BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ' Ajax volgt Peruviaan Carillo'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ruud
 Ruud - maandag 04 april 2011 - 11:26   quote  deeplink  
De kans dat André Carrillo vanaf de zomer in Europa gaat spelen, lijkt groot. Eerder leek de aanvaller van Alianza Lima naar het Italiaanse Genoa te verkassen, maar ook Ajax heeft zich volgens El Comercio zich gemeld voor de spits.

Carrillo heeft in Nederland niet alleen de interesse van Ajax gewekt. Ook ADO Den Haag, AZ en FC Groningen zouden de negentienjarige spits nauwlettend in de gaten houden. Ajax en FC Groningen zouden al een bod van 550.000 euro, wat zestig procent van de transferrechten is, hebben geboden op de speler uit Peru.

In december van het jaar 2009 maakte Carrillo zijn debuut voor Alianza Lima. Bij de club uit Peru heeft de talentvolle speler nog een contract tot de zomer van 2013.

Is een aanvaller van 1.80 meter die pas 3 goals heeft gemaakt in de competitie daar. Maar mij lijkt dat je voor 5.5 ton de gok wel kunt wagen toch?
Brandje
 Brandje - maandag 04 april 2011 - 11:40   quote  deeplink  
5.5 ton en een heel dik salaris want hij komt van buiten de EU. Ik zou als Ajaxzijnde gewoon KJH proberen te halen want heb je de garantie voor minimaal 25 goals per jaar. Een of twee routiniers erbij en het komt allemaal wel goed. De goede weg is ingeslagen met De Boer. De A1 waar echt een paar potentiele Ajax1 spelers inzitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door Brandje --
Rogier
 Rogier - maandag 04 april 2011 - 11:54   quote  deeplink  
http://es.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Carrillo

Aanvallende midenvelder van 1.80m die al 3 doelpunten heeft gescoord ? Hebben we er gelukkig nog niet zoveel van bij Ajax.
remco k
 remco k - maandag 04 april 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Las net ergens dat het geen middenvelder is, maar een aanvaller??
joduh
 joduh - maandag 04 april 2011 - 18:44   quote  deeplink  
wtf is een peruviaan?soort aap ofzo?
Guyt
 Guyt - maandag 04 april 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 11:40 schreef Brandje het volgende:
5.5 ton en een heel dik salaris want hij komt van buiten de EU. Ik zou als Ajaxzijnde gewoon KJH proberen te halen want heb je de garantie voor minimaal 25 goals per jaar. Een of twee routiniers erbij en het komt allemaal wel goed. De goede weg is ingeslagen met De Boer. De A1 waar echt een paar potentiele Ajax1 spelers inzitten.
Word ik zo moe van altijd dat gezanik om KJH.Die komt toch niet.En zo goed gaat het op het moment ook niet met hem.
Lees ook dat AJAX in Drenthe de ideale opvolger van Emanuelson ziet ik mag toch hopen dat dat een gerucht is ik zit echt niet op die gozer te wachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door Guyt --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 april 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 18:44 schreef joduh het volgende:
iemand die peren snuift
PETER111
 PETER111 - maandag 04 april 2011 - 19:20   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=3SsA0wZDjEA

Filmpje van hem, ik weet dat je er weinig aan hebt maar wel leuk om te zien.
PETER111
 PETER111 - maandag 04 april 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Het is overigens een aanvaller waarschijnlijk. Zoals Remco ook zei.
joduh
 joduh - maandag 04 april 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 18:52 schreef Guyt het volgende:

[..]

Word ik zo moe van altijd dat gezanik om KJH.Die komt toch niet.En zo goed gaat het op het moment ook niet met hem.
Lees ook dat AJAX in Drenthe de ideale opvolger van Emanuelson ziet ik mag toch hopen dat dat een gerucht is ik zit echt niet op die gozer te wachten.
pleur op met die omhooggeschoten kakkerlak man....
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 04 april 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:20 schreef PETER111 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3SsA0wZDjEA

Filmpje van hem, ik weet dat je er weinig aan hebt maar wel leuk om te zien.
Prachtige voetballer zo te zien.
remco k
 remco k - maandag 04 april 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Dit kan ook alleen maar van jou afkomen he...
remco k
 remco k - maandag 04 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:29 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Prachtige voetballer zo te zien.
Eens. Las ergens dat hij tot nu toe maar 3 goals heeft gemaakt in 2 jaar, maarin dat filmpje zitten toch echt wel wat meer goals..

Beetje een voetballer met de stijl van Suarez, een lekkere rommelaar..
Guyt
 Guyt - maandag 04 april 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:26 schreef joduh het volgende:

[..]

Idd ja ik hoop ook echt dat het een gerucht is.
remco k
 remco k - maandag 04 april 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:26 schreef joduh het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, doet niks anders dan roepen he goed hij wel niet is, en vind zichzelf echt helemaal fantastisch........... Hey, dat kon weleens een vriendje van Mounir zijn......
sjasphere
 sjasphere - maandag 04 april 2011 - 21:17   quote  deeplink  
volgens wiki speelt hij al bij ajax
remco k
 remco k - maandag 04 april 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 21:17 schreef sjasphere het volgende:
volgens wiki speelt hij al bij ajax
Ook jij kan wiki aanpassen...
PETER111
 PETER111 - maandag 04 april 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 21:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook jij kan wiki aanpassen...
Inderdaad, en er staat : Club actual AFC Ajax.
Dat is sowieso onmogelijk want hij zou dan pas deze zomer komen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 04 april 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Dan heb je toch ook geen leven als je dat gaat veranderen zonder dat het waar is :P
remco k
 remco k - maandag 04 april 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:30 schreef Hasjkoph het volgende:
Dan heb je toch ook geen leven als je dat gaat veranderen zonder dat het waar is :P
Dat zullen mensen ook vinden van een 16 jarige jongen die heel veel op een forum zit. of van mij...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 04 april 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zullen mensen ook vinden van een 16 jarige jongen die heel veel op een forum zit. of van mij...
Ja, maar dit is leuk en interessant, dat andere niet..
Ruud
 Ruud - maandag 04 april 2011 - 22:49   quote  deeplink  
gewoon de gok wagen met zo'n speler anders loopt dalijk groningen er weer mee vandoor en kopen we 'm over 2 jaar terug voor 8 miljoen. Drenthe moeten ze trouwens lekker in Spanje laten maar misschien is Velthuizen wel een goeie vervanger voor Stekelenburg want als Hercules degradeert kost hij weinig.

Ohja en voor de mensen die denken dat peruviaan niet klopt, zou ik zeggen zoek het eens op ;)
PETER111
 PETER111 - maandag 04 april 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:49 schreef Ruud het volgende:
gewoon de gok wagen met zo'n speler anders loopt dalijk groningen er weer mee vandoor en kopen we 'm over 2 jaar terug voor 8 miljoen. Drenthe moeten ze trouwens lekker in Spanje laten maar misschien is Velthuizen wel een goeie vervanger voor Stekelenburg want als Hercules degradeert kost hij weinig.

Ohja en voor de mensen die denken dat peruviaan niet klopt, zou ik zeggen zoek het eens op ;)
velhuizen vind ik maar een matige keeper. We hebben vermeer en ander zou ik graag die jonge keeper van NEC zien komen.
Rogier
 Rogier - dinsdag 05 april 2011 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 16:59 schreef remco k het volgende:
Las net ergens dat het geen middenvelder is, maar een aanvaller??
Een aanvaller dan van 1.80m....hebben we niet nodig ! We kunnen wel wat body gebruiken in iedere linie. Aanvaller komt waarschijnlijk ook uit een 4-4-2 systeem ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2011 door Rogier --
remco k
 remco k - dinsdag 05 april 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Suarez is 1.81 en heeft volgens mij genoeg body...
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 april 2011 - 12:51   quote  deeplink  
Heeft iemand van Ajax deze jongen gescout? Of is alles weer gebaseerd op een of ander filmpje waarin zijn schaarse doelpunten te zien waren? Stonden daarop ook zijn mindere acties? Ik dacht dat Ajax zijn lesje wel had geleerd destijds met de aankoop van Ivan Gabrich, ook een supertalent volgens een filmpje... Bovendien vind ik 3 doelpunten in 2 jaar nou niet een overdreven extreme productie..! Ik zou zeggen: niet doen!
remco k
 remco k - dinsdag 05 april 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:51 schreef Pietje het volgende:
Heeft iemand van Ajax deze jongen gescout? Of is alles weer gebaseerd op een of ander filmpje waarin zijn schaarse doelpunten te zien waren? Stonden daarop ook zijn mindere acties? Ik dacht dat Ajax zijn lesje wel had geleerd destijds met de aankoop van Ivan Gabrich, ook een supertalent volgens een filmpje... Bovendien vind ik 3 doelpunten in 2 jaar nou niet een overdreven extreme productie..! Ik zou zeggen: niet doen!
3 doelpunten klopt al niet, want alleen in het filmpje maakt hij er al meer, de speler wordt begeerd door diverse subtoppers in Europa waaronder Newcastle United en Fiorentina.
Een speler naar het schijnt van de lijst van V/D Zee.... Misschien dat Ajax nu wel naar hem gaat luisteren?????
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 april 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 14:09 schreef remco k het volgende:

[..]

3 doelpunten klopt al niet, want alleen in het filmpje maakt hij er al meer, de speler wordt begeerd door diverse subtoppers in Europa waaronder Newcastle United en Fiorentina.
Een speler naar het schijnt van de lijst van V/D Zee.... Misschien dat Ajax nu wel naar hem gaat luisteren?????
Het zou kunnen, Remco. Ik ken deze speler niet en ging af op de cijfers die hierboven werden vermeld.
remco k
 remco k - dinsdag 05 april 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 14:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het zou kunnen, Remco. Ik ken deze speler niet en ging af op de cijfers die hierboven werden vermeld.
Weet je wat het is Pietje, ieder jaar weer wordt er flink gespeculeerd, en komen er 1of 2 spelers bij waarvan we het niet haden verwacht..

Eerlijk gezegd hoop ik op 2/3 onbekende aankopen, dit zal in ieder geval aangeven, dat de scouting zijn werk heeft gedaan..
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 april 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 15:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het is Pietje, ieder jaar weer wordt er flink gespeculeerd, en komen er 1of 2 spelers bij waarvan we het niet haden verwacht..

Eerlijk gezegd hoop ik op 2/3 onbekende aankopen, dit zal in ieder geval aangeven, dat de scouting zijn werk heeft gedaan..
Eens! Die gevestigde namen kunnen alleen maar tegenvallen en zijn aanzienlijk duurder!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 05 april 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk!!

een soort aap ofzo.......... 8)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ' Ajax volgt Peruviaan Carillo'

0.0066039