|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
WillemS
|
|
|
Jongens nog 6 wedstrijden en dan zijn we van hem af {hoop ik} Dus ik vraag jullie breng dit nog even op voor onze club! Ik snap jullie emoties maar voor AJAX is het beter om nu nog even achter die ego te gaan staan, misschien scoort hij nog een belangrijke goal!!! |
|
|
|
|
pjb
|
|
|
natuurlijk past el ham niet bij ajax maar laten we hem zo veel mogelijk laten spelen het zal in ieder geval misschien een paar miljoen schelen in de verkooppprijs
stom als we hem massaal gaan uitfluiten dan gooit hij weer zijn kop in de wind en speelt hij helemaal niet meer en ajax kan hem weggeven als ham in een vd volgende wedstrijden toevallige een paar mooie goals maakt levert het altijd meer op |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Aan je reactie zou je zeggen dat je een jaar of 10 bent. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
albert kuipers
|
|
|
ik vind het een schande dat hamdaoui uitgefloten word door eigen aanhang,niet dat ikz,n gedrag goed keur gewoon achter de ploeg blijven staan,laten we eerlijk zijn er waren vandaag wel meer spelers totaal ajax onwaardig. als je voor de tv het ajaxbestuur ziet staan dan zakt je broek toch af ajax is ajax al tien jaar niet meer,toch blijf ik hopen op johan en zijn advies,kijk naar barcalona,dat is pas genieten zo genoot ik vroeger van ajax, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 18:59 schreef albert kuipers het volgende:ik vind het een schande dat hamdaoui uitgefloten word door eigen aanhang,niet dat ikz,n gedrag goed keur gewoon achter de ploeg blijven staan,laten we eerlijk zijn er waren vandaag wel meer spelers totaal ajax onwaardig. als je voor de tv het ajaxbestuur ziet staan dan zakt je broek toch af ajax is ajax al tien jaar niet meer,toch blijf ik hopen op johan en zijn advies,kijk naar barcalona,dat is pas genieten zo genoot ik vroeger van ajax, Hebben ze vandaag weer gespeeld dan??? Ik heb het niet gezien man, hebben ze wel gewonnen???... |
|
|
|
|
henry010
|
|
|
het geeft vooral het niveau weer van sommige supporters: hersenloze tokkies.... Ik heb me in elk geval blauw geërgerd en schaamde me ervoor. Je zeikt NOOIT je eigen ploeg af, wat voor eikels het ook zijn. Dat weten ze zelfs in Kakkerlakland nog beter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mounir El Hamdaoui beseft dat hij alleen op het veld de supporters kan overtuigen van zijn verlangen om te presteren bij Ajax.
Mounir El Hamdaoui kan zich voorstellen dat een deel van de supporters van Ajax moeite met hem heeft. De spits van de Amsterdammers werd zondag in het thuisduel met Heracles Almelo (3-0) door een deel van de aanhang bij elk balcontact uitgefloten. Het uitfluiten is het gevolg van een aanvaring met trainer Frank de Boer. El Hamdaoui, die terug werd gezet naar Jong Ajax en daar zijn straf uitzat, beseft dat het herstellen van zijn imago bij de achterban van de Amsterdamse club tijd nodig heeft.
"Ik snap het ergens wel. Er is een bepaald beeld van me ontstaan", aldus El Hamdaoui, die afgelopen zomer overkwam van AZ, in Nusport-magazine. "Ik kan niets anders doen dan presteren. Praatjes vullen geen gaatjes."
Vanaf de tribunes werd door sommigen het vertrek van de clubtopscorer geëist. De spits moet er voorlopig niet aan denken om voor een andere club uit te komen. "Ik speel bij een club die voetbal ademt. Bij het eerste, de beloften, de jeugd. Pas als er een club komt waar ze nog veel beter voetballen, ga ik nadenken. Maar daar zijn er niet veel van." |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Nou...Mounir is denk ik een keer samen met Rik naar dat pr-Bureau geweest ! 180C omgedraaid ineens. |
|
|
|
|
JEde
|
|
|
Wat als El Hamdaoui er nu in de laatste 5 wedstrijden nog een stuk of 8 doelpunten maakt en in de bekerfinale het winnende doelpunt scoort? Fluiten jullie hem dan ook nog zo erg uit of is hj dan opeens een held? Je moet gewoon het HELE elftal steunen die kunnen dat heel goed gebruiken en ga geen individuele spelers lopen uitfluiten want daarmee benadeel je het hele elftal mee! Dit is mijn club, mijn ideaal. Dit is de MOOISTE club van allemaal!! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
je kan er mee eens zijn of niet. maar EL selvador HAMDAOUI kan wel eens de verlloser zijn van dit Ajax de laaste wedstrijd! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2011 - 20:06 schreef adriu het volgende:je kan er mee eens zijn of niet. maar EL selvador HAMDAOUI kan wel eens de verlloser zijn van dit Ajax de laaste wedstrijd! als hij zo voetbalt als afgelopen zondag ? misschien dat dit een gok is van de boer en hem daarom et vertrouwen geeft..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
optiefen met die vuile opvreter...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Harajuku
|
|
|
Respect voor El Hamdaoui. Veel mensen op de diverse fora hebben last van een selectief geheugen.
Vergeten jullie allemaal niet de manier zoals de gebroeders De Boer hun vertrek naar Barcelona hebben geforceerd.
Hoor niemand daarover opmerkelijk
De pot verwijt de ketel. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: een 10 plus voor JODUH |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 18:16 schreef Harajuku het volgende:Respect voor El Hamdaoui. Veel mensen op de diverse fora hebben last van een selectief geheugen. Vergeten jullie allemaal niet de manier zoals de gebroeders De Boer hun vertrek naar Barcelona hebben geforceerd. Hoor niemand daarover opmerkelijk De pot verwijt de ketel. Wie is de pot ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Belangrijker nog: Welk merk ketel?? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 18:16 schreef Harajuku het volgende:Respect voor El Hamdaoui. Veel mensen op de diverse fora hebben last van een selectief geheugen. Vergeten jullie allemaal niet de manier zoals de gebroeders De Boer hun vertrek naar Barcelona hebben geforceerd. Hoor niemand daarover opmerkelijk De pot verwijt de ketel. Je bedoelt die gebroeders die samen 552 wedstrijden speelden voor Ajax ? Die 2 die alles gewonnen hadden met Ajax wat er maar te winnen viel ? Die 2 die deel uitmaakten van een team dat alles en iedereen van de mat speelde ? Die 2 die achteraf hun fout erkenden in de manier waarop ze vertrokken omdat ze elders bakken met geld zagen liggen ? Die 2 ?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind El Hamdaoui een goede speler, maar hij mag nog niet in de buurt komen van de schaduw van degene die de schoenen poetste van de gebroeders de Boer.
Ik ben blij dat ik last heb van een selectief geheugen in dit geval....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 22:47 schreef Oceanu het volgende:[..] Je bedoelt die gebroeders die samen 552 wedstrijden speelden voor Ajax ? Die 2 die alles gewonnen hadden met Ajax wat er maar te winnen viel ? Die 2 die deel uitmaakten van een team dat alles en iedereen van de mat speelde ? Die 2 die achteraf hun fout erkenden in de manier waarop ze vertrokken omdat ze elders bakken met geld zagen liggen ? Die 2 ? Begrijp me niet verkeerd, ik vind El Hamdaoui een goede speler, maar hij mag nog niet in de buurt komen van de schaduw van degene die de schoenen poetste van de gebroeders de Boer. Ik ben blij dat ik last heb van een selectief geheugen in dit geval....... Volgens mij weet jij niet hoe Mounir hier in de toekomst op terug kijkt, en het maakt geen fluit uit wat je gewonnen hebt, op deze manier hoort er gewoon niet gereageerd te worden, niet door Mounir en niet door de broertjes de Boer destijds.... Overigens slaat het al helemaal nergens op om deze twee situaties met elkaar te vergelijken.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 19:54 schreef remco k het volgende:[..] Hebben ze vandaag weer gespeeld dan??? Ik heb het niet gezien man, hebben ze wel gewonnen???... Pffff remco verveel je je ofzo? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 18:16 schreef Harajuku het volgende:Respect voor El Hamdaoui. Veel mensen op de diverse fora hebben last van een selectief geheugen. Vergeten jullie allemaal niet de manier zoals de gebroeders De Boer hun vertrek naar Barcelona hebben geforceerd. Hoor niemand daarover opmerkelijk De pot verwijt de ketel. Nee ga jij ff oude koeien oPvissen!! De boer is de eerste die zei dat dat geen nette actie was |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 22:52 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij weet jij niet hoe Mounir hier in de toekomst op terug kijkt, en het maakt geen fluit uit wat je gewonnen hebt, op deze manier hoort er gewoon niet gereageerd te worden, niet door Mounir en niet door de broertjes de Boer destijds.... Overigens slaat het al helemaal nergens op om deze twee situaties met elkaar te vergelijken.. Dat is precies mijn punt Remco, het slaat totaal nergens op om dit te vergelijken. Als we het dan wel vergelijken, maakt het m.i. echt wel uit wat je gewonnen hebt en welke rol je daarin hebt. De Boertjes hebben veel meer krediet dan Hamdaoui en dat is niet meer dan logisch.
Dat hij niet uitgejoeld moet worden ben ik met je eens. Dat er veel onvrede is ten opzichte van hem kan ik echter ook heel goed begrijpen.
By the way: Ik denk dat jij ook niet weet hoe Mounir hier in de toekomst op terugkijkt. of je moet een bepaalde gave bezitten ;) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tja, Elhamlap heeft voor mij ook de grens bereikt. Maar zoals ik al vaker heb gezegd, in mijn ogen mag jij je team en dat zijn er 11 niet uitfluiten, daar worden de resultaten niet beter van kan ik je zeggen. Fluit hem maar uit als hij het veld op komt of als hij wordt omgeroepen, maar als er gevoetbald wordt is hij 1 van de 11 en ga je hem ook uitfluiten als hij zou scoren? Dan ben je geen Ajacied, dan haat je elhamlap meer als dat je van je club houdt. Dan ben je in mijn ogen geen echte supporter, blijf dan lekker thuis en ga PSV or Twente aanmoedigen, maar blijf weg van die mooie club Ajax. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dat weten we nu wel hoor man.......je valt in herhaling nl.......ach,krijg je als je ouder wordt he? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 april 2011 - 18:04 schreef joduh het volgende:dat weten we nu wel hoor man.......je valt in herhaling nl.......ach,krijg je als je ouder wordt he? Whahaha. Daar weet ik alles van, man ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 07 april 2011 - 00:54 schreef Ajax we love you het volgende:Tja, Elhamlap heeft voor mij ook de grens bereikt. Maar zoals ik al vaker heb gezegd, in mijn ogen mag jij je team en dat zijn er 11 niet uitfluiten, daar worden de resultaten niet beter van kan ik je zeggen. Fluit hem maar uit als hij het veld op komt of als hij wordt omgeroepen, maar als er gevoetbald wordt is hij 1 van de 11 en ga je hem ook uitfluiten als hij zou scoren? Dan ben je geen Ajacied, dan haat je elhamlap meer als dat je van je club houdt. Dan ben je in mijn ogen geen echte supporter, blijf dan lekker thuis en ga PSV or Twente aanmoedigen, maar blijf weg van die mooie club Ajax. En wat voor supporter ben jij om te bepalen wat ik in het stadion precies doe?? Laat elke Ajacied even lekker zelf bepalen hoe hij omgaat met het handelen van El Hamdoei. Voor mij is deze gozer persona non grata. Ik heb afgelopen weekend 10 spelers aangemoedigd. Ik vond de opstelling ook al zo raar. Er stonden namelijk maar 10 spelers op het veld, want El Hamdoei reken ik niet meer tot het elftal. Zelfs niet als hij de winnende zou maken. Die gozer heeft bij mij afgedaan en is het dragen van ons prachtige shirt totaal niet waard. |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
JULLIE ZIJN GEWOON ALLEMAAL MONGOLEN, BEHANDEL EEN SPELER IS MET RESPECT |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Capslock vergeten? En heeft die speler onze club ook met respect behandelt? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap echt dat iedereen klaar met hem is.. Maar stel dat hij als enige de ajax goals zou maken en daarme ajax kampioen maakt, ik denk dat velen van jullie dan wel wat anders praten... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2011 - 09:10 schreef remco k het volgende:Ik snap echt dat iedereen klaar met hem is.. Maar stel dat hij als enige de ajax goals zou maken en daarme ajax kampioen maakt, ik denk dat velen van jullie dan wel wat anders praten... Remco, ik denk persoonlijk dat ik dan zou juichen voor de rest van het elftal. El Hamdoei is voor mij uitgescheten paardenstront. Hij kan van mij totaal geen steun meer verwachten en ik wacht al hoopvol op het moment dat Ajax bekendmaakt dat hij is verkocht. Zelfs al mocht hij het kampioenschap beslissen dan nog zal hij voor mij dezelfde nono zijn. Hij heeft ons prachtige shirt besmeurd met zijn gedrag en is het dan ook niet waard deze te dragen.
En je weet dat mijn mening altijd dezelfde zal blijven omtrent dit soort zaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ik begrijp de reacties van enkele zeker, van mij mag die hele El Hamdaoui ook opzouten. Alleen zal het uitfluiten van 1 speler effect hebben op 11 spelers en wat bereiken we daarmee? helemaal niets. Het beste is gewoon achter het team blijven staan en hopen op een klein wonder, gisteren hebben we gezien dat psv en twente in een hele zware fase terecht gaan komen, beide hebben een enorme nederlaag geleden en dat kan wel eens heel gunstig uit gaan pakken voor ons aller AJAX. Dus ik weet dat het niet tof is, maar van mij mag die El Hamdaoui iedere wedstrijd scoren, maar wel alleen dit seizoen nog want volgend seizoen hoef ik hem niet meer te zien. |
|
|
|
|
Suarezzzz Nr1
|
|
|
Ik zal niet snel iets schrijven op een forum maar omdat ik gewoon te veel van Ajax houd ga ik toch mijn woordje zeggen. We hebben nog een lange weg te gaan en we moeten roeien met de riemen die we hebben. Ook ik ben niet echt blij met de manier hoe El zich presenteert maar helaas kunnen wij supporters er bar weinig mee. Dus helpt afzeiken en uitfluiten ook niet. Dat zal denk ik juist tegenwerken. Dus accepteren en doorvechten. Wie weet komt er een bezinning en wordt het nog eens echt wat met El. Dus laten we het team steunen zoals een echte fan dat hoort te doen !
So it is.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mopper of lol smurf,haat smurf,je bent een zeik smurf |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2011 - 09:39 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Remco, ik denk persoonlijk dat ik dan zou juichen voor de rest van het elftal. El Hamdoei is voor mij uitgescheten paardenstront. Hij kan van mij totaal geen steun meer verwachten en ik wacht al hoopvol op het moment dat Ajax bekendmaakt dat hij is verkocht. Zelfs al mocht hij het kampioenschap beslissen dan nog zal hij voor mij dezelfde nono zijn. Hij heeft ons prachtige shirt besmeurd met zijn gedrag en is het dan ook niet waard deze te dragen. En je weet dat mijn mening altijd dezelfde zal blijven omtrent dit soort zaken. Haha, tja ben net zo eigenwijs, maar soms luister ik naar anderen en verander ik van mening als dat goed onderbouwd wordt. Hoe dan ook, ik zal hem nooit uitfluiten als hij in het Ajax shirt speelt, ik zal hem toejuichen als hij een doelpunt maakt. Ik hoop dat hij ons kampioen kan maken, maar respect zal ik nooit voor elhamlap krijgen. Hij heeft het verbruikt bij mij, maar uitfluiten dat doe ik niet. Hem op handen dragen als hij de winnende erin schiet en we daardoor kampioen worden, dat doe ik ook niet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2011 - 09:39 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Remco, ik denk persoonlijk dat ik dan zou juichen voor de rest van het elftal. El Hamdoei is voor mij uitgescheten paardenstront. Hij kan van mij totaal geen steun meer verwachten en ik wacht al hoopvol op het moment dat Ajax bekendmaakt dat hij is verkocht. Zelfs al mocht hij het kampioenschap beslissen dan nog zal hij voor mij dezelfde nono zijn. Hij heeft ons prachtige shirt besmeurd met zijn gedrag en is het dan ook niet waard deze te dragen. En je weet dat mijn mening altijd dezelfde zal blijven omtrent dit soort zaken. Van jou weet ik inderdaad dat je mening dezelfde blijft, maar jij weet net zo goed als ik, dat dit voor 99% van de mounir haters niet geld.. Gister werd er zelfs bij momenten geaplaudiseerd voor MOunir.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 16:04 schreef remco k het volgende:[..] Van jou weet ik inderdaad dat je mening dezelfde blijft, maar jij weet net zo goed als ik, dat dit voor 99% van de mounir haters niet geld.. Gister werd er zelfs bij momenten geaplaudiseerd voor MOunir.. Idd, dat vond nog wel raar.. Eerst de hele tijd uitfluiten, maar de volgende wedstrijd dan ineens wel weer voor hem klappen. Ik geef hierbij niet m'n mening over het uitfluiten en Mounir.. Vind het alleen raar dat het zo snel omslaat.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 16:04 schreef remco k het volgende:[..] Van jou weet ik inderdaad dat je mening dezelfde blijft, maar jij weet net zo goed als ik, dat dit voor 99% van de mounir haters niet geld.. Gister werd er zelfs bij momenten geaplaudiseerd voor MOunir.. Ja dat weet ik. Ik zal niet meer voor hem juichen of klappen. Zelfs niet al hij tegen Twente de winnende binnenschiet en wij daardoor kampioen zouden worden. Ik juich dan voor de overige 10 spelers op het veld. Dus Mounir mag van mij nog steeds oprotten! Net als Rik van der Loog! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
100% eens amsterdammertje!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Toen ik het typte wist ik al dat jij het eens zou zijn met mij. Wij hebben namelijk dezelfde mening omtrent dat gecastreerde varken en dulden hem allebei niet in ons rood-witte shirt. Net als dat wij allebei die criminele V.d. Loog niet dulden. Opzouten met beiden. Pleur ze op een onbewoond eiland, zijn wij er hier in ieder geval vanaf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ajax heef Hamdaoui nodig tegen twente hij maak het verschil!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
precies man....en dat ze hier zeggen dat wij dat vinden omdat het een marokaan is is larie eerste klas man......al was hij een chinees man.....hij heeft een teringinstelling en is voor mij een arrogante kwal!!!!!oprotten en wel zo snel mogelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hij maakt ons shirt vies man........ |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 14:26 schreef joduh het volgende:precies man....en dat ze hier zeggen dat wij dat vinden omdat het een marokaan is is larie eerste klas man......al was hij een chinees man.....hij heeft een teringinstelling en is voor mij een arrogante kwal!!!!!oprotten en wel zo snel mogelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hij maakt ons shirt vies man........ 100% eens. En dat wist jij voordat je deze zin ging intypen ;-) Het hele Marokanenverhaal interesseert met niet. Ik zou het wat dat betreft met elke speler hebben die zo'n instelling en gedrag zou vertonen. Ons shirt dien je met respect te behandelen en als je vind dat je hem niet waard bent dan donder je maar op!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
|
|
|