|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
Ik denk dat er bij elke club wel een speler is die momenteel een versterking lijkt, maar het doel is toch binnen afzienbare tijd weer mee te strijden om de prijzen en niet voor kwalificatie voor europees voetbal. Ga ervan uit dat Martin van Geel wel een lijstje heeft met versterkingen en aangezien hij wel (erg) graag wilde komen ga ik er ook van uit dat hij wel een budget krijgt dankzij de VvF. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 10:14 schreef Sebbe het volgende:Ik denk dat er bij elke club wel een speler is die momenteel een versterking lijkt, maar het doel is toch binnen afzienbare tijd weer mee te strijden om de prijzen en niet voor kwalificatie voor europees voetbal. Ga ervan uit dat Martin van Geel wel een lijstje heeft met versterkingen en aangezien hij wel (erg) graag wilde komen ga ik er ook van uit dat hij wel een budget krijgt dankzij de VvF. +1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgend jaar moet je meedoen om de europese plekken. Daarna misschien voorzichtig verder omhoog kijken.
We moeten niet vergeten waar we vandaan komen he. Te snel levert misschien weer verkeerd investeren en een terugslag op.
Een terugslag die je niet meer te boven komt, want we melken alle investeerders nu al tot op t bot uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is waar. Stapsgewijs inderdaad, gezondmaking heeft immers prioriteit. Weten het nog: uiterlijk 2012 zwarte cijfers. Daarna zorvuldig opbouwen mnet groei financiële buffer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
ZeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 10:32 schreef FR-Henk het volgende:Is waar. Stapsgewijs inderdaad, gezondmaking heeft immers prioriteit. Weten het nog: uiterlijk 2012 zwarte cijfers. Daarna zorvuldig opbouwen mnet groei financiële buffer. Immers is idd. goed bezig maar ik zie geen prioriteit in het halen van hem. Ook ziet ik niet in wat hij met de gezondmaking te doen heeft. Maar met de manier waarop Feyenoord keer op keer de 16 in moet om af te maken zou een speler als Goosens op dit moment mischien wel een aardige speler zijn om te halen, Hij wordt altijd in de tweede lijn gedekt wat meer ruimte over laat om in te schuiven door andere en als dit niet verdedigt wordt kan hij best aardig uithalen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 10:47 schreef ZeikerT het volgende:[..] Immers is idd. goed bezig maar ik zie geen prioriteit in het halen van hem. Ook ziet ik niet in wat hij met de gezondmaking te doen heeft. Maar met de manier waarop Feyenoord keer op keer de 16 in moet om af te maken zou een speler als Goosens op dit moment mischien wel een aardige speler zijn om te halen, Hij wordt altijd in de tweede lijn gedekt wat meer ruimte over laat om in te schuiven door andere en als dit niet verdedigt wordt kan hij best aardig uithalen. Hahahahahahaha |
|
|
|
|
Chico
|
|
|
Marko Vejinovic van Heracles. Nederlander en een goede verdeler op het middenveld. Heeft body en lengte. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Misschien niet verstandig omdat hij nog jong is en ik weet niet hoe zijn contract eruit ziet, maar ik vind VAN GINKEL van Vitesse ook wel een heel leuk spelertje. Hij kan achter de spits, maar ook in de spits. Is een intelligente voetballer (met inzicht dus) en kan afmaken. Misschien fout gekozen term, maar hij heeft gogme... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
leuk hoor al die namen. Zonder geld. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 13:09 schreef kale co het volgende:duplan utrecht asare utrecht vormer roda jc hadoir roda jc swinkels willem 2 bottegin zwolle maar weer te laat misschien niet allemaal even goed maar wel juiste instelling Als we dan toch namen gaan noemen van spelers in de eredivisie zie ik liever deze:
Mertens Utrecht Schöne de Graafschap Vormer Roda (enige waar ik het mee eens ben) Bulykin Anderlecht (Ado) Verhoek Ado Theo Jansen Twente Granqvist Groningen
Waarschijnlijk niet allemaal haalbaar, maar als Pim 4 miljoen wilde betalen van de winter voor een spits, kan hij ook wel wat geld ter beschikking stellen voor zulke spelers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 11:23 schreef Pietje1 het volgende:[..] Als we dan toch namen gaan noemen van spelers in de eredivisie zie ik liever deze: Mertens Utrecht Schöne de Graafschap Vormer Roda (enige waar ik het mee eens ben) Bulykin Anderlecht (Ado) Verhoek Ado Theo Jansen Twente Granqvist Groningen Waarschijnlijk niet allemaal haalbaar, maar als Pim 4 miljoen wilde betalen van de winter voor een spits, kan hij ook wel wat geld ter beschikking stellen voor zulke spelers. natuuuurlijk bodemloze put die pim. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Negatieveling.. We mogen toch wel dromen van die weg naar boven? Of moeten we depressief gaan zitten zijn de komende 6 maanden? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Dat niet, maar voor 4 miljoen kan je wel iets leuks doen. De prijzen zijn niet meer zo hoog als een 2/3 jaar geleden.
Het ging mij er meer om dat er zomaar wat namen geroepen worden waarbij het niveau van dien aard is dat we straks voorbij gestreefd gaan worden door VVV en willem 2. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 11:57 schreef Arie.Klooster het volgende:Negatieveling.. We mogen toch wel dromen van die weg naar boven? Of moeten we depressief gaan zitten zijn de komende 6 maanden? nee, maar realistisch mag je wel blijven. Zo lang er niemand weg gaat zal er weinig bij komen, zo zal t gaan. Men heeft ook al aangegeven dat t shoppen met een lege knip gaat worden.
T kan misschien mee vallen, maar ik ga me niet verheugen op niets. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 11:57 schreef Arie.Klooster het volgende:Negatieveling.. We mogen toch wel dromen van die weg naar boven? Of moeten we depressief gaan zitten zijn de komende 6 maanden? Naïviteit is soms ook een vorm van negatief denken.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Soms ook niet... wel filosofisch hoor "naiviteit is soms ook een vorm van negatief denke...", mooi geformuleerd!!
Dromen mag hé. Iedereen wil toch weer de Coolsingel op? Nou, dan moet je niet met Botthegin komen... of Ars..... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 13:22 schreef Arie.Klooster het volgende:Dromen mag hé. Iedereen wil toch weer de Coolsingel op? Nou, dan moet je niet met Botthegin komen... of Ars..... Dat zowiezo.. maar als je te naïef bent.. dan steek je eigenlijk je kop in 't zand, wat automatisch tot meer problemen leidt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Het zit 'm in het woordje "te".... te naief of naief.... is nogal een verschil...
Maar goed, ik vind VAN GINKEL wel goed voor ons!! Is wel weer een jochie nog, maar als je een jaartje verder bent.... Hij heeft trouwens nog een contract bij Vitesse tot medio 2013. Aangezien hij daarentegen eerstejaars-prof is, zal hij misschien nog niet zo duur zijn? (hoewel alles voor ons al "te" duur is)... |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
lasnik is gratis eind van het seizoen toch? goeie speler opzich... De Ridder van de graafschap.. Koolwijk zou leuk zijn als die naar Feyenoord kwam |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Lasnik: als je net niet wilt degraderen..., maar we willen nu toch een keertje hogerop? De Ridder: is minder dan Biseswar. Koolwijk: middenveld heeft geen prioriteit + zie Lasnik? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 16:14 schreef Arie.Klooster het volgende:Lasnik: als je net niet wilt degraderen..., maar we willen nu toch een keertje hogerop? De Ridder: is minder dan Biseswar. Koolwijk: middenveld heeft geen prioriteit + zie Lasnik? Middenveld heeft geen prioriteit?
El Ahmadi zal wel weggaan, de kans dat Fer vertrekt is redelijk groot, Meeuwis kan niet gehaald worden omdat Gladbach geld vraagt..
Dan heb je Mokotjo, van Haaren (drama) en eventueel Leerdam over..
Koolwijk is van harte welkom! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 13:09 schreef kale co het volgende:duplan utrecht asare utrecht vormer roda jc hadoir roda jc swinkels willem 2 bottegin zwolle maar weer te laat misschien niet allemaal even goed maar wel juiste instelling hahaha swinkels hahahaha |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als ze weggaan, wordt het inderdaad wel anders, maar ik heb het nu over aanvulling c.q. vervanging van diegenen die sowieso weggaan (Castaignos, De Cle(?) en Tomasson (?)) Als ze ergens geld vandaan kunnen toveren, hoop ik toch dat ze Vormer halen. Liever hem dan Koolwijk, die het best prima doet natuurlijk, maar Vormer heeft veel meer kans een grotere voetballer te worden. Vormer is mijns inziens gewoon beter, klaar. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 16:30 schreef MMM het volgende:[..] Middenveld heeft geen prioriteit? El Ahmadi zal wel weggaan, de kans dat Fer vertrekt is redelijk groot, Meeuwis kan niet gehaald worden omdat Gladbach geld vraagt.. Dan heb je Mokotjo, van Haaren (drama) en eventueel Leerdam over.. Koolwijk is van harte welkom! heeft meeuwis geen aflopend contract bij gladbach? dat heb ik altijd gedacht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee.
Als het aan Mario Been ligt, gaat Feyenoord ook volgend seizoen door met Marcel Meeuwis. De middenvelder staat echter nog onder contract bij zijn Duitse werkgever. Indien Borussia Monchengladbach vasthoudt aan een transfersom, zal Feyenoord Meeuwis niet kunnen behouden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 16:42 schreef MMM het volgende:[..] Nee. Als het aan Mario Been ligt, gaat Feyenoord ook volgend seizoen door met Marcel Meeuwis. De middenvelder staat echter nog onder contract bij zijn Duitse werkgever. Indien Borussia Monchengladbach vasthoudt aan een transfersom, zal Feyenoord Meeuwis niet kunnen behouden. zou dat niet liggen aan de hóógte van de transfersom? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: zou kunnen.
maar ik vind Meeuwis eigenlijk niet goed genoeg voor waar Feyenoord naar toe wil. Hij heeft zijn waarde nu, vooral omdat hij de boel kan neerzetten, verdedigend is hij redelijk, maar voetballend is het vrij matig. Bovendien is Meeuwis 30+ dacht ik, dus dat geld zie je ook niet meer terug.
Dus als er een klein potje met geld is, dan zou ik eerder proberen het contract van Vormer (dat nog 1 jaar doorloopt) af te kopen. Vind ik zowel verdedigend als aanvallend beter. Hij is wel minder ervaren en taktisch waarschijnlijk minder. Maar Vormer gaat waarschijnlijk wel dan weer wat opleveren, mits hij zich doorontwikkeld natuurlijk. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Vormer zonder Meeuwis komt te vroeg.
Je hebt dragende/ervaren spelers nodig in je as. vormer is geen dragende speler en idd ook niet zo ervaren.
Met het afscheid van Vlaar dat dichterbij komt, kan je eigenlijk niet meer om Meeuwis heen.
Bovendien heeft ie de hele tijd op de bank gezeten bij Borussia. Ik zie hem elke wedstrijd beter worden. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Meeuwis mag van mij best blijven hoor, maar om Vormer geen dragende speler te noemen, ben ik niet met je eens, want ik vind juist van wel... Juist daarom en omdat hij het spelletje ziet, veel duels wint, lijkt hij me een uitstekende middenvelder voor de komende jaren!!! Daar kun je op bouwen.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2011 - 10:50 schreef de flh het volgende:Vormer zonder Meeuwis komt te vroeg. Je hebt dragende/ervaren spelers nodig in je as. vormer is geen dragende speler en idd ook niet zo ervaren. Met het afscheid van Vlaar dat dichterbij komt, kan je eigenlijk niet meer om Meeuwis heen. Bovendien heeft ie de hele tijd op de bank gezeten bij Borussia. Ik zie hem elke wedstrijd beter worden. ja klopt, heb je gelijk in. We moeten minstens 1 ervaren kracht op het middenveld hebben. Maar ik heb mijn twijfels bij Meeuwis.
En aan de andere kant, wanneer bijvoorbeeld El Ahmadi terugkeert, dan heb je die speler met aardig wat eredivisieervaring achter zijn naam. |
|
|
|