BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers storten een waanzinnig bedrag voor Supporters steunen Feyenoord!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 05 april 2011 - 21:41   quote  deeplink  
rijnmond is een beetje rancuneus
Els
 Els - dinsdag 05 april 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kom op Els,het is Jodengedrag....

GIO///MAKAAY///HELDEN!!!
Leon, kom op, terug op aarde. Jij houdt van Feyenoord, dus je koopt een seizoenskaart, je verdedigt ze tegenover elke collega die na een willekeurig weekend weer eens zit te zeiken over Feyenoord, je gaat ondanks alle tegenslagen zo vaak als mogelijk naar de Kuip, en ondanks je dreigement in een ander topic wordt er deze maand gewoon weer geld van je rekening afgehaald voor je kaart van volgend jaar, waarschijnlijk heb je ook al een certificaat binnen van de VvF. Waarom? Omdat je niet anders kan, je hebt een rood-wit hart, het zit in je genen of wtf dan ook. Dat is niet zo bij de spelers. Over het algemeen is Feyenoord voor hun geen onvoorwaardelijke liefde, maar een werkgever. Dat is hoe zij het benaderen.
Verwacht er dus niet te veel van. Jij denkt dat spelers net zo veel van Feyenoord houden als wij. Dat is niet zo. De enige (oud) speler die denk ik, net zo veel van Feyenoord houdt als wij, verpietert in Hongarije, en Feyenoord is ten opzichte van hem net zo zakelijk als tov ons.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2011 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 21:38 schreef Stylzz het volgende:
Update: Feyenoord spreekt 'karige bijdrage' van selectie met klem tegen
Dinsdag, 5 april 2011 om 20:45Volgens RTV Rijnmond heeft de selectie van Feyenoord maar een karige bijdrage geleverd aan de actie Supporters Steunen Feyenoord. Nadat supporters al 850.000 euro hadden verzameld, was de verwachting dat met de donatie van de spelers snel het miljoen zou worden gehaald. Mario Been wilde eerder niet zeggen hoeveel geld zijn spelers zelf bijdroegen.

Been noemde de totaalsom uit de spelersgroep wel 'substantieel', maar het regionale medium meldt nu dat de spelers van de Rotterdamse club gezamenlijk nog geen tienduizend euro inleverden als gift voor de actie. Het geringe bedrag dat de spelers betaalden, zou voortkomen uit onvrede over het niet uitbetalen van premies aan het eind van het vorige seizoen.

Nadat begin maart werd aangekondigd dat het miljoen in zicht was, bleef het opvallend stil rondom de actie. Uitgaande van een selectiegrootte van zo'n dertig spelers zou 'minder dan tienduizend euro' inhouden dat iedere speler maximaal driehonderd euro bijdroeg aan de inzamelingsactie.

Update 20:45 uur - Feyenoord spreekt 'karige bijdrage' van selectie met klem tegen
Feyenoord benadrukt dat het bericht van RTV Rijnmond onjuist is, dat uit de kleedkamer van Feyenoord minder dan tienduizend euro is opgehaald voor de actie Supporters Steunen Feyenoord (SSF).

"Bovendien heeft de spelersselectie ook nog eens een belangrijke bijdrage geleverd aan de financiële gezondmaking van de club, door akkoord te gaan met de door de directie voorgestelde premieregeling waarin alleen nog premies worden uitgekeerd indien prestaties en/of een eindklassering worden behaald die de club ook gegarandeerd extra inkomsten opleveren", aldus het statement van Feyenoord.

___

Die bedragen die Rijnmond noemt fluctueren ook aldoor he.
Eerst 5K, nu net geen 10K .. Ik zeg gelul!
Dat betekend dus dat hun hart groter is dan menig 1 en ik dus dachten....
Het houd ook in dat ze socialer zijn dan menig 1 vonden dat ze moesten zijn
en daar ben ik nog het meeste blij,ik ben er de volgende wedstrijd gewoon weer bij!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 21:45 schreef Els het volgende:

[..]

Leon, kom op, terug op aarde. Jij houdt van Feyenoord, dus je koopt een seizoenskaart, je verdedigt ze tegenover elke collega die na een willekeurig weekend weer eens zit te zeiken over Feyenoord, je gaat ondanks alle tegenslagen zo vaak als mogelijk naar de Kuip, en ondanks je dreigement in een ander topic wordt er deze maand gewoon weer geld van je rekening afgehaald voor je kaart van volgend jaar, waarschijnlijk heb je ook al een certificaat binnen van de VvF. Waarom? Omdat je niet anders kan, je hebt een rood-wit hart, het zit in je genen of wtf dan ook. Dat is niet zo bij de spelers. Over het algemeen is Feyenoord voor hun geen onvoorwaardelijke liefde, maar een werkgever. Dat is hoe zij het benaderen.
Verwacht er dus niet te veel van. Jij denkt dat spelers net zo veel van Feyenoord houden als wij. Dat is niet zo. De enige (oud) speler die denk ik, net zo veel van Feyenoord houdt als wij, verpietert in Hongarije, en Feyenoord is ten opzichte van hem net zo zakelijk als tov ons.
Ik ben terug op aarde Els ;)..thanks
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 05 april 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Die gasten hebben sinds dat akkefietje tijdje terug écht een probleem met Feyenoord volgens mij.. Ben benieuwd wat de eventuele zaak die wordt opgezet zal brengen. Wss nog meer gezeik tussen beide partijen dan er nu al is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 21:55 schreef Bosifyable het volgende:
Die gasten hebben sinds dat akkefietje tijdje terug écht een probleem met Feyenoord volgens mij.. Ben benieuwd wat de eventuele zaak die wordt opgezet zal brengen. Wss nog meer gezeik tussen beide partijen dan er nu al is.
Nou ja het is idd waar dat ze van bepaalde wedstrijdpremies hebben afgezien
terwijl ze daar toch recht op hadden..Dat loopt ook op naar een miljoen of meer
als ze gepresteerd hadden...Dus die 5000 klopt van geen kant..
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 22:50   quote  deeplink  
ik voorzie een sterke daling in kijk en luistercijfers voor Rijnmond... Van mij mogen ze er in zakken als ze keer op keer leugens gaan verspreiden over Feyenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 22:50 schreef Pietje1 het volgende:
ik voorzie een sterke daling in kijk en luistercijfers voor Rijnmond... Van mij mogen ze er in zakken als ze keer op keer leugens gaan verspreiden over Feyenoord.
+1,valt me erg tegen van deze omroep die ik altijd erg hoog had zitten!!!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Megastad kan die leemte in gaan vullen en die positie overnemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 22:55 schreef Pietje1 het volgende:
Megastad kan die leemte in gaan vullen en die positie overnemen.
Dat gaat ze nog lukken ook,heb die zender opweg naar huis weleens aanstaan maar na Leiden valt tie weg....Moet dus wel wat meer power krijgen Pietje !!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 april 2011 - 07:09   quote  deeplink  
Daar gaan ze vast in investeren als ze meer luisteraars krijgen in de regio.

OT: jammer dat ik gelijk gekregen heb overigens. Maar wat ook de waarheid is, elke waarheid is zuur in deze.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 06 april 2011 - 09:09   quote  deeplink  
klopt
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 april 2011 - 09:21   quote  deeplink  
Gaaaaa maar naar die jodenclub!! Gaaa maar naar die jodenclub!! Ga maar naar die jodenclub!!!!

Ben jij een jood??? Sta op, sta op en schaam je dood!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 april 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 07:09 schreef Stylzz het volgende:
Daar gaan ze vast in investeren als ze meer luisteraars krijgen in de regio.

OT: jammer dat ik gelijk gekregen heb overigens. Maar wat ook de waarheid is, elke waarheid is zuur in deze.
Dat zo wel mooi zijn want dat radio rijnmond kunnen ze beter exporteren ondertussen!!

O.T waar heb jij gelijk in gekregen?
sevillana
 sevillana - woensdag 06 april 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 18:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat zo wel mooi zijn want dat radio rijnmond kunnen ze beter exporteren ondertussen!!

O.T waar heb jij gelijk in gekregen?
en . . . . waarin niet?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 april 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 09:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Gaaaaa maar naar die jodenclub!! Gaaa maar naar die jodenclub!! Ga maar naar die jodenclub!!!!

Ben jij een jood??? Sta op, sta op en schaam je dood!!!
dat dan weer wel natuurlijk haha,wel netjes dat (schaam je dood),zo ken ik je helemaal niet man...Tis toch en ga dood?
kale co
 kale co - woensdag 06 april 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 07:09 schreef Stylzz het volgende:
Daar gaan ze vast in investeren als ze meer luisteraars krijgen in de regio.

OT: jammer dat ik gelijk gekregen heb overigens. Maar wat ook de waarheid is, elke waarheid is zuur in deze.
jullie geloven blind dit bestuur ? jacobs heeft al 40 miljoen verkankerd ik weet niet wat de waarheid is maar het is ZIEK
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 april 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 18:19 schreef sevillana het volgende:

[..]

en . . . . waarin niet?
of dat idd !!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 april 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 18:20 schreef kale co het volgende:

[..]

jullie geloven blind dit bestuur ? jacobs heeft al 40 miljoen verkankerd ik weet niet wat de waarheid is maar het is ZIEK
Ook dat idd...
goeie topic hahaha
kale co
 kale co - woensdag 06 april 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 18:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ook dat idd...
goeie topic hahaha
hahahaha ja is toch zo die van well en die jacobs nou die geloof ik helemaal niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 april 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 18:22 schreef kale co het volgende:

[..]

hahahaha ja is toch zo die van well en die jacobs nou die geloof ik helemaal niet
Nee met die mannen zou ik geen zaken willen doen idd..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 april 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 18:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat dan weer wel natuurlijk haha,wel netjes dat (schaam je dood),zo ken ik je helemaal niet man...Tis toch en ga dood?
Klopt maar zo lang ik niet zeker weet dat ze niet bij tekenen hoeft dat van mij nog niet!
Overigens mag Gini sowieso van mij vertrekken! Vlaar niet leuk maar mag van mij ook. (Vlaar alleen weg voor een bedrag boven de 6 miljoen!)
Wat dat betreft ben ik het met Feyenoord eens!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 april 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 18:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Klopt maar zo lang ik niet zeker weet dat ze niet bij tekenen hoeft dat van mij nog niet!
Overigens mag Gini sowieso van mij vertrekken! Vlaar niet leuk maar mag van mij ook. (Vlaar alleen weg voor een bedrag boven de 6 miljoen!)
Wat dat betreft ben ik het met Feyenoord eens!
Ja kan ik mee leven!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 april 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 18:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat zo wel mooi zijn want dat radio rijnmond kunnen ze beter exporteren ondertussen!!

O.T waar heb jij gelijk in gekregen?
Dat het verhaal van Rijnmond niet klopt.
kale co
 kale co - woensdag 06 april 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 19:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat het verhaal van Rijnmond niet klopt.
jullie lezen verkeerd het is toch zo dat er iets wordt betaald in vorm van en .... Koevermans heeft gewoon verhoging gekregen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 april 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 19:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat het verhaal van Rijnmond niet klopt.
Die van de directie en salarisverhoging zeker niet idd..
Dat van die spelers kwam in de buurt maar wel verkeerd gebracht..
Je had gelijk ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 april 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 19:25 schreef kale co het volgende:

[..]

jullie lezen verkeerd het is toch zo dat er iets wordt betaald in vorm van en .... Koevermans heeft gewoon verhoging gekregen
Toch?Mwah na die ladies night mag tie er wel een paar tientjes bij krijgen Co hahaha
Quiroz
 Quiroz - woensdag 06 april 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 09:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Gaaaaa maar naar die jodenclub!! Gaaa maar naar die jodenclub!! Ga maar naar die jodenclub!!!!

Ben jij een jood??? Sta op, sta op en schaam je dood!!!
Soms denk ik dat ik nog ouder dan jou ben
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 april 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 19:48 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Soms denk ik dat ik nog ouder dan jou ben
Roept iemand van wie de helden Kalou en Kuyt zijn eerste kennismaking zijn.
Zorg eerst voor de zelfde staat van dienst (op alle oppervlakken) als ik en kom dan nog eens met zo'n opmerking!
Ik kwam al bij Feyenoord toen jij nog in de luiers zat!!!
Dat jij accepteerd dat die jongeren zo redeneren komt omdat je er zelf een bent en omdat je de gouden tijd van echte Feyenoorders en harde maar faire voetballers nooit gekend hebt!!
Ik ben Feyenoorder tot op het bot en heb een groot gedeelte van mijn lichaam versiert met Feyenoord tattoos!
Pas op met wat je zegt want dit is erg tegen mijn zere been BROEKKIE!!!!!
Voorlopig zit je weer op dit forum dankzij mij!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 april 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 20:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Roept iemand van wie de helden Kalou en Kuyt zijn eerste kennismaking zijn.
Zorg eerst voor de zelfde staat van dienst (op alle oppervlakken) als ik en kom dan nog eens met zo'n opmerking!
Ik kwam al bij Feyenoord toen jij nog in de luiers zat!!!
Dat jij accepteerd dat die jongeren zo redeneren komt omdat je er zelf een bent en omdat je de gouden tijd van echte Feyenoorders en harde maar faire voetballers nooit gekend hebt!!
Ik ben Feyenoorder tot op het bot en heb een groot gedeelte van mijn lichaam versiert met Feyenoord tattoos!
Pas op met wat je zegt want dit is erg tegen mijn zere been BROEKKIE!!!!!
Voorlopig zit je weer op dit forum dankzij mij!
Nu ik dit gelezen heb geef ik Quiroz ook nog gelijk.
Alles wat je hier boven zegt heeft niets te maken met wat Quiroz bedoelt.

Ik weet dat je niet zo bent als je je nu profileert vandaar dat ik me er niet aan stoor, maar bij elk ander had ik af en toe toch echt een wenkbrauw gelift als ik bepaalde uitspraken las!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 april 2011 - 21:16   quote  deeplink  
Voor de rest FTID///Held !

lul :)
mark1985
 mark1985 - donderdag 07 april 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat betekend dat er iets goed mis is bij de club!!!!
Het jodengedrag van de selectie komt ergens uit voort...
Directie of misschien zelfs de VVF,niemand weet het...
Ik denk dat alles eruit geschopt moet worden!!!
We betalen met z`n alle de huur,zoeken 23 super fitte supporters...
Daarbij zoeken we nog wat creatieve boekhouders uit het publiek en
we doen het zelf wel!! Of sla ik nou door ?
Hebben we ook nog iemand nodig voor in de ziekenboeg???
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 april 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 21:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nu ik dit gelezen heb geef ik Quiroz ook nog gelijk.
Alles wat je hier boven zegt heeft niets te maken met wat Quiroz bedoelt.

Ik weet dat je niet zo bent als je je nu profileert vandaar dat ik me er niet aan stoor, maar bij elk ander had ik af en toe toch echt een wenkbrauw gelift als ik bepaalde uitspraken las!
Lees goed!! Het bericht wat ik naar die moslim stuurde is elk woord van wat ik ook daadwerkelijk bedoel!!!!! Hij heeft mij echt tegen mijn zere been geschopt. Sowieso is het een feit dat hij hier weer is door mij!
Overigens is het ook nog zo dat je me dan toch nog niet goed genoeg ken want als ik hier iets schrijf meen ik het woord voor woord!
Ik ben alleen vaak bereid om andere hun mening te horen en daar mijn eventuele nieuwe kijk op dingen te geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 april 2011 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 april 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 21:22 schreef mark1985 het volgende:

[..]

Hebben we ook nog iemand nodig voor in de ziekenboeg???
tuurlijk...
mark1985
 mark1985 - donderdag 07 april 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

tuurlijk...
waar kan ik me aanmelden...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 april 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 21:35 schreef mark1985 het volgende:

[..]

waar kan ik me aanmelden...
gaat automatisch :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 april 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 21:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Lees goed!! Het bericht wat ik naar die moslim stuurde is elk woord van wat ik ook daadwerkelijk bedoel!!!!! Hij heeft mij echt tegen mijn zere been geschopt. Sowieso is het een feit dat hij hier weer is door mij!
Overigens is het ook nog zo dat je me dan toch nog niet goed genoeg ken want als ik hier iets schrijf meen ik het woord voor woord!
Ik ben alleen vaak bereid om andere hun mening te horen en daar mijn eventuele nieuwe kijk op dingen te geven.
Stylzz waar blijf je??
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 april 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 21:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Stylzz waar blijf je??
oh, je verwacht een reactie. Nou ik zou sommige dingen volwassener verwoord van je verwachtem en van Quiroz juist niet....

Maar goed ieder zn ding!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 april 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Ik ben een vent dus tot aan mijn dood een beetje kind!!!
Een vrouw beweert dat ze volwassen is en dan gaat ze vanaf haar midlife ineens weer jeugdige dingen doen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 april 2011 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 april 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Joden hebben kanker!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 07 april 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 22:37 schreef hotjumper het volgende:
Joden hebben kanker!
dat zouden we niet meer doen toch? Het is nu: Joden hebben heel veel jeuk en veel te korte armpjes.
Milo
 Milo - vrijdag 08 april 2011 - 09:45   quote  deeplink  
gaat nergens over, mijn sv zit er bijna op :) maar ga zeker geen seizoenskaart nemen!, dit omdat ik niet altijd kan, maar omdat ik ook geen zin meer heb om Feyenoord te sponseren! ik had dit wel gedaan als het met de club goed zou gaan.
ik heb spijt van mijn donaties maar het is niet anders!

spelers moet hun mond houden, ik kan gelul niet meer horen!
de vrij denkt dat hij het niveau van barca kan kan, fer staat voor de moeilijkste keuze uit zijn voetbalcarriere, vlaar wacht op de rest!
Krijg toch lekker de pleuris!

maak een statement naar "ons" toe!
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 09:45 schreef Milo het volgende:
gaat nergens over, mijn sv zit er bijna op :) maar ga zeker geen seizoenskaart nemen!, dit omdat ik niet altijd kan, maar omdat ik ook geen zin meer heb om Feyenoord te sponseren! ik had dit wel gedaan als het met de club goed zou gaan.
ik heb spijt van mijn donaties maar het is niet anders!

spelers moet hun mond houden, ik kan gelul niet meer horen!
de vrij denkt dat hij het niveau van barca kan kan, fer staat voor de moeilijkste keuze uit zijn voetbalcarriere, vlaar wacht op de rest!
Krijg toch lekker de pleuris!

maak een statement naar "ons" toe!
+1 ik heb idd opgezegd met dezelfde reden
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Wat een onzin. iedereen werkt nu hard om Feyenoord er boven op te krijgen.
Als wij als supporters dan gaan afhaken is t einde zoek.

Jullie geloven de media bijna altijd blindelings en alles wat Feyenoord zegt word betwijfeld.

Nou, ik geloof in mijn club! Fuck the media!
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 12:09 schreef Stylzz het volgende:
Wat een onzin. iedereen werkt nu hard om Feyenoord er boven op te krijgen.
Als wij als supporters dan gaan afhaken is t einde zoek.

Jullie geloven de media bijna altijd blindelings en alles wat Feyenoord zegt word betwijfeld.

Nou, ik geloof in mijn club! Fuck the media!
die heb ik te lang gelooft rijmond is toch niet tegen feyenoord
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 12:11 schreef kale co het volgende:

[..]

die heb ik te lang gelooft rijmond is toch niet tegen feyenoord
mwahhhhh .. Frappant is wel dat geen andere media de berichtgeving over genomen heeft....

Ik geloof Rijnmond niet. Zeker niet als ik die presentatot van FC Rijnmond elke week zie glimmen van trots en blijheid als hij slecht nieuws over Feyenoord heeft.

Fuck Rijnmond!
Milo
 Milo - vrijdag 08 april 2011 - 12:51   quote  deeplink  
Gudde heb ik altijd afgeblaft, maar is in mijn ogen nu toch echt de enige die de laatste paar maanden keihard heeft gebikkeld.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 april 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 12:51 schreef Milo het volgende:
Gudde heb ik altijd afgeblaft, maar is in mijn ogen nu toch echt de enige die de laatste paar maanden keihard heeft gebikkeld.
Kijk uit Milo, als je dat zegt ben je meteen pro-Gudde of z'n billemaat. Zit 1 of ander mongolide taboe op.

Maar ben het helemaal met je eens.
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 12:51 schreef Milo het volgende:
Gudde heb ik altijd afgeblaft, maar is in mijn ogen nu toch echt de enige die de laatste paar maanden keihard heeft gebikkeld.
daar heb je gelijk in
Milo
 Milo - vrijdag 08 april 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 13:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kijk uit Milo, als je dat zegt ben je meteen pro-Gudde of z'n billemaat. Zit 1 of ander mongolide taboe op.

Maar ben het helemaal met je eens.
Kan me niks schelen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers storten een waanzinnig bedrag voor Supporters steunen Feyenoord!









0.0091300