BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers storten een waanzinnig bedrag voor Supporters steunen Feyenoord!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 04 april 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Spelers Feyenoord hebben om en nabij de 5000 euro bijgedragen aan Supporters steunen Feyenoord. Reden: conflict over premies met de club.

Wat een helden! 5000 euro, ongelooflijk

Hulde!
de flh
 de flh - maandag 04 april 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Gaan we cynisch doen?
MMM
 MMM - maandag 04 april 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Supporters hadden al 850.000 verzameld en dan komen de spelers, na zo'n schandalig jaar, met een flutbedrag.

Een lachertje.
MMM
 MMM - maandag 04 april 2011 - 17:40   quote  deeplink  
En een conflict over de premies.. Man, wees blij dat je voor Feyenoord mag spelen stelletje teringlijers!!

En welke premies? Premie bij handhaving?
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 04 april 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Ze hadden minimaal 1/5 van hun jaarsalaris moeten storten, dan kweek je tenminste goodwil bij supporters.
En de lang geblesseerden minimaal de helft.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 04 april 2011 - 17:42   quote  deeplink  
Allemaal OPROTTEN stelletje lamzakken!!!!!!!!!!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 april 2011 - 17:43   quote  deeplink  
Beschamend. Premies hebben daarnaast niets te maken met een storting voor SsF. Kunnen ze zeker niet los van elkaar zien.
MMM
 MMM - maandag 04 april 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Hoeveel zou Mario gegeven hebben? Want die is toch zo'n echte Feyenoorder?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door MMM --
aad 64
 aad 64 - maandag 04 april 2011 - 17:56   quote  deeplink  
Nee dit kan en wil ik niet geloven
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 17:42 schreef Jappie_FEY het volgende:
Allemaal OPROTTEN stelletje lamzakken!!!!!!!!!!!!!!
Nou bij deze ga ik aankomende wedstrijden niet meer ze kennen van mij echt
opleuren!

Stelletje over het paard getilde lamzakken!
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 17:35 schreef MMM het volgende:
Supporters hadden al 850.000 verzameld en dan komen de spelers, na zo'n schandalig jaar, met een flutbedrag.

Een lachertje.
helemaal eens ga niet meer juichen voor spelers die niet eens willen!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 04 april 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 17:56 schreef kale co het volgende:

[..]

Nou bij deze ga ik aankomende wedstrijden niet meer ze kennen van mij echt
opleuren!

Stelletje over het paard getilde lamzakken!
zat er juist aan te denken om wel te gaan, alleen dan wel met een bak vol rotte eieren!!!
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 17:58 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

zat er juist aan te denken om wel te gaan, alleen dan wel met een bak vol rotte eieren!!!
ja idd wat zal ik gooien zeg maar ja geven ze ons nog een verbod ook hypocriet zooitje
BRAYY
 BRAYY - maandag 04 april 2011 - 18:02   quote  deeplink  
wat een lamballen! ongelofelijk! er zijn mensen die het amper kunnen missen die nog meer dan 300 euro per persoon hebben gegeven!
aad 64
 aad 64 - maandag 04 april 2011 - 18:04   quote  deeplink  
Ik krijg zo de tering hier over in, even met Vlaar zijn woorden voor mij is het seizoen nu ook klaar ga niet meer.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 april 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 17:44 schreef MMM het volgende:
Hoeveel zou Mario gegeven hebben? Want die is toch zo'n echte Feyenoorder?
Hekelpost Been???? Is geen speler trouwens.
R()b
 R()b - maandag 04 april 2011 - 18:05   quote  deeplink  
Wtffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!

En maar op het mooie logo kloppen als ze scoren!?!?!?!?!
MMM
 MMM - maandag 04 april 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 18:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hekelpost Been???? Is geen speler trouwens.
Technische staf heeft ook geld gegeven.

Mario gaf trouwens aan dat het een substantiële bijdrage was van de selectie + staf, nou dat zien we...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door MMM --
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 18:05 schreef R()b het volgende:
Wtffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!

En maar op het mooie logo kloppen als ze scoren!?!?!?!?!
ja nou begrijp ik het 1000 euro per gewonnen partij
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 18:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Technische staf heeft ook geld gegeven.

Mario gaf trouwens aan dat het een substantiële bijdrage was van de selectie + staf, nou dat zien we...
dus net zo substantieel als de inzet die ze tonen om een wedstrijd te winnen, . . . 't is gewoon een grof schandaal, ze moeten zich kapot schamen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 april 2011 - 18:45   quote  deeplink  
HAMAS HAMAS selectie aan het gas!!!
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Ongeveer €227 per persoon. Fantastisch jongens! Echt kut van die premies ook, als je per jaar 2 ton verdiend op je 19de... En die premies waren toch niet uitgekeerd als je het aantal verliespartijen ziet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door Quiroz --
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 17:35 schreef MMM het volgende:
Supporters hadden al 850.000 verzameld en dan komen de spelers, na zo'n schandalig jaar, met een flutbedrag.

Een lachertje.
Ach om gerekend hebben ze per hoofd van de selectie evenveel gegeven als per hoofd van het legioen gegeven is.
FR-Han
 FR-Han - maandag 04 april 2011 - 21:06   quote  deeplink  
alleen verdienen ze gemiddeld het 12 voudige
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 21:06 schreef obiku010 het volgende:
alleen verdienen ze gemiddeld het 12 voudige
Ja en?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 april 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Selectie zit ineens in de hoek waar de klappen vallen. Allemaal ontslaan dan maar?
R()b
 R()b - maandag 04 april 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 21:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja en?
Dan klopt de berekening toch niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 april 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 21:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja en?
Dat betekend dat er iets goed mis is bij de club!!!!
Het jodengedrag van de selectie komt ergens uit voort...
Directie of misschien zelfs de VVF,niemand weet het...
Ik denk dat alles eruit geschopt moet worden!!!
We betalen met z`n alle de huur,zoeken 23 super fitte supporters...
Daarbij zoeken we nog wat creatieve boekhouders uit het publiek en
we doen het zelf wel!! Of sla ik nou door ?
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:23 schreef R()b het volgende:

[..]

Dan klopt de berekening toch niet.
Ik wist niet dat je bijdrage inkomens gerelateerd was?
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 04 april 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Wat maakt het bedrag uit? Elke speler kan voor dit bedrag een seizoenskaart kopen, dus het is gewoon veel geld. Zou jij geld aan je werkgever doneren?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 april 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je bijdrage inkomens gerelateerd was?
hahaha in dit geval als je een hart zou hebben wel...

waar gaat dit heen???Straks liggen er 11 man met een slaapzak op het veld!!!
Blijven steunen en blijfen juichen hoor,schreeuw je longen maar lam?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 april 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 23:01 schreef Crisismanager het volgende:
Wat maakt het bedrag uit? Elke speler kan voor dit bedrag een seizoenskaart kopen, dus het is gewoon veel geld. Zou jij geld aan je werkgever doneren?
doneren?Het is in hun geval een aandeel...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 april 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Hoeveel zal de gemiddelde feyenoordspeler verdienen? half miljoen? en dan allemaal samen 5000 euro? waar hebben we het over?
Volgens mij kost het wassen van de shirts/ het maken van nieuwe shirts/ het water van de douche van de spelers over een heel jaar nog meer...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door patrickpsv15 --
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 04 april 2011 - 23:08   quote  deeplink  
Dit is dus de dank van een stelletje lamlullen, niks presteren, grote bekken dat ze te goed zijn voor deze club en eigenlijk het dubbele zouden moeten verdienen. Is dit het echte Feijenoord-gevoel? Blij dat ik dan maar gewoon een supporter ben en niet tot dat selecte groepje uitbuiters behoor. bah, bah,bah-
niets65
 niets65 - maandag 04 april 2011 - 23:48   quote  deeplink  
waar is de bronvermelding eigenlijk.....
FR-girl
 FR-girl - dinsdag 05 april 2011 - 00:00   quote  deeplink  
Ik vind het werkelijk waar schandalig! ik ging afgelopen zaterdag trots met wat vrienden naar de kuip voor hun was het de 1e keer! Ik zou ze wel eens laten zien hoe mooi het is als je daar bent! nou ik heb me de hele avond kapot geschaamd! het spel was niet om aan te zien. toen ging been nog eens in discussie met een supporter in ons vak!
En dan dit spelers geven maar 5000 euro samen! ik schaam me kapot voor deze selectie! Volgende wedstrijd spelen ze maar in een gwn wit shirt want ze zijn het feyenoord shirt niet waardig!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 05 april 2011 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 23:05 schreef patrickpsv15 het volgende:
Hoeveel zal de gemiddelde feyenoordspeler verdienen? half miljoen? en dan allemaal samen 5000 euro? waar hebben we het over?
Volgens mij kost het wassen van de shirts/ het maken van nieuwe shirts/ het water van de douche van de spelers over een heel jaar nog meer...
Wss wel, maar hoe dan ook, die spelers moeten zich kapot schamen voor dat lage bedrag..
Ik weet niet hoe ik als selectiespeler zou reageren, maar met dat salaris van hun.. Maar tegelijkertijd zullen ze ook wel denken; "Het is maar een voetbalclub", terwijl de supporters er (vrijwel) alles voor over hebben. Voor het goede doel zullen ze vast wel meer geven, tenzij ze bij PSV leren met geld om te gaan ;)

Eindhoven - (Elfvoetbal) De spelers van PSV hebben vlak voor de kerstdagen hun goede kant laten zien. Namens de spelersgroep doneerde aanvoerder Ibrahim Afellay maandagavond 2.500 euro aan Serious Request van radiozender 3FM, dat geld inzamelt voor aidswezen in Afrika.

Ook z'n beschamend laag bedrag, als je hun salaris ernaast legt. Verwende mensen, die voetballers.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 06:47 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Wss wel, maar hoe dan ook, die spelers moeten zich kapot schamen voor dat lage bedrag..
Ik weet niet hoe ik als selectiespeler zou reageren, maar met dat salaris van hun.. Maar tegelijkertijd zullen ze ook wel denken; "Het is maar een voetbalclub", terwijl de supporters er (vrijwel) alles voor over hebben. Voor het goede doel zullen ze vast wel meer geven, tenzij ze bij PSV leren met geld om te gaan ;)

Eindhoven - (Elfvoetbal) De spelers van PSV hebben vlak voor de kerstdagen hun goede kant laten zien. Namens de spelersgroep doneerde aanvoerder Ibrahim Afellay maandagavond 2.500 euro aan Serious Request van radiozender 3FM, dat geld inzamelt voor aidswezen in Afrika.

Ook z'n beschamend laag bedrag, als je hun salaris ernaast legt. Verwende mensen, die voetballers.
Zijn veel voorbeelden van:

(1000) http://debalisnietrond.web-log.nl/debalisnietrond/2008/12/spelers-vitesse.html
(3000) http://www.aegon.nl/overaegon/nieuws-en-pers/nieuws-en-pers/nieuwsbericht/ajaxspelerssteunenhaiti

en het kan ook anders:
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/7804_Topclubs%20en%20spelers%20doneren%20samen%20150.000%20euro.php

Alleen moet je je wel afvragen wat dan de bijdrage van de spelers was.

En deze dan?
http://www.fr12.nl/nieuws/5872-feyenoord-spelers-doneren-voor-voedselbank.html

Dat is nog niet eens zo lang geleden.
Els
 Els - dinsdag 05 april 2011 - 07:39   quote  deeplink  
Ik kan in niemands portemonnee kijken, niet in die van jullie, en niet in die van de spelers. Het is zo makkelijk om te oordelen over een ander. Je kunt er ook anders naar kijken, ze hoeven niets te geven, zijn misschien ook al van mening dat ze bijdragen aan het oplossen van de financiële problemen bij Feyenoord doordat ze geen premies krijgen. Dan is alles wat ze extra storten toch meegenomen? De VvF vragen een tientje. In dat licht gezien is 5000 euro heel veel.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 05 april 2011 - 07:59   quote  deeplink  
Misschien een beetje verkeerd geformuleerd, maar als je ziet dat veel supporters geld overmaken, ondanks dat sommigen geen cent te makken hebben, en de spelers maken dan zo'n kutbedrag over.. Sorry, maar dan koop je maar een Gucci tasje minder voor je chihuahua.

Desondanks moet ik je wel een beetje gelijk geven; alles is mooi meegenomen.
ZeikerT
 ZeikerT - dinsdag 05 april 2011 - 08:20   quote  deeplink  
Op zich begrijp ik de reacties van de meeste hier wel maar ik heb wel mijn vraagtekens bij het feit dat de hele situatie wel erg apart is. Zou iemand hier zijn werkgever financieel steunen als het slecht gaat?

Daarr (lijnrecht) tegenover staat wel dat als je dit dan besluit te doen is €5000 wel een belachelijk laag bedrag tenzij dit per persoon is.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 05 april 2011 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 08:20 schreef ZeikerT het volgende:
Op zich begrijp ik de reacties van de meeste hier wel maar ik heb wel mijn vraagtekens bij het feit dat de hele situatie wel erg apart is. Zou iemand hier zijn werkgever financieel steunen als het slecht gaat?

Daarr (lijnrecht) tegenover staat wel dat als je dit dan besluit te doen is €5000 wel een belachelijk laag bedrag tenzij dit per persoon is.
Toen er bij ons crisis was, zijn er afspraken gemaakt over zondaguren en overuren, toen het weer aan begon te trekken is dat rechtgetrokken, zo zijn er wel meer bedrijven waar dit soort dingen gebeurt zijn. Je kunt het ook zien als bij de belastingdienst. Spelers spelen slecht, verdienen dus te veel naar prestatie, en mogen aan het eind van het seizoen een flink deel terugstorten.Worden ze kampioen, mogen ze alles houden. Moet jij eens kijken hoe hard dat tuig loopt.
Emile
 Emile - dinsdag 05 april 2011 - 09:24   quote  deeplink  
ze horen min 5000 per PERSOON te betalen (behalve de jeugd natuurlijk die net een contract hebben getekend)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 09:24 schreef Emile het volgende:
ze horen min 5000 per PERSOON te betalen (behalve de jeugd natuurlijk die net een contract hebben getekend)
nee hoor dat HOORT helemaal niet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Is het bericht nou juist of niet? En dat van de bestuurders?

Rijnmond heeft natuurlijk nog rancune, maar dit schaadt Feyenoord. Ik mag graag naar FC Rijnmond kijken, maar van mij mag Feyenoord de boel boycotten, tenminste als het niet op waarheid berust... en anders mogen ze de tering krijgen bij Feyenoord...
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 april 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat betekend dat er iets goed mis is bij de club!!!!
Het jodengedrag van de selectie komt ergens uit voort...
Directie of misschien zelfs de VVF,niemand weet het...
Ik denk dat alles eruit geschopt moet worden!!!
We betalen met z`n alle de huur,zoeken 23 super fitte supporters...
Daarbij zoeken we nog wat creatieve boekhouders uit het publiek en
we doen het zelf wel!! Of sla ik nou door ?
mwah, . . . . . . een klein beetje misschien, Leon?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 april 2011 - 20:58   quote  deeplink  
Iedereen heeft gelijk op deze topic alleen ik mis een gebaar van de spelers naar de supporters.Iemand die opstaat en zegt sorry mensen we kunnen niet beter.of volgend seizoen zal ik er weer bijstaan en dan moet het beter gaan.of spreek ik nu (weer) met mij feyenoord hart?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 07:39 schreef Els het volgende:
Ik kan in niemands portemonnee kijken, niet in die van jullie, en niet in die van de spelers. Het is zo makkelijk om te oordelen over een ander..
Kom op Els,het is Jodengedrag....

GIO///MAKAAY///HELDEN!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 18:51 schreef sevillana het volgende:

[..]

mwah, . . . . . . een klein beetje misschien, Leon?
Oke hahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Update: Feyenoord spreekt 'karige bijdrage' van selectie met klem tegen
Dinsdag, 5 april 2011 om 20:45Volgens RTV Rijnmond heeft de selectie van Feyenoord maar een karige bijdrage geleverd aan de actie Supporters Steunen Feyenoord. Nadat supporters al 850.000 euro hadden verzameld, was de verwachting dat met de donatie van de spelers snel het miljoen zou worden gehaald. Mario Been wilde eerder niet zeggen hoeveel geld zijn spelers zelf bijdroegen.

Been noemde de totaalsom uit de spelersgroep wel 'substantieel', maar het regionale medium meldt nu dat de spelers van de Rotterdamse club gezamenlijk nog geen tienduizend euro inleverden als gift voor de actie. Het geringe bedrag dat de spelers betaalden, zou voortkomen uit onvrede over het niet uitbetalen van premies aan het eind van het vorige seizoen.

Nadat begin maart werd aangekondigd dat het miljoen in zicht was, bleef het opvallend stil rondom de actie. Uitgaande van een selectiegrootte van zo'n dertig spelers zou 'minder dan tienduizend euro' inhouden dat iedere speler maximaal driehonderd euro bijdroeg aan de inzamelingsactie.

Update 20:45 uur - Feyenoord spreekt 'karige bijdrage' van selectie met klem tegen
Feyenoord benadrukt dat het bericht van RTV Rijnmond onjuist is, dat uit de kleedkamer van Feyenoord minder dan tienduizend euro is opgehaald voor de actie Supporters Steunen Feyenoord (SSF).

"Bovendien heeft de spelersselectie ook nog eens een belangrijke bijdrage geleverd aan de financiële gezondmaking van de club, door akkoord te gaan met de door de directie voorgestelde premieregeling waarin alleen nog premies worden uitgekeerd indien prestaties en/of een eindklassering worden behaald die de club ook gegarandeerd extra inkomsten opleveren", aldus het statement van Feyenoord.

___

Die bedragen die Rijnmond noemt fluctueren ook aldoor he.
Eerst 5K, nu net geen 10K .. Ik zeg gelul!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers storten een waanzinnig bedrag voor Supporters steunen Feyenoord!









0.0095729