|
|
kale co
|
|
|
lieve spelers waar willen jullie dan naar toe?
arsenal barcelona of real misschien inter ??
nou ik zou tekenen wat jullie spelen nog slechter dan vv barendrecht met heel die kut instelling!
zoveel geld dat jullie verdienen schaam je kapot tegenover je achterban |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
ik wil wel dat ze bijtekenen, kunnen ze ervaring op doen in kralingen |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja misschien maar denk niet dat je ze daar zo gek krijgt |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
die deen die gehuurd wordt gebleseerd of nog slechter? |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
inderdaad, ze mogen god op hun blote knieen danken dat ze uberhaupt contractverlenging krijgen aangeboden. Fer jongen, ik zou morgen blind tekenen, voordat Feyenoord zich bedenkt ! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 00:25 schreef de kromme2 het volgende:inderdaad, ze mogen god op hun blote knieen danken dat ze uberhaupt contractverlenging krijgen aangeboden. Fer jongen, ik zou morgen blind tekenen, voordat Feyenoord zich bedenkt ! dat bedoel ik wie zijn ze eigenlijk met hun eisen |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
tja, wij -de fans- lijken wel gek. Na PSV uit zat het stadion meteen weer vol, en sindsdien eigenlijk elke keer en wat krijgen we voorgeschoteld: de ene kutwedstrijd na de ander. En de heren allemaal wachten om bij te tekenen, om te kijken of ze er nog wat meer uit kunnen slepen dan 5 ton per jaar. Het is eigenlijk ongelooflijk... Ben er ziek van. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja het is de omgedraaide wereld wij zouden moeten wachten met een nieuwe seizoenkaart en niet meer juichen voor die opvreters |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
je moet eigenlijk de rest van het seizoen niet meer naar het stadion gaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Vrij een 7 ,Leerdam een 6,5,Meeuwis een 6 en de rest ???? Fer en Wijnaldum zijn erg goed zonder een bal vooral... Vlaar moet eens met z`n poten van die vrije trappen afblijven want die kan alleen de muur raken.En verders heb ik er geen goed woord voor over.. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
meeuwis was wel redelijk heeft tenminste inzet leon de rest Kut met een grote
k |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik ga alleen nog naar PSV denk ik? Me eigen de tering gehaast,140km per uur om op tijd te komen.. 3 tienen benzine pleiten,vieze frieten gevreten,kans op een bon juutje munten gehaald maar voor wat???? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja idd meeuwis leerdam en de vrij Co,de rest was klote.. |
|
|
|