BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bedenkelijk niveau spel Feyenoord!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el-loco
 el-loco - zondag 03 april 2011 - 09:56   quote  deeplink  
Ik heb me gister wederom zitten verbazen over het gebrek aan kwaliteit/instelling van bepaalde spelers bij Feyenoord. Als ik tot mijn verbazing zie dat Fer nog niet normaal kan ingooien en dat zowel wijnaldum als biseswar denken dat er bij voetbal gewerkt word met goals van het american voetbal. Tevens heb ik zoiet van begrijpt Mario Been het nog wel?! De wissels die hij doorvoerde raakte kant nog wal, hij haalt zijn enigste spits eruit(of deze moet geblesseerd zijn geweest). En aub meneer Vink als Swerts direct rood krijgt dan had Bret Holman in de eerste helft zeker een tweede gele kaart verdient. Maar ja... dat is ook Feyenoord dit seizoen. ALs ik feyenoord was zou ik sterk nadenken of je wijnaldum en Fer daadwerkelijk wil behouden want het word elke week steeds meer duidelijk dat deze jongetjes nog te kort komen om een elftal bij de hand te nemen! Wat denken jullie nu de Europese droom uiteen spat?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2011 door el-loco --
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Welke europese droom?

Ik ben realist, dit hoort allemaal bij DIT Feyenoord.
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Castaignos zat absoluut niet in de wedstrijd, en miste een kans die de spits van Bal op het dak vooruit nog wel zou maken. Dat hij gewisseld werd, is dus logisch. Dat je dan een bank hebt, waar geen vervanging zit, is inherent aan de financiƫle situatie. Dat Been het met een matige speler als Larsen moet doen, die ook nog eens geblesseerd is, moeten we bij Gudde cs neerleggen.
Swerts krijgt m.i. rood door de aard van de blessure, maar hij moet wel iets nadenkender gaan voetballen.
Fer en Wijnaldum zou ik verkopen, als dat nog lukt na deze serie, want vooral Fer bakt er echt helemaal niets van. Ze zijn er niet de spelers naar om een elftal bij de hand te nemen, maar eerlijk gezegd zie ik dat alleen bij Meeuwis enigzins terug.
Daar waar Mario niet wil opgeven, liet Vlaar gelukkig zien realiteitszin te hebben, het seizoen is over en volslagen mislukt. Hij sprak wel over uithuilen en opnieuw beginnen, en had het over volgend seizoen. Hij heeft het boek Feyenoord dus nog niet definitief gesloten, en daar ben ik blij om. Alle betrokkenen mogen zich dit seizoen aantrekken, en er heel snel lessen uit gaan trekken. De zomerperiode zullen ze niet kunnen gebruiken voor een 'welverdiende' vakantie, maar ik hoop dat ze zorgen voor de nodige rust, en daarnaast heel veel zullen investeren in zichzelf. Anders wordt volgend jaar weer zo'n klote seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2011 door Els --
Alexi
 Alexi - zondag 03 april 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Het niveau is toch al maanden bedenkelijk??!
Het is alleen ongelofelijk dat ze er zelf schijnbaar nog steeds niet achter zijn!
Ik lees dat men bij Feyenoord al bezig is met het volgende seizoen,terwijl er dan nog zeker 6 wedstrijden gespeeld moeten worden,dan zou je toch zeggen en zeker voor de eer en trouwe supporters,dat men het bloed,zweet en tranen uit de poten moet lopen!! Het lijkt wel een uthopia,ook voor het volgende seizoen. Een bedenkelijk,treurig niveau.........................................!
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 09:56 schreef el-loco het volgende:
Ik heb me gister wederom zitten verbazen over het gebrek aan kwaliteit/instelling van bepaalde spelers bij Feyenoord. Als ik tot mijn verbazing zie dat Fer nog niet normaal kan ingooien en dat zowel wijnaldum als biseswar denken dat er bij voetbal gewerkt word met goals van het american voetbal. Tevens heb ik zoiet van begrijpt Mario Been het nog wel?! De wissels die hij doorvoerde raakte kant nog wal, hij haalt zijn enigste spits eruit(of deze moet geblesseerd zijn geweest). En aub meneer Vink als Swerts direct rood krijgt dan had Bret Holman in de eerste helft zeker een tweede gele kaart verdient. Maar ja... dat is ook Feyenoord dit seizoen. ALs ik feyenoord was zou ik sterk nadenken of je wijnaldum en Fer daadwerkelijk wil behouden want het word elke week steeds meer duidelijk dat deze jongetjes nog te kort komen om een elftal bij de hand te nemen! Wat denken jullie nu de Europese droom uiteen spat?
Het enige waar Feyenoord aan moet denken is een andere TRAINER
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 10:08 schreef Els het volgende:
Castaignos zat absoluut niet in de wedstrijd, en miste een kans die de spits van Bal op het dak vooruit nog wel zou maken. Dat hij gewisseld werd, is dus logisch. Dat je dan een bank hebt, waar geen vervanging zit, is inherent aan de financiƫle situatie. Dat Been het met een matige speler als Larsen moet doen, die ook nog eens geblesseerd is, moeten we bij Gudde cs neerleggen.
Swerts krijgt m.i. rood door de aard van de blessure, maar hij moet wel iets nadenkender gaan voetballen.
Fer en Wijnaldum zou ik verkopen, als dat nog lukt na deze serie, want vooral Fer bakt er echt helemaal niets van. Ze zijn er niet de spelers naar om een elftal bij de hand te nemen, maar eerlijk gezegd zie ik dat alleen bij Meeuwis enigzins terug.
Daar waar Mario niet wil opgeven, liet Vlaar gelukkig zien realiteitszin te hebben, het seizoen is over en volslagen mislukt. Hij sprak wel over uithuilen en opnieuw beginnen, en had het over volgend seizoen. Hij heeft het boek Feyenoord dus nog niet definitief gesloten, en daar ben ik blij om. Alle betrokkenen mogen zich dit seizoen aantrekken, en er heel snel lessen uit gaan trekken. De zomerperiode zullen ze niet kunnen gebruiken voor een 'welverdiende' vakantie, maar ik hoop dat ze zorgen voor de nodige rust, en daarnaast heel veel zullen investeren in zichzelf. Anders wordt volgend jaar weer zo'n klote seizoen.
Met Mario Been wordt het zeker weer een klote seizoen. Dat heb je goed gezegd
de kromme2
 de kromme2 - zondag 03 april 2011 - 10:33   quote  deeplink  
ik begin nu zo langzamerhand ook over Mario te twijfelen.
Ziet hij nou niet dal elke keer als Meeuwis eruit gaat, de boel helemaal inkakt.
We gaan elke wedstrijd slechter spelen.
el-loco
 el-loco - zondag 03 april 2011 - 10:59   quote  deeplink  
@els ik begrijp niet dat hij Castaignos eruit haalt. Hij is en blijft een onberekenbare spits!
el-loco
 el-loco - zondag 03 april 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Hij staat achter en gooit er een middenvelder in voor een aanvaller. Ik zeg alles of niets!
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 10:59 schreef el-loco het volgende:
@els ik begrijp niet dat hij Castaignos eruit haalt. Hij is en blijft een onberekenbare spits!
Dat kan. En het is ook wel een onberekenbare spits. Maar ik had me tijdens de wedstrijd al zo aan hem zitten irriteren, dat ik ook toen al om een wissel geroepen heb. Probleem is in mijn ogen ook niet de wissel, maar het feit dat je geen enkel alternatief hebt.
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:03 schreef Els het volgende:

[..]

Dat kan. En het is ook wel een onberekenbare spits. Maar ik had me tijdens de wedstrijd al zo aan hem zitten irriteren, dat ik ook toen al om een wissel geroepen heb. Probleem is in mijn ogen ook niet de wissel, maar het feit dat je geen enkel alternatief hebt.
je targetman voor een middenvelder wisselen bij een 1-0 achterstand, komt nie echt logisch over...
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:52 schreef craven het volgende:

[..]

je targetman voor een middenvelder wisselen bij een 1-0 achterstand, komt nie echt logisch over...
Nee, maar een opzichtig falende spits laten staan ook niet.
el-loco
 el-loco - zondag 03 april 2011 - 11:55   quote  deeplink  
@ els ik erger me al 20 wedstrijden muv die van groningen aan wijnaldum. Het probleem is dat je achter staat en je enige spits wisselt voor een SLECHTE middenvelder die nog nieteens kan ingooien! Dit zijn de jongens die twijfelen of ze willen bijtekenen ik zeg DAAAAAAAAAAAAAAAAG
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:54 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, maar een opzichtig falende spits laten staan ook niet.
ach je weet maar nooit, vondt de tactische wissel van been niet erg sterk i.i.g., luc kan een goal uit het niets maken...
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 11:55 schreef el-loco het volgende:
@ els ik erger me al 20 wedstrijden muv die van groningen aan wijnaldum. Het probleem is dat je achter staat en je enige spits wisselt voor een SLECHTE middenvelder die nog nieteens kan ingooien! Dit zijn de jongens die twijfelen of ze willen bijtekenen ik zeg DAAAAAAAAAAAAAAAAG
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Ik erger me momenteel aan alles en iedereen bij Feyenoord en vind dat ze bijna allemaal hele grote verwijtbare fouten maken. Ik zeg niet dat het van tactisch hoogdravend niveau is, dat Been de enige spits eruit haalt. Daarentegen vind ik het ook zeer onwenselijk dat Feyennord gegijzeld wordt door over het paard getilde spelers, die het louter en alleen aan de financieel deplorabele situatie van Feyenoord te danken hebben dat ze in een volle Kuip mogen spelen. Castaignos heeft een goed lesje in nederigheid nodig, maar het zal niet meer gebeuren nu hij dankzij Inter multimiljonair is geworden.
el-loco
 el-loco - zondag 03 april 2011 - 12:06   quote  deeplink  
Het was nog ladies day ook zeg
el-loco
 el-loco - zondag 03 april 2011 - 12:08   quote  deeplink  
@ iedereen ik heb een tip voor elke feyenoordsupporter voor de zondag!

zoek op youtube Flogging molly op en als nummer fuck you im drunk

Dan weet je hoe ik me vandaag ga voelen!
TABEE

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bedenkelijk niveau spel Feyenoord!









0.0043890