|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Feyenoord-utrecht 10 april 2010 14.30 |
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bernardo
|
|
|
ja wat zal dat worden, moeilijk denk ik Maar is te doen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
3-1
1-0 Mario Been 2-0 Wolfswinkel 3-0 Mario Been 3-1 Castaignos |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: doe die drugs weg leon hahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik gaat deze uitslag zelfs in me sportpooler pleuren... En tegen Willem 2 neem ik luieres mee en gooi die op het veld.. Ik ben er HE LE MAAL klaar mee hahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 12:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik gaat deze uitslag zelfs in me sportpooler pleuren... En tegen Willem 2 neem ik luieres mee en gooi die op het veld.. Ik ben er HE LE MAAL klaar mee hahaha ja ik ook leon maar we moeten verder maat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: verder met luiers gooien? Ik gooi ze zo over de duggout man geen probleem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 12:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] verder met luiers gooien? Ik gooi ze zo over de duggout man geen probleem neem ik de zwitsal mee |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 12:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] verder met luiers gooien? Ik gooi ze zo over de duggout man geen probleem Liever IN de dugout, daar kunnen ze ze wel gebruiken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is goed man, ik ga toch naar de Makro van de week... Een doos voldoende Co ? hahaha |
|
|
|
|
dylan10
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Mijn maat had gisteren geprobeerd kaarten te halen, prutser van een winkelier kon weer niet inloggen....achteraf weer een dag armoede van 12 uur bespaart. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 13:46 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Mijn maat had gisteren geprobeerd kaarten te halen, prutser van een winkelier kon weer niet inloggen....achteraf weer een dag armoede van 12 uur bespaart. ik denk het ook,maar de bal is rond he ?hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: 4kant zou voor sommige beter zijn, rolt ie niet van hun poten af... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahaha Ferweg de slechte aannamens.. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
3-0
1-0 asare 2-0 asare 3-0 duplan
gevolgd door een verlossende persconferentie dat mario eindelijk de eer aan zichzelf houdt, zodat het toch nog een mooie zondag wordt;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 13:56 schreef el triste het volgende:3-0 1-0 asare 2-0 asare 3-0 duplan gevolgd door een verlossende persconferentie dat mario eindelijk de eer aan zichzelf houdt, zodat het toch nog een mooie zondag wordt;) als feyenoord verliest heb ik geen mooi weekend... |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: t gaat om de kat z'n .... deze wedstrijd het hele seizoen is al verkloot. tuurlijk heb ik ook een ...weekend als fey verliest, maar ja het zou voor mij in ieder geval een pleister op de wond zijn |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zie het nu pas Co,echt waar hahahaha ik bedoelde 5-1 |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: hahahahahahahahaha lekker hoor blowen hahahha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: heerlijk joh,ik zag net roze olifantjes vliegen met fr logo... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ok dan komt het goed stop ze nou niet bij mario in de koffie gaat ie nog stommer lullen hahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha misschien knapt tie ervan op ?We kunnen die gok met gerust hart nemen!!! |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik gok komende zondag op de Been-uitspraak; "Uithuilen en opnieuw beginnen, 12 uit 4 kan ook nog." |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
daar denk ik al niet meer aan! Alleen maar hopen dat we geen plee-offs moeten gaan spelen voor het behoud in de eredivisie ............... dat is al erg genoeg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo erg wordt het ook weer niet. 3 punten Willem 2, dat voldoet wel weer. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
winst is 4 punten achter utrecht en nog 4 wedstrijden waaruit we ongeveer 9 punten kunnen halen!!!!! dus dat word gewoon play offsss:D!!!!!!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
we winnen alleen nog maar 2 thuiswedstrijden en dan geen degradatie gevaar en ga ik op een afkick anti agressie therapie vakantie.En dan zien we volgend seizoen het wel. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 18:23 schreef piet de paler het volgende:we winnen alleen nog maar 2 thuiswedstrijden en dan geen degradatie gevaar en ga ik op een afkick anti agressie therapie vakantie.En dan zien we volgend seizoen het wel. ken ik mee piet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 17:59 schreef FR-Henk het volgende:Ik gok komende zondag op de Been-uitspraak; "Uithuilen en opnieuw beginnen, 12 uit 4 kan ook nog." 4 keer winnen en alles is mogelijk!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: hahahahahahhahahaha |
|
|
|
|
moestie54
|
|
|
2-0
zo voorspelbaar als de maaltijden van mijn vrouw |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Deze winnen ze het seizoen is voorbij dus geen spanning meer op de spelers. 2-3 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
0-1 met slecht voetbal en dan moeten we weergaan geloven in europees voetbal. dan winnen we bijna alles en verliezen van Willem 2 en dan ben ik goed ziek hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe maar 2-3. is wel weer eens lachen. |
|
|
|