BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: In deze donkere tijden vroeg ik mij af hoe gaat het met de vrienden v Feyenoord ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 april 2011 - 18:33   quote  deeplink  
Ik hoorde op mijn niet (meer) geliefde RTV rijnmond dat de geldinzamelings actie niet zo goed gaat.Er werd geroepen het is een substantieel deel aan geld ????
Waarom zo geheim is het echt een teleurstelling?
Ik zou ook wel eens openheid willen over de salarissen van het bestuur
Dit is het enige wat ik nog graag zou willen weten.Over het voetbal van onze vedetten ben ik uitgepraat.En zou de plannen voor het volgend seizoen wel willen weten.
En daarom de vraagstelling hoe gaat het met de vrienden ?
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Ja als je niet bij de elite hoort hoor je ook niks lijkt het wel is angst vallend stil
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 18:36   quote  deeplink  
maar ja ik hoop er wel op die waren of zijn goed bezig
peer 2
 peer 2 - zondag 03 april 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Als Mario vertrekt gaan we weer extra storten!
MMM
 MMM - zondag 03 april 2011 - 18:46   quote  deeplink  
Misschien kan Mario z'n jaarsalaris storten, met nog een paar spelers!
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:45 schreef peer 2 het volgende:
Als Mario vertrekt gaan we weer extra storten!
doe ik mee, stort ik een jaarsalaris extra
peer 2
 peer 2 - zondag 03 april 2011 - 18:58   quote  deeplink  
Een paar weken geleden stond de actie van de supporters op 875.000 Euro. Op 14 maart op 950.000. Hiervan is ruim 50.000 van veilen shirtjes. Mario en de spelers gaven aan dat ze in die periode ook ruim hadden geschonken?! Kan dus nooit meer dan 25.000 Euro geweest zijn. Net zo gul en vol passie als in het vertoonde spel!!!
Vuilnisman; kunnen deze zakken ook mee..............
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 18:58 schreef peer 2 het volgende:
Een paar weken geleden stond de actie van de supporters op 875.000 Euro. Op 14 maart op 950.000. Hiervan is ruim 50.000 van veilen shirtjes. Mario en de spelers gaven aan dat ze in die periode ook ruim hadden geschonken?! Kan dus nooit meer dan 25.000 Euro geweest zijn. Net zo gul en vol passie als in het vertoonde spel!!!
Vuilnisman; kunnen deze zakken ook mee..............
zet maar aan de straat
Alexi
 Alexi - zondag 03 april 2011 - 19:01   quote  deeplink  
Het liefste zou ik ze allemaal,inclusief Mario een schop onder de reet willen geven na gisteravond!! Je word er toch moedeloos van na weer zo'n wanprestatie.....,en voor volgend seizoen maar weer een (duurdere) seizoenkaart bestellen? Met dit vooruitzicht??..?!
Pffffffffffff
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 19:02   quote  deeplink  
maar geloof wel dat de vrienden hun best doen weet ik zeker anders had je dit bedrag ook nooit gehaald toch?
peer 2
 peer 2 - zondag 03 april 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Streven van de Vrienden was 25 to 30 miljoen. Waarvan 2 miljoen van de supporters en 3 miljoen van bedrijven. Eerder werd gemeld dat vrienden 17 miljoen bij elkaar hadden. Tel hierbij de bijna miljoen van de supporters en het marginale bedrag van de bedrijven dan kom je momenteel wellicht tussen de 18 en de 20 miljoen. Op zich een geweldige prestatie, maar met een schuld van 42 miljoen heb je van de zomer weer geen ruimte om iets te doen. Ik moet er niet aan denken dat we nog zo'n jaar voor onze kiezen krijgen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 april 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 19:15 schreef peer 2 het volgende:
Streven van de Vrienden was 25 to 30 miljoen. Waarvan 2 miljoen van de supporters en 3 miljoen van bedrijven. Eerder werd gemeld dat vrienden 17 miljoen bij elkaar hadden. Tel hierbij de bijna miljoen van de supporters en het marginale bedrag van de bedrijven dan kom je momenteel wellicht tussen de 18 en de 20 miljoen. Op zich een geweldige prestatie, maar met een schuld van 42 miljoen heb je van de zomer weer geen ruimte om iets te doen. Ik moet er niet aan denken dat we nog zo'n jaar voor onze kiezen krijgen.
Bedankt alvast voor de info,dus 20 milj en als ik daarbij zou rekenen 2 milj Vlaar/2 milj wijnaldum/geen salaris meer voor Tomasson 1 milj zit ik al op 25 of is dat erg rooskleurig
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 19:15 schreef peer 2 het volgende:
Streven van de Vrienden was 25 to 30 miljoen. Waarvan 2 miljoen van de supporters en 3 miljoen van bedrijven. Eerder werd gemeld dat vrienden 17 miljoen bij elkaar hadden. Tel hierbij de bijna miljoen van de supporters en het marginale bedrag van de bedrijven dan kom je momenteel wellicht tussen de 18 en de 20 miljoen. Op zich een geweldige prestatie, maar met een schuld van 42 miljoen heb je van de zomer weer geen ruimte om iets te doen. Ik moet er niet aan denken dat we nog zo'n jaar voor onze kiezen krijgen.
Volgens mij is er al veel meer opgehaald maar wordt het geheim gehouden tot na het seizoen en krijgen we pas in de zomer te horen hoe het er precies voor staat. Wel heb ik signalen gehoord van andere VvF dat men bezig met het benaderen van andere trainers, de namen kan ik helaas niet noemen. Maar daar ga ik de komende week zeker achter aan. Vervolgens zijn er zelfs mogelijkheden om te investeren in nieuwe spelers. Ik hoop echt dat er snel meer duidelijkheid komt op dit gebied. Wat mij betreft moet er alles duidelijk worden: financiën,investering,trainer/technische staf,contracten en al wat nog meer...........
Al is het alleen voor de supporters, die al allang 'investeren' in de club en er helaas te weinig voor terug zien.
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 20:42 schreef de.fan het volgende:

[..]

Volgens mij is er al veel meer opgehaald maar wordt het geheim gehouden tot na het seizoen en krijgen we pas in de zomer te horen hoe het er precies voor staat. Wel heb ik signalen gehoord van andere VvF dat men bezig met het benaderen van andere trainers, de namen kan ik helaas niet noemen. Maar daar ga ik de komende week zeker achter aan. Vervolgens zijn er zelfs mogelijkheden om te investeren in nieuwe spelers. Ik hoop echt dat er snel meer duidelijkheid komt op dit gebied. Wat mij betreft moet er alles duidelijk worden: financiën,investering,trainer/technische staf,contracten en al wat nog meer...........
Al is het alleen voor de supporters, die al allang 'investeren' in de club en er helaas te weinig voor terug zien.
laat die jongens hun werk maar doen komt het goed
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 april 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 20:42 schreef de.fan het volgende:

[..]

Volgens mij is er al veel meer opgehaald maar wordt het geheim gehouden tot na het seizoen en krijgen we pas in de zomer te horen hoe het er precies voor staat. Wel heb ik signalen gehoord van andere VvF dat men bezig met het benaderen van andere trainers, de namen kan ik helaas niet noemen. Maar daar ga ik de komende week zeker achter aan. Vervolgens zijn er zelfs mogelijkheden om te investeren in nieuwe spelers. Ik hoop echt dat er snel meer duidelijkheid komt op dit gebied. Wat mij betreft moet er alles duidelijk worden: financiën,investering,trainer/technische staf,contracten en al wat nog meer...........
Al is het alleen voor de supporters, die al allang 'investeren' in de club en er helaas te weinig voor terug zien.
Zit je de boel te fokken of weet je nu wat je schrijft? Tis 3 april he...
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 april 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Het is echt anthonierijen
peer 2
 peer 2 - maandag 04 april 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Karige bijdrage spelers Feyenoord
4 april 2011

De spelers van Feyenoord hebben minder dan 10.000 euro bijgedragen aan de actie Supporters Steunen Feyenoord. Nadat fans al 850.000 euro hadden verzameld, was de verwachting dat met de donatie van de spelers het miljoen zou worden gehaald.

Maar nadat begin maart werd aangekondigd dat het miljoen in zicht was, bleef het opvallend stil rondom de actie. Trainer Mario Been noemde de bijdrage van de spelers eerder 'substantieel'.

Het geringe bedrag dat de spelers betaalden, zou voortkomen uit onvrede over het niet uitbetalen van premies.
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 19:42   quote  deeplink  
ik kan me goed voorstellen dat het clubje vrienden inmiddels een beetje aan 't uitdunnen is
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 april 2011 - 20:19   quote  deeplink  
pas nu op studio 020 en 020 fans gaan ons opklooten,ik geloof het verhaal niet zo.
Iedereen weet dat deze info het bloed zal doen stollen,en Blokland zou dit nooit toestaan..........denk ik
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:24   quote  deeplink  
eenzijdige Rijnmond berichtgeving heeft ons t afgelopen jaar vaker gefokt, onthou dat.
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Stemming makerij!
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Het is volgens Dick van Well totale onzin dat de directie van Feyenoord onlangs een extra eenmalige toelage heeft ontvangen. De president commissaris van de stadionclub laat dit weten in een reactie op niet-gecheckte berichtgeving van de regionale zender RTV Rijnmond.

Van Well noemt de foutieve berichtgeving buitengewoon schadelijk en zwaar onterecht. Dit te meer daar de huidige directieleden al jarenlang volledig afzien van het variabele deel van hun loon, dat onder normale omstandigheden kan oplopen tot 20 procent van hun salaris. Daar zien ze nota bene volledig op eigen initiatief van af, omdat ze eerst willen dat de club weer gezond is. Dit gegeven maakt de tendentieuze berichtgeving alleen maar extra kwalijk, aldus Van Well. In alle jaren dat ik voorzitter van de Raad van Commissarissen ben, heeft nog nooit een directielid een bonus of een loonsverhoging gekregen.

Volledigheidshalve: Wel is het zo dat Mark Koevermans bij zijn benoeming tot statutair directeur meer salaris is gaan ontvangen. Het is immers gebruikelijk dat een statutair directeur, met zijn extra verantwoordelijkheid, meer verdient dan een gewone directeur. Dit was zon anderhalf jaar eerder bij zijn indiensttreding ook al zo afgesproken. Koevermans kwam overigens binnen op een lager salaris dan zijn voorganger en heeft destijds vanuit zijn vorige werkgever zelfs salaris ingeleverd, omdat hij graag wilde komen werken bij Feyenoord, de club waar van kindsbeen zijn hart ligt.

Het is overigens opmerkelijk dat het onjuiste bericht over de directie volgt op een ook al tendentieus bericht van RTV Rijnmond over een vermeende, te lage bijdrage van de spelersgroep aan de actie de Supporters Steunen Feyenoord.

Het is Feyenoord een compleet raadsel wie dergelijke verhalen naar buiten brengt en waarom RTV Rijnmond niet de moeite heeft genomen deze te verifiëren bij de club.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000038222-999-10010000000003.aspx

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: In deze donkere tijden vroeg ik mij af hoe gaat het met de vrienden v Feyenoord ?









0.0061149