BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers storten een waanzinnig bedrag voor Supporters steunen Feyenoord!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 08 april 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 20:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Roept iemand van wie de helden Kalou en Kuyt zijn eerste kennismaking zijn.
Zorg eerst voor de zelfde staat van dienst (op alle oppervlakken) als ik en kom dan nog eens met zo'n opmerking!
Ik kwam al bij Feyenoord toen jij nog in de luiers zat!!!
Dat jij accepteerd dat die jongeren zo redeneren komt omdat je er zelf een bent en omdat je de gouden tijd van echte Feyenoorders en harde maar faire voetballers nooit gekend hebt!!
Ik ben Feyenoorder tot op het bot en heb een groot gedeelte van mijn lichaam versiert met Feyenoord tattoos!
Pas op met wat je zegt want dit is erg tegen mijn zere been BROEKKIE!!!!!
Voorlopig zit je weer op dit forum dankzij mij!
Sowieso vind ik het mooi van je dat ik door jou weer op dit forum ben, nogmaals bedankt daarvoor, maar alles wat je hier zegt komt voort uit frustatie. Ik zeg toch niet dat je geen echte supporter ben, als jij jezelf een betere Feyenoorder dan mij vind dan moet jij dat weten, ik ben die discussie nooit aangegaan. Ik vind die kreten die ik quote gewoon kinderachtig, en het gaat niet om deze keer maar ik betrap je er vaker op. Dat was mijn punt..
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 08 april 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 21:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Lees goed!! Het bericht wat ik naar die moslim stuurde

hahahahaha

quote:

is elk woord van wat ik ook daadwerkelijk bedoel!!!!! Hij heeft mij echt tegen mijn zere been geschopt. Sowieso is het een feit dat hij hier weer is door mij!
Overigens is het ook nog zo dat je me dan toch nog niet goed genoeg ken want als ik hier iets schrijf meen ik het woord voor woord!
Ik ben alleen vaak bereid om andere hun mening te horen en daar mijn eventuele nieuwe kijk op dingen te geven.
Dus jij bedoeld ook letterlijk dat Joden zich moeten schamen als ze weer opstaan? Je hoeft niet zo gefrusteerd te doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door Quiroz --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 08 april 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 15:48 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Sowieso vind ik het mooi van je dat ik door jou weer op dit forum ben, nogmaals bedankt daarvoor, maar alles wat je hier zegt komt voort uit frustatie. Ik zeg toch niet dat je geen echte supporter ben, als jij jezelf een betere Feyenoorder dan mij vind dan moet jij dat weten, ik ben die discussie nooit aangegaan. Ik vind die kreten die ik quote gewoon kinderachtig, en het gaat niet om deze keer maar ik betrap je er vaker op. Dat was mijn punt..
Luistert!! Ik ben geen betere Feyenoorder dan welke andere Feyenoorder maar ik heb het Feyenoorder zijn op alle mogelijke manieren beoefend! Jij vind mijn berichten kinderachtig??

1. Ik hen aan niets zo'n hekel dan aan neuzen!
2. Ik ben gewoon een stuk fanatieker dan jij!!
3. Ik geef mijn leven voor Feyenoord dus kan er moeilijk mee omgaan als een speler dat niet doet!
4. Jij noemt mijn berichten kinderachtig?? Ik noem ze de ultieme liefde voor onze club!!!
5. Ik neig meer naar het hooliganisme, (het is dat ik nu een gezin met kinderen heb) maar wie ben jij om mij te veroordelen??
6. Alle Feyenoorders zijn gelijk maar het word ook eens tijd dat iedereen begrip toont voor andermans beleving!! (bijv. heb ik gezorgd dat jij hier weer terug kwam ondanks dat ik vaak geen connectie met jou posts heb!!)
7. Ik ben altijd voor rede vatbaar (zie jij moslim en ik stemmer op Wilders.)
8. Als jij zoveel jaar verder met Feyenoord ben als ik nu ben wil ik nog weleens met je in discussie gaan!!!!

Ik hoop dat ik je en klein beetje mijn gedachten heb duidelijk gemaakt!
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 08 april 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 18:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Luistert!! Ik ben geen betere Feyenoorder dan welke andere Feyenoorder maar ik heb het Feyenoorder zijn op alle mogelijke manieren beoefend! Jij vind mijn berichten kinderachtig??

1. Ik hen aan niets zo'n hekel dan aan neuzen!
2. Ik ben gewoon een stuk fanatieker dan jij!!
3. Ik geef mijn leven voor Feyenoord dus kan er moeilijk mee omgaan als een speler dat niet doet!
4. Jij noemt mijn berichten kinderachtig?? Ik noem ze de ultieme liefde voor onze club!!!
5. Ik neig meer naar het hooliganisme, (het is dat ik nu een gezin met kinderen heb) maar wie ben jij om mij te veroordelen??
6. Alle Feyenoorders zijn gelijk maar het word ook eens tijd dat iedereen begrip toont voor andermans beleving!! (bijv. heb ik gezorgd dat jij hier weer terug kwam ondanks dat ik vaak geen connectie met jou posts heb!!)
7. Ik ben altijd voor rede vatbaar (zie jij moslim en ik stemmer op Wilders.)
8. Als jij zoveel jaar verder met Feyenoord ben als ik nu ben wil ik nog weleens met je in discussie gaan!!!!

Ik hoop dat ik je en klein beetje mijn gedachten heb duidelijk gemaakt!
Prima, ik zal mijn mening voor me houden.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 09 april 2011 - 18:15   quote  deeplink  
Boudewijn, hoezo is de reactie van sugarfree fr verwijderd? Ook hij mag zijn mening hebben toch...
MMM
 MMM - zaterdag 09 april 2011 - 18:17   quote  deeplink  
/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2011 door MMM --
Els
 Els - zaterdag 09 april 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 18:15 schreef Quiroz het volgende:
Boudewijn, hoezo is de reactie van sugarfree fr verwijderd? Ook hij mag zijn mening hebben toch...
Ik meld niet vaak en niet gauw een bericht, maar heb het in dit geval wel gedaan. Het bericht van sugarfree fr was kwetsend en stuitend. En hoogstwaarschijnlijk strafbaar onder de Nederlandse wetgeving. Dus hij is ook nog in bescherming genomen tegen zichzelf.
Els
 Els - zaterdag 09 april 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 18:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Mag niet van onze führer..
Dan kun je mij er ook op aan spreken.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 09 april 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 18:20 schreef Els het volgende:

[..]

Ik meld niet vaak en niet gauw een bericht, maar heb het in dit geval wel gedaan. Het bericht van sugarfree fr was kwetsend en stuitend. En hoogstwaarschijnlijk strafbaar onder de Nederlandse wetgeving. Dus hij is ook nog in bescherming genomen tegen zichzelf.
Dat meen je niet. Ik heb veel respect voor je postings Els, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Ik heb veel kwetserende dingen meegemaakt op dit forum zeg...
Els
 Els - zaterdag 09 april 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 18:22 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat meen je niet. Ik heb veel respect voor je postings Els, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Ik heb veel kwetserende dingen meegemaakt op dit forum zeg...
Het ontkennen van de holocaust is strafbaar.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 09 april 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 18:24 schreef Els het volgende:

[..]

Het ontkennen van de holocaust is strafbaar.
Dat heb ik hem niet horen vertellen? Ik weet niet of we het over de zelfde post hebben, maar als Hotjumper hier 'Joden hebben kanker neer zet' meld je het dan ook? (Hoeft van mij niet uiteraard)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2011 door Quiroz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 april 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 18:22 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat meen je niet. Ik heb veel respect voor je postings Els, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Ik heb veel kwetserende dingen meegemaakt op dit forum zeg...
pfff, kom nou Quirioz. Vrijheid van meningsuiting prima en graag zelfs, maar ergens ligt een lijn en daar ging Sugarfree ruim over heen.

Bovendien wat hij zegt is - net als Els terecht opmerkt - gewoon wettelijk strafbaar.

Ik had zijn berichten trouwens ook gemeld. Pas 1x eerder gedaan in 3-4 jaar, dus dat zegt wel voldoende hoe ik er over denk.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 09 april 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 18:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

pfff, kom nou Quirioz. Vrijheid van meningsuiting prima en graag zelfs, maar ergens ligt een lijn en daar ging Sugarfree ruim over heen.

Bovendien wat hij zegt is - net als Els terecht opmerkt - gewoon wettelijk strafbaar.

Ik had zijn berichten trouwens ook gemeld. Pas 1x eerder gedaan in 3-4 jaar, dus dat zegt wel voldoende hoe ik er over denk.
Dan zou ik de post nog een keer willen lezen, want volgens mij had het meer te maken dat FTID zichzelf een halve hooligan noemt.
Els
 Els - zaterdag 09 april 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 18:27 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat heb ik hem niet horen vertellen? Ik weet niet of we het over de zelfde post hebben, maar als Hotjumper hier 'Joden hebben kanker neer zet' meld je het dan ook? (Hoeft van mij niet uiteraard)
Stond in één van zijn posts. En nee, als Jumper dat zegt, vind ik dat niet netjes, maar als je het letterlijk leest, heeft hij gelijk. Zoals ook Nederlanders door deze ziekte getroffen worden.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 09 april 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 18:33 schreef Els het volgende:

[..]

Stond in één van zijn posts. En nee, als Jumper dat zegt, vind ik dat niet netjes, maar als je het letterlijk leest, heeft hij gelijk. Zoals ook Nederlanders door deze ziekte getroffen worden.
Heeft ie er meerdere gedaan? Dan neem ik mijn woorden terug, heb er maar één gelezen.
Els
 Els - zaterdag 09 april 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 18:29 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dan zou ik de post nog een keer willen lezen, want volgens mij had het meer te maken dat FTID zichzelf een halve hooligan noemt.
Sorry, mijn schuld. Denk niet dat Boudewijn hem ff voor je terug gaat zetten ;-)
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 09 april 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 18:34 schreef Els het volgende:

[..]

Sorry, mijn schuld. Denk niet dat Boudewijn hem ff voor je terug gaat zetten ;-)
Zelfs niet voor mij?
Els
 Els - zaterdag 09 april 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 18:38 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Zelfs niet voor mij?
Tja, begrijp je punt. Zou eigenlijk wel moeten, he.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 09 april 2011 - 19:01   quote  deeplink  
Inderdaad, lijkt net of ie PVV stemt.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2011 - 19:20   quote  deeplink  
En dol is op varkensvlees.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 09 april 2011 - 19:42   quote  deeplink  
heb ik weer is wat gemist?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 april 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 19:42 schreef Jappie_FEY het volgende:
heb ik weer is wat gemist?
yup. een rasechte (of waarschijnlijk prefereert ie raszuivere) neo-naziert kwam de boel hier onveilig maken.

dit verzin ik niet zelf, hij noemde zichzelf daadwerkelijk anti-semitist en ging daarna oa vertellen dat het joodse volk de 2de wereldoorlog aan zichzelf te danken hadden etc.

maar goed, voldoende worden vuilgemaakt aan deze lijer. gelukkig heeft een forumfuhrer (Thomas of Boudewijn) die gozert zo'n harde trap onder zn kont gegeven dat ie nou in een baan rond de aarde zijn racisme/onzin loopt te spuien.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 09 april 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Haha sorry, die postings heb ik niet gelezen, als het echt zo gek was is het terecht dat Boudewijn de reacties verwijderd heeft. Sorry Meneer de baas!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 09 april 2011 - 20:09   quote  deeplink  
ban lijkt me wel op zijn plaats
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 april 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 20:09 schreef Jappie_FEY het volgende:
ban lijkt me wel op zijn plaats
inderdaad. maar ik heb hem sindsdien niet meer gezien, dus ik denk dat hij deze inmiddels ontvangen heeft.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 april 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 20:08 schreef Quiroz het volgende:
Haha sorry, die postings heb ik niet gelezen, als het echt zo gek was is het terecht dat Boudewijn de reacties verwijderd heeft. Sorry Meneer de baas!
haha ok, dat verklaart het. ik dacht al, hoe kan je dat gedrag nog goedpraten. maar meerdere mensen hebben het gezien (en gemeld) oa dus Els en in ieder geval ook Obiku010 .
Els
 Els - zaterdag 09 april 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 20:08 schreef Quiroz het volgende:
Haha sorry, die postings heb ik niet gelezen, als het echt zo gek was is het terecht dat Boudewijn de reacties verwijderd heeft. Sorry Meneer de baas!
Uiteindelijk noemde hij ons ook nog boeren!
MMM
 MMM - zaterdag 09 april 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 20:08 schreef Quiroz het volgende:
Haha sorry, die postings heb ik niet gelezen, als het echt zo gek was is het terecht dat Boudewijn de reacties verwijderd heeft. Sorry Meneer de baas!
Me2
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 09 april 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 20:24 schreef Els het volgende:

[..]

Uiteindelijk noemde hij ons ook nog boeren!
+1 voor sugarfree fr!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 10 april 2011 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 18:29 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dan zou ik de post nog een keer willen lezen, want volgens mij had het meer te maken dat FTID zichzelf een halve hooligan noemt.
Ik noem me eigen geen halve hooligan! Ik heb soms neigingen die die kant op gaan. Alleen ik blijf met beide benen op de grond en bedenk me altijd weer wat voor slechts het voor de club kan opleveren. Ik moet ook zeggen dat die neigingen met de jaren minder worden.
Els
 Els - zondag 10 april 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 08:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik noem me eigen geen halve hooligan! Ik heb soms neigingen die die kant op gaan. Alleen ik blijf met beide benen op de grond en bedenk me altijd weer wat voor slechts het voor de club kan opleveren. Ik moet ook zeggen dat die neigingen met de jaren minder worden.
Ik begrijp het wel. Af en toe wordt de frustratie om Feyenoord zo groot en het gesar van de ander teveel, waardoor er op los timmeren even een geweldige oplossing lijkt. Voor mij helpt het natuurlijk, dat 99% van de mensen die ik dan tref sterker zijn dan ik, dat maakt even je vuisten gebruiken een stuk minder aantrekkelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 april 2011 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 08:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik noem me eigen geen halve hooligan! Ik heb soms neigingen die die kant op gaan. Alleen ik blijf met beide benen op de grond en bedenk me altijd weer wat voor slechts het voor de club kan opleveren. Ik moet ook zeggen dat die neigingen met de jaren minder worden.
Tuurlijk,want wie wil er nou keien werpen voor Gudde Jacobs en de RvC????,want dat is Feyenoord tegenwoordig hahahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 april 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 09:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tuurlijk,want wie wil er nou keien werpen voor Gudde Jacobs en de RvC????,want dat is Feyenoord tegenwoordig hahahaha
hm, ik vind ook dat ik Feyenoord vertegenwoordig. En jij en de meesten hier op t forum ook...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers storten een waanzinnig bedrag voor Supporters steunen Feyenoord!









0.0112979