|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 14:21 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Toen ik het typte wist ik al dat jij het eens zou zijn met mij. Wij hebben namelijk dezelfde mening omtrent dat gecastreerde varken en dulden hem allebei niet in ons rood-witte shirt. Net als dat wij allebei die criminele V.d. Loog niet dulden. Opzouten met beiden. Pleur ze op een onbewoond eiland, zijn wij er hier in ieder geval vanaf. Hier ben ik het ook helemaal mee eens, enkel zal ik nooit uitfluiten, dus ook hem niet, maar enkel omdat ik dan negatief Ajax support. Voor de rest ben ik helemaal klaar met die klerelijer, en hoef ik hem nooit meer in een Ajax shirt te zien..
Het ging mij er meer om, hoe hypocriet mensen in dit geval denken.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ja ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is. Ik denk dat er geen een supporter van Ajax het eens is met de gedragingen van Elvarkenslap. Ik vind het wel mooi omschreven van Amsterdammer113. De mensen die voor hem klapten, dat waren anderen dan diegene die hem uitfloten. Ze klapte voor een mooie actie, want in het veld is hij gewoon 1 van de 11 en dat mag best. Het doet pijn in mijn ogen dat hij het shirt nog steeds draagt, zal niet voor hem juichen en hij zal nooit toegezongen worden, tenzij het negatief is. Denk dat het meer een tweekamp is tussenmensne in het stadion. Zie ook dit forum. De 1 wil hem alleen maar uitfluiten en de ander wil dat helemaal niet, omdat je Ajax daarmee raakt, dus hoor je afwisselend gefluit en geklap. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
EL.Hamdaoui je bend mijn HELD! en je overtuig ze nog wel! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
voor ajax hoop ik dat je gelijk krijgt adriu.......voor mezelf hoop ik dat hij niet meer in ons shirt te zien is........ |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 08:29 schreef joduh het volgende:voor ajax hoop ik dat je gelijk krijgt adriu.......voor mezelf hoop ik dat hij niet meer in ons shirt te zien is........ Idd voor Ajax hoop ik dat hij gelijk krijgt. Rot hij tenminste op en krijgen we er nog een mooi zakcentje voor ook. Maar mocht dat het geval zijn, dan nog ga ik niet juichen voor deze gozer. Ben helemaal klaar met hem. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
@ Remco: Van dat hypocriete ben ik met je eens. Ik vind dat als je een bepaalde mening hebt, je ook achter die mening moet blijven staan. Anders ben je in mijn ogen ongeloofwaardig. Daarom merk je dat ik mijn mening altijd blijf dragen. Mocht het echt, maar dan ook echt een keer zijn dat diegene die ik bekritiseer mij laat zien dat het anders kan dan ben ik de eerste die toegeeft dat ik het mis had. Maar in het geval El Hamdoei zal dat nooit meer gebeuren. Er is teveel gebeurd en mijn mening is dat hij met zijn gedrag de club en het shirt heeft besmeurd. Iemand die dat doet is in mijn ogen geen Ajacied en zal dat van ze lang zal ze leven ook nooit meer worden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 23:46 schreef Ajax we love you het volgende:Ja ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is. Ik denk dat er geen een supporter van Ajax het eens is met de gedragingen van Elvarkenslap. Ik vind het wel mooi omschreven van Amsterdammer113. De mensen die voor hem klapten, dat waren anderen dan diegene die hem uitfloten. Ze klapte voor een mooie actie, want in het veld is hij gewoon 1 van de 11 en dat mag best. Het doet pijn in mijn ogen dat hij het shirt nog steeds draagt, zal niet voor hem juichen en hij zal nooit toegezongen worden, tenzij het negatief is. Denk dat het meer een tweekamp is tussenmensne in het stadion. Zie ook dit forum. De 1 wil hem alleen maar uitfluiten en de ander wil dat helemaal niet, omdat je Ajax daarmee raakt, dus hoor je afwisselend gefluit en geklap. Mij doet het ook zeer veel pijn om hem nog in dat rood-witte shirt te zien spelen. Daarnaast zal ik nooit meer voor hem klappen, zelfs niet als hij een mooie actie maakt. Er is teveel gebeurd en dat vergeef ik hem niet. Mijn club en het mooiste shirt besmeurd door zo'n arrogante klootzak. Hopelijk krijgt Ajax in de zomer een dusdanig mooi bod dat ze hem direct laten opzouten!! Neemt niet weg dat, zoals jij ook aangeeft, ik vind dat eenieder een andere mening mag hebben om deze situatie. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 09:48 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Mij doet het ook zeer veel pijn om hem nog in dat rood-witte shirt te zien spelen. Daarnaast zal ik nooit meer voor hem klappen, zelfs niet als hij een mooie actie maakt. Er is teveel gebeurd en dat vergeef ik hem niet. Mijn club en het mooiste shirt besmeurd door zo'n arrogante klootzak. Hopelijk krijgt Ajax in de zomer een dusdanig mooi bod dat ze hem direct laten opzouten!! Neemt niet weg dat, zoals jij ook aangeeft, ik vind dat eenieder een andere mening mag hebben om deze situatie. Ja daar hoop ik ook op, beetje winst en dat Ajax een spits koopt of uit de jeugd haalt die echt in het huidige Ajax systeem past. Objectief vind ik elvarkenslap een geweldige zaalvoetballer, maar bij mij heeft hij het helemaal verbruikt en het zal ook nooit meer goed komen. Daarbij heeft hij ook op een cruciaal moment nog eens een penalty gemist tegen Roda, pure arrogantie van zijn kant om die pingel op te eisen, anders hadden we gewoon 2de gestaan, want vertonghen schiet die bal met keeper en al het net in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vertongen is zoiezo niet onze penaltynemer, dat is namelijk Sulejmani, hij nam die penalty omdat er nog niemand 2e stond op dat lijstje, en er niemand anders die bal opeiste..... Iemand moet die bal opeisen he.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Pcies.
Wat een belachelijke hetze blijft dit... alsof er bij Ajax niets belangrijkers speelt op het moment. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helemaal mee eens. Laten we ons druk maken over Toivonen, dat zijn pas echt belangrijke zaken binnen Ajax. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hetze?wtf is dat nou weer meneer de zwartkijker???? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 13:38 schreef remco k het volgende:Vertongen is zoiezo niet onze penaltynemer, dat is namelijk Sulejmani, hij nam die penalty omdat er nog niemand 2e stond op dat lijstje, en er niemand anders die bal opeiste..... Iemand moet die bal opeisen he.. Dit is niet helemaal waar. Suljemani is nummer 1 en de Zeeuw nummer 2, alleen waren beiden niet meer in het veld. Nummer 3 was nooit aangewezen, dus pakte hij de bal. Nogmaals dat is niet erg, maar dan moet je het wel doen. Hij zat niet in de wedstrijd en dan is het een regel dat je die pingel niet moet nemen, maar zijn ego was groter. Kijk naar Seedorf, ook hij had hier last van. Ja hoe kan Vertonghen die bal opeisen als elhamlap al naast de bal stond? Lekker goedkoop. Je gaat niet de bal uit zijn handen rukken, dan krijge je zo'n sneijder/vd vaart actie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 14:10 schreef Ikke_tikkie het volgende:Pcies. Wat een belachelijke hetze blijft dit... alsof er bij Ajax niets belangrijkers speelt op het moment. Ikkie tikkie, dit is geen hetze, dit krijg je als je iets doet wat niet door de beugel kan, dan gaan mensen extra op je letten en zijn ze extra kritisch. Hij staat onder een vergrootglas en dat weet hij zelf ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 11:58 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Dit is niet helemaal waar. Suljemani is nummer 1 en de Zeeuw nummer 2, alleen waren beiden niet meer in het veld. Nummer 3 was nooit aangewezen, dus pakte hij de bal. Nogmaals dat is niet erg, maar dan moet je het wel doen. Hij zat niet in de wedstrijd en dan is het een regel dat je die pingel niet moet nemen, maar zijn ego was groter. Kijk naar Seedorf, ook hij had hier last van. Ja hoe kan Vertonghen die bal opeisen als elhamlap al naast de bal stond? Lekker goedkoop. Je gaat niet de bal uit zijn handen rukken, dan krijge je zo'n sneijder/vd vaart actie. Ook de Zeeuw was toen niet als Nr2 aangewezen.
Snap zoiezo het gezeik om die penalty niet, Huntelaar en Suarez hebben ze ook wel gemist op belangrijke momenten. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 12:02 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ikkie tikkie, dit is geen hetze, dit krijg je als je iets doet wat niet door de beugel kan, dan gaan mensen extra op je letten en zijn ze extra kritisch. Hij staat onder een vergrootglas en dat weet hij zelf ook. Ga spelen met je vergrootglas... 't Doet mij net teveel denken aan het massaal uitfluiten en -jouwen van Nordin Boukhari indertijd. Ook dat was volslagen onzin.
Zowel speler als trainer/coach zeggen dat het een en ander uitgesproken is. Nu die schuimbekkende joelers nog.
Dit heeft alles van een hetze. En ik schaam me diep voor het fluitende zootje dat zich supporter meent te moeten noemen. Ajax is er sowieso totaal niet mee gebaat.
En inderdaad, pingels kunnen worden gemist.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 17:45 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ga spelen met je vergrootglas... 't Doet mij net teveel denken aan het massaal uitfluiten en -jouwen van Nordin Boukhari indertijd. Ook dat was volslagen onzin. Zowel speler als trainer/coach zeggen dat het een en ander uitgesproken is. Nu die schuimbekkende joelers nog. Dit heeft alles van een hetze. En ik schaam me diep voor het fluitende zootje dat zich supporter meent te moeten noemen. Ajax is er sowieso totaal niet mee gebaat. En inderdaad, pingels kunnen worden gemist. 100% EENS |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 15:52 schreef remco k het volgende:[..] Ook de Zeeuw was toen niet als Nr2 aangewezen. Snap zoiezo het gezeik om die penalty niet, Huntelaar en Suarez hebben ze ook wel gemist op belangrijke momenten. Volgens de Boer was de Zeeuw nummer 2, dat zei hij nog na afloop voor de camera. Maar het gaat gewoon om hoe hij doet en denkt. Hij denkt de beste te zijn en eist dit op terwijl hij kut speelt, zo arrogant. Op zich is daar niets mis mee, maar als je zo kut speelt en je doet dit op zo'n cruciaal moment, dan moet je er staan. Iedereen kan deze missen, maar bij hem is het gewoon extra zuur. Had er mee kunnen leven als Vertonghen hem naast had geschoten, bij hamlap heb ik meer moeite. Het is gewoon een gevoel dat ik bij die jongen heb. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 17:45 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ga spelen met je vergrootglas... 't Doet mij net teveel denken aan het massaal uitfluiten en -jouwen van Nordin Boukhari indertijd. Ook dat was volslagen onzin. Zowel speler als trainer/coach zeggen dat het een en ander uitgesproken is. Nu die schuimbekkende joelers nog. Dit heeft alles van een hetze. En ik schaam me diep voor het fluitende zootje dat zich supporter meent te moeten noemen. Ajax is er sowieso totaal niet mee gebaat. En inderdaad, pingels kunnen worden gemist. Nou lees maar andere stukjes van mij, ik denk dat iedereen weet hoe ik denk over de fluitende "supporter" en hoe fel ik daarop reageer. Ik ben het daar helemaal met je eens, ik schaam me zo erg voor dat soort gasten, dat wil je niet weten. Maar elvarkenslap is en blijft een kwal en natuurlijk zeggen ze dat het uitgepraat is voor de camera's. Let maar op, volgens seizoen speelt hij niet meer voor Ajax, want dat hebben ze besproken, vandaar dat de zaakwaarnemer erbij moest zijn. Dus ja het is uitgesproken. Conclusie ze gaan uit elkaar en nu mag hij zich in de kijker spelen en de Boer heeft hem nu nog even nodig. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 17:45 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ga spelen met je vergrootglas... 't Doet mij net teveel denken aan het massaal uitfluiten en -jouwen van Nordin Boukhari indertijd. Ook dat was volslagen onzin. Zowel speler als trainer/coach zeggen dat het een en ander uitgesproken is. Nu die schuimbekkende joelers nog. Dit heeft alles van een hetze. En ik schaam me diep voor het fluitende zootje dat zich supporter meent te moeten noemen. Ajax is er sowieso totaal niet mee gebaat. En inderdaad, pingels kunnen worden gemist. Vriend dat jij een andere mening hebt dan mij betekend nog niet dat ik een zootje ben een geen supporter. Hou je gewoon bij je eigen mening en respecteer ook een ander zijn mening.
Voor mij is El Hamdoei een totale NONO die geen recht van spreken meer heeft. Ik zie hem liever vandaag dan morgen oprotten en heb totaal geen respect voor een speler die onze club en het shirt besmeurd met zijn gedrag. Dat jij een andere mening hebt is je goed recht, maar ga anderen daarom niet beledigen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 11:40 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Vriend dat jij een andere mening hebt dan mij betekend nog niet dat ik een zootje ben een geen supporter. Hou je gewoon bij je eigen mening en respecteer ook een ander zijn mening. Voor mij is El Hamdoei een totale NONO die geen recht van spreken meer heeft. Ik zie hem liever vandaag dan morgen oprotten en heb totaal geen respect voor een speler die onze club en het shirt besmeurd met zijn gedrag. Dat jij een andere mening hebt is je goed recht, maar ga anderen daarom niet beledigen. valt niet tegen te praten tegen die betweter en voorbeeldsuporter man amsterdammer...... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 12:41 schreef joduh het volgende:[..] valt niet tegen te praten tegen die betweter en voorbeeldsuporter man amsterdammer...... Jij zult inmiddels mijn privebericht hebben gelezen en weet je dus waarom ik zo reageer. Dit soort gasten die denken een modelsupporter te moeten zijn en voor anderen willen praten komen mijn strot uit. Iedereen heeft een eigen mening. Respecteer die, maar ga een ander niet beledigen. We zijn godverdomme toch allemaal Ajacied!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
precies en ga niet de goede dominee hier uithangen man......met wat wel en niet goed is etc.....als er 50.000 likkie pikkies in het stadion zaten zou ik me dood schamen man....... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 12:50 schreef joduh het volgende:precies en ga niet de goede dominee hier uithangen man......met wat wel en niet goed is etc.....als er 50.000 likkie pikkies in het stadion zaten zou ik me dood schamen man....... Whahahahaha man dan zou het lijken alsof we in de kerk zitten. Whahaha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 12:46 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jij zult inmiddels mijn privebericht hebben gelezen en weet je dus waarom ik zo reageer. Dit soort gasten die denken een modelsupporter te moeten zijn en voor anderen willen praten komen mijn strot uit. Iedereen heeft een eigen mening. Respecteer die, maar ga een ander niet beledigen. We zijn godverdomme toch allemaal Ajacied!! EENS.... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 12:46 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jij zult inmiddels mijn privebericht hebben gelezen en weet je dus waarom ik zo reageer. Dit soort gasten die denken een modelsupporter te moeten zijn en voor anderen willen praten komen mijn strot uit. Iedereen heeft een eigen mening. Respecteer die, maar ga een ander niet beledigen. We zijn godverdomme toch allemaal Ajacied!! Hier ben ik het ook mee een, ook al verschillen we van mening over het fluiten. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 16:51 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hier ben ik het ook mee een, ook al verschillen we van mening over het fluiten. Idd, maar dat betekent nog niet dat ik je de huid moet gaan volschelden. Respect naar elkaar is belangrijker. Er is al genoeg ellende in de wereld en om een mening elkaar te gaan beledigen is, vind ik persoonlijk, behoorlijk kansloos. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 12:50 schreef joduh het volgende:precies en ga niet de goede dominee hier uithangen man......met wat wel en niet goed is etc.....als er 50.000 likkie pikkies in het stadion zaten zou ik me dood schamen man....... Inderdaad, respectloos... lekker anoniem de stoere vent uithangen op het internet. Jij bent iemand om trots op te wezen, joduh. :-S |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
slaat nergens op vriend.....ik loop hier helemaal niemand te zeggen hoe of het wel of hoe het niet moet man.....iedereen doet het op zijn/haar manier en daar heb ik vrede mee......ik baal van die wereldverbeteraars zoals jij.........van die types waar rob de nijs een liedje over maakte......zondags vooraan in de kerk!!! en zo zie ik jou ikkie tikkie.......en of ik stoer ben???ach man....ga ik niet eens op in.....en anoniem???net zo anoniem als jij bent........ en als laatste reactie van je :mijn echte maten zijn trots op me ja.....jij niet en voor zulke types als jij die wil ik niet eens in mijn kringetje....... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahaah en voor altijd prijs,ali en remco....niet DAT kringetje.......;-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: In plaats daarvan kaffer je andersdenkenden maar uit, man? Ga spelen joh. Je hebt geen greintje respect in je donder, kerel. Laat staan dat je in staat bent een zinvolle discussie te voeren... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
geef eens voorbeelden dan man? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 17:15 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Inderdaad, respectloos... lekker anoniem de stoere vent uithangen op het internet. Jij bent iemand om trots op te wezen, joduh. :-S en daarbij VRIEND IKKIE-TIKKIE,zie bovenstaande posts?ik tel al drie anderen die jou zo vinden............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door joduh -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Jouw kringetje boeit mij nada. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Kon je het niet in het forum typen ipv mij een priveberichtje te sturen. Doe niet zo kansloos vriend. Ik hoef met niemand vrienden te blijven. Ik vind jouw gedrag gewoon zeer storend. Je probeert iedereen te verbeteren. We hebben allemaal een eigen mening en als die jouw niet aanstaat dan donder je maar op. Probeer gewoon voor eenieder respect op te brengen zonder mensen voor dingen uit te schelden. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 18:15 schreef joduh het volgende:[..] en daarbij VRIEND IKKIE-TIKKIE,zie bovenstaande posts?ik tel al drie anderen die jou zo vinden............ Joduh misschien begin je steeds meer gelijk te krijgen. Deze kerkelijke held gaat nu al priveberichtjes sturen om mensen aan te spreken. Dit soort gasten komen mijn strot uit. Als je een andere mening hebt dan respecteer ik die, zoals weer eerder al zeiden. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij vind mijn kringetje anders heerlijk man! ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 17:46 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] In plaats daarvan kaffer je andersdenkenden maar uit, man? Ga spelen joh. Je hebt geen greintje respect in je donder, kerel. Laat staan dat je in staat bent een zinvolle discussie te voeren... Zin in een minder anonieme ontmoeting? pikkie.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Das mooi want jij boeit mij totaal helemaal niets. Joduh is een maat van mij, net als Remco, Alibabba, Pietje, FsideVak, Guyt, Ride, Altijd Prijs, Nemam en Hasjkoph. Als jij een mening van een ander niet respecteert en begint direct met beledigen dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Doe gewoon normaal dan doe je al gek genoeg!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 18:30 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Joduh misschien begin je steeds meer gelijk te krijgen. Deze kerkelijke held gaat nu al priveberichtjes sturen om mensen aan te spreken. Dit soort gasten komen mijn strot uit. Als je een andere mening hebt dan respecteer ik die, zoals weer eerder al zeiden. ik zit er niet heel vaak naast amsterdammer......laat iedereen gewoon in zijn waarde vind ik man....en over respect gesproken????hahahahah klasse amsterdammer!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: likken.............likken................likken............. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah ik denk dat hij blij is dat wij anoniem zijn apik!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 18:36 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Das mooi want jij boeit mij totaal helemaal niets. Joduh is een maat van mij, net als Remco, Alibabba, Pietje, FsideVak, Guyt, Ride, Altijd Prijs, Nemam en Hasjkoph. Als jij een mening van een ander niet respecteert en begint direct met beledigen dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Doe gewoon normaal dan doe je al gek genoeg!! respect man!!!!!+1000 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Doe er van mij nog maar +1900 bij!! respect moet je verdienen..... en dat heeft ie gedaan! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
precies allejekusse vriend van me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 18:36 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Das mooi want jij boeit mij totaal helemaal niets. Joduh is een maat van mij, net als Remco, Alibabba, Pietje, FsideVak, Guyt, Ride, Altijd Prijs, Nemam en Hasjkoph. Als jij een mening van een ander niet respecteert en begint direct met beledigen dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Doe gewoon normaal dan doe je al gek genoeg!! Bij voortduring treiteren met het vernaggelen van een nickname noem jij respect? Ga een stoelendansje doen met je maatjes. Al ben je met honderden, mijn mening zal ik altijd blijven geven... like it or lump it.
De definitie van PB ontgaat je verder, maar dat zegt meer van jou dan van mij. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: allejekusse? HUH??? |
|
|
|