BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been denkt na over stoppen.. of niet?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Mario bedankt en tot ziens :)
Royaal
 Royaal - zondag 03 april 2011 - 00:06   quote  deeplink  
>

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2011 door Royaal --
Royaal
 Royaal - zondag 03 april 2011 - 00:06   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/576482/2011/04/02/Been-Of-ik-op-moet-stappen-Ik-ga-er-erover-nadenken.dhtml
MMM
 MMM - zondag 03 april 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Zie af van je afkoopsom en ga, in het belang van Feyenoord.
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 00:08 schreef MMM het volgende:
Zie af van je afkoopsom en ga, in het belang van Feyenoord.
+1
Terminator
 Terminator - zondag 03 april 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 00:10 schreef kale co het volgende:

[..]

+1
+1
Royaal
 Royaal - zondag 03 april 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 00:10 schreef kale co het volgende:

[..]

+1
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 00:15 schreef Terminator het volgende:

[..]

+1
+2
Terminator
 Terminator - zondag 03 april 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 00:16 schreef Royaal het volgende:

[..]

+2
tjah lol
qwerto
 qwerto - zondag 03 april 2011 - 00:23   quote  deeplink  
Been is een top gozer met een enorm hart en hij Leeft voor Feyenoord ! Maar hij is nu niet de man om dit elftal te laten draaien
4-3-3 is gewoon niet meer van deze tijd en past niet bij de selectie !
4-4-2 met een ruit op het middenveld wel !

Daarnaast is er de laatste tijd iets gebeurd waar echt het bloed onder m'n nagels door getrokken word!
Nu is er te weinig pit en geen goede nr 10 he ?
Wie hebben we 2.5 jaar geleden laten gaan omdat hij niet goed genoeg was ? dat kleine ventje met strijd passie en een hart voor de club die ook nog eens een echte 10 was ? Juistem Nicky Hofs !

Hij was niet goed genoeg als 10 ?! Nee maar meneer overschatte wijnaldum en arrogante bruins wel dan ? Pleur toch op ! ik wil NICKY terug !
Royaal
 Royaal - zondag 03 april 2011 - 00:26   quote  deeplink  
Ik snap je betoog maar 4-4-3 is heerlijk als Ryo en Diego goed draaien maar je ziet dat ze geen enkele goede bal krijgen waardoor ze gaan zwerven op het middenveld.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 03 april 2011 - 00:27   quote  deeplink  
4-4-2 is idd het beste.

Denk maar eens na, wanneer heeft Feyenoord voor het laatst GEEN moeite gehad met scoren.
Seizoen onder Gullit met een 4-4-2 syteem en K2
de 2 buitenste middenvelders kunnen ook gewoon opkomen en een voorzet geven.
maar dan word er een voorzet gegeven op 2 spitsen ipv 1. dan is de kans ook iets groter dat de bal goed valt en gescoord word
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 03 april 2011 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 00:26 schreef Royaal het volgende:
Ik snap je betoog maar 4-4-3 is heerlijk als Ryo en Diego goed draaien maar je ziet dat ze geen enkele goede bal krijgen waardoor ze gaan zwerven op het middenveld.
Als de regels niet belangerijk zijn zou ik 4-4-5 spelen :P
Maar ik snap je punt ;)
LangeJan36
 LangeJan36 - zondag 03 april 2011 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 00:23 schreef qwerto het volgende:
Been is een top gozer met een enorm hart en hij Leeft voor Feyenoord ! Maar hij is nu niet de man om dit elftal te laten draaien
4-3-3 is gewoon niet meer van deze tijd en past niet bij de selectie !
4-4-2 met een ruit op het middenveld wel !

Daarnaast is er de laatste tijd iets gebeurd waar echt het bloed onder m'n nagels door getrokken word!
Nu is er te weinig pit en geen goede nr 10 he ?
Wie hebben we 2.5 jaar geleden laten gaan omdat hij niet goed genoeg was ? dat kleine ventje met strijd passie en een hart voor de club die ook nog eens een echte 10 was ? Juistem Nicky Hofs !

Hij was niet goed genoeg als 10 ?! Nee maar meneer overschatte wijnaldum en arrogante bruins wel dan ? Pleur toch op ! ik wil NICKY terug !
Feyenoordsupporters die al hun geld aan onze club uitgeven zijn hier de topgozers! Been was zelfs als speler een klootzakje en clubnaaier. Met de rest van je post ben ik het overigens helemaal eens! :-)
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 06:07   quote  deeplink  
Been zo snel mogelijk opzouten
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 09:38   quote  deeplink  
Volgens mij als we een drietal spelers lozen die zogenaamd zo goed zijn, heb je een veel beter collectief.
BUjakkah
 BUjakkah - zondag 03 april 2011 - 09:39   quote  deeplink  
mario... wie??? is dat dat mannetje aan de zijlijn? hmmm leuk
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 03 april 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij als we een drietal spelers lozen die zogenaamd zo goed zijn, heb je een veel beter collectief.
lekker verkopen en teamplayers ervoor terug. Kom je een stuk verder mee
raket
 raket - zondag 03 april 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Mario Been denkt nog grapjes te kunnen maken en een journalist voor lul te zetten,nadat die journalist in mijn ogen de beste vraag stelt dit seizoen."Denk je niet dat je zelf op moet stappen,want het team gaat niet beter spelen onder je leiding,maar juist slechter.
Mario denkt dus echt dat die groter is als de club.
Ik hoop dat martin van geel gelijk goed z'n werk gaat doen en Mario een halt toe roept,want dit kan dus niet meer.Jongens zoals Wijnaldum het hand boven het hoofd houden,verkeerde wissels,tactisch erg slecht.Mario is het gewoon niet.Het is een soort cult held die zelf een middelmatige middenvelder is geweest en niet alles uit z'n carriere heeft gehaald.Hij kan leuk praten,maar ben die praatjes meer als zat.Eigenlijk gewoon totaal ongeschikt om dit Feyenoord te leiden.Mario ga weg!!!!
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 10:35 schreef raket het volgende:
Mario Been denkt nog grapjes te kunnen maken en een journalist voor lul te zetten,nadat die journalist in mijn ogen de beste vraag stelt dit seizoen."Denk je niet dat je zelf op moet stappen,want het team gaat niet beter spelen onder je leiding,maar juist slechter.
Mario denkt dus echt dat die groter is als de club.
Ik hoop dat martin van geel gelijk goed z'n werk gaat doen en Mario een halt toe roept,want dit kan dus niet meer.Jongens zoals Wijnaldum het hand boven het hoofd houden,verkeerde wissels,tactisch erg slecht.Mario is het gewoon niet.Het is een soort cult held die zelf een middelmatige middenvelder is geweest en niet alles uit z'n carriere heeft gehaald.Hij kan leuk praten,maar ben die praatjes meer als zat.Eigenlijk gewoon totaal ongeschikt om dit Feyenoord te leiden.Mario ga weg!!!!
Als hij blijft, moeten ze hem minimaal op een cursus mediatraining sturen.
finsend
 finsend - zondag 03 april 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 10:57 schreef Els het volgende:

[..]

Als hij blijft, moeten ze hem minimaal op een cursus mediatraining sturen.
Haal het woordje media maar weg ;)
el-loco
 el-loco - zondag 03 april 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Been is en echte Feyenoorder maar ik ga steed meer twijfelen aan zijn capaciteiten.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:05 schreef el-loco het volgende:
Been is en echte Feyenoorder maar ik ga steed meer twijfelen aan zijn capaciteiten.
ik aan zn materiaal.
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 03 april 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 00:23 schreef qwerto het volgende:
Been is een top gozer met een enorm hart en hij Leeft voor Feyenoord ! Maar hij is nu niet de man om dit elftal te laten draaien
4-3-3 is gewoon niet meer van deze tijd en past niet bij de selectie !
4-4-2 met een ruit op het middenveld wel !

Daarnaast is er de laatste tijd iets gebeurd waar echt het bloed onder m'n nagels door getrokken word!
Nu is er te weinig pit en geen goede nr 10 he ?
Wie hebben we 2.5 jaar geleden laten gaan omdat hij niet goed genoeg was ? dat kleine ventje met strijd passie en een hart voor de club die ook nog eens een echte 10 was ? Juistem Nicky Hofs !

Hij was niet goed genoeg als 10 ?! Nee maar meneer overschatte wijnaldum en arrogante bruins wel dan ? Pleur toch op ! ik wil NICKY terug !
Oh man wat weet jij het allemaal goed. Heb jij ook de cursus gevolgd? Beetje interessant doen over 4-4-2 en 4-3-3 haha!
Het eerste half uur liet Feyenoord AZ alle hoeken van het veld zien. En door de kwaliteit van de Feyenoord spelers (van Dijk en in mindere mate de Vrij) valt de 0-1.
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 03 april 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik aan zn materiaal.
En dat is waar. Als je van Dijk, Swerts, Castaignos, Biseswar en Martins Indi (die gisteren nog wel een voldoende haalde) moet opstellen, mis je al zoveel klasse dat je niet zomaar wint.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:14 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Oh man wat weet jij het allemaal goed. Heb jij ook de cursus gevolgd? Beetje interessant doen over 4-4-2 en 4-3-3 haha!
Het eerste half uur liet Feyenoord AZ alle hoeken van het veld zien. En door de kwaliteit van de Feyenoord spelers (van Dijk en in mindere mate de Vrij) valt de 0-1.
sowieso, iedereen die denkt dat Feyenoord 4-3-3 speelt heeft t mis.
Kijk maar naar de opstelling van gisteren.
Van Dijk
Swerts-Vlaar-de Vrij-Bruno
Meeuwis-Leerdam
Biseswar-Wijnaldum-Ryo
Castaignos

Dat wordt bij aanval:

Van Dijk
Swerts-Vlaar-de Vrij-Bruno
Meeuwis-Leerdam
Wijnaldum
Biseswar-Castaignos-Ryo

Dus hij speelt verdedigend 4-2-3-1 en aanvallend 4-2-1-3, met "veel positie wisselingen".
Soms als een VM doorschuift speelt hij in de aanval 4-1-2-3

Maar goed, zo zie ik t. Althans ik denk dat dat het idee er achter is. In de praktijk is het gewoon kak.
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:14 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Oh man wat weet jij het allemaal goed. Heb jij ook de cursus gevolgd? Beetje interessant doen over 4-4-2 en 4-3-3 haha!
Het eerste half uur liet Feyenoord AZ alle hoeken van het veld zien. En door de kwaliteit van de Feyenoord spelers (van Dijk en in mindere mate de Vrij) valt de 0-1.
Die 0-1 kan volledig op het conto van van Dijk hoor. Zo'n bal moet je hebben.
Bernardo
 Bernardo - zondag 03 april 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

sowieso, iedereen die denkt dat Feyenoord 4-3-3 speelt heeft t mis.
Kijk maar naar de opstelling van gisteren.
Van Dijk
Swerts-Vlaar-de Vrij-Bruno
Meeuwis-Leerdam
Biseswar-Wijnaldum-Ryo
Castaignos

Dat wordt bij aanval:

Van Dijk
Swerts-Vlaar-de Vrij-Bruno
Meeuwis-Leerdam
Wijnaldum
Biseswar-Castaignos-Ryo

Dus hij speelt verdedigend 4-2-3-1 en aanvallend 4-2-1-3, met "veel positie wisselingen".
Soms als een VM doorschuift speelt hij in de aanval 4-1-2-3

Maar goed, zo zie ik t. Althans ik denk dat dat het idee er achter is. In de praktijk is het gewoon kak.
Dan ligt de grootste fout dus bij het o zo simpele omschakelen. Dus te weinig middenvelders die mee schuiven de verdediging in bij een aanval van de tegenpartij.
Simpel op te lossen met 442, met 2 controleurs/bal afpakkers op het midden een Meeuwis en Leerdam met 2 Buitenspelers die je zowel diep kan zetten als meer naar achter dus Ryo en Biseswar maar zijn die 2 wel goed genoeg om de hele wedstrijd te blijven lopen
henkie1969
 henkie1969 - zondag 03 april 2011 - 11:37   quote  deeplink  
als CASTAIGNOS gewoon zijn werk had gedaan, had het 1-1 geweest
als VAN DIJK cq SWERTS zijn werk had gedaan was het dus 1-0 geweest

hoe kan je hier Been de schuld van geven ?

ook dit hoort bij voetbal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2011 door henkie1969 --
el-loco
 el-loco - zondag 03 april 2011 - 11:40   quote  deeplink  
@ Henkie Als been normaal had gewisseld dan had hij misschien de 2-1 ook nog gescoord! Been haalt gewoon niet het maximale uit die gasten. Bovendien wisselt hij heel vreemd!
moa
 moa - zondag 03 april 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:37 schreef henkie1969 het volgende:
als CASTAIGNOS gewoon zijn werk had gedaan, had het 1-1 geweest
als VAN DIJK cq SWERTS zijn werk had gedaan was het dus 1-0 geweest

hoe kan je hier Been de schuld van geven ?

ook dit hoort bij voetbal
Je kan Been gerust de schuld geven van het dramatische niveau dit hele seizoen.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 03 april 2011 - 11:44   quote  deeplink  
Je kan ook de spelers de schuld geven van het dramatisch niveau het hele seizoen
Bernardo
 Bernardo - zondag 03 april 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:44 schreef henkie1969 het volgende:
Je kan ook de spelers de schuld geven van het dramatisch niveau het hele seizoen
wie doet die jongens trainen en wie is de baas van het geheel

BEEN
henkie1969
 henkie1969 - zondag 03 april 2011 - 11:45   quote  deeplink  
en wie luisteren niet ? of kunne gewoon niet beter ?
de spelers
Bernardo
 Bernardo - zondag 03 april 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:45 schreef henkie1969 het volgende:
en wie luisteren niet ? of kunne gewoon niet beter ?
de spelers
Wie hoort ze beter te maken, wie kan dan niet communiceren
MMM
 MMM - zondag 03 april 2011 - 11:47   quote  deeplink  
Voor zo'n trainer ga je ook niet door het vuur.. Als je die wissels zag gisteren, en je staat in het veld, dan ga je toch spontaan janken?
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:40 schreef moa het volgende:

[..]

Je kan Been gerust de schuld geven van het dramatische niveau dit hele seizoen.
Winnen doe je met z'n allen, falen ook. Feyenoord komt collectief te kort dit seizoen. Aan dat falen heeft iedereen zijn deel gehad. Wat de consequenties zijn is aan de leiding van de club. Die btw ook schuld hebben.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 03 april 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:47 schreef Els het volgende:

[..]

Winnen doe je met z'n allen, falen ook. Feyenoord komt collectief te kort dit seizoen. Aan dat falen heeft iedereen zijn deel gehad. Wat de consequenties zijn is aan de leiding van de club. Die btw ook schuld hebben.
dank u, ik bedoelde het zelfde, maar ik probeerde mensen nog even na te laten denken dat het niet aan één persoon kan liggen dit seizoen.
Zoals gewoonlijk heeft Els weer gelijk :)
MMM
 MMM - zondag 03 april 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Martin zal wel druk bezig zijn met een nieuwe coach en wat leuke transfervrije spelers. (Hadouir meenemen!!)
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 11:50   quote  deeplink  
Been die zegt na te denken over een eventueel vertrek is een zwaktebod, dit moet je niet zeggen, einde van been...
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:47 schreef MMM het volgende:
Voor zo'n trainer ga je ook niet door het vuur.. Als je die wissels zag gisteren, en je staat in het veld, dan ga je toch spontaan janken?
Voor zo'n salaris heb ik geen trainer nodig om door het vuur te gaan. En dan zwijg ik over een tot de nok gevulde Kuip.
moa
 moa - zondag 03 april 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:45 schreef henkie1969 het volgende:
en wie luisteren niet ? of kunne gewoon niet beter ?
de spelers
Ze kunnen heel veel beter.

Zet Wijnaldum of Biseswar bij Twente neer.. Gegarandeerd dat ze 15-20 doelpunten per seizoen scoren en elke wedstrijd een plaag zijn voor de tegenstander.

Breng Mulder naar Ajax, en gegarandeerd staat hij niet als een bang verdwaalt kuikentje in de goal.

Ditzelfde geldt voor spelers als El Ahmadi, Fer, de Cler, maar ook bijvoorbeeld Landzaat die nu floreert bij Twente en vorig jaar nog niet eens de bal kon vinden.

Sinds Mario Been trainer is van Feyenoord is er eigenlijk niet 1 speler echt beter geworden, continu komen er fantastische spelers uit de jeugd, die binnen een paar maanden geen schim meer zijn van zichzelf.
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:51 schreef Els het volgende:

[..]

Voor zo'n salaris heb ik geen trainer nodig om door het vuur te gaan. En dan zwijg ik over een tot de nok gevulde Kuip.
toch ontbreekt er chemie, ik heb het gevoel dat Been die gasten niet meer bereikt...
moa
 moa - zondag 03 april 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:47 schreef MMM het volgende:
Voor zo'n trainer ga je ook niet door het vuur.. Als je die wissels zag gisteren, en je staat in het veld, dan ga je toch spontaan janken?
Het is vooral dat er compleet geen vuur in het elftal zit, niemand is bereid om te knokken, er is geen enkele sprake van een over mijn lijk mentaliteit, elke wedstrijd zie je ze gewoon wachten tot ze geslacht worden. Vaak oogt het echt compleet apatisch, en dan zit Mario er met zn handjes over elkaar wat nors naar te kijken.
MMM
 MMM - zondag 03 april 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:51 schreef Els het volgende:

[..]

Voor zo'n salaris heb ik geen trainer nodig om door het vuur te gaan. En dan zwijg ik over een tot de nok gevulde Kuip.
Dat geldt allemaal niet voor hun, helaas.. Als ze hun centjes maar krijgen.
moa
 moa - zondag 03 april 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:51 schreef Els het volgende:

[..]

Voor zo'n salaris heb ik geen trainer nodig om door het vuur te gaan. En dan zwijg ik over een tot de nok gevulde Kuip.
Totdat dat salaris went.
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:54 schreef moa het volgende:

[..]

Totdat dat salaris went.
Absoluut, maar daarmee laten ze wel zien dat ze intrinsiek tekort komen.
Bernardo
 Bernardo - zondag 03 april 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Met makaay, gio, landzaat stonden ze links
zonder hun rechts, hoe kan dat ??
Ik denk dat die spelers op het veld het coachen deden wat Been niet deed/doet
En dat soort spelers hebben ze nu niet, behalve als Meeuwis speelt dan staat het team veel beter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2011 door Bernardo --
henkie1969
 henkie1969 - zondag 03 april 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:52 schreef moa het volgende:

[..]

Ze kunnen heel veel beter.

Zet Wijnaldum of Biseswar bij Twente neer.. Gegarandeerd dat ze 15-20 doelpunten per seizoen scoren en elke wedstrijd een plaag zijn voor de tegenstander.

Breng Mulder naar Ajax, en gegarandeerd staat hij niet als een bang verdwaalt kuikentje in de goal.

Ditzelfde geldt voor spelers als El Ahmadi, Fer, de Cler, maar ook bijvoorbeeld Landzaat die nu floreert bij Twente en vorig jaar nog niet eens de bal kon vinden.

Sinds Mario Been trainer is van Feyenoord is er eigenlijk niet 1 speler echt beter geworden, continu komen er fantastische spelers uit de jeugd, die binnen een paar maanden geen schim meer zijn van zichzelf.
Als de spelers zoals je zegt bij Twente beter presteren, dan zegt dat meer over de WIL die de spelers dus niet hebben om te slagen bij Feyenoord. En wat moeten ze hier dan nog?
Je moet als speler niet voor je trainer spelen, maar voor je CLUB, en dat is Feyenoord.
Wil je dat niet? Dan ben je geen 100% prof en alleen maar bezig om je zakken te vullen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:47 schreef Els het volgende:

[..]

Winnen doe je met z'n allen, falen ook. Feyenoord komt collectief te kort dit seizoen. Aan dat falen heeft iedereen zijn deel gehad. Wat de consequenties zijn is aan de leiding van de club. Die btw ook schuld hebben.
boven het collectief staat een trainer of hij plaatst zich zelf onder het collectief.
Ik ben niet van mening dat Been bij het collectief hoort wat hij is de man die
het collectief leid/lijdt....
Aardige jongen hoor Mario maar ik heb het gehad met hem,en Wijnaldum en Fer en Luc
ging gisteren ook nog eens zwakzinnig mee zitten doen...

1 ding hebben ze wel voor elkaar gekregen ,ladies night word niks meer hahahaha
Een heel vak vol krijsende krengen hahahaha waar kwamen die opeens vandaan hahaha
moa
 moa - zondag 03 april 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:58 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Als de spelers zoals je zegt bij Twente beter presteren, dan zegt dat meer over de WIL die de spelers dus niet hebben om te slagen bij Feyenoord. En wat moeten ze hier dan nog?
Je moet als speler niet voor je trainer spelen, maar voor je CLUB, en dat is Feyenoord.
Wil je dat niet? Dan ben je geen 100% prof en alleen maar bezig om je zakken te vullen.
Dat heeft niks te maken met voor Feyenoord willen spelen of niet.

Het grote verschil zit hem in de kwaliteit van de begeleiding, als voetballer is je trainer je directe leidinggevende en je eerste aanspreekpunt. Als die trainer de lijnen niet goed uitzet, de tactieken niet over kan brengen op de selectie, de spelers niet gemotiveerd krijgt, etc etc etc...

Dan kan jij als speler wel heel veel willen, maar met een trainer die niet geschikt is kom je niet ver.
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 april 2011 - 12:23   quote  deeplink  
Mario stelt ALTIJD zijn heilige 4-3-3 boven het spelersmateriaal. Met 4-4-2 klopt alles toch veel beter... Dan had Roy vorig seizoen nog een topjaar gehad daar ben ik van overtuigd.

___________________Castaignos____________
___________Ryo___________________________
Biseswar________________________Wijnaldum
___________Meeuwis____Leerdam____________
de Cler___Vlaar_________de Vrij______Fer
___________________Mulder_______________

Dit klopt toch veel beter!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been denkt na over stoppen.. of niet?









0.0091400