|
|
remco k
|
|
|
Hoorde net in de voorbeschouwing dat Keje flink wat te vertellen heeft...
Ben benieuwd.. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Ik hoop op een monoloog tegen de huidige directie:P |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ben ook benieuwd, er is in ieder geval een commissie aangesteld om de RvC en voorzitter te bepalen, zoals ik net begreep van Jack. Daar zal Cruijff wel in zitten en nog wat van zijn vriendjes... Kijk er sowieso naar uit! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 20:31 schreef ThomasAjacied het volgende:Ben ook benieuwd, er is in ieder geval een commissie aangesteld om de RvC en voorzitter te bepalen, zoals ik net begreep van Jack. Daar zal Cruijff wel in zitten en nog wat van zijn vriendjes... Kijk er sowieso naar uit! Bestaat al een topic over ook, Cruijff mag hier geen deel vanuit maken, omdat Cruijff niet in de ledenraad zit, en mede oorzaak is van het te onderzoeken probleem... |
|
|
|
|
Robert68
|
|
|
Kunnen ze het niet gewoon Studio Ajax noemen? Het lijkt wel of 75% van het Nederlandse voetbal in de Arena gespeeld wordt. |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
Cruijff in rvc of andere functie?! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 23:00 schreef Robert68 het volgende:Kunnen ze het niet gewoon Studio Ajax noemen? Het lijkt wel of 75% van het Nederlandse voetbal in de Arena gespeeld wordt. Nja Ajax is het nederlandse voetbal, hoe je het ook wendt of keert |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Hij was wel lekker fel in ieder geval. Wat is die Arno Vermeulen een irritante gast zeg! |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
maarja niks geen nieuws :( |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
maar begreep ik nou dat molenaar zich weer terug wil trekken uit de ledenraad (of over na te denken) |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
kan iemand mij uitleggen wtf er net is gebeurd bij studio voetbal het bericht dat keje moet nadenken of die wel door wil gaan |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 23:15 schreef swennos het volgende:kan iemand mij uitleggen wtf er net is gebeurd bij studio voetbal het bericht dat keje moet nadenken of die wel door wil gaan Die vd.Loog is bezig met een tegenoffensief. Cruijff word zwartgemaakt door verschrikkelijke mensen. Er komt nu een commissie van vier man, die niet pro Cruijff zijn, waar Molenaar niet indirect bij betrokken is en dat is wel heel raar, wat Keje zelf ook vond. Hij gaat zich nu beraden om samen met de andere oud-voetballers, die zich nu ook misschien gaan beraden, zich terug te trekken uit de Ledenraad en dan heeft het bedrijf Ajax gewonnen. MIJN EN ONS AJAX GAAT KAPOT AAN DE BEURS!!!!!!!!! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
en wie heeft die commissie aangesteld ?? Vd boog ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 23:20 schreef alibabba het volgende:[..] Die vd.Loog is bezig met een tegenoffensief. Cruijff word zwartgemaakt door verschrikkelijke mensen. Er komt nu een commissie van vier man, die niet pro Cruijff zijn, waar Molenaar niet indirect bij betrokken is en dat is wel heel raar, wat Keje zelf ook vond. Hij gaat zich nu beraden om samen met de andere oud-voetballers, die zich nu ook misschien gaan beraden, zich terug te trekken uit de Ledenraad en dan heeft het bedrijf Ajax gewonnen. MIJN EN ONS AJAX GAAT KAPOT AAN DE BEURS!!!!!!!!! inderdaad.. schrok me kapot net serieus... maar wie heeft die 4 uitgekozen dan ? want dat snap ik dus weer niet.. ??? tijd dat de supporters nu in actie komen ! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: zou me niet verbazen.. of Uri want die zitten er nog steeds tot die ledenraad nieuwe mensen heeft gekozen ... ??? nahja ben pitten.. tot morgen |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
hahaha welke commissie heeft dan een commissie benoemt om een commissie te benoemen voor de algemene vergadering van aandeelhouders |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
ok dus als vd boog of uri het heeft aangesteld hoeft die er toch niet over na te denken? Dan is het toch helemaal duidelijk trusten 10 |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
Keje en de overige oud voetballers geven nu echt niet zomaar op hoor, daar ben ik niet zo bang voor! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
GVD man ik ben werkelijkwaar net zo woest als jij alibabba!!! Ik weet niet of t vdboog is geweest, of misschien zelfs coronel met zijn manschappen maar als de groep cruijff zich nu gaat terugtrekken, zal ik er echt alles aan doen om het terug te draaien!!!! Desnoods met 200.000 man naar het huis van rik, jeroen, henri en uri, maar kapot maken we ze!!! Hoe keje net allemaal al verwoordde hoe die wantrouwen in elkaar zat, dacht ik, wat gebeurd er toch met mijn en vooral ONZE GVD club??!! Zij stellen zich hoger dan de club en dat mag nooooooooooit, alsjeblieft cruijff help ons, en zet door! Gooi die lamlendige debielen eruit!! Hoop zo dat deze commissie wel mensen van cruijff kiezen he, dan kan het goedkomen. Alhoewel cruijff het ook nog via alle leden kan gooien! Die van 600 man. Maar laat het niet zover komen, ALSJEBLIEFT!!!!!!! |
|
|
|
|
Pietje P.
|
|
|
Heren, er wordt een heel vies spel gespeeld over onze rug.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik weet niet wie, maar de Ledenraad, waar onder meer 7 door Cruijff voorgeschoven oud-voetballers zitten, zijn niet ingelicht of niet volledig ingelicht. Keje Molenaar wist er in ieder geval het fijne niet van en die zit ook in de Ledenraad. De Ledenraad, die uiteindelijk de bevoegheid heeft om het nieuwe bestuur en RvC op te stellen. Als de Ledenraad uiteindelijk niet pro-Cruijff is en die kans bestaat nu zeer zeker, zal er ook geen pro-Cruijff gekozen RvC en bestuur komen en dan is de rol van JC uitgespeeld en daar is waar Rik vd.Loog en zijn mannen op uit zijn. TRIEST TRIEST EN NOG EENS TRIEST!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2011 - 23:31 schreef ThomasAjacied het volgende:GVD man ik ben werkelijkwaar net zo woest als jij alibabba!!! Ik weet niet of t vdboog is geweest, of misschien zelfs coronel met zijn manschappen maar als de groep cruijff zich nu gaat terugtrekken, zal ik er echt alles aan doen om het terug te draaien!!!! Desnoods met 200.000 man naar het huis van rik, jeroen, henri en uri, maar kapot maken we ze!!! Hoe keje net allemaal al verwoordde hoe die wantrouwen in elkaar zat, dacht ik, wat gebeurd er toch met mijn en vooral ONZE GVD club??!! Zij stellen zich hoger dan de club en dat mag nooooooooooit, alsjeblieft cruijff help ons, en zet door! Gooi die lamlendige debielen eruit!! Hoop zo dat deze commissie wel mensen van cruijff kiezen he, dan kan het goedkomen. Alhoewel cruijff het ook nog via alle leden kan gooien! Die van 600 man. Maar laat het niet zover komen, ALSJEBLIEFT!!!!!!! Als er een actie komt, wil ik het weten, want dan doe ik absoluut mee en loop ik voorop!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Precies Pietje P en de supporters worden in de maling genomen!!!!!! |
|
|
|
|
PRO-JOHAN
|
|
|
Heren, ik heb sinds het nieuws over de nieuwe commissie, de vrees dat het heel moeilijk gaat worden voor onze Johan Cruijff om zijn plannen uit te gaan voeren. Deze commissie bestaat onder andere uit Arie van Os die NOTABENE IN DE CEL heeft gezeten. Kortom: absoluut PRO V/d Boog en anti-Cruijff! Het is toch schandalig dat de overige leden van de ledenraad hier niet over worden geinformeerd van te voren voordat het besluit voor zo'n commissie genomen wordt?!! Ik maak mij nu ernstig zorgen ! |
|
|
|
|
Pietje P.
|
|
|
Misschien moet vd elleboog en zijn kornuiten met enige, toch vriendelijke dwang duidelijk gemaakt worden dat het over is!! |
|
|
|
|
PRO-JOHAN
|
|
|
Voor alle duidelijkheid: "ALIBABBA" HEEFT GELIJK: DEZE COMMISSIE KAN DUS BESLISSEN DAT HET 'IN HET BELANG VAN AJAX BETER IS OM VAN EEN EVENTUELE SAMENWERKING MET JOHAN CRUIJFF AF TE ZIEN. Als dat gebeurt - dan gebeurt er dus helemaal nooit meer wat en is Ajax ten dode opgeschreven qua toekomst. Laten we eerlijk zijn: eigenlijk is het al sinds 1996 niet meer goed en op niveau! We werden nog wel eens kampioen - maar het spel van mid '90 werd nooit meer geevenaard! Er moet ECHT wat gebeuren!! Cruijff moet de mogelijkheid krijgen zijn plannen uit te voeren!! |
|
|
|