meer punten moeten halen dan nu het geval was. Een 13e plaats met deze selectie, een lachertje.

Eens
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 14:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Zelfs dan had je meer punten moeten halen dan nu het geval was. Een 13e plaats met deze selectie, een lachertje.

Als ze een beetje mentaliteit gehad hadden misschien, helaas.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 03 april 2011 - 15:04   quote  deeplink  
BEEN ROT OP!!!!!
En neem de helft van die kutzooi van je mee!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 15:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:
BEEN ROT OP!!!!!
En neem de helft van die kutzooi van je mee!!
ohja, nou jij ook nog ff en dan hebben we ze allemaal weer gehad.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 03 april 2011 - 15:12   quote  deeplink  
zijn ook allemaal de zelfde soort topics dus krijgen ze ook dezelfde reacties!
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 15:14   quote  deeplink  
Volhardend, dat is prima.

Spelers zouden eens dezelfde mentaliteit moeten hebben.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 03 april 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 15:14 schreef Stylzz het volgende:
Volhardend, dat is prima.

Spelers zouden eens dezelfde mentaliteit moeten hebben.
+1
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 15:15   quote  deeplink  
+ 2 dat dan weer wel
DY
 DY - zondag 03 april 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 10:25 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vond Castaignos echt heel erg slecht, en de overtreffende trap was wel dat hij besluit om de keeper te omspelen en zich dan vastloopt. Hij heeft twee hele grote, eigenlijk niet te missen kansen gehad. In een normale situatie had een trainer dan ingegrepen, voor straf gewisseld en de reserve aanvaller in het veld gebracht. Helaas zit Feyenoord niet in die luxe positie en is er onderling te weinig concurrentie. Elkaar scherp houden is er dus niet bij. Het interview van Castaignos op de radio maakt duidelijk dat het een hele arrogante jongen is geworden, die niet (meer) om kan gaan met kritiek. Alleen al daarom vind ik het een goed statement van Been om hem naar de kant te halen. Een aantal spelers wanen zich door het hun toegedichte talent onkwetsbaar. En dat haalt niet het beste in hun en hun zaakwaarnemers naar boven
het probleem was met castaignos, is dat ie de binnekant nam ipv de buitenkant, wat gebeurde er toen ie links om ging de kjeep kon makkelijker bij de bal omdat er geen been of lichaam tussen zat, als ie rechts langs ging dan zat zn lichaam er nog tussen en dan kon ie hem makkelijker inschieten omdat ie rechts is of de keeper grijpt in en je hebt een kans voor de penalty.
DY
 DY - zondag 03 april 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 13:49 schreef el triste het volgende:

[..]

oogkleppen af en tijd om realistisch te worden!!! hoe kan je in vredesnaam je enige spits eruit halen bij een 1-0 achterstand???? castaignos heeft eerder bewezen grote kansen te missen om vervolgens een goal te maken.... niet dat ie groots speelt maar dat doet niemand in de selectie....
wordt tijd dat mario de eer aan zichzelf gaat houden en dat mensen hier die oogkleppen af doen omdat mario een feyenoorder is. wij zijn ook allemaal "feyenoorders" maakt ons dat allemaal goede trainers?? Hij heeft al veel meer krediet gehad dan menig ander, maar ooit houdt het op.

Winterstop 210/2011: Mario: "Die Simon, das iemand die ons beter maakt, hij moet en zal vastgelegd worden". Anno nu, 3 april 2011: Blijkbaar zijn biseswar en cabral beter dan onze vriendelijke hongaar Simon, want meneer Been laat deze jongen, ondanks een achterstand, niet eens invallen. Johnny van Burgerking, vriend van Been, waar is die gebleven???? o ja , indonesie... en onze vriend Larsen, heeft ook een duidelijke meerwaarde, maar hij zalm, als deens international, wel niks kunnen?

Meeuwis en Ryo, ja die doen het goed, tenminste zover je het bij dit feyenioord goed kunt doen dan.

Komt tot slot Swerts..... paar jaar geleden al duidelijk niet goed genoeg. Toch wil Mario, omdat hij swerts goed kent deze middelmatige voetballer hebben. Was het niet logisch geweest om sprinkhaan Leerdam rechtsback te zetten ( is nog altijd minder slecht dan Swerts) en Fer gewoon op het middenveld?

Er zit een continue patroon in bij deze trainer, wat zorgt voor voetbal dat niet om aan te zien is, minder vertrouwen bij onze "talenten" en een continue neerlopende spiraal. Het lijkt mij dat met deze selectie een trainer gewoon in staat moet zijn bij de 1e 8 te spelen, deze trainer lukt dat helaas niet.

Mario, het ga je goed, wij gunnen je het allerbeste, alleen niet meer hier.....
Fer presteert niks! stop eens met dat fer op het middeveld we zagen tegen roda dat dat neit werkte en leerdam werkt 90minuten lang!!!!! hij verdient het en de over het paard getilde fer niet!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 16:16 schreef DY het volgende:

[..]

Fer presteert niks! stop eens met dat fer op het middeveld we zagen tegen roda dat dat neit werkte en leerdam werkt 90minuten lang!!!!! hij verdient het en de over het paard getilde fer niet!!
+ 1 èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn
èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn
èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn
èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn
èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zondag 03 april 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Cissé??? speelt die dan nog ?? O nee, sorry, zere teen, al een eeuw, geloof ik. En het door Mario zo begeerde talent Somon?? Ach, is maar een Hongaar en daar winnen wij als Ned. elfta toch altijd van? Mario was niks, is niks, wordt nooit iets.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 03 april 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 16:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

+ 1 èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn
èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn
èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn
èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn
èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn èèn
hehehehehehehe
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 14:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hahaha, hou toch op man. Je hebt minstens elke wedstrijd 3 of 4 zwakke schakels in je elftal.
En vaak zijn dat de spelers die juist het verschil moeten maken.

Been zit er volgend jaar gewoon nog. Maar ik hoop dat we van de helft van de selectie afscheid nemen.
Liever nog een jaar middenmoot met spelers die wel willen en vechten dan nog een jaar tegen dit inzetloze mentaliteitloze kutvoetbal aan te moeten kijken.
Dat zou pas triest zijn als Mario Been er volgend seizoen er nog zit!!
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 april 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 14:11 schreef Jappie_FEY het volgende:
als iedereen fit was geweest had je wel degelijk in het linker rijtje kunnen eindigen (tomasson, cisse en fernandez)
Mee eens.
Ik ben al blij dat we niet meer direct degraderen
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:35 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Mee eens.
Ik ben al blij dat we niet meer direct degraderen
Met Mario hadden we ook samen met Fernandez, Tomasson en Cisse niet in het linker rijtje geeindigd, daar ben ik van overtuigd. Dus dumpen die lulhannes van een trainer
Alexi
 Alexi - zondag 03 april 2011 - 18:51   quote  deeplink  
van Gaal??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:51 schreef Alexi het volgende:
van Gaal??
Mag van mij ...
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mag van mij ...
van mij ook
henrieva
 henrieva - zondag 03 april 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Deze site heeft enige vaste meelopers die dagelijks hun mening hebben over ons cluppie. Ze vergeten een ding dat deze club ten dode is ogeschreven.
Het enige waar onze club op teert is nostalgie en daar is overigens niks mis mee.
Wij als Feyenoord komen nooit meer boven drijven en dan bedoel ik mee champions leage etc etc We worden heus nog wel een keer kampioen maar top is heel ver weg.
Enige top die we hebben is het stadion! Jongens en meisjes blijf jullie mening geven maar neem van mij aan dat het nooit meer wat wordt(Jammer)
aad 64
 aad 64 - zondag 03 april 2011 - 20:06   quote  deeplink  
Misschien, wil Mc laren heb t bij twente goed gedaan samen met de wolf.
Rotterdam-Zuid
 Rotterdam-Zuid - zondag 03 april 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:51 schreef Alexi het volgende:
van Gaal??
Waarschijnlijk te duur, en de kans dat hij salaris in wil leveren is klein.
Zou wel een leuke uitdaging voor hem kunnen zijn.
FR-Han
 FR-Han - zondag 03 april 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 20:06 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:

[..]

Waarschijnlijk te duur, en de kans dat hij salaris in wil leveren is klein.
Zou wel een leuke uitdaging voor hem kunnen zijn.
huh?
Melvin_FR
 Melvin_FR - zondag 03 april 2011 - 20:14   quote  deeplink  
Zou die McLaren niks zijn zit toch ook zonder club, en kan misschien ook de rest van het bestuur iets leren over de succesvolle manier van werken bij twente.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 april 2011 - 20:17   quote  deeplink  
waarom zo ver gezocht wat denken we van de trainer van het 2e
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:51 schreef Alexi het volgende:
van Gaal??
gaat naar Juve en overtuigd ajacied. word m dus niet.
Franklin 75
 Franklin 75 - zondag 03 april 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Wat een BAGGERELFTAL een enkeling presteert goed(Vlaar, leerdam, de Vrij, en Rio deze heren werken voor hun geld, kijk met weemoed naar het elftal met de Wolf, Fraser, Scholten, Larson,enz dat was een team die werkte voor elkaar Wolf en Fraser echte slopers Wolfie kwam die neus F DE Boer in de tunnel tegen voor de wedstrijd en aaide over zijn neus die net herstellende was van een breuk, was gelijk weer een breuk en je zag die flapdrol niet meer die mentaliteit ontbreekt bij dit huidige elftal.Volgend jaar nieuw elftal met een nieuwe coach zet Jol(zonder familie) of Adriaanse er neer Mario als assistent, oja we hadden een supercoach Gerjan Verbeek maarja het werd deze man ook onmogelijk gemaakt omdat er een aantal heren moesten werken trainen voor hun geld dan had er nu een kampioenselftal gestaan. Zo dit moest ik ff kwijt,

Franklin
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 april 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Jullie hebben duidelijk teveel tussen de wijven gezeten gisteren, alleen Stylzz en Els heb ik op een doordachte reactie kunnen betrappen. Als je als spits dit soort kansen verprutst is het logisch dat je gewisseld wordt. Ik ben klaar met al die voetbal b.v.tjes die op het veld staan en het blijkbaar niet de moeite waard vinden voor de club hun best te doen.
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 april 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 20:52 schreef Franklin 75 het volgende:
Wat een BAGGERELFTAL een enkeling presteert goed(Vlaar, leerdam, de Vrij, en Rio deze heren werken voor hun geld, kijk met weemoed naar het elftal met de Wolf, Fraser, Scholten, Larson,enz dat was een team die werkte voor elkaar Wolf en Fraser echte slopers Wolfie kwam die neus F DE Boer in de tunnel tegen voor de wedstrijd en aaide over zijn neus die net herstellende was van een breuk, was gelijk weer een breuk en je zag die flapdrol niet meer die mentaliteit ontbreekt bij dit huidige elftal.Volgend jaar nieuw elftal met een nieuwe coach zet Jol(zonder familie) of Adriaanse er neer Mario als assistent, oja we hadden een supercoach Gerjan Verbeek maarja het werd deze man ook onmogelijk gemaakt omdat er een aantal heren moesten werken trainen voor hun geld dan had er nu een kampioenselftal gestaan. Zo dit moest ik ff kwijt,

Franklin
Super coach Gert Jan hahahahahahahahahahaha AZ was minstens zo slecht als Feyenoord, ze hadden alleen mazzel met van Dijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:11 schreef hotjumper het volgende:
Jullie hebben duidelijk teveel tussen de wijven gezeten gisteren, alleen Stylzz en Els heb ik op een doordachte reactie kunnen betrappen. Als je als spits dit soort kansen verprutst is het logisch dat je gewisseld wordt. Ik ben klaar met al die voetbal b.v.tjes die op het veld staan en het blijkbaar niet de moeite waard vinden voor de club hun best te doen.
Je vergeet Obiku nog want die heeft een vergelijkbare mening....
Ik ben van mening dat ik het niet met jullie eens ben....
Been weg ,van Noortwijk lekker weg en de broer van wilfred Genee weg...

Kansen zat gehad !!Allemaal oppleuren,steunen is goud maar dat is nu wel
en keer voorbij..
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 april 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Van obiku las ik later pas. Eindelijk zegt ie wat zinnigs.

Maar als jullie Mario nu laten vallen (1 goed seizoen, 1 slecht seizoen) zeik dan ook niet over spelers die de club in de steek laten door niet bij te tekenen. je weet gewoon dat een aantal spelers niet bijtekent omdat ze 5 ton per jaar te weinig vinden. Nou rot dan maar lekker op!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:43 schreef hotjumper het volgende:
Van obiku las ik later pas. Eindelijk zegt ie wat zinnigs.

Maar als jullie Mario nu laten vallen (1 goed seizoen, 1 slecht seizoen) zeik dan ook niet over spelers die de club in de steek laten door niet bij te tekenen. je weet gewoon dat een aantal spelers niet bijtekent omdat ze 5 ton per jaar te weinig vinden. Nou rot dan maar lekker op!
Ik begrijp je Jumper maar voor mij is het nu over en uit met Mario!!!
Die blijft nu zitten omdat hij nooit meer 1 miljoen per jaar gaat verdienen...
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:11 schreef hotjumper het volgende:
Jullie hebben duidelijk teveel tussen de wijven gezeten gisteren, alleen Stylzz en Els heb ik op een doordachte reactie kunnen betrappen. Als je als spits dit soort kansen verprutst is het logisch dat je gewisseld wordt. Ik ben klaar met al die voetbal b.v.tjes die op het veld staan en het blijkbaar niet de moeite waard vinden voor de club hun best te doen.
Beetje onzin, heb de grootste spitsen wel eens een bal zien missen.
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 april 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:48 schreef craven het volgende:

[..]

Beetje onzin, heb de grootste spitsen wel eens een bal zien missen.
Ja maar als het er een wedstrijd niet in zit, moet je ook niet janken als je gewisseld wordt. Dit seizoen is geenéén speler gerechtigd verontwaardigd te zijn als hij gewisseld wordt. Regelmatig waren 8 of 9 wissels nog niet genoeg geweest ondermaats presterende spelers uit het veld te halen.
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja maar als het er een wedstrijd niet in zit, moet je ook niet janken als je gewisseld wordt. Dit seizoen is geenéén speler gerechtigd verontwaardigd te zijn als hij gewisseld wordt. Regelmatig waren 8 of 9 wissels nog niet genoeg geweest ondermaats presterende spelers uit het veld te halen.
daar ben ik wel gedeeltelijk mee eens, maar mensen vergeten dat luc pas 18 is, doet het toch behoorlijk naar mijn mening. Maar vondt jij fer een verbetering?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja maar als het er een wedstrijd niet in zit, moet je ook niet janken als je gewisseld wordt. Dit seizoen is geenéén speler gerechtigd verontwaardigd te zijn als hij gewisseld wordt. Regelmatig waren 8 of 9 wissels nog niet genoeg geweest ondermaats presterende spelers uit het veld te halen.
Als ik de interviews van Mario op een rijtje zet heeft tie toch veel meer onzin verkondigt dan Luc!!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 april 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:56 schreef craven het volgende:

[..]

daar ben ik wel gedeeltelijk mee eens, maar mensen vergeten dat luc pas 18 is, doet het toch behoorlijk naar mijn mening. Maar vondt jij fer een verbetering?
Nee, maar dat geeft dus aan met wat voor een beperkte selectie Mario moet werken. De schuldigen aan de huidige malaise zijn allang gevlogen en Mario daar op afrekenen vindt ik te gemakkelijk.
Luc is toch oud genoeg om een miljoenen deal met inter af te sluiten? Dan kan hij zich ook volwassen opstellen als hij gewisseld wordt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee, maar dat geeft dus aan met wat voor een beperkte selectie Mario moet werken. De schuldigen aan de huidige malaise zijn allang gevlogen en Mario daar op afrekenen vindt ik te gemakkelijk.
Luc is toch oud genoeg om een miljoenen deal met inter af te sluiten? Dan kan hij zich ook volwassen opstellen als hij gewisseld wordt
Vorig jaar had hij Makaay en landzaat op de bank gezet hahahahaha
Nee het is over!!!
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 20:17 schreef piet de paler het volgende:
waarom zo ver gezocht wat denken we van de trainer van het 2e
Hebben we ook niks aan!! We hebben een trainer nodig die spelers ook echt beter maakt en het elftal beter laat spelen!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kut Tering Tyfus Pleuris Feyenoord









0.0084941