BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been denkt na over stoppen.. of niet?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 mei 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Mario moet blijven
de.fan
 de.fan - zondag 01 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:13 schreef hotjumper het volgende:
Mario moet blijven
Ik dacht dat iedereen moest oprotten behalve Mulder?? Je weet zelf niet waar je over lult blijkbaar.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 01 mei 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:39 schreef de.fan het volgende:

[..]

Nee nee Henkie , dit zegt alles over de trainer en niks over de spelers!! Ik heb zelf ook gevoetbald en dat wou ik altijd wel op het veld. Maar als je dan een trainer heb die niks meer toevoegt dan hou het op en zover is het allang gekomen in de kuip
dan was je dus ook een zakkenwasser (sorry niet persoonlijk) maar als speler moet je altijd de wil hebben om te winnen en dus ook met die instelling het veld in gaan. Wat een coach ook zegt. Als ik kijk naar PSV, gewoon goed spelersmateriaal, en dan zo angstig spelen zoals de coach het zegt, of kijk naar Real Madrid, allemaal wereldspelers, maar kapotgemaakt omdat de coach het zegt. Dat zegt mij meer over de spelers dan over de coaches. Je hebt als speler altijd de verplichting om in ieder geval jezelf in de kijker te willen spelen, en als de coach een ander idee heeft, is dat zijn probleem. Denk je nou echt dat welke coach dan ook jou zou wisselen als je je niet aan de afspraken houdt en 2 ballen in het net pleurt??? Dat denk ik niet. Het zijn allemaal een stelletje domoren. Of het nu Feyenoord, PSV, Real Madrid of welke club dan ook, je speelt voor je club en niet voor je coach. Natuurlijk moet je luisteren naar je coach en heeft hij echt wel goeie dingen, maar je moet toch in het veld bepalen hoe je zelf je zaken oplost, daar kan geen een trainer iets aan veranderen.
En vorige week tegen PSV heb ik niemand horen zeiken over Been, omdat ze gewoon de wedstrijd van het seizoen hadden gespeeld. En nu was het gewoon een kwestie van onderschatting, en dan wordt je afgestraft.
Els
 Els - zondag 01 mei 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Gebrek aan mentaliteit is niet de verantwoordelijkheid van de trainer, maar hooguit van je ouders. En ik ga er vanuit dat mentaliteit nou vooral je eigen verantwoordelijkheid is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Els --
henkie1969
 henkie1969 - zondag 01 mei 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:46 schreef Els het volgende:
Gebrek aan mentaliteit is niet de verantwoordelijkheid van de trainer, maar hooguit van je ouders. En ik ga er vanuit dat mentaliteit nou vooral je eigen verantwoordelijkheid is.
ik zocht een korte zin met wat ik bedoelde...en jij schrijf hem zo op .... jaloers op je :)
Els
 Els - zondag 01 mei 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:49 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ik zocht een korte zin met wat ik bedoelde...en jij schrijf hem zo op .... jaloers op je :)
toch mooi dat we elkaar aanvullen ;-)
de.fan
 de.fan - zondag 01 mei 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:21 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

dan was je dus ook een zakkenwasser (sorry niet persoonlijk) maar als speler moet je altijd de wil hebben om te winnen en dus ook met die instelling het veld in gaan. Wat een coach ook zegt. Als ik kijk naar PSV, gewoon goed spelersmateriaal, en dan zo angstig spelen zoals de coach het zegt, of kijk naar Real Madrid, allemaal wereldspelers, maar kapotgemaakt omdat de coach het zegt. Dat zegt mij meer over de spelers dan over de coaches. Je hebt als speler altijd de verplichting om in ieder geval jezelf in de kijker te willen spelen, en als de coach een ander idee heeft, is dat zijn probleem. Denk je nou echt dat welke coach dan ook jou zou wisselen als je je niet aan de afspraken houdt en 2 ballen in het net pleurt??? Dat denk ik niet. Het zijn allemaal een stelletje domoren. Of het nu Feyenoord, PSV, Real Madrid of welke club dan ook, je speelt voor je club en niet voor je coach. Natuurlijk moet je luisteren naar je coach en heeft hij echt wel goeie dingen, maar je moet toch in het veld bepalen hoe je zelf je zaken oplost, daar kan geen een trainer iets aan veranderen.
En vorige week tegen PSV heb ik niemand horen zeiken over Been, omdat ze gewoon de wedstrijd van het seizoen hadden gespeeld. En nu was het gewoon een kwestie van onderschatting, en dan wordt je afgestraft.
Daar heb je voor een groot deel gelijk in. Maar ik vind dat een trainer je ook moet kunnen motiveren zodat je de benen uit je lijf loop voor club en trainer! Dat is mijn persoonlijke ervaring.Als je als speler al niet meer achter de trainer staat ga je motivatie met een rap tempo naar beneden. En ik denk dat daar het grootste probleem bij Feyenoord ligt!! Wat dat betreft moet Mario nog heel veel leren. Vraag maar na bij van Hanegem, van Marwijk, Hiddink.......noem ze allemaal maar op! Kijk ik vind ook dat het van je zelf uit moet gaan maar helaas werkt het zo niet in de hedendaagse voetbal.
sevillana
 sevillana - zondag 01 mei 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:15 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Misschien overschatten sommige spelers schromelijk zichzelf wel.
+1
craven
 craven - zondag 01 mei 2011 - 23:08   quote  deeplink  
~Ik denk gewoon dat ze na psv dachten van: nou dat VVV pakken we wel even. ze vergeten dat ze gewoon keihard moeten werken voor resultaat, pure klasse missen ze gewoon.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been denkt na over stoppen.. of niet?









0.0068171