BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bizar dat het bij de meeste lijkt alsof ze dit niet verwacht hadden...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - zondag 03 april 2011 - 20:23   quote  deeplink  
kom op. we wisten dat het kut zou worden. we vochten voor degradatie. algemeen bekent dat er niks kan. spelers willen niet verlengen.. het is al jaren kut. dit seizoen was het duidelijk gezegt. alles om financieel gezond te worden. een absolute must om door te kunnen. en nu is zijn de meeste van de leg en worden er tig topics geopend met ouwe shit die iedereen had kunnen weten als ze geluisterd hadden. tuurlijk beens wissels zijn tegenvallend. maar ik persoonlijk ben al blij dat we niet degraderen. en europees voetbal!? kom op.. we hebben er niks te zoeken...
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 20:31   quote  deeplink  
we hebben er NU niets te zoeken, volgend jaar kan dat best anders zijn.
Maar goed, helemaal niets in Rotterdam op dit moment.
finsend
 finsend - zondag 03 april 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Voor we t weten staan we weer op de Coolsingel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 20:23 schreef obiku010 het volgende:
kom op. we wisten dat het kut zou worden. we vochten voor degradatie. algemeen bekent dat er niks kan. spelers willen niet verlengen.. het is al jaren kut. dit seizoen was het duidelijk gezegt. alles om financieel gezond te worden. een absolute must om door te kunnen. en nu is zijn de meeste van de leg en worden er tig topics geopend met ouwe shit die iedereen had kunnen weten als ze geluisterd hadden. tuurlijk beens wissels zijn tegenvallend. maar ik persoonlijk ben al blij dat we niet degraderen. en europees voetbal!? kom op.. we hebben er niks te zoeken...
Klopt wel idd maar dan nog,je mag wel iets verwachten van spelers die
riant verdienen.Had het liefst voor de wedstrijd nog een fiets in Delft afgeleverd
maar je wilde niet he?hahaha fucking een mooie American Eagle had ik voor je voor
een paar tienen ,12 versnellingen gemiddeld 30km per uur voor de gemiddelde Obiku..
Dat had de zaterdag nog wat kleur kunnen geven
of een bakkersfiets gratis ,en nog gratis afgeleverd man hahaha soepkip
de.fan
 de.fan - zondag 03 april 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 20:34 schreef finsend het volgende:
Voor we t weten staan we weer op de Coolsingel
hahahahaha te veel gesnoven zeker?? Dan zal er eerst iets moeten gebeuren op het gebied van de trainer/technische staf
FR-Han
 FR-Han - zondag 03 april 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 20:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt wel idd maar dan nog,je mag wel iets verwachten van spelers die
riant verdienen.Had het liefst voor de wedstrijd nog een fiets in Delft afgeleverd
maar je wilde niet he?hahaha fucking een mooie American Eagle had ik voor je voor
een paar tienen ,12 versnellingen gemiddeld 30km per uur voor de gemiddelde Obiku..
Dat had de zaterdag nog wat kleur kunnen geven
of een bakkersfiets gratis ,en nog gratis afgeleverd man hahaha soepkip
maar dat had je niet gezegt! ik had gezegt dat ik een betrouwbare fiets nodig heb, met een paar versnellingen. zodat als ik uit me re-integratie kom, ik een goeie fiets heb om mee naar me werk te gaan. als jij dus vind dat jou goeie fiets iets is voor dat doeleind. dan denk ik jou goed genoeg te kennen om hem over te nemen. heb wel 125euro budget. hahaha. maar je hebt wel gelijk over de salarissen enzo. gekmakend is het allemaal. ik ben gewon een soort verdoofd, of mat geslagen dit seizoen. ik verwachte niet meer van Feyenoord. dus is de tik mischien makkelijker te relativeren. ook omdat ik er niet iedere week zit. en groot respect. jij wel!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 03 april 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 20:44 schreef de.fan het volgende:

[..]

hahahahaha te veel gesnoven zeker?? Dan zal er eerst iets moeten gebeuren op het gebied van de trainer/technische staf
knvb beker wordt toch ook gevierd op de coolsingel of niet??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 20:49 schreef obiku010 het volgende:

[..]

maar dat had je niet gezegt! ik had gezegt dat ik een betrouwbare fiets nodig heb, met een paar versnellingen. zodat als ik uit me re-integratie kom, ik een goeie fiets heb om mee naar me werk te gaan. als jij dus vind dat jou goeie fiets iets is voor dat doeleind. dan denk ik jou goed genoeg te kennen om hem over te nemen. heb wel 125euro budget. hahaha. maar je hebt wel gelijk over de salarissen enzo. gekmakend is het allemaal. ik ben gewon een soort verdoofd, of mat geslagen dit seizoen. ik verwachte niet meer van Feyenoord. dus is de tik mischien makkelijker te relativeren. ook omdat ik er niet iedere week zit. en groot respect. jij wel!
Jawel Obiku,ik zei een American eagle mountainbike Ferrari rood met geel incl straat banden....Bart brentjes is met dit model wereld en Olympisch kampioen geworden....
En voor deze had ik een wel graag een kleine vergoeding willen hebben zei ik nog....
kale co
 kale co - zondag 03 april 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 20:23 schreef obiku010 het volgende:
kom op. we wisten dat het kut zou worden. we vochten voor degradatie. algemeen bekent dat er niks kan. spelers willen niet verlengen.. het is al jaren kut. dit seizoen was het duidelijk gezegt. alles om financieel gezond te worden. een absolute must om door te kunnen. en nu is zijn de meeste van de leg en worden er tig topics geopend met ouwe shit die iedereen had kunnen weten als ze geluisterd hadden. tuurlijk beens wissels zijn tegenvallend. maar ik persoonlijk ben al blij dat we niet degraderen. en europees voetbal!? kom op.. we hebben er niks te zoeken...
ja maar dat het gepaard gaat met insperatie loos voetbal en geen inzet
FR-Han
 FR-Han - zondag 03 april 2011 - 21:21   quote  deeplink  
oh ja. maar dat geel met rood.. maar als ik succesvol wil worden, heb ik rood wit nodig.. hahaha. weet het alweer. ik heb meer een normale herenfiets nodig. dat zoek ik eigelijk. en liefst een met de zadelpunt omhoog. vind het minder fijn fietsen met een recht stuur. mischien moet ik hem maar is zien. dus zet het pils maar koud!!
finsend
 finsend - zondag 03 april 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 20:44 schreef de.fan het volgende:

[..]

hahahahaha te veel gesnoven zeker?? Dan zal er eerst iets moeten gebeuren op het gebied van de trainer/technische staf
overdosis optimismepillen
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:21 schreef obiku010 het volgende:
oh ja. maar dat geel met rood.. maar als ik succesvol wil worden, heb ik rood wit nodig.. hahaha. weet het alweer. ik heb meer een normale herenfiets nodig. dat zoek ik eigelijk. en liefst een met de zadelpunt omhoog. vind het minder fijn fietsen met een recht stuur. mischien moet ik hem maar is zien. dus zet het pils maar koud!!
geel met rood, een nuts-fiets.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 april 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 20:23 schreef obiku010 het volgende:
kom op. we wisten dat het kut zou worden. we vochten voor degradatie. algemeen bekent dat er niks kan. spelers willen niet verlengen.. het is al jaren kut. dit seizoen was het duidelijk gezegt. alles om financieel gezond te worden. een absolute must om door te kunnen. en nu is zijn de meeste van de leg en worden er tig topics geopend met ouwe shit die iedereen had kunnen weten als ze geluisterd hadden. tuurlijk beens wissels zijn tegenvallend. maar ik persoonlijk ben al blij dat we niet degraderen. en europees voetbal!? kom op.. we hebben er niks te zoeken...
Mooie topic, terechte benadering. Zo was het, zo is het.
Ernstiger wordt het als er geen vooruitgang geboekt wordt in het spel. En dat mét jonge spelers.
Mijn meetpunt was dit voorjaar, dát had de weg omhoog moeten bieden, mét -nogmaals- goed en bevlogen spel.
Ik zie het niet en daar hang ik dan toch óók het lot van Mario aan. Hoe sympathiek en Feyenoord-man hij ook is.
De chemie is uitgewerkt, het Mario-effect lijkt weg binnen de selectie. Jammer, maar daar kan niemand wat tegen doen, gebeurt wel eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:21 schreef obiku010 het volgende:
oh ja. maar dat geel met rood.. maar als ik succesvol wil worden, heb ik rood wit nodig.. hahaha. weet het alweer. ik heb meer een normale herenfiets nodig. dat zoek ik eigelijk. en liefst een met de zadelpunt omhoog. vind het minder fijn fietsen met een recht stuur. mischien moet ik hem maar is zien. dus zet het pils maar koud!!
Dit is de retro man,ik heb zelfs nog de orginele...met wegbanden.....
Echt het is een pilsie halen waard man!!
4560851993_a556a5b716_z.jpg
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Is wel wat voor mij, maar ja ik pas niet op een kinderfiets.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:38 schreef Stylzz het volgende:
Is wel wat voor mij, maar ja ik pas niet op een kinderfiets.
zoals hij er nu bij staat is de fiets zeker voor plus 1.90 als het een groot frame is..
dus ook jij kan er op fietsen Swa..Zou mooi zijn als er een bruine kerelt rijd voor op
in het peleton hahahaha...Toen ik die Davis voor het eerst zag schaatsen moest ik ook lachen,moet je eens kijken wat hij nu allemaal heeft gewonnen....
Roony beklimt de Alphen Duez hahaha
FR-Han
 FR-Han - zondag 03 april 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:38 schreef Stylzz het volgende:
Is wel wat voor mij, maar ja ik pas niet op een kinderfiets.
hahahaha. dus met mijn 190 word het drama? ik zeg zadel eraf!!! lol. mountainbikes zijn leuk. maar niet voor dagelijks gebruik naar je werk, of alles binnen de mooie en geweldige stad delft. maar leon heeft me wel aangeboden zaterdag avond effe een fiets te droppen. en dat vind ik dus wel dikke klasse! effe marktplaats af zoeken naar iets. komt goed
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:42 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hahahaha. dus met mijn 190 word het drama? ik zeg zadel eraf!!! lol. mountainbikes zijn leuk. maar niet voor dagelijks gebruik naar je werk, of alles binnen de mooie en geweldige stad delft. maar leon heeft me wel aangeboden zaterdag avond effe een fiets te droppen. en dat vind ik dus wel dikke klasse! effe marktplaats af zoeken naar iets. komt goed
ja man,misschien staat de jouwe wel voor het koetsiertje bij het station hahaha...
marktplaats daar staan er zat voor een mooi prijsie man!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 april 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mooie topic, terechte benadering. Zo was het, zo is het.
Ernstiger wordt het als er geen vooruitgang geboekt wordt in het spel. En dat mét jonge spelers.
Mijn meetpunt was dit voorjaar, dát had de weg omhoog moeten bieden, mét -nogmaals- goed en bevlogen spel.
Ik zie het niet en daar hang ik dan toch óók het lot van Mario aan. Hoe sympathiek en Feyenoord-man hij ook is.
De chemie is uitgewerkt, het Mario-effect lijkt weg binnen de selectie. Jammer, maar daar kan niemand wat tegen doen, gebeurt wel eens.
Laat Mario maar eens werken met een selectie die wel voor de 100% wil gaan en laat de vlaartjes, wijnaldie en fers lekker op rotten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Laat Mario maar eens werken met een selectie die wel voor de 100% willen werken..
Ja maar daar is hij toch voor,om ze te leren hoe ze moeten werken?
Het is hem alleen niet gelukt dus dan oet hij maar de conclusie trekken
en met Vlaart Gini en fer meegaan...
craven
 craven - zondag 03 april 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Misschien kan Mario ze niet meer motiveren, hoeft niet per se zijn debet te zijn...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 april 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Laat Mario maar eens werken met een selectie die wel voor de 100% wil gaan en laat de vlaartjes, wijnaldie en fers lekker op rotten.
Het zou kunnen dat Mario er dan meer uithaalt. Maar uitgangspunt is de selectie die je hebt en waarmee je -eventueel- door gaat.
Mario krijgt deze boel eenvoudigweg niet (meer) aan de praat. Dan is het beter om de wegen te scheiden en uit te gaan kijken naar een trainersstaf die het vuur er in gooit.

van Gastel? McClaren?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:52 schreef craven het volgende:
Misschien kan Mario ze niet meer motiveren, hoeft niet per se zijn debet te zijn...
Nee daarom moeten die van Noortwijk en vlemmings ook maar mee!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 april 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:52 schreef craven het volgende:
Misschien kan Mario ze niet meer motiveren, hoeft niet per se zijn debet te zijn...
Helemaal mee eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee daarom moeten die van Noortwijk en vlemmings ook maar mee!!!
Laat ze maar ff ruilen met Excelsior....
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 april 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja maar daar is hij toch voor,om ze te leren hoe ze moeten werken?
Het is hem alleen niet gelukt dus dan oet hij maar de conclusie trekken
en met Vlaart Gini en fer meegaan...
Nee dat moeten ze vanaf de f'jes al leren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 21:57 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee dat moeten ze vanaf de f'jes al leren.
penalty missen is 20x opdrukken bij de f`jes,disiplinne word er
wel ingepompt.
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 april 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

penalty missen is 20x opdrukken bij de f`jes,disiplinne word er
wel ingepompt.
Clubliefde moet er worden ingepompt!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Clubliefde moet er worden ingepompt!
Dat bepalen papa en mama tegenwoordig!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 april 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Clubliefde moet er worden ingepompt!
Clubliefde is vervangen door geldliefde. Dat telt! Andere romantiek is voor stripverhaaltjes.
finsend
 finsend - zondag 03 april 2011 - 22:13   quote  deeplink  
misschien een keer 11 supporters opstellen? krijgen we iig wat we willen: strijd en schuim op de bekken en echte clubliefde
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 22:18   quote  deeplink  
Feyenoord kan niet meer rechtstreeks degraderen en play off's voor zowel europees als degradatie is onwaarschijnlijk. Er is dus weinig om te winnen en weinig om te verliezen. Er is in de directie momenteel niemand met vertsand van voetbal. Per 1 juli (?) komt van Geel. Lijkt me dus het meest verstandige als er momenteel geen grote beslissingen worden genomen en de maand juli voor een grondige analyse wordt gebruikt. En het lijkt me ook bijzonder prettig als we het door supporters binnengebrachte geld niet voor afkoopsommen hoeft te gebruiken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:18 schreef Els het volgende:
Feyenoord kan niet meer rechtstreeks degraderen en play off's voor zowel europees als degradatie is onwaarschijnlijk. Er is dus weinig om te winnen en weinig om te verliezen. Er is in de directie momenteel niemand met vertsand van voetbal. Per 1 juli (?) komt van Geel. Lijkt me dus het meest verstandige als er momenteel geen grote beslissingen worden genomen en de maand juli voor een grondige analyse wordt gebruikt. En het lijkt me ook bijzonder prettig als we het door supporters binnengebrachte geld niet voor afkoopsommen hoeft te gebruiken.
Nee we ruilen de technische staf met die van Excelsior,scheelt een paar duiten haha
Els
 Els - zondag 03 april 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee we ruilen de technische staf met die van Excelsior,scheelt een paar duiten haha
Mario deed het ook goed met Excelsior, dus dat zegt weinig. Blijkbaar is functioneren bij Feyenoord toch lastiger.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:27 schreef Els het volgende:

[..]

Mario deed het ook goed met Excelsior, dus dat zegt weinig. Blijkbaar is functioneren bij Feyenoord toch lastiger.
Klopt maar die pastoor is een heikneuter,een vreemde man..
Erg fanatiek in de trainingen,soms heb je rare mensen nodig...

Zet Mario maar in Kralingen!!Dat zal zijn contract waarschijnlijk wel niet toelaten??
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 april 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt maar die pastoor is een heikneuter,een vreemde man..
Erg fanatiek in de trainingen,soms heb je rare mensen nodig...

Zet Mario maar in Kralingen!!Dat zal zijn contract waarschijnlijk wel niet toelaten??
is een voledammert van amsterdams geboorte. Daar valt slecht mee te werken/leven/praten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

is een voledammert van amsterdams geboorte. Daar valt slecht mee te werken/leven/praten.
Nee hoor heb hem meerdere keren gevolgt bij de belofte van Feyenoord...
Duidelijk open en eerlijk,en hard en bloed fanatiek...
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2011 - 22:18 schreef Els het volgende:
Feyenoord kan niet meer rechtstreeks degraderen en play off's voor zowel europees als degradatie is onwaarschijnlijk. Er is dus weinig om te winnen en weinig om te verliezen. Er is in de directie momenteel niemand met vertsand van voetbal. Per 1 juli (?) komt van Geel. Lijkt me dus het meest verstandige als er momenteel geen grote beslissingen worden genomen en de maand juli voor een grondige analyse wordt gebruikt. En het lijkt me ook bijzonder prettig als we het door supporters binnengebrachte geld niet voor afkoopsommen hoeft te gebruiken.
Het gaat dus nergens meer om, zorg er voor dat je weet wie er wil blijven en begin daar alvast mee voor het volgende seizoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bizar dat het bij de meeste lijkt alsof ze dit niet verwacht hadden...









0.0052769