BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lady`s night,ik denk dat de vrouwtjes wel genezen zijn!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 17:58   quote  deeplink  
Feyenoord heeft zaterdagavond tijdens de wedstrijd tegen AZ vier elftallen uit de Eredivisie voor vrouwen te gast in De Kuip. De Rotterdamse club is gastheer van de vrouwenafdelingen van ADO Den Haag, FC Utrecht, FC Zwolle én AZ. Het is leuk dat Feyenoord ons heeft uitgenodigd, zei FC Utrecht-middenvelder Rowena Blankestijn voor aanvang van de wedstrijd. Er is veel georganiseerd rondom de wedstrijd. Dat maakt het een hele happening.

De voetbalsters werden aan het begin van de avond welkom geheten door Gerard Meijer en Ben Wijnstekers, waarna zij in het Maasgebouw vanwege Ladies Day onder meer een massage of een schoonheidsbehandeling konden krijgen. Dat is weer eens wat anders, lachte Blankestijn. Ik ga soms bij de mannen van Utrecht kijken, maar al deze dingen eromheen ben ik niet gewend.

De vrouwenafdelingen zullen Feyenoord tegen AZ bekijken vanaf het luxe Vak KK. Blankestijn zei uit te kijken naar het eredivisieduel. Ik vind dat Feyenoord de laatste tijd beter draait dan AZ, zei ze. Ik verwacht een leuke wedstrijd, die Feyenoord uiteindelijk met 2-1 zal winnen.

(Bron: feyenoord.nl .

En dan heb ik het nog niet gehad over het legioen want wij zijn ook DOOD!!!!
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 18:04   quote  deeplink  
ach ja ze zullen geen natte trut gekregen hebben van het spel . wel van de patser stelling in het maasgebouw misschien ? ?
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 18:04   quote  deeplink  
geldt trouwens niet voor els dat is een echte
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:04 schreef kale co het volgende:
geldt trouwens niet voor els dat is een echte
Els is wij, ons en met ze allen!!!
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 april 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:04 schreef kale co het volgende:
ach ja ze zullen geen natte trut gekregen hebben van het spel . wel van de patser stelling in het maasgebouw misschien ? ?
Hihihih de stoeltjes zijn van kunststof dus doekie erover heen en klaar.
uithuilen en tegen PSV homo dag,en de volgende thuiswedstrijden dierendag,marokkaanse reljeugd dag ,en natuurlijk de steun de boomkikker dag.
Ik wil gewoon voetbal zien,of strijd
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 17:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
Feyenoord heeft zaterdagavond tijdens de wedstrijd tegen AZ vier elftallen uit de Eredivisie voor vrouwen te gast in De Kuip. De Rotterdamse club is gastheer van de vrouwenafdelingen van ADO Den Haag, FC Utrecht, FC Zwolle én AZ. Het is leuk dat Feyenoord ons heeft uitgenodigd, zei FC Utrecht-middenvelder Rowena Blankestijn voor aanvang van de wedstrijd. Er is veel georganiseerd rondom de wedstrijd. Dat maakt het een hele happening.

De voetbalsters werden aan het begin van de avond welkom geheten door Gerard Meijer en Ben Wijnstekers, waarna zij in het Maasgebouw vanwege Ladies Day onder meer een massage of een schoonheidsbehandeling konden krijgen. Dat is weer eens wat anders, lachte Blankestijn. Ik ga soms bij de mannen van Utrecht kijken, maar al deze dingen eromheen ben ik niet gewend.

De vrouwenafdelingen zullen Feyenoord tegen AZ bekijken vanaf het luxe Vak KK. Blankestijn zei uit te kijken naar het eredivisieduel. Ik vind dat Feyenoord de laatste tijd beter draait dan AZ, zei ze. Ik verwacht een leuke wedstrijd, die Feyenoord uiteindelijk met 2-1 zal winnen.

(Bron: feyenoord.nl .

En dan heb ik het nog niet gehad over het legioen want wij zijn ook DOOD!!!!
Het Legioen is ook echt niet meer wat het geweest is. Zowel Feyenoord als Legioen heeft weinig aan klantenbinding gedaan. Toch eens checken of Jumper een gouden handdruk aan het elftal heeft gegeven.........
fr 4-ever
 fr 4-ever - zondag 03 april 2011 - 22:36   quote  deeplink  
legioen komt wel weer terug als er gepresteerd word
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:31 schreef Els het volgende:

[..]

Het Legioen is ook echt niet meer wat het geweest is. Zowel Feyenoord als Legioen heeft weinig aan klantenbinding gedaan. Toch eens checken of Jumper een gouden handdruk aan het elftal heeft gegeven.........
Toch vond ik die dames wel lachen,ze begonnen fanatieker dan VAKKIE S hahahaha
echt het was best vermakkelijk!!
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 22:49   quote  deeplink  
onder je stoel zit een envelop een gouden ik kijken joh en wat denk je ja hoor bij me buurvrouw de prijs; een rood/witte dildo met schaamhaar
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
stond met me lul uit me broek hoor vakkie w hahaha alleen ruk winden
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 03 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
wijven stonden in het veld
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:52 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
wijven stonden in het veld
hahahahahahahahaha das waar
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 april 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Lief bestuur,
kap eens met al die onzin! Zorg dat de mensen gewoon om het voetbal komen!
jarjar78
 jarjar78 - maandag 04 april 2011 - 08:39   quote  deeplink  
om de kuip vol te krijgen stond heel de avond in het teken van vrouwen, zelfs de spelers hebben zich aangepast.

volgende wedstrijd mannen-avond? mischien gaan ze dat weer eens strijden.
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 23:05 schreef hotjumper het volgende:
Lief bestuur,
kap eens met al die onzin! Zorg dat de mensen gewoon om het voetbal komen!
was toch geil joh hotjumper hahahaha
de flh
 de flh - maandag 04 april 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Vond het wel relaxed, zat op Y1, had niet door dat het ladies day was.. en de halve wedstrijd om me heen lopen kijken ;)
de flh
 de flh - maandag 04 april 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 17:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
En dan heb ik het nog niet gehad over het legioen want wij zijn ook DOOD!!!!
Ja dat was écht bizar.. vond ik eigenlijk storender dan al die vrouwen.
MMM
 MMM - vrijdag 08 april 2011 - 22:30   quote  deeplink  
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/van-hyves-over-ladies-day/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Gadverdamme,eigenlijk zijn het allemaal neuzen wijfen brrrrrrrrrrrrrrr
craven
 craven - vrijdag 08 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
hahahaha
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 april 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gadverdamme,eigenlijk zijn het allemaal neuzen wijfen brrrrrrrrrrrrrrr
Is dat de Anne frank Hyves?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 09 april 2011 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Toch vond ik die dames wel lachen,ze begonnen fanatieker dan VAKKIE S hahahaha
echt het was best vermakkelijk!!
Was ook niet veel voor nodig!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 17:16   quote  deeplink  
Terugblik: Ladies Night in De Kuip

20121201_ladiesn_pelle_02_rh.jpg

De met 2-0 gewonnen wedstrijd van Feyenoord tegen RKC Waalwijk stond zaterdagavond in het teken van Ladies Night. Alle vrouwelijke bezoekers werden zodoende extra in het zonnetje gezet, met onder meer een gratis welkomstdrankje. Ook waren er voor en na de wedstrijd verschillende speciale acties. Een terugblik.

20121201_ladiesn_04_rh.jpg

Het team dat in mei van dit jaar als winnaar was geëindigd tijdens het door Feyenoord georganiseerde Footy4Girls evenement - een voetbaltoernooi speciaal voor meiden van 9 t/m 13 jaar - heeft tijdens Ladies Night genoten van een VIP-behandeling in De Kuip. 

20121201_ladiesn_03_rh.jpg

Een deel van de Hospitality Lounge van Vak KK was speciaal voor de meiden gereserveerd. Nadat zij op bijzondere wijze welkom waren geheten, kregen de meiden diverse (Feyenoord-)cadeaus overhandigd. Voordat ze daarna hun plaatsje op de tribune op zochten om de wedstrijd van Feyenoord tegen RKC Waalwijk te bekijken, werden ze door de partners van de spelers in de watten gelegd met een make-up behandeling. 

20121201_ladiesn_06_rh.jpg

Onder meer de partners van technisch directeur Martin van Geel, Stefan de Vrij en Ruben Schaken waren aanwezig in de sfeervolle ruimte. Zo kwam het dat de 13-jarige Kajol oog in oog kwam te staan met de vrouw van Schaken, met wie ze tijdens het voetbaltoernooi in mei nog ongelukkig in botsing was gekomen. Ik voelde me daar heel lullig over, omdat die mevrouw er toen lang last van heeft gehad, vertelde Kajol. Gelukkig kon ik nu nog een keer sorry zeggen. We hebben het hier met elkaar heel gezellig gemaakt.

20121201_ladiesn_07_rh.jpg
 
Na de wedstrijd tegen RKC ging niet alleen vanwege zijn twee doelpunten veel aandacht uit naar Graziano Pellè. Nadat de spits diverse interviews had gegeven over zijn optreden tijdens de wedstrijd, bracht hij een bezoek aan de Hospitalty Lounge van Vak KK. Daar ging hij op de foto met tientallen vrouwelijke seizoenkaarthouders, die de actie Echte vrouwen hebben een seizoenkaart waren gestart. Allemaal hadden ze speciaal voor die gelegenheid een shirt aangetrokken waarop een sixpack naar het evenbeeld van Pellè was afgebeeld.

 20121201_ladiesn_pelle_01_rh.jpg

Met deze actie willen we laten zien dat het een leuke bijkomstigheid is voor vrouwen dat Pellè nu bij Feyenoord speelt, maar dat dit voor ons niet de reden is dat we elke wedstrijd naar Feyenoord gaan, vertelde initiatiefneemster Helen Meulstee. Wij houden er namelijk net als de mannelijke supporters van voetbal te kijken, over voetbal praten en een drankje te doen. Veel van ons hebben elkaar via Feyenoord leren kennen en gaan nu ook met elkaar naar wedstrijden. Met deze actie hopen we aan andere vrouwen te laten zien, dat het ook leuk is om naar Feyenoord te gaan als het geen Ladies Night is.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 03 december 2012 - 07:23   quote  deeplink  
Enig toch
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 03 december 2012 - 08:46   quote  deeplink  
Het meest storende vond ik toen ik de dames het hand in hand hoorde zingen. En alleen de dames. Ongeveer de zelfde toonhoogte als het familievak haha.

Toen vroeg ik me echt even af of ladies night alleen dames had toegelaten tot het stadion, want ditmaal waren het niet de spelers maar het legioen die een wanprestatie leverden.
Wim2
 Wim2 - maandag 03 december 2012 - 10:48   quote  deeplink  
Pfff, mijn mokkel wil ook naar Pellè overstappen...

a-random-hot-chicks-8.jpg?w=500
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 08:46 schreef BertusBadeend het volgende:
Het meest storende vond ik toen ik de dames het hand in hand hoorde zingen. En alleen de dames. Ongeveer de zelfde toonhoogte als het familievak haha.

Toen vroeg ik me echt even af of ladies night alleen dames had toegelaten tot het stadion, want ditmaal waren het niet de spelers maar het legioen die een wanprestatie leverden.
Ik mork geen verschil tussen die mutsen en de kameraadjes, hetzelfde hysterische gegil..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 10:48 schreef Wim2 het volgende:
Pfff, mijn mokkel wil ook naar Pellè overstappen...

[ afbeelding ]
Logisch als je zo'n klein voorhangsel heb toch..
Wim2
 Wim2 - maandag 03 december 2012 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 11:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Logisch als je zo'n klein voorhangsel heb toch..
Nee, it's al about the money..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 11:22 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Nee, it's al about the money..
Hoe naïef..
craven
 craven - maandag 03 december 2012 - 13:55   quote  deeplink  
gollum-cocktail-dress1-e1338596574268.jpg?w=830
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 december 2012 - 15:42   quote  deeplink  
Is dat nou Wim1 of Wim2?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 13:55 schreef craven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp Wim 'zijn' vrouw goed..
Wim2
 Wim2 - maandag 03 december 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 13:55 schreef craven het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha, dat is m'n zus!
van geil
 van geil - maandag 03 december 2012 - 20:31   quote  deeplink  
Lamprou heeft de Griek uit lopen hangen op de party.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 december 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 20:31 schreef van geil het volgende:
Lamprou heeft de Griek uit lopen hangen op de party.
Alle borden kapot..??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lady`s night,ik denk dat de vrouwtjes wel genezen zijn!!!









0.0052101