|
|
Brandje
|
|
|
Wat een heerlijke voetballer is dat. Ik heb hem al een paar in de jeugd zien spelen en daar blinkt hij uit maar dit kan, net als Eriksen, een hele fijne speler worden. Dat ventje valt in en speelt mee mee alsof hij al jaren in Ajax1 speelt en het belangrijkste hij straalt echt voetbalplezier uit. Nu weet ik dat we wel eens kankeren op onze scouting maar onze scout in Scandinavië levert echt prima werk af. Haalt met Eriksen en Boilesen toch twee echte groeibliljanten binnen!! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Die gasten hebben ook een hele goeie mentaliteit , talent alleen is niet genoeg !! Volgens mij is Ajax toch weer met een deen bezig ? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ja klopt weer een talentje waar half europa achteraan zit. Scandinaviers passen altijd prima bij Ajax. Het mooiste vind ik nog de taal. Binnen een half spreken ze beter Nederlands dan een Marokkaan die hier 20 jaar woont. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ja...die jongen maakte me blij gisteren. Was het enige positieve aan de wedstrijd gisteren. Oh wacht...terugkeer Vermeer ook. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Boilesen kanjer, echt genoten van hem gister hij was terecht man off the match.En ook hoe goed hij nederlands spreekt echt respect voor deze jongen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 11:55 schreef Rogier het volgende:Ja...die jongen maakte me blij gisteren. Was het enige positieve aan de wedstrijd gisteren. Oh wacht...terugkeer Vermeer ook. Vermeer die weer eens ouderwets de raarste capriolen uit haalde. Vermeer is echt wel een goede keeper maar niet de keeper voor Ajax1. Een keeper moet rust uitstralen want dat is veel fijner voor de verdediging. Vermeer heeft dat niet en ik vraag mij of hij dat wel gaat krijgen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Toch verkies ik Vermeer altijd boven Verhoeven, dus daarom was het goed dat hij terug is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
ach het enige wat vermeer mist is ervaring dat komt wel goed. Boilesen was fantastisch hoop alleen niet dat de boer hem nu meteen vast in de basis zet liever breng je hem wat rustiger. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 12:08 schreef Brandje het volgende:[..] Vermeer die weer eens ouderwets de raarste capriolen uit haalde. Vermeer is echt wel een goede keeper maar niet de keeper voor Ajax1. Een keeper moet rust uitstralen want dat is veel fijner voor de verdediging. Vermeer heeft dat niet en ik vraag mij of hij dat wel gaat krijgen. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik Vermeer een stuk rustiger vond ogen dan dat hij in andere wedstrijden oogde. Hij had twee onzekere momenten, gelukkig profiteerde Heracles hier niet van mede door de hulp van de scheids, maar dit moet hij niet doen als we tegen Twente spelen.. Gelukkig spelen we nog een paar potjes voor die wedstrijd, en ik denk dat Vermeer wel die rust gaat krijgen... Natuurlijk is het na zo'n lange blessure wat onwennig, maar verder stond hij een aardig potje te keepen gister.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 13:44 schreef remco k het volgende:[..] Ik moet eerlijk zeggen, dat ik Vermeer een stuk rustiger vond ogen dan dat hij in andere wedstrijden oogde. Hij had twee onzekere momenten, gelukkig profiteerde Heracles hier niet van mede door de hulp van de scheids, maar dit moet hij niet doen als we tegen Twente spelen.. Gelukkig spelen we nog een paar potjes voor die wedstrijd, en ik denk dat Vermeer wel die rust gaat krijgen... Natuurlijk is het na zo'n lange blessure wat onwennig, maar verder stond hij een aardig potje te keepen gister.. Die rust heeft niks met die blessure te maken denk ik. Dat heb je of heb je niet. Het is de aard van het beestje. Hij is onberekenbaar en dat is in mijn ogen geen goede eigenschap van een keeper. Het is een goede keeper. Een tegen een is hij fantastisch maar doet ook vreemde dingen en daarom zie ik hem niet als DE opvolger van Maaretn |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 13:01 schreef Blade85 het volgende:ach het enige wat vermeer mist is ervaring dat komt wel goed. Boilesen was fantastisch hoop alleen niet dat de boer hem nu meteen vast in de basis zet liever breng je hem wat rustiger. Waarom??? Als hij beter is dan diegene voor hem dan moet hij gewoon spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 13:49 schreef Brandje het volgende:[..] Die rust heeft niks met die blessure te maken denk ik. Dat heb je of heb je niet. Het is de aard van het beestje. Hij is onberekenbaar en dat is in mijn ogen geen goede eigenschap van een keeper. Het is een goede keeper. Een tegen een is hij fantastisch maar doet ook vreemde dingen en daarom zie ik hem niet als DE opvolger van Maaretn Volgens mij een beetje, het Menzo v/d Sar verhaal, maar dan andersom...
Iemand enig idee wat er aan keepers verder aan zit te komen, volgens mij is die donkere jongen van de a1 wel een redelijk talent... Verder zou ik het echt niet weten... Voor mij is er maar 1 echt mogelijke opvolger van Stekelenburg, en dat zou Tim Krul moeten zijn... Speelt niet meer bij Newcastle... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien zit ik wel helemaal mis hoor, maar ik heb het idee, dat er straks een aantal spelers gaan afvallen voor de eerste 11, maar ook dat er een twee/drietal spelers zijn, waarvan de Boer nu al weet dat die volgens seizoen basis zullen spelen in het eerste. Ik denk namelijk dat de Boer Ozbiliz, Castilijon en Boilesen volgend seizoen in de basis laat spelen. de Boer is nadrukkelijk met deze jongens bezig. Ebecilio wordt nu gebruikt om Ozbiliz rustig te brengen, die jongen heeft een aantal zware knieblessures gehad, maar de Boer praat wel heel erg positief over deze jongens... Misschien dat voor Blind hetzelfde geld?? Om de een of andere reden ( ik heb dat ook al vaker gezegd) heb ik het idee dat de Boer dit seizoen sinds het vertrek van Suarez heeft opgegeven, en bezig is met de voorbereiding op komend seizoen... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Denk ik ook Remko....niet dat de Boer dit seizoen op heeft gegeven...bekerfinal en de 2e plaats is wat we nog kunnen winnen. Maar dat hij al aan het volgende seizoen werkt lijkt me duidelijk, en nu van de nood een deugd maken met zoveel afwezigen. Ik vind het echt geweldig dat wij zo naar de jeugd kunnen grijpen als er blessures vallen, en dat die het dan ook gewoon zo goed doen ! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 13:53 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij een beetje, het Menzo v/d Sar verhaal, maar dan andersom... Iemand enig idee wat er aan keepers verder aan zit te komen, volgens mij is die donkere jongen van de a1 wel een redelijk talent... Verder zou ik het echt niet weten... Voor mij is er maar 1 echt mogelijke opvolger van Stekelenburg, en dat zou Tim Krul moeten zijn... Speelt niet meer bij Newcastle... Warner Hahn bedoel je? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als dat die lange donkere jongen met die soort van Dredlocks bedoeld, dan ja, ik weet zijn naam namelijk niet... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
In de A1 zitten er nog wel een paar die het eerste kunnen halen. Ben helaas niet zo goed namen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 14:44 schreef Brandje het volgende:In de A1 zitten er nog wel een paar die het eerste kunnen halen. Ben helaas niet zo goed namen. Als je de verschillende mensen moet geloven, is dat inderdaad een prima groep.... |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
Om het topic weer even on te maken, Ik vind dat ajax goed bezig is in Scandinavië. Het zijn geweldige voetballers en zijn betrouwbare en verstandige spelers. (bedoel ermee, gaan niet al op jonge leeftijd naar een topclub, maaar nemen eerst een tussenstap) Als Eriksen en Boilesen bij een spaanse of Engelse topclub gaan spelen en het redden, zien meer buitenlandse spelers dat ze een tussenstap moeten maken en komen zo meer grotere talenten naar Ajax en kunnen helpen Ajax kampioen te maken! Maar ik vind dat Nederlandse talenten voorrang op dat moment moeten hebben. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 14:55 schreef Marco vd L het volgende:Om het topic weer even on te maken, Ik vind dat ajax goed bezig is in Scandinavië. Het zijn geweldige voetballers en zijn betrouwbare en verstandige spelers. (bedoel ermee, gaan niet al op jonge leeftijd naar een topclub, maaar nemen eerst een tussenstap) Als Eriksen en Boilesen bij een spaanse of Engelse topclub gaan spelen en het redden, zien meer buitenlandse spelers dat ze een tussenstap moeten maken en komen zo meer grotere talenten naar Ajax en kunnen helpen Ajax kampioen te maken! Maar ik vind dat Nederlandse talenten voorrang op dat moment moeten hebben. Boilesen en Eriksen heb JUIST voor Ajax gekozen door de historie met Scandinavische voetballer. Boilesen kon destijds naar zo'n beetje elke topclub maar heeft weloverwogen voor Ajax gekozen. Maar ik ben wel met je eens dat Ajax de ideale opstapclub is naar de absolute top. Als we het spulletje een beetje bij elkaar kunnen houden en een goede linksbuiten en spits kunnen vinden dan durf ik wel te beweren dat we met minimaal 9 punten verschil kampioen worden volgend seizoen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 15:05 schreef Brandje het volgende:[..] Boilesen en Eriksen heb JUIST voor Ajax gekozen door de historie met Scandinavische voetballer. Boilesen kon destijds naar zo'n beetje elke topclub maar heeft weloverwogen voor Ajax gekozen. Maar ik ben wel met je eens dat Ajax de ideale opstapclub is naar de absolute top. Als we het spulletje een beetje bij elkaar kunnen houden en een goede linksbuiten en spits kunnen vinden dan durf ik wel te beweren dat we met minimaal 9 punten verschil kampioen worden volgend seizoen. laten we niet tevroeg juichen. ook deze jongen zal nog terugslag krijgen wat elke jonge speler krijgt. dus om tedenken dat we er volgend seisoen al zijn is wat voorbarig. natuurlijk heeft deze jongen potentie,maar ook dat heeft tijd nodig. denk ook niet dat het team compleet blijft. en die bewering dat we met minimaal 9 punten voorsprong kampioen worden. ik hoop met je mee. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Het team hoeft ook niet compleet te blijven. Stekelenburg zal gaan denk ik. Vd Wiel mag van mij vertrekken. Daar loop ik mij het hele jaar als aan te ergeren maar de toekomst ziet er rooskleurig uit. Het Ajaxspel komt weer terug en we hebben een prima selectie met de juiste aankopen. Tuurlijk gaat Boilesen een terugslag krijgen maar je hoeft geen Cruijff te zijn om te zien dat hij alles in zich heeft om een topper te worden. Het middenveld staat ook prima. Lodeiro(wat ik een groot talent vind) komt er weer aan. Alleen vooring is het nog wat minder maar we hebben wel wat te besteden volgend jaar dus ik zie het wel weer zitten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tuurlijk was Biolesen een verademing in een verder hele slechte pot, en hoewel hij ook bij de jeugd het erg goed doet, heeft hij toch nog wel een weg te gaan. Gister had hij defensief niets te doen, en wat hij aanvallend liet zien was erg goed, maar dat zal tegen een ploeg als psv of twente toch beduidend anders zijn.
Ik weet de aard van de blessure van Blind niet, maar Biolesen heeft in ieder geval een vervolg verdient denk ik. Maar laten we nog niet van een zwaluw een hele zomer maken, en ook Biolesen de tijd gunnen om te groeien. Alle jonge jongens gaan namelijk eens een keer een terugval krijgen, zie Greg, Lorenze en Chris, die dat allemaal in meer of mindere mate hebben of hebben gehad. |
|
|
|
|
WillemS
|
|
|
Probleem op de links-back positie is opgelost, laten staan die jongen, laat hem maar foutjes maken, geeft niks, gewoon laten staan die gast!!!!! |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ja balen voor Blind, maar mooi voor boilesen. Kan hij gelijk het seizoen afmaken in de basis. De nieuwe gareth bale maar dan beter ;) |
|
|
|
|
jari-ajax
|
|
|
geweldige speler,hij liet zich meteen zien ...
hoop dat het zo door gaat |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
Wanneer krijgt emanuelson zijn afscheid eigenlijk bij ajax ? en martin jol zou toch ook krijgen (hoeft niet van mij) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
viel sterk in,en we hebben meteen de vervanger van blind in huis. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
welke inrichting heb jij gezeten deze weken? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 14:02 schreef remco k het volgende:[..] Misschien zit ik wel helemaal mis hoor, maar ik heb het idee, dat er straks een aantal spelers gaan afvallen voor de eerste 11, maar ook dat er een twee/drietal spelers zijn, waarvan de Boer nu al weet dat die volgens seizoen basis zullen spelen in het eerste. Ik denk namelijk dat de Boer Ozbiliz, Castilijon en Boilesen volgend seizoen in de basis laat spelen. de Boer is nadrukkelijk met deze jongens bezig. Ebecilio wordt nu gebruikt om Ozbiliz rustig te brengen, die jongen heeft een aantal zware knieblessures gehad, maar de Boer praat wel heel erg positief over deze jongens... Misschien dat voor Blind hetzelfde geld?? Om de een of andere reden ( ik heb dat ook al vaker gezegd) heb ik het idee dat de Boer dit seizoen sinds het vertrek van Suarez heeft opgegeven, en bezig is met de voorbereiding op komend seizoen... Ik denk dat je het mis hebt. De Boer heeft altijd gezegd dat Ajax voor de titel moet gaan en toen hij aan het roer kwam was de achterstand drie punten. Ozbiliz is 20 of 21 en waarom zou hij die langzaam brengen voor volgend seizoen. Alle vastigheden die hij er dit seizoen in brengt zullen voordeel opbrengen voor volgend seizoen. Ik snap alleen niet waarom hij Ozbiliz niet van links laat spelen en dan naar binnen laat trekken dus zoals Mickey speelt vanaf rechts. Het is wel duidelijk voor mij dat Hamdaoui alleen terug is gehaald om in de etalage te zetten en ik denk dat Castillion nog niet ver genoeg voor de basis. |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Verdedigend heeft hij nog niets hoeven laten zien, opkomend/aanvallend was hij wel goed. Ik vond dat hij de rechtsbuiten wel veel ruimte gaf, nou is dat bij Douglas niet zo'n probleem maar als hij betere spelers tegen komt zal hij korter moeten dekken! Maar ook hij zal nog de nodige fouten gaan maken door zijn onervarenheid, gelukkig kan dat bij deze trainer zonder direct afgebrand te worden of gewisseld. Volgens mij is ons linksback probleem opgelost!!! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
is beter dan blind denk ik. vond hem zeker goed invallen !ik hoop dat we hem vaker zullen zien spelen. |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 12:08 schreef Brandje het volgende:[..] Vermeer die weer eens ouderwets de raarste capriolen uit haalde. Vermeer is echt wel een goede keeper maar niet de keeper voor Ajax1. Een keeper moet rust uitstralen want dat is veel fijner voor de verdediging. Vermeer heeft dat niet en ik vraag mij of hij dat wel gaat krijgen. hoe stond stekelenburg erbij in het begin. dat moet groeien man. komt goed. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
vermeer is gewoon een goede keeper. diekomt er echt wel. |
|
|
|
|
Mikeyg22
|
|
|
Boilesen heeft in 45 min. beter gevoetbalt dan blind in 10 wedstrijden.
Boilesen wordt een groot talent laat hem maar lekker vertrouwen krijgen dan komt ie heel ver. |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Stekel heeft ook genoeg fouten gemaakt en over hem klaagde ook iedereen, vooral het uitkomen bij corners, enz. was een probleem. Nu praat je over één van de beste keepers die op het moment er te vinden is! Probleem is alleen dat op het moment dat Vermeer ook zover is dat hij geen fouten meer maakt en uitgeleerd is dat hij dan ook zal vertrekken! En hetzelfde geldt voor elke speler, ook Boilesen als die zich blijft ontwikkelen zullen we 2-3 jaar van hem genieten en dan komt er ook weer iemand met een zak geld! |
|
|
|
|
khymo
|
|
|
Wat een topper is dat! Daley Blind kan beter verkocht worden,dit wordt de nieuwe linksback. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Waarom willen veel mensen hem nu al gelijk in de basis?? Hij speelt 1 helft tegen Heracles goed. Dat betekent nog niet dat hij beter is dan Blind?? Tuurlijk hij heeft potentie en wordt ook echt een topper, maar je moet hem langzaam brengen en niet gelijk in de basis zetten. Je kan over deze helft niet oordelen over datie nu al in de basis moet. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 14:26 schreef Rogier het volgende:Denk ik ook Remko....niet dat de Boer dit seizoen op heeft gegeven... bekerfinal en de 2e plaats is wat we nog kunnen winnen. Maar dat hij al aan het volgende seizoen werkt lijkt me duidelijk, en nu van de nood een deugd maken met zoveel afwezigen. Ik vind het echt geweldig dat wij zo naar de jeugd kunnen grijpen als er blessures vallen, en dat die het dan ook gewoon zo goed doen ! eeh.. sterker nog.. we kunnen de dubbel nog steeds winnen
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee dat heb je of heb je niet. Vermeer is nu eenmaal een adhd keeper die allesbehalve rust uitstraalt. |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote: Ik hoop het echt ride maar als ik eerlijk ben denk ik niet dat we dat gaan redden, twente speelt de laatste tijd goed en als ik onze wedstrijden zie dan wordt ik de laatste tijd niet vrolijk van het spel. Ook het ontbreken aan scorend vermogen kan je gaan opbreken. Als we uiteindelijk tweede zouden worden zou dit ook een knappe prestatie zijn gezien het afgelopen jaar (korte voorbeiding, ontslag trainer, verkoop beste speler, onrust omtrent eventuele transfers en gedrag Hamdoei, veel debutanten en onervaren trainer, onrust bestuur/Cruijf). Nogmaals hoop echt op de dubbel!!!! Maar vrees dat dat met deze groep er niet inzit! |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 13:53 schreef Brandje het volgende:[..] Nee dat heb je of heb je niet. Vermeer is nu eenmaal een adhd keeper die allesbehalve rust uitstraalt. De rust die Stekelenburg uitstraalt straalde hij een paar jaar geleden echt niet uit!!! Toen heb ik hem ook vele malen vervloekt!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 13:58 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] De rust die Stekelenburg uitstraalt straalde hij een paar jaar geleden echt niet uit!!! Toen heb ik hem ook vele malen vervloekt!!! Prima. We denken er anders over. Vergeet niet dat Vermeer geen talent meer is maar ook al 25 jaar is. |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 14:05 schreef Brandje het volgende:[..] Prima. We denken er anders over. Vergeet niet dat Vermeer geen talent meer is maar ook al 25 jaar is. Ik heb niet gezegd dat Vermeer een talent is. Alleen is er nooit iemand beter geworden van bankzitten, zodra hij veel speelt verwacht ik dat hij beter zal worden en waarschijnlijk rustiger maar dat zal de tijd uitwijzen. Hij zal nooit hetzelfde worden als Stekelenburg maar dat komt omdat ze totaal verschillend zijn. Maar op dit moment is hij in ieder geval beter als Verhoeven op goal en om een vetrek van Stekel op te vangen weet ik zo snel geen betere! Vorm, Velthuizen, Krul zijn denk ik niet veel beter als Vermeer. Mischien dat de scouts wat op het oog hebben!? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 14:15 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] Ik heb niet gezegd dat Vermeer een talent is. Alleen is er nooit iemand beter geworden van bankzitten, zodra hij veel speelt verwacht ik dat hij beter zal worden en waarschijnlijk rustiger maar dat zal de tijd uitwijzen. Hij zal nooit hetzelfde worden als Stekelenburg maar dat komt omdat ze totaal verschillend zijn. Maar op dit moment is hij in ieder geval beter als Verhoeven op goal en om een vetrek van Stekel op te vangen weet ik zo snel geen betere! Vorm, Velthuizen, Krul zijn denk ik niet veel beter als Vermeer. Mischien dat de scouts wat op het oog hebben!? Goede reactie denk ik, ben het tot op zekere hoogte ook helemaal met je eens, zeker over dat Vermeer een Steek niet te vergelijken zijn. Vermeer is veel meer een klassieke lijnkeeper dan dat Steek dat is, en inderdaad, Steek was in de begin jaren ook niet altijd wereldklasse. Daarmee denk ik niet dat Vermeer Steek helemaal kan vervangen, maar een eind komt hij toch wel, en ik vraag me af of Ajax zomaar een betere keeper dan Vermeer kan kopen. Vorm, Veldhuizen, Krul en Tyton zijn ook geen match voor Steek dus zeg het me maar. Vermeer heeft overigens laten zien niet te misstaan bij Ajax.
Ben benieuwd of Biolesen nu ook permanent aanschuift bij de selectie nu Blind voorlopig uit de running is of dat, met de terugkeer van Greg en Jan, de Boer hem voorlopig even los laat. Lijkt me dat Boilesen er gewoon bij blijft vanwege de blessures maar we zullen zien. |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Ik vind Vorm en Tyton ook goede keepers maar of ze beter zijn als Vermeer dat moet nog blijken, Vorm is iets aan de kleine kant net als Vermeer en Tyton keept bij Roda, dat is iets heel anders als bij een topclub keepen! Ik ben het met mensen eens als ze zeggen dat hij geen rust uitstraalt. Maar buiten 1 of 2 rare momenten heeft hij ook een paar ballen eruit gehaald die Verhoeven door zou laten!
Ik hoop dat Boilesen bij de selectie blijft maar hij moet wel rustig gebracht worden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Krul wordt beter dan dat Stekelenburg nu is... Mocht Steek vertrekken, dan zou Ajax heel dom zijn, als ze hem niet halen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 14:59 schreef remco k het volgende:Krul wordt beter dan dat Stekelenburg nu is... Mocht Steek vertrekken, dan zou Ajax heel dom zijn, als ze hem niet halen.. Of Krul beter wordt dan Stekelenburg nu is weet ik maar ik heb wel meer vertrouwen in hem dan in Vermeer. |
|
|
|