BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El.Hamdaoui is een Held

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
adriu
 adriu - zondag 03 april 2011 - 17:02   quote  deeplink  
petje af voor el. Hamdaoui! hij had ook uit het veld kunnen lopen! ik vind het een grote schande hoe het Ajax publiek te x ging tegen El.Hamdaoui! nu telt aleen Ajax nog! dus ga nu achter AJax staan! en ook achter EL>HAMDAOUI!!!
remco k
 remco k - zondag 03 april 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Ben ik het zowaar eens een keer met je eens...
Pietje
 Pietje - zondag 03 april 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 17:02 schreef adriu het volgende:
petje af voor el. Hamdaoui! hij had ook uit het veld kunnen lopen! ik vind het een grote schande hoe het Ajax publiek te x ging tegen El.Hamdaoui! nu telt aleen Ajax nog! dus ga nu achter AJax staan! en ook achter EL>HAMDAOUI!!!
Waarom??? Hij heeft Ajax, de technische staf en de supporters in de kou laten staan!! En dat vergeten we dus niet! Ik heb het lang voor hem opgenomen, maar de grens is bereikt.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 april 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 17:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Waarom??? Hij heeft Ajax, de technische staf en de supporters in de kou laten staan!! En dat vergeten we dus niet! Ik heb het lang voor hem opgenomen, maar de grens is bereikt.
+1 oprotten met hem

hij heeft totaal geen inzet voor Ajax en zit er puur uit eigenbelang (geld) en om zichzelf natuurlijk nu in de kijker te spelen.. zogauw hij 200% inzet toont naar Ajax kan ik pas weer achter hem gaan staan.. zelfs na al dit gezeik kwam hij vandaag weer Zeer Egoistisch over op mij en was alleen uit naar eigen succes..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2011 door nummer10 --
1nummer14
 1nummer14 - zondag 03 april 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Inderdaad, hamdoei moet weg, hij heeft een slecte instelling en speelde een zeer slechte wedstrijd. Ongelooflijk dat iemand die kneus verdedigt, hij is een schande voor ajax en voor de supporters. Weggegooid geld van een seizoenkaart etc. Hoe durft die de BOER hem op te stellen? Dit heeft allemaal niets met Ajax te maken, totaal achterlijk, niet eens MAVO niveau zo dom.
Crimineel ook, maar de politie zou eens wat doen in dit klere-land??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door Boudewijn --
remco k
 remco k - zondag 03 april 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 17:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als er 11 spelers in het veld staan, dan behoor je die te steunen als supporter zijnde, want zoals ook jij vaak zegt, niemand is groter dan Ajax, ook de fluitende supporters dus niet, kwaad met kwaad vergelden is een zwakte en een dikke tekortkoming.

Men hoeft hem ook niet aan te moedigen, maar Mounir is onderdeel van de 11 die vandaag op het veld stonden, en als je hem uitfluit, dan fluit je gewoon Ajax uit.

Dat het gebeurt bij de opkomst kan ik mij voorstellen, maar als de wedstrijd begint behoor je gewoon ajax aan te moedigen..
Juichen als hij mist en klappen als hij buitenspel staat of onderuit wordt getrapt, lijkt in mijn ogen heel erg veel op de Feyenoord supporters die hun club wilden laten verliezen bij Twente afgelopen seizoen...
thomASS
 thomASS - zondag 03 april 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Helemaal mee eens. Weg ermee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2011 door thomASS --
Pietje
 Pietje - zondag 03 april 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 17:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Als er 11 spelers in het veld staan, dan behoor je die te steunen als supporter zijnde, want zoals ook jij vaak zegt, niemand is groter dan Ajax, ook de fluitende supporters dus niet, kwaad met kwaad vergelden is een zwakte en een dikke tekortkoming.

Men hoeft hem ook niet aan te moedigen, maar Mounir is onderdeel van de 11 die vandaag op het veld stonden, en als je hem uitfluit, dan fluit je gewoon Ajax uit.

Dat het gebeurt bij de opkomst kan ik mij voorstellen, maar als de wedstrijd begint behoor je gewoon ajax aan te moedigen..
Juichen als hij mist en klappen als hij buitenspel staat of onderuit wordt getrapt, lijkt in mijn ogen heel erg veel op de Feyenoord supporters die hun club wilden laten verliezen bij Twente afgelopen seizoen...
Ik fluit hem niet uit, Remco, zoals je weet was ik niet in de ArenA. Maar ik ben op die kerel uitgekeken. Ik moet hem niet meer. Zoals je weet heb ik het lang voor hem opgenomen, maar de grenzen van het toelaatbare zijn bereikt.
Jeronimus82
 Jeronimus82 - zondag 03 april 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Ja joh, ga lekker schelden en ziektes gebruiken in je reacties, dat is lekker volwassen...

Ik vind ook dat El Hamdaoui een grens bereikt heeft en na dit seizoen gewoon ajax moet verlaten.
Maar om hem nou uit te fluiten, terwijl je 'supporter' van ajax bent... Laten we hopen dat ie er in de laatste 6 wedstrijden er nog even 10 inschiet en dan in de zomer een mooi prijsje voor vangen toch?
adriu
 adriu - zondag 03 april 2011 - 17:29   quote  deeplink  
ik ben al fan van AJAX van 1963 ! en toen speelde ajax net zo als in 2011! niet goed maar ook niet slecht! ik heb cryufie 16 jaar oud!! nog mee Gemaak was genieten hoor! dus steun Ajax nu! AJAX kampioen 2011!!!!
en we weten wat er toen gebeurden in prachtige jaren 1966.1967.1968.en toen top jaren 69.70.71! dus ajax fan nog even wachten en de prijsen komen weer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door adriu --
joduh
 joduh - zondag 03 april 2011 - 17:38   quote  deeplink  
ze keken me een beetje raar aan hiero........ik was elke keer aan het fluiten als el hamjadoewie bij de bal in de buurt was......die achterlijke snapten er hier werkelijk geen jota van man...........dus ff on topic!!!!!!! elhjawadoeiweeee PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Guyt
 Guyt - zondag 03 april 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 17:02 schreef adriu het volgende:
Eens vond het vreselijk zo ga je niet met elkaar om irriteerde me er echt aan.Was de vooral de fside.
Benno
 Benno - zondag 03 april 2011 - 17:48   quote  deeplink  
Om hem.een held te noemen vind ik trouwens wel zwaar overdreven.
joduh
 joduh - zondag 03 april 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 17:46 schreef Guyt het volgende:

[..]

Eens vond het vreselijk zo ga je niet met elkaar om irriteerde me er echt aan.Was de vooral de fside.
tuurlijk......mooiste vak man!
reminho
 reminho - zondag 03 april 2011 - 18:03   quote  deeplink  
Ik vind het geen held,wat pietje aangeeft is dat de grens bereikt is,ben ik het mee eens,maar fluit hem nu niet uit,de competitie loopt nog,en ik hoop dat hij er nog wat ballen inknalt,maar hij moet geen ajacied meer zijn in seizoen 2011/2012.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 03 april 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 17:12 schreef remco k het volgende:

[..]

100% eens.
joduh
 joduh - zondag 03 april 2011 - 18:07   quote  deeplink  
och jezus man,hebben we hem ook weer....meneer perfect!
remco k
 remco k - zondag 03 april 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:46 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Ik wil je helemaal niet leren kennen, ik vind jou een kneus die onzin praat, dus daarom.

je haalt nu pleog en hamdoei door elkaar dat zijn 2 HELE ANDERE DINGEN. Als je dat niet snapt dan denk je op MAVO niveau (schat ik) maar misschien nog wel lager.
Een "successupporter" is wat? Iemand die juicht na een doelpunt ?!
De Ploeg wordt gedupeerd door het gedrag van de supporters richting Mounir, is dat nu echt zo moeilijk te begrijpen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door Boudewijn --
Stanley
 Stanley - zondag 03 april 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Het was trouwens wel bizar, maar ben het toch eens met de fluitconcerten. Hij moet weten dat hij wat ons betreft niet meer welkom is!
joduh
 joduh - zondag 03 april 2011 - 19:32   quote  deeplink  
jij snapt het stan!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 03 april 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 19:21 schreef Stanley het volgende:
Hij moet weten dat hij wat ons betreft niet meer welkom is!
Nou, dat weet ie dan ook weer. Kun je je een volgende keer weer als een supporter gedragen...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 03 april 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 17:58 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

IK DENK DAT IK EEN HOGERE OPLEIDING HEB DAN JIJ.
dat is dan aan je taalgebruik zeker NIET te merken. )El Hamdaoui is ook niet mijn keus, maar hij speelt WEL voor ONS AJAX. en uitjouwen bij opkomst oke, maar niet als hij aan de bal is.Overigens kreeg hij weinig knappe ballen en heeft hij ook de bel een paar keer knullig verspeeld. Maar ook Huntelaar (in het verleden) en Suarez (nog korter geleden) verspeelden wel eens ballen en hebben niet te missen kansen gemist. Maar die hadden wel al wat goodwill opgebouwd en dat heeft El Hamdaoui natuurlijk niet. Maar uitfuiten vind ik je EIGEN ploeg te kakkert zetten en daar doe IK niet aan mee. (overigens ben ik het ook lang niet altijd met Remco K eens)
nummer10
 nummer10 - zondag 03 april 2011 - 21:29   quote  deeplink  
tjah ik heb een SC maar hij wil niet afspreken hoelaat en waar... inet hero..

Ajax Groningen 1 vs 1 nogmaals hoelaat en welke plek.. zonder wapens he.. anders ben je net een feynooit supporter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2011 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 03 april 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:30 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Heb je die wedstrijd live gezien dan op tv???? dat geloof ik niet, hamdoei was dus zwaar klote.
Ik weet niet of je het snapt kereltje, maar als je live op tv de wedstrijd bekijkt, zie e toch echt veel meer dan in een stadion...
nummer10
 nummer10 - zondag 03 april 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het snapt kereltje, maar als je live op tv de wedstrijd bekijkt, zie e toch echt veel meer dan in een stadion...
eens.. heb dan een SC en normaal elke wedstrijd aanwezig maar das meer voor de sfeer.. op TV zie je inderdaad meer..
thomASS
 thomASS - zondag 03 april 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Mooi. Als je nou een ajax shirtje aan doet dan herkennen WE je
1nummer14
 1nummer14 - zondag 03 april 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dan moet je dus gezien hebben dat hij gewisseld had moeten worden.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 03 april 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vind je? Het nadeel van TV is dat de camera altijd op de bal is gericht. Terwijl het soms ook interessant is om te zien hoe mensen zonder bal bewegen. Het voordeel van TV is uiteraard wel dat je herhalingen hebt. ;-)
nummer10
 nummer10 - zondag 03 april 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:38 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Vind je? Het nadeel van TV is dat de camera altijd op de bal is gericht. Terwijl het soms ook interessant is om te zien hoe mensen zonder bal bewegen. Het voordeel van TV is uiteraard wel dat je herhalingen hebt. ;-)
scheelt dan wel dat El ham toch nie beweegt zonder bal dus zie je meer op TV wt dat betreft :D
remco k
 remco k - zondag 03 april 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:37 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Het ging jou niet om het wisselen, maar omhet uberhaubt opstellen...

En ik vond hem helemaal niet zo slecht.. Al was het bij lange na niet zijn beste wedstrijd.. Maar door het fluiten van sukkels zoals jij, werd hij niet gewisseld, als d Boer dat namelijk wel had gedaan, dan had dit heel slecht geweest voor de Boer en MOunir, en dus voor Ajax.. Veelzeggend dat jij dit niet snapt..
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 03 april 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:37 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

En hulde aan Frank de Boer dat hij niet voor de makkelijkste weg heeft gekozen. Als het hele stadion hem niet had uitgefloten zou ik hem inderdaad ook gewisseld hebben, maar ik vind het voor De Boer pleiten dat hij Mounir die vernedering heeft bespaard. Als Mounir vandaag gewisseld was, dan hadden we hem op kunnen dweilen en dan weet je zeker dat je het geld kwijt bent wat je in hem hebt geinvesteerd. Nu kan hij hopelijk nog van waarde zijn voor Ajax. Als hij de komende wedstrijden een paar doelpuntjes meepikt, dan draait 410 ook wel weer bij, want zo hypocriet is de voetballerij dan ook wel weer...
1nummer14
 1nummer14 - zondag 03 april 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Het ging jou niet om het wisselen, maar omhet uberhaubt opstellen...

En ik vond hem helemaal niet zo slecht.. Al was het bij lange na niet zijn beste wedstrijd.. Maar door het fluiten van sukkels zoals jij, werd hij niet gewisseld, als d Boer dat namelijk wel had gedaan, dan had dit heel slecht geweest voor de Boer en MOunir, en dus voor Ajax.. Veelzeggend dat jij dit niet snapt..
het ging mij om beide, hij had niet opgetseld moeten worden, en zeker gewisseld. Dombo.
remco k
 remco k - zondag 03 april 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:38 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Over het algemeen, wordt er toch vrij veel geschoten vanuit de midden camera, en heb je een vrij goed beeld van looplijnen...
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 03 april 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Kunnen we het weer over voetbal hebben kleuters?
1nummer14
 1nummer14 - zondag 03 april 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoelaat sta je daar en hoe kan ik je herkennen

PS gaat me nie om die anderen.. gaat me erom wat je mensen toewenst
Ik heb nooit gezegd dat ik dat iemand toewens, het is een scheld woord, net zoals die lul van een de Boer. Had ik ook kunnen zeggen, was zelfde punt geweest. Ik wens in ieder geval dat jij morsdood bent, dat zou ik prachtig vinden.

En nogmaals ik zat helemaal niet tegen jou te praten dus waar bemoei je je mee. En heb jij wel een seizoenkaart? Ik voel mij bekocht/belazerd en 350 euro vind ik best veel geld.
remco k
 remco k - zondag 03 april 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:42 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

En hulde aan Frank de Boer dat hij niet voor de makkelijkste weg heeft gekozen. Als het hele stadion hem niet had uitgefloten zou ik hem inderdaad ook gewisseld hebben, maar ik vind het voor De Boer pleiten dat hij Mounir die vernedering heeft bespaard. Als Mounir vandaag gewisseld was, dan hadden we hem op kunnen dweilen en dan weet je zeker dat je het geld kwijt bent wat je in hem hebt geinvesteerd. Nu kan hij hopelijk nog van waarde zijn voor Ajax. Als hij de komende wedstrijden een paar doelpuntjes meepikt, dan draait 410 ook wel weer bij, want zo hypocriet is de voetballerij dan ook wel weer...
Hehe eindelijk mensen die dit snappen.... Door mensen als nummer 14 werd hij uiteindelijk niet gewisseld... Hadden ze niet zo gefloten, dan was hij wel gewisseld
nummer10
 nummer10 - zondag 03 april 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Hehe eindelijk mensen die dit snappen.... Door mensen als nummer 14 werd hij uiteindelijk niet gewisseld... Hadden ze niet zo gefloten, dan was hij wel gewisseld
inderdaad Harm en Remco..
1nummer14
 1nummer14 - zondag 03 april 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

inderdaad Harm en Remco..
Idem dito.
jari-ajax
 jari-ajax - zondag 03 april 2011 - 22:29   quote  deeplink  
ach laat die jongen,hij doet zijn bets

die boilsen die deen was echt goed,
eSCee
 eSCee - zondag 03 april 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Vind t ook knappe reactie van El Hamdaoui...

Spelers uitfluiten is sowieso nutteloos. zeker de eigen spelers, maar dat hebben meerdere in de arena gedaan.. Zelfs Kluivert werd in zijn laatste jaar meermalen uitgefloten.

En Huntelaar werd in zijn laatste ajax jaar door mensen achter mij in t vak constant bekritiseerd.

Ieder mag zijn mening hebben, maar of t nou el Hamdaoui is Sonck, Gabrich of Veldman, ze doen heus wel hun best. We mogen blij zijn met zo'n spits en balen dat hij er (terecht) niet bij was tegen moskou en ado.

In de zomer zal ie wel verkocht worden, sowieso een verstoorde arbeidsrelatie..
thomASS
 thomASS - zondag 03 april 2011 - 23:07   quote  deeplink  
Hmm als je Huntelaar bekritiseerd ben je niet goed in je paasei als je het mij vraagt. (inb4 jij bent ook niks gevraagd ;p)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 04 april 2011 - 16:04   quote  deeplink  
El Hamdoei zal in mijn ogen nooit meer in held zijn. Die gozer heeft de club en het shirt besmeurd met zijn gedrag. Ik heb hem gisteren ook uitgefloten en wat anderen hier op het forum daarvan vinden kan me echt niets schelen. Ik wil die gozer nooit meer in het Ajax-shirt zien spelen. Hoop dat die gozer in de zomerstop oprot en nooit meer terugkeert.
Rogier
 Rogier - maandag 04 april 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 17:03 schreef remco k het volgende:
Ben ik het zowaar eens een keer met je eens...
Ook al vind ik El Hamdaoui helemaal niks voor Ajax en was hij erg slecht....je spelers uitfluiten doe je niet in deze fase, dus ben ik het met jullie eens. We kunnen iedereen goed gebruiken momenteel en hij zal toch maar eens de enige treffer tegen twente maken waardoor we kampioen worden.

Zit je dan te juichen of niet ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door Rogier --
Guyt
 Guyt - maandag 04 april 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:42 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Volgens mij was het merendeel de fside die floot ik zat er namelijk een vak naast.Maar goed uitfluiten heb ik me mateloos geirriteerd het is net als Ooijer zei die jongen draagt het AJAX shirt dus steun hem gewoon.Stelletje idioten zo ga je niet met een speler om die voor je club speelt.Ik hoopte/gunde hem gister een goal heeft helaas niet zo mogen zijn.Idd erg mooi van de Boer om Mounir te laten staan. En ook mooi dat hij naar de wedstrijd gewoon een ronde maakt om al de supporters te bedanken.Zegt ook wel iets denk. Wat dat betreft RESPECT.
Guyt
 Guyt - maandag 04 april 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 16:12 schreef Rogier het volgende:

[..]

Ook al vind ik El Hamdaoui helemaal niks voor Ajax en was hij erg slecht....je spelers uitfluiten doe je niet in deze fase, dus ben ik het met jullie eens. We kunnen iedereen goed gebruiken momenteel en hij zal toch maar eens de enige treffer tegen twente maken waardoor we kampioen worden.

Zit je dan te juichen of niet ?
In deze fase??? Je hoort zoiezo nooit een speler van je eigen club uit te fluiten dat kan echt niet.Kijk als het hele team faalt en je geeft een fluitconcert met de rust of na het eind signaal dat is een ander verhaal.Maar Mounir zo te kakken zetten is echt iemand vernederen dat kan gewoon niet.
joduh
 joduh - maandag 04 april 2011 - 16:58   quote  deeplink  
bullshit.....
joduh
 joduh - maandag 04 april 2011 - 16:59   quote  deeplink  
oftewl een boel sjit
remco k
 remco k - maandag 04 april 2011 - 17:00   quote  deeplink  
We houden van je Joduh....
joduh
 joduh - maandag 04 april 2011 - 17:02   quote  deeplink  
dank vriend
joduh
 joduh - maandag 04 april 2011 - 17:05   quote  deeplink  
oftewel een boel poep

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El.Hamdaoui is een Held

0.0068109