BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been denkt na over stoppen.. of niet?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - zondag 03 april 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:23 schreef Quiroz het volgende:
Mario stelt ALTIJD zijn heilige 4-3-3 boven het spelersmateriaal. Met 4-4-2 klopt alles toch veel beter... Dan had Roy vorig seizoen nog een topjaar gehad daar ben ik van overtuigd.

___________________Castaignos____________
___________Ryo___________________________
Biseswar________________________Wijnaldum
___________Meeuwis____Leerdam____________
de Cler___Vlaar_________de Vrij______Fer
___________________Mulder_______________

Dit klopt toch veel beter!
Zolang we niet een balletje kunnen overspelen maakt het niet uit of je met 2 of 3 aanvallers speelt. Het probleem zit volgens mij veel dieper.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:23 schreef Quiroz het volgende:
Mario stelt ALTIJD zijn heilige 4-3-3 boven het spelersmateriaal. Met 4-4-2 klopt alles toch veel beter... Dan had Roy vorig seizoen nog een topjaar gehad daar ben ik van overtuigd.

___________________Castaignos____________
___________Ryo___________________________
Biseswar________________________Wijnaldum
___________Meeuwis____Leerdam____________
de Cler___Vlaar_________de Vrij______Fer
___________________Mulder_______________

Dit klopt toch veel beter!
Idd Quiroz en we hadden zeker verder geweest/gekomen toen..
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 12:27   quote  deeplink  
fer rechtsback zie ik echt niet zitten, die wordt dol gedraaid...
Bernardo
 Bernardo - zondag 03 april 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:27 schreef craven het volgende:
fer rechtsback zie ik echt niet zitten, die wordt dol gedraaid...
denk ik ook, dani is er volgend jaar weer klaar voor
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 april 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:25 schreef moa het volgende:

[..]

Zolang we niet een balletje kunnen overspelen maakt het niet uit of je met 2 of 3 aanvallers speelt. Het probleem zit volgens mij veel dieper.
Het gaat altijd fout bij Wijnaldum. Als je met een '10' wilt spelen, zul je er één moeten hebben en dat is Wijnaldum niet! Die hoort acties te maken langs de zijlijn, maar hij blijft er natuurlijk wel instaan, want anders gaat hij misschien weg... Graag! 12de met deze selectie, hoe is het mogelijk man.
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 april 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:27 schreef craven het volgende:
fer rechtsback zie ik echt niet zitten, die wordt dol gedraaid...
Zolang Dani er niet is, is hij de enige optie, want Leerdam kan het ook niet en Swerts moet gelijk weg.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:27 schreef craven het volgende:
fer rechtsback zie ik echt niet zitten, die wordt dol gedraaid...
als hij dat niet kan moet tie maar gaan basketballen ofzo?
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:30 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Zolang Dani er niet is, is hij de enige optie, want Leerdam kan het ook niet en Swerts moet gelijk weg.
zal er geen jeugdspeler zijn die het beter kan???
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 april 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Vind ik altijd een makkelijk antwoord, wie dan?
Bernardo
 Bernardo - zondag 03 april 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:30 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Zolang Dani er niet is, is hij de enige optie, want Leerdam kan het ook niet en Swerts moet gelijk weg.
dit seizoen valt niet veel meer te halen, ik bedoelde dan ook het nieuwe seizoen met
een frisse start er tegen aan, zonder Swerts natuurlijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:29 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Het gaat altijd fout bij Wijnaldum. Als je met een '10' wilt spelen, zul je er één moeten hebben en dat is Wijnaldum niet! Die hoort acties te maken langs de zijlijn, maar hij blijft er natuurlijk wel instaan, want anders gaat hij misschien weg... Graag! 12de met deze selectie, hoe is het mogelijk man.
Dat ventje kan echt niks met een bal ,mijn god zou hij zelf de wedstrijd nog wel eens terug kijken?
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:31 schreef Quiroz het volgende:
Vind ik altijd een makkelijk antwoord, wie dan?
waarom een makkelijk antwoord, heb je fer gisteren gezien?? Die kan je echt niet rechtsback zetten, die gozer loopt stuivers te zoeken.
moa
 moa - zondag 03 april 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:29 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Het gaat altijd fout bij Wijnaldum. Als je met een '10' wilt spelen, zul je er één moeten hebben en dat is Wijnaldum niet! Die hoort acties te maken langs de zijlijn, maar hij blijft er natuurlijk wel instaan, want anders gaat hij misschien weg... Graag! 12de met deze selectie, hoe is het mogelijk man.
Mee eens, maar dat los je niet op door de opstelling even te veranderen.

Met het probleem zit veel dieper bedoel ik dat Mario blijkbaar geen flauw idee heeft hoe hij de spelers moet motiveren, hoe hij een geschikte tactiek moet kiezen en deze toepassen en overbrengen op de spelersgroep. Het begint allemaal met hele simpele dingen, spelers moeten weten wat hun taken zijn in het veld, spelers moeten zelfvertrouwen krijgen, met opgestroopte mouwen het veld op komen.

Zonder de juiste instelling en begeleiding ga je sowieso nooit een wedtrijd winnen. Bij dit Feyenoord heb ik echt het idee dat men elke week bang is voor de volgende wedstrijd, terwijl een wedstrijd juist iets moet zijn voor de spelers om naar uit te kijken.
MMM
 MMM - zondag 03 april 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:23 schreef Quiroz het volgende:
Mario stelt ALTIJD zijn heilige 4-3-3 boven het spelersmateriaal. Met 4-4-2 klopt alles toch veel beter... Dan had Roy vorig seizoen nog een topjaar gehad daar ben ik van overtuigd.

___________________Castaignos____________
___________Ryo___________________________
Biseswar________________________Wijnaldum
___________Meeuwis____Leerdam____________
de Cler___Vlaar_________de Vrij______Fer
___________________Mulder_______________

Dit klopt toch veel beter!
Leerdam rechtsback

Fer, Meeuwis en Mokotjo op het middenveld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 13:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Leerdam rechtsback

Fer, Meeuwis en Mokotjo op het middenveld.
Ik vond Leerdam zelfs een verademing rechtsback boven Swerts...
Toch weer een voldoende samen met de Vrij en Meeuwis...
En Vlaar ook wel maar die moet wel met z`n poten van de vrije trappen
afblijven vanaf nu want hij moet het geluk hebben dat hij door de muur schiet
want er overheen word moeilijk..Kans 1 op de 200 ofzo..
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:40 schreef moa het volgende:

[..]

Je kan Been gerust de schuld geven van het dramatische niveau dit hele seizoen.
onzin, kut mentaliteit van die spelers die denken dat ze beter zijn dan de rest.
lekker afscheid van nemen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 april 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 14:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

onzin, kut mentaliteit van die spelers die denken dat ze beter zijn dan de rest.
lekker afscheid van nemen.
Beetje van beiden?

De klasse van Ryo heeft mogelijk toch de armoede gemaskeerd, tot 3 weken terug.

Heb Been krediet gegeven op voorwaarde dat de boel op gang kwam in de 2e seizoenshelft, dat is maar mondjesmaat gebeurd. Hij krijgt de boel niet op gang, integendeel het zakt terug.

Laat Mario het seizoen afmaken, maar de zoektocht naar een andere trainer moet dan toch maar beginnen. Mits het een sterk, onbesmet én betaalbaar initiatief is.
realistisch
 realistisch - zondag 03 april 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 06:07 schreef de.fan het volgende:
Been zo snel mogelijk opzouten
Mario Been is verreweg de domste coach die we tot nu toe gehad hebben, ik heb nog nooit een coach zo stom zien wisselen, van geel is binnen nu nog een goede trainer (van de brom misschien)en we kunnen weer omhoog kijken.
realistisch
 realistisch - zondag 03 april 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 10:35 schreef raket het volgende:
Mario Been denkt nog grapjes te kunnen maken en een journalist voor lul te zetten,nadat die journalist in mijn ogen de beste vraag stelt dit seizoen."Denk je niet dat je zelf op moet stappen,want het team gaat niet beter spelen onder je leiding,maar juist slechter.
Mario denkt dus echt dat die groter is als de club.
Ik hoop dat martin van geel gelijk goed z'n werk gaat doen en Mario een halt toe roept,want dit kan dus niet meer.Jongens zoals Wijnaldum het hand boven het hoofd houden,verkeerde wissels,tactisch erg slecht.Mario is het gewoon niet.Het is een soort cult held die zelf een middelmatige middenvelder is geweest en niet alles uit z'n carriere heeft gehaald.Hij kan leuk praten,maar ben die praatjes meer als zat.Eigenlijk gewoon totaal ongeschikt om dit Feyenoord te leiden.Mario ga weg!!!!
helemaal niets aan toe te voegen, maar ja voor sommige supporters is het heel belangriujk dat het zogenaamd een feyenoord man is, maar ja een echte feyenoord man had al ontslag genomen na de schandalige 10-0 in eindhoven!!!!
Van der Kuip
 Van der Kuip - zondag 03 april 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Misschien is Been best een goede trainer. Dat is alleen niet af te zien aan het elftal. Er zit totaal geen voetbal in. Passes over vijf meter komen niet aan, ze gaan de bal naar mekaar brengen, nergens zit een idee achter.
Been heeft deze spelers nog geen seconde aan het spelen gekregen. Daarom zou hij er goed aan doen de eer aan zichzelf te houden.
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 10:57 schreef Els het volgende:

[..]

Als hij blijft, moeten ze hem minimaal op een cursus mediatraining sturen.
Nee joh, weg gegooid geld. Gewoon dumpen die lulhannes
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:05 schreef el-loco het volgende:
Been is en echte Feyenoorder maar ik ga steed meer twijfelen aan zijn capaciteiten.
Ben je lekker op tijd mee................
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:37 schreef henkie1969 het volgende:
als CASTAIGNOS gewoon zijn werk had gedaan, had het 1-1 geweest
als VAN DIJK cq SWERTS zijn werk had gedaan was het dus 1-0 geweest

hoe kan je hier Been de schuld van geven ?

ook dit hoort bij voetbal
Hoe kan je in Been blijven geloven?? Ben je nou zo'n eikel

Hij is wel de HOOFDTRAINER die spelers beter maakt en het elftal beter laat spelen!!
Heb je wel met de juiste bril naar de wedstrijden gekeken??
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:45 schreef henkie1969 het volgende:
en wie luisteren niet ? of kunne gewoon niet beter ?
de spelers
Als ze niet luisteren!! Eruit......... En kunnen ze niet beter?? Eruit............
Wie niet wil luisteren moet maar voelen!! 1 ding weet ik 100% zeker bij een echte trainer waren er allang straffen opgelegd geweest. En juist omdat het 'jonge' spelers zijn moet je een trainer hebben die dat kan en die dat al heeft bewezen.
En dan kom je helaas bij een Adriaanse en van Gaal uit. Ondanks dat dit van die asociale zakken zijn halen ze wel het beste uit de spelers en het elftal
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:51 schreef Els het volgende:

[..]

Voor zo'n salaris heb ik geen trainer nodig om door het vuur te gaan. En dan zwijg ik over een tot de nok gevulde Kuip.
Makkelijk he, er moet wel een wisselwerking aanwezig zijn tussen de spelers en trainer en die is al maanden zoek................
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:52 schreef moa het volgende:

[..]

Ze kunnen heel veel beter.

Zet Wijnaldum of Biseswar bij Twente neer.. Gegarandeerd dat ze 15-20 doelpunten per seizoen scoren en elke wedstrijd een plaag zijn voor de tegenstander.

Breng Mulder naar Ajax, en gegarandeerd staat hij niet als een bang verdwaalt kuikentje in de goal.

Ditzelfde geldt voor spelers als El Ahmadi, Fer, de Cler, maar ook bijvoorbeeld Landzaat die nu floreert bij Twente en vorig jaar nog niet eens de bal kon vinden.

Sinds Mario Been trainer is van Feyenoord is er eigenlijk niet 1 speler echt beter geworden, continu komen er fantastische spelers uit de jeugd, die binnen een paar maanden geen schim meer zijn van zichzelf.
Dat is helemaal juist wat je hier verteld!! Eindelijk ..............
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:54 schreef craven het volgende:

[..]

toch ontbreekt er chemie, ik heb het gevoel dat Been die gasten niet meer bereikt...
Dat roep ik al maanden toch!! En maar verwijten.............
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:58 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Als de spelers zoals je zegt bij Twente beter presteren, dan zegt dat meer over de WIL die de spelers dus niet hebben om te slagen bij Feyenoord. En wat moeten ze hier dan nog?
Je moet als speler niet voor je trainer spelen, maar voor je CLUB, en dat is Feyenoord.
Wil je dat niet? Dan ben je geen 100% prof en alleen maar bezig om je zakken te vullen.
Nee nee Henkie , dit zegt alles over de trainer en niks over de spelers!! Ik heb zelf ook gevoetbald en dat wou ik altijd wel op het veld. Maar als je dan een trainer heb die niks meer toevoegt dan hou het op en zover is het allang gekomen in de kuip
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:36 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat roep ik al maanden toch!! En maar verwijten.............
Maak jezelf niet groter ,zie de reacties van vorig seizoen HE LE MAAL vanaf het begin
en toen waren er al twijfels met de misbruik van Makaay en de Cler....
Als ik een mening heb over Been komt dat niet door jou joh weglopert!!
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 16:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Beetje van beiden?

De klasse van Ryo heeft mogelijk toch de armoede gemaskeerd, tot 3 weken terug.

Heb Been krediet gegeven op voorwaarde dat de boel op gang kwam in de 2e seizoenshelft, dat is maar mondjesmaat gebeurd. Hij krijgt de boel niet op gang, integendeel het zakt terug.

Laat Mario het seizoen afmaken, maar de zoektocht naar een andere trainer moet dan toch maar beginnen. Mits het een sterk, onbesmet én betaalbaar initiatief is.
Onbesmet?? Wat een arrogantie........
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maak jezelf niet groter ,zie de reacties van vorig seizoen HE LE MAAL vanaf het begin
en toen waren er al twijfels met de misbruik van Makaay en de Cler....
Als ik een mening heb over Been komt dat niet door jou joh weglopert!!
Ik ge mezelf zeker niet groter maken!! Ik ben alleen gelukkig met het feit dat steeds mensen zien wat voor een drama Mario Been is................
Van der Kuip
 Van der Kuip - zondag 03 april 2011 - 18:47   quote  deeplink  
Miyaichi begoon als een onbevangen, dartel spelertje. Een sensatie. Maar binnen twee maanden begint ook hij te veranderen in een zielig hoopje mens dat niets durft en naar zichzelf loopt te zoeken.
Het is een elftal zonder spelvreugde. Een flitsende pass zie je nooit. Ik weet niet wat ze op die trainingen doen, maar samenspelen kunnen ze niet. Al jaren niet, maar onder Been helemaal nooit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:44 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik ge mezelf zeker niet groter maken!! Ik ben alleen gelukkig met het feit dat steeds mensen zien wat voor een drama Mario Been is................
Dat mag maar velen van ons hadden vorig jaar toch al hun twijfels maar
gaven hem toch nog het voordeel daarvan...Daarbij gingen ze ook nog eens
trouw naar het stadion en dat siert de mensen hier met hun eigen meningen..
Het is niet iets wat jij bereikt heb maar wat ieder zelf constateerd....
Tenslotte gaan we beslissen over iemand zijn baantje!!!!Iemand met een
Feyenoordhart!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:47 schreef Van der Kuip het volgende:
Miyaichi begoon als een onbevangen, dartel spelertje. Een sensatie. Maar binnen twee maanden begint ook hij te veranderen in een zielig hoopje mens dat niets durft en naar zichzelf loopt te zoeken.
Het is een elftal zonder spelvreugde. Een flitsende pass zie je nooit. Ik weet niet wat ze op die trainingen doen, maar samenspelen kunnen ze niet. Al jaren niet, maar onder Been helemaal nooit.
Arsenal haald hem straks nog weg en stal hem bij VVV...
fr 4-ever
 fr 4-ever - zondag 03 april 2011 - 18:55   quote  deeplink  
fer heeft in de jeugd altijd rechtsback gestaan, ik zou daar ook voor kiezen.
Ik denk da ryo en biseswar elkaar zo in de weg lopen, maar is zeker geen verkeerde opstelling
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 april 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:42 schreef de.fan het volgende:

[..]

Onbesmet?? Wat een arrogantie........
Ja hoor, tis goed met je. Bekt zeker lekker zo'n woord?
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 12:23 schreef Quiroz het volgende:
Mario stelt ALTIJD zijn heilige 4-3-3 boven het spelersmateriaal. Met 4-4-2 klopt alles toch veel beter... Dan had Roy vorig seizoen nog een topjaar gehad daar ben ik van overtuigd.

___________________Castaignos____________
___________Ryo___________________________
Biseswar________________________Wijnaldum
___________Meeuwis____Leerdam____________
de Cler___Vlaar_________de Vrij______Fer
___________________Mulder_______________

Dit klopt toch veel beter!
Nee dat is een zooitje
Pietje1
 Pietje1 - maandag 04 april 2011 - 12:00   quote  deeplink  
Misschien een klein weetje er in gooien, aangezien mensen erg kort van memorie zijn. Een paar malloten onder ons roepen dat Van Gaal de toptrainer is die ons moet komen helpen en dat Been er helemaal niets van kan.
Denk even terug naar 2006/2007 Az met van Gaal werd 3e, 2007/2008 AZ met Van Gaal werd 11e... wat gebeurde er in 2008/2009 met AZ?

Ik zie een gelijkenis hier. Feynoord vorig jaar 4e, dit jaar realistisch 10e / 11e. wie weet wat er volgend jaar gebeurt?

Als AZ in juni 2008 gezegd had: Van gaal pleur maar op, want met deze dure(!!!) selectie moet je minimaal bij de top 3 horen, denk je dat ze dan ook het jaar er op kampioen waren geworden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door Pietje1 --
Hakker
 Hakker - maandag 04 april 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 12:00 schreef Pietje1 het volgende:
Denk even terug naar 2006/2007 Az met van Gaal werd 3e, 2007/2008 AZ met Van Gaal werd 11e... wat gebeurde er in 2008/2009 met AZ?

Ik zie een gelijkenis hier. Feynoord vorig jaar 4e, dit jaar realistisch 10e / 11e. wie weet wat er volgend jaar gebeurt?

Als AZ in juni 2008 gezegd had: Van gaal pleur maar op, want met deze dure(!!!) selectie moet je minimaal bij de top 3 horen, denk je dat ze dan ook het jaar er op kampioen waren geworden?
Ik zie geen enkele gelijkenis. Bij Feyenoord kun je nu alleen maar een verdere leegloop verwachten nu er geen europees voetbal behaald wordt, terwijl er voor versterkingen geen geld is. Heb je al eens gezien hoe de selectie van AZ in 2008/2009 in elkaar stak (o.a. Jaliens, Mendez da Silva, Schaars, Martens, de Zeeuw, Lens, Dembele em Al Hamdaoui?)
Nou daar kunnen we ons jammer genoeg niet aan meten, verre van dat.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 04 april 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 12:19 schreef Hakker het volgende:

[..]

Ik zie geen enkele gelijkenis. Bij Feyenoord kun je nu alleen maar een verdere leegloop verwachten nu er geen europees voetbal behaald wordt, terwijl er voor versterkingen geen geld is. Heb je al eens gezien hoe de selectie van AZ in 2008/2009 in elkaar stak (o.a. Jaliens, Mendez da Silva, Schaars, Martens, de Zeeuw, Lens, Dembele em Al Hamdaoui?)
Nou daar kunnen we ons jammer genoeg niet aan meten, verre van dat.
Daar gaat het niet om, het gaat om de plaats op de ranglijst. Daarbij om de reacties richting Been. Die selectie van AZ was gekocht voor 40-50 miljoen, Feyenoord is meerendeel gratis of eigen jeugd. Van Gaal kreeg die ploeg toen ook neit aan het voetballen. Dus het hoeft niet altijd aan de trainer te liggen als een ploeg niet rendeert!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door Pietje1 --
Hakker
 Hakker - maandag 04 april 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Nou ik zie Feyenoord volgend jaar niet beter presteren op de ranglijst. Dat dat aan Been ligt geloof ik niet; de kwaliteit ontbreekt gewoon.
moa
 moa - maandag 04 april 2011 - 13:04   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Mario weg,en dan ?

quote:
Op maandag 04 april 2011 - 12:27 schreef el triste het volgende:

[..]

Het grootste probleem met been is:
er zit werkelijkwaar geen enkel idee achter het spel dat gespeeld wordt!Het is een ongeregeld pleureszooitje en dat al het hele seizoen....

Al heb je minder kwaliteit dan nog kun je een elftal herkenbaar laten voetballen!
Bij ons is dat herkenbaar kutvoetbal helaas.
Helemaal mee eens, er is gewoon geen tactiek, of deze tactiek wordt totaal op de verkeerde manier overgebracht op de spelers.

Overigens denk ik dat we met deze selectie makkelijk mee kunnen doen om de prijzen in Nederland, Twente Ajax en PSV spelen met een heel aantal zwakke schakels.
moa
 moa - maandag 04 april 2011 - 13:04   quote  deeplink  
Godverdomme, gaan we nu weer alle topics samenvoegen?

THOMAS FUCK OFF
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 13:04 schreef moa het volgende:
Godverdomme, gaan we nu weer alle topics samenvoegen?

THOMAS FUCK OFF
ja dit snap ik ook ff niet
de flh
 de flh - maandag 04 april 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 13:04 schreef moa het volgende:
Godverdomme, gaan we nu weer alle topics samenvoegen?

THOMAS FUCK OFF
Fijn heh? een moderator die de stemming aanvoelt..
moa
 moa - maandag 04 april 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Ja heerlijk.

Laten we gewoon alle topics samen voegen zodat niemand meer weet waar het over gaat.
de flh
 de flh - maandag 04 april 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Iets met Mario Been toch?
moa
 moa - maandag 04 april 2011 - 13:16   quote  deeplink  
Babovic en mooie dames dacht ik.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 13:39   quote  deeplink  
ohja en iedereen moest oprotten.
MMM
 MMM - maandag 04 april 2011 - 14:49   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/14236-feyenoord-nadert-recordaantal-nederlagen.html

Zit weer een record aan te komen voor Mario..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been denkt na over stoppen.. of niet?









0.0073161