|
|
Els
|
|
|
quote: Als 'ie niet op eigen doel was, dan was het geen mooi schot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dat is LEERDAM vandaag maat !! :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Diego eruit, goed gespeeld! Cabral erin |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
jammer dat er nog onnodig kaarten gepakt worden |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
volgens mij hebben we er een paar fans bijgekregen... |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
quote: scheelde niet veel hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Cabral mag die bal wel eens afspelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord heeft veel mooi weer nodig volgend seizoen!!!
Goed gedaan Feyenoord,klasse |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
play off .... here we come :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lekker. 4 punten achterstand, met nog 4 wedstrijden. kan het misschien toch nog?
Bijna iedereen was bij Feyenoord tenminste een ruime voldoende. Indi was de minste.
Moeilijk is motm. Maar gaat toch voor Kelvin. Fer was ook echt goed, maar zakte op het eind een beetje in. Zelfs Wijnaldum speelde op 10 eindelijk echt goed. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, zullen wel weinig reacties komen vandaag, valt niets te zeuren :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha.........waar is kale co? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welke rest?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2011 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 16:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lekker. 4 punten achterstand, met nog 4 wedstrijden. kan het misschien toch nog? Bijna iedereen was bij Feyenoord tenminste een ruime voldoende. Indi was de minste. Moeilijk is motm. Maar gaat toch voor Kelvin. Fer was ook echt goed, maar zakte op het eind een beetje in. Zelfs Wijnaldum speelde op 10 eindelijk echt goed. ff serieus he,als Indi de slechtse was waarom werd het dan zo onzeker op links toen hij eruit ging...Nog een gevaarlijke vrije trap veroorzaakt en een gele kaart...De Cler is niet slecht maar Indy was beter vandaag... De Cler speelde op het laatst zelfs mid mid man.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: moet kunnen ... zou Been zeggen :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 16:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ff serieus he,als Indi de slechtse was waarom werd het dan zo onzeker op links toen hij eruit ging...Nog een gevaarlijke vrije trap veroorzaakt en een gele kaart...De Cler is niet slecht maar Indy was beter vandaag... De Cler speelde op het laatst zelfs mid mid man.. mja. hallo 0-4. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jawel,dat we maar veel mooi weer hebben vanaf nu... Het blijken mooi weer voetballers te zijn,ik hoop een graadje of 20 tegen willem 2 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik begrijp je weer niet hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 16:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Feyenoord heeft veel mooi weer nodig volgend seizoen!!! Goed gedaan Feyenoord,klasse Zie je nou wel dat Leerdam een rb is! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zei ik ook al, mooiweervoetballers.
Ach, t was gewoon lekker vandaag. Volgende week weer kudt.
Zo'n seizoen is t. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik bedoel vandaag ff niet op alle slakken zout liggen.
Invallers zijn bijna altijd kut. Komt maar weinig voor dat een invaller in de 77e minuut lekker mee gaat lopen ballen. Cabral was ook triest. Mokotjo viel redelijk in, maar was geen verbetering t.o.v. Meeuwis. Het lot van een invaller |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
sevillana - vrijdag 08 april 2011 - 19:18 edit quote deeplink
quote: Op vrijdag 08 april 2011 - 18:04 schreef FR-Henk het volgende: Sportdwaas' bijdrage lijkt op een ik-schrijf-van-me-af-therapie
tsja, . . . . maar stel je nu eens voor dat er in Utrecht gewonnen gaat worden, (ik weet 't, dromen zijn bedrog en 't zal zeer waarschijnlijk niet gebeuren maar de bal is en blijft rond) dan moet je eens opletten wat er aan uiteenlopende posts op dit forum verschijnt.
"AMEN" . . . . . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 16:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ff serieus he,als Indi de slechtse was waarom werd het dan zo onzeker op links toen hij eruit ging...Nog een gevaarlijke vrije trap veroorzaakt en een gele kaart...De Cler is niet slecht maar Indy was beter vandaag... De Cler speelde op het laatst zelfs mid mid man.. Duplan kwam er eerste helft een aantal keer voorbij. De Cler speelde trouwens niet zo lang. Feyenoord speelde laatste half uur ofzo hetzelfde, Utrecht lekker laten komen en wachten op hun fouten. Veranderde niet bijster veel na die wissel.
Bovendien Indi was niet slecht ofzo. Maar relatief de minste. Krijgt alsnog een voldoende. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Prima wedstrijd gespeeld dit weekend! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wat een weelde, . . . weer eens 3 punten, toch wel overtuigend en dan nog wel in een uitwedstrijd bij utreg! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch jammer dat Schut niet gescoord heeft. Normaal gesproken altijd trefzeker. 0-5 staat toch net ff lekkerder. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben blij maar begrijp niets meer van deze ploeg,wel heel wisselvallig of niet (kijkend naar het spel en de resultaten) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Pffff niks te zeiken! Wat een lul die Been! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: da's wel jammer idd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, wint ie nou pas met 0-4...... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is het jou niet opgevallen dat hij en scoorde en daarnaast nog eens bij 2 doelpunten betrokken was? Rb is toch achterin?Daarmee moet ik Stefan de Vrij weer complimenteren want die heeft het prima opgevangen en dan moet ik Meeuwis ook niet vergeten uiteraard en de rest btw!!! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
uhum iemand nog cynisch over dat we de play offs neit kunnen halen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
als feyenoord ook nog wint van willem 2 laat ik lekker mijn eieren beschilderen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Niet cynisch, realistisch;
Die redden we niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat wil je? Dat we hosannah gaan roepen? Heb geen verwachtingen. Kan ook moeilijk met zo'n onvoorspelbaar team. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 16:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wat wil je? Dat we hosannah gaan roepen? Heb geen verwachtingen. Kan ook moeilijk met zo'n onvoorspelbaar team. wat is er leuk aan om geen verwachtingen te hebben? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niets verwachten. En lukt het wel? Lekkere verrassing dan. |
|
|
|