|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 12:52 schreef moa het volgende:[..] Toch een beetje mee eens, maar vind het totaal geen trainer voor Feyenoord. Zie hem ook niet echt als een trainer die echt iets kan opbouwen, meer wat doorborduren op het werk van een ander. Schalke was bijna weg toen Huub kwam maar hij bracht ze terug aan de top en won dacht ik de beker ? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Net of Huub in Feyenoord stapt... Die heeft een geweldige baan daar in Salzburg. |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
misschien dan E. Koe man met van Gastel, Koeman heeft het idd niet slecht gedaan en van Gastel kent de jongere spelers al... het |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
misschien dan E. Koe man met van Gastel, Koeman heeft het idd niet slecht gedaan en van Gastel kent de jongere spelers al... het |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: dan hoop ik dat jij je seizoenskaart inlevert ;) ik houd de mijne dan nog wel even aan |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Mocht Been weggaan dan ga ik ook voor Koeman ! Erwin dan he dat broertje van hem is een ordinaire zakkenvuller |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
er word iedere keer geklaagd over spelers en trainers die zich groter voelen dan de club.... moet je vooral Adiaanse hebben, als er iemand is die zich altijd groter vind dan iedere club die hij gecoacht heeft is het Adriaanse en die willen jullie dan wel... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 13:29 schreef ted het volgende:Mocht Been weggaan dan ga ik ook voor Koeman ! Erwin dan he dat broertje van hem is een ordinaire zakkenvuller Die Koeman was ook een ramp.. Misschien kan hij z'n vriend Joonas meenemen |
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
quote: tuurlijk wel na dit seizoen zijn we schuld vrij dus zijn er meer mogelijkheden. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 13:31 schreef Ray FR het volgende:[..] tuurlijk wel na dit seizoen zijn we schuld vrij dus zijn er meer mogelijkheden. of het geld er is weet ik niet, jij ook niet denk ik...... maar wie niet waagt wie niet wint, wie weet vind Guus het een mooie uitdaging? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mario zit hier volgend jaar nog hoor. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: mayby so, mayby not |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op het forum?denk het ook haha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
moet ie wel onze adviezen wat beter opvolgen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: pffff gaat moeilijk worden |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hij kijkt natuurlijk alleen in topic 'help ons', heeft ie misschien thuis wat aan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 14:15 schreef Jappie_FEY het volgende:hij kijkt natuurlijk alleen in topic 'help ons', heeft ie misschien thuis wat aan heeft ie toch nog oog voor schoonheid |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 14:15 schreef Jappie_FEY het volgende:hij kijkt natuurlijk alleen in topic 'help ons', heeft ie misschien thuis wat aan vandaar dat ie zo suf uit zn ogen kijkt, sufgerukt. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet het niet,anders ga je nooit naast Bas v Noortwijk zitten toch? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Dan ziet iedereen er knap uit he, is tactiek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: wel als je van tieten houd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat dan weer wel hahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kunnen we net zo goed Danny Blind houden! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Verkeerde forum maat? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
halen bedoelde ik! mijn excuses. had hier precies even een escalatie met mijn jongste! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ja hoor, Ron Jans doet 't zo geweldig in Groningen? het ligt niet aan Mario, er zit iets goed mis in de spelersgroep, de spelers falen simpelweg op 't veld. om de een of andere onverklaarbare reden weigeren ze gewoon om als team te presteren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 11:18 schreef el-loco het volgende:@ stylzz Als deze man de mogelijkheid had gehad om te investeren dan hij hij beter gepresteerd! Jij wil Been houden dan blijft het Shit geloof me! Been heeft toch ook geen mogelijkheid gehad tot investeren? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 20:00 schreef sevillana het volgende:ja hoor, Ron Jans doet 't zo geweldig in Groningen? het ligt niet aan Mario, er zit iets goed mis in de spelersgroep, de spelers falen simpelweg op 't veld. om de een of andere onverklaarbare reden weigeren ze gewoon om als team te presteren. Groningen??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Laatst las ik ergens de naam van Steve McClaren. Lijkt me een uitstekende en vooral ook haalbare (hij is clubloos op dit moment) trainer voor Feyenoord als Mario onverhoopt toch de eer aan zichzelf zou houden. Is neem ik aan op zoek naar eerherstel en misschien dus ook tegen een redelijk salaris te verleiden om Feyenoord er weer bovenop te helpen? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2011 - 12:48 schreef JanM het volgende:Laatst las ik ergens de naam van Steve McClaren. Lijkt me een uitstekende en vooral ook haalbare (hij is clubloos op dit moment) trainer voor Feyenoord als Mario onverhoopt toch de eer aan zichzelf zou houden. Is neem ik aan op zoek naar eerherstel en misschien dus ook tegen een redelijk salaris te verleiden om Feyenoord er weer bovenop te helpen? ALS Mario zelf besluit weg te gaan zou ik hem verwelkomen, maar van mij hoeft Mario niet weg. |
|
|
|
|
jdeman
|
|
|
Niet doen. Jans heeft bij het Heerenveen ook [nog] niet waargemaakt. Been red het wel. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Natuurlijk geen Ron Jans. Je hebt een trainer nodig die de spelers Fysiek veel sterker maken.
Voetballen kunnen ze toch wel. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: vind ik eigenlijk wel de beste optie die ik tot nu toe gehoord heb |
|
|
|
|
hoolie077
|
|
|
van gastel lijkt me mooi met 1 sterke dr achter niet slecht |
|
|
|
|
hoolie077
|
|
|
mclaren dr bij dan met v gastel |
|
|
|
|
hoolie077
|
|
|
quote: ook mee eens toen gullit en ko kwam is het gezeik begonnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: oh, dan krijgt Bruins vast verlenging. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja ja, ik weet 't, . . . . . foutje, bedankt, bedoelde dat hij 't in Groningen wel aardig heeft gedaan maar nu in Heerenveen dus duidelijk een behoorlijk stuk minder. al met al zegt het meer over welke invloed een trainer wel of niet heeft op een selectie, behaalde resultaten in 't verleden bieden dus geen garantie voor de toekomst. als een selectie niet voor 100% motivatie heeft om een wedstrijd te winnen blijf je dus nergens als trainer zijnde.
zie ook . . . . . . . . . Feyenoord! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: ja dan probeert hij als flirt aktie bruins in de basis te zetten dus nog een reden waarom die niet mag komen |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
nee ron jans is net als been een praatjesmaker/grappenmaker, en erg overschat als trainer. ik verlang weer naar een no-nonsense coach zoals v.marwijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: eens. Tot nu toe had ik het idee dat er niet echt een goed alternatief voor Been voorhanden was. Maar mocht Been vertrekken (wat van mij zeker niet hoeft) dan is McClaren een serieuze keuze. En wellicht Erwin Koeman. Een Huub Stevens wil ik - met alle respect - niet bij Feyenoord te zien. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2011 - 19:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] eens. Tot nu toe had ik het idee dat er niet echt een goed alternatief voor Been voorhanden was. Maar mocht Been vertrekken (wat van mij zeker niet hoeft) dan is McClaren een serieuze keuze. En wellicht Erwin Koeman. Een Huub Stevens wil ik - met alle respect - niet bij Feyenoord te zien. Precies, . . Stevens is ook maar gewoon een blaaskaak |
|
|
|
|
robben
|
|
|
van bronckhorst en makaay |
|
|
|