|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Been: 'Rendement Bruins te laag' (FR12.nl)
|
|
|
MMM
|
|
|
Hehe, hij komt er achter.. Had het een jaar geleden aan 10 supporters gevraagd en 9 ervan hadden hetzelfde aangegeven.. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Wie heeft wel rendement dan? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 18:04 schreef MMM het volgende:Hehe, hij komt er achter.. Had het een jaar geleden aan 10 supporters gevraagd en 9 ervan hadden hetzelfde aangegeven.. ja ze slapen echt hoor |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 18:04 schreef MMM het volgende:Hehe, hij komt er achter.. Had het een jaar geleden aan 10 supporters gevraagd en 9 ervan hadden hetzelfde aangegeven.. en wijnaldum is goed joh op die nummer 10 positie, geeft de ene steekpass na de andere..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 18:23 schreef DY het volgende:[..] en wijnaldum is goed joh op die nummer 10 positie, geeft de ene steekpass na de andere..... Volgend jaar Hadouir op die plek. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
totaal niet, heeft ook een steekje los zitten, gewoon bruins/simon/mokotjo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bruins is een drama, gaat gelukkig niet verlengd worden.
Simon en Mokotjo zijn geen spelers die op 10 spelen.
Hadouir is een goede voetballer en dus transfervrij, komt wel goed. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
ik hoop dat bruins verlengd word, anders speelt ie waars de panne van t dak bij een andere club, ik zie het zo al gebeuren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 18:36 schreef DY het volgende:ik hoop dat bruins verlengd word, anders speelt ie waars de panne van t dak bij een andere club, ik zie het zo al gebeuren. Misschien in de Jupiler League.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
BEEN heeft zelf ook geen rendament,we naderen een record aan verlies partijtjes ever..
BEEN///BEDANKT///EN///TOT///VAKKIE///T |
|
|
|
|
DY
|
|
|
maar in welk seizoen kon bruins dan accelereren? het jaar van verbeek? vorig jaar? dit jaar? |
|
|
|